Ja echt mn haar ging vast mn haar ging los, mn haar ging rechts mn haar ging linksquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Ik zit ook altijd aan m'n haar als ik nerveus ben
.
Watskeburt dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Jaa het was gezellig. Lekker gegeten, onwijs lieve kindjes, mooi huis, gezellig gekletst, was wel een beetje zenuwachtig aan het doen met mn haar
Was gezellig
.
Maar gewoon langs je, of op je buik ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan nog even geen laptop op m'n been hebben, daarom.
Vind ik niet. Ik wil paardrijden, schilderen, tekenen, met m'n hondje lopenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt als een prima dagbesteding to me.
Ik ben dan ook altijd half gaar, weet niet wat ik anders moet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof me, je wordt er zo gaar van als het kan.
Ja, heftige shit hè!quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij plaatst ook eerst een punt.
Ik was bij lola en cryo te etenquote:
Oh die opties heb ik niet en lijken me ook frontaal niks.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik wil paardrijden, schilderen, tekenen, met m'n hondje lopen.
Cutiequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt mn haar ging vast mn haar ging los, mn haar ging rechts mn haar ging links..
Zo cute was het nietquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt mn haar ging vast mn haar ging los, mn haar ging rechts mn haar ging links..
Maar jij durft sowieso niets onbekends gok ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh die opties heb ik niet en lijken me ook frontaal niks.
Ik kan niet op m'n zij liggen op de bank, dan protesteert m'n knie en als ik de laptop op m'n buik zet dan gaat m'n rug/nek in protestquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar gewoon langs je, of op je buik ?
Voor jou niet misschien, maar lola vond dat misschien welquote:
Ik ben wel wat gewend.quote:
Maar dat zijn dus wel mijn hobby's.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh die opties heb ik niet en lijken me ook frontaal niks.
Damn jij bent een lastig persoonquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet op m'n zij liggen op de bank, dan protesteert m'n knie en als ik de laptop op m'n buik zet dan gaat m'n rug/nek in protest.
Morgen maar eens proberen of ik hem op m'n benen kan zetten.
Jawel, maar het kost altijd geld als een malle.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij durft sowieso niets onbekends gok ik.
Ik ookquote:
Daar kan ik prima mee leven hoor samz.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus wel mijn hobby's.
Haha, tsja dat doe je toch verkeerd danquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, maar het kost altijd geld als een malle.
Ach, ik kan prima mobiel fokken. Morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Damn jij bent een lastig persoon.
Op dit account niet, nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Terwijl je nog niet zo lang geregistreerd bent.
omgquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan FusionFreak.
Ik snap er ook geen reet van dat zal ik je toegeven... Tips?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, tsja dat doe je toch verkeerd dan.
Wat leuk, zegquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kan ik prima mee leven hoor samz.
Maar maar, samsungquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik kan prima mobiel fokken. Morgen weer een dag.
Ik vind het meestal te snel gaan om bij te houden op telefoonquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
@Raene, ik heb een Galaxy Note, dus het is geen gefrut op een klein scherm.
Nee niet echtquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet van dat zal ik je toegeven... Tips?
Hier nog een S2quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind het meestal te snel gaan om bij te houden op telefoonik heb de galaxy s2 die is wel een grote slag kleiner idd
.
Ik heb ze ook gezienquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..], had ik kunnen weten.
[..]
Ja sorry.. Foto's en al gezien, raak ik nooit meer kwijt.
Heb ik ook, kan zoals het nu gaat nog prima bijhoudenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind het meestal te snel gaan om bij te houden op telefoonik heb de galaxy s2 die is wel een grote slag kleiner idd
.
Geen last van. Ik ben topics gewend die 5x sneller gaan dan dezequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Jij hebt dan ook pro skills ditdat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van. Ik ben topics gewend die 5x sneller gaan dan deze.
En Samsung.
Ik heb alles van samsuuungquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Samsung.
Ik zou dit al te snel vinden om mobiel bij te houdenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Samsung.
Welke foto's?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..], had ik kunnen weten.
[..]
Ja sorry.. Foto's en al gezien, raak ik nooit meer kwijt.
Nooooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |