Haha, tsja dat doe je toch verkeerd danquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, maar het kost altijd geld als een malle.
Ach, ik kan prima mobiel fokken. Morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Damn jij bent een lastig persoon.
Op dit account niet, nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Terwijl je nog niet zo lang geregistreerd bent.
omgquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan FusionFreak.
Ik snap er ook geen reet van dat zal ik je toegeven... Tips?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, tsja dat doe je toch verkeerd dan.
Wat leuk, zegquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kan ik prima mee leven hoor samz.
Maar maar, samsungquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik kan prima mobiel fokken. Morgen weer een dag.
Ik vind het meestal te snel gaan om bij te houden op telefoonquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
@Raene, ik heb een Galaxy Note, dus het is geen gefrut op een klein scherm.
Nee niet echtquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet van dat zal ik je toegeven... Tips?
Hier nog een S2quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind het meestal te snel gaan om bij te houden op telefoonik heb de galaxy s2 die is wel een grote slag kleiner idd
.
Ik heb ze ook gezienquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..], had ik kunnen weten.
[..]
Ja sorry.. Foto's en al gezien, raak ik nooit meer kwijt.
Heb ik ook, kan zoals het nu gaat nog prima bijhoudenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind het meestal te snel gaan om bij te houden op telefoonik heb de galaxy s2 die is wel een grote slag kleiner idd
.
Geen last van. Ik ben topics gewend die 5x sneller gaan dan dezequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Jij hebt dan ook pro skills ditdat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van. Ik ben topics gewend die 5x sneller gaan dan deze.
En Samsung.
Ik heb alles van samsuuungquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Samsung.
Ik zou dit al te snel vinden om mobiel bij te houdenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Samsung.
Welke foto's?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..], had ik kunnen weten.
[..]
Ja sorry.. Foto's en al gezien, raak ik nooit meer kwijt.
Nooooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |