quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een verzoek die je in dient te willigen. En zo niet, dan toedeloe.
Ik vind het totaal geen vreemd verzoek. Wij moesten bij hoorcolleges ook zoveel mogelijk voorin zitten.
Hahahaha. Baas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw mijlpaal op internet dating 1500 vs 0.
Lees eens wat je zelf zegtquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Als iemand een verzoek op die manier doet dan zou ik daar ook geen gehoor aangeven. Die docent is minstens net zo triest bezig.
Als dat een regel is die door de school bepaald is dan wel. Als een docent dat zo maar ineens wil dan hoef je wat mij betreft daar geen gehoor aan te geven.
Dat heb ik gedaan toen ik aan het typen was. En nu?quote:
Hoe lang ben je bezig?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb serieus nog nooit zo lang over douchen en aankleden gedaan.
Ik zat ook nooit graag vooraanquote:
Never mind. De docent was netjes. Ach ja, Fera heeft zichzelf ermee, uiteindelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan toen ik aan het typen was. En nu?
Ik ken dat gevoel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het mensen afschrikt he als je heel knap bent.
Does it matter? Het duurde lang en het was instabielquote:
Die zaten vol en iets erachter mocht niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zat ook nooit graag vooraan. In dit geval zou ik misschien iets naar voren zijn gegaan (ken de situatie niet), maar zou echt niet voor de rest zijn gaan zitten
. Hooguit op de rij waar de achterste mensen zitten
.
Nee, ik vroeg het me alleen afquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Does it matter? Het duurde lang en het was instabiel.
Ik heb er geen timer bij gehadquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het me alleen af
Hmm, ja dat is vervelendSterkte
Jij bent natuurlijk ook een beetje topzwaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Does it matter? Het duurde lang en het was instabiel.
Hmmm dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zaten vol en iets erachter mocht niet.
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook een beetje topzwaar.
Daarom is geen reden als argument gebruiken siert een docent niet echt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Never mind. De docent was netjes. Ach ja, Fera heeft zichzelf ermee, uiteindelijk.
Geen van beide.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef twi het volgende:
Ben je van een paard gevallen of heeft Murdera je gewoon zo lang beziggehouden in de douche?
Whatever, Tijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom is geen reden als argument gebruiken siert een docent niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |