Misschien niet in de gaten gehad dat het die nieuwe dude was? Die hebben misschien nog niet helemaal door hoe ze met zombies moeten omgaan, zeker niet als die 1 meter van je af staat....quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:44 schreef Stefan het volgende:
Gisteren ook. Eerst klagen over weinig kogels daarna schieten ze vijf kogels in een zombie terwijl ze ook messen en pijl en oog hebben
Ik voorspel dat Maggie verkracht gaat worden en dat Glenn voor de ogen van Maggie afgemaakt wordt in de Arena door Merl ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nooo dan zijn er geen asians meer. Tim hadden ze ook gelijk doodgemaakt
Nee men.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Maggie verkracht gaat worden en dat Glenn voor de ogen van Maggie afgemaakt wordt in de Arena door Merl ofzo
Dat zou ik jammer vindenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Maggie verkracht gaat worden en dat Glenn voor de ogen van Maggie afgemaakt wordt in de Arena door Merl ofzo
Ik vind Glen vrij useless, kan niet eens zn meisje beschermen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zou ik jammer vindenDenk dat Daryll eerder doodgaat aangezien hij toch niet in de comics zit. Maar dat hoop ik niet
Daar ben ik het niet mee eens. Hij zorgt voor de meeste supplies.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind Glen vrij useless, kan niet eens zn meisje beschermen.
Ik voel een hele flauwe grap aankomenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Hij zorgt voor de meeste supplies.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik voel een hele flauwe grap aankomen
iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
En altjd de oudste file downloaden anders heb je een file met een ww
dat was toch helemaal in het begin?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd
ontopic maar weer:
[ afbeelding ]
Wanneer krijgen we de midseason finale?quote:
Ja, de vrouw van die man en zn zoontjequote:Op dinsdag 20 november 2012 13:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat was toch helemaal in het begin?
2 wekenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we de midseason finale?
Oh dan kan Glenn nog lekker dood voor de kerstquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh dan kan Glenn nog lekker dood voor de kerst
Dan ga je hier ook niet kijkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef grashapper het volgende:
stel je hebt de laatste paar afleveringen nog niet gezien..(?)
ik kijk niets met subs heb er een hekel aanquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef grashapper het volgende:
lol subs zijn alleen maar irritant, engels is toch niet zo moeilijk?
en moet dat plaatje in de inleiding geen SPOILER zijn? Ik bedoel, stel je hebt de laatste paar afleveringen nog niet gezien..(?)
Die Rick doet zo zijn best Amerikaans te praten, subs zijn wel handigquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef grashapper het volgende:
lol subs zijn alleen maar irritant, engels is toch niet zo moeilijk?
Dan heb je niks te zoeken in het USA topicquote:en moet dat plaatje in de inleiding geen SPOILER zijn? Ik bedoel, stel je hebt de laatste paar afleveringen nog niet gezien..(?)
Tja ik kijk het zodra het online staat, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat doet.. ;pquote:
oh sorry hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die Rick doet zo zijn best Amerikaans te praten, subs zijn wel handig
[..]
Dan heb je niks te zoeken in het USA topic
Dan wacht je maar met hier kijken tot je het hebt gezienquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:58 schreef grashapper het volgende:
[..]
Tja ik kijk het zodra het online staat, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat doet.. ;p
Ik stuur de Gouverner wel even langsquote:
als je in een NL topic zit ok dan moet je wel alles spoileren maar in het USA topic word gepraat over nieuwste episode dus tja ik neem aan dat ze het wel weten als ze hier komenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:58 schreef grashapper het volgende:
[..]
Tja ik kijk het zodra het online staat, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat doet.. ;p
En zo gaat het overal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan wacht je maar met hier kijken tot je het hebt gezien
zoals ik zeg ik kijk het zodra het online staat, dus voor mij zelf geen problemen. Ik vroeg mij gewoon iets af, maar eh gezien deze aanvallende tekst en je kut plaatje zal ik het hier maar bij laten en gewoon mn waffel houdenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan wacht je maar met hier kijken tot je het hebt gezien
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik stuur de Gouverner wel even langs
Ik bijvoorbeeld niet dus, omdat ik "nieuw" ben. Dus vandaar mijn vraag...quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je in een NL topic zit ok dan moet je wel alles spoileren maar in het USA topic word gepraat over nieuwste episode dus tja ik neem aan dat ze het wel weten als ze hier komen
Braafquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:00 schreef grashapper het volgende:
[..]
zoals ik zeg ik kijk het zodra het online staat, dus voor mij zelf geen problemen. Ik vroeg mij gewoon iets af, maar eh gezien deze aanvallende tekst en je kut plaatje zal ik het hier maar bij laten en gewoon mn waffel houden
komt omdat iedereen die hier vaak zit het al 10000x heeft gezegdquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:01 schreef grashapper het volgende:
[..]
Ik bijvoorbeeld niet dus, omdat ik "nieuw" ben. Dus vandaar mijn vraag...
En nogmaals het is gewoon een vraag, snap niet wat iedereen onaardig gaat lopen doen xD have some respect for newfags b1tch1z
Ah ja nouja ik heb dat dus niet gezien ;pquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
komt omdat iedereen die hier vaak zit het al 10000x heeft gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Norrage op 20-11-2012 14:27:49 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
you just did, let maar opquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef Norrage het volgende:
Ik moet zeggen, een spoiler in de OP gaat toch wel wat verder dan spoilers in de posts zelf...wat nou als je uberhaupt even wilt checken waar deze serie over gaat en je de OP wilt lezen? Zelfde reden dat er geen spoilers in de TT staan, doorgaans....
Maar goed, laten we maar niet weer een spoiler discussie beginnen
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef Norrage het volgende:
Dat is inderdaad een nadeel maar geen reden om de OP aan te passen vind ik. USA betekent dat het topic nou eenmaal gaat over de afleveringen die al uit zijn gekomen. Als je niet gespoiled wil worden, moet je dus niet in zo'n topic lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit topic ook pas aangeklikt toen ik de eerste twee seizoenen gezien had.
Leuk! Old skool text adventurequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:51 schreef Platina het volgende:
http://www.choiceofgames.com/zombies/
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef Norrage het volgende:
Als je wilt kijken waar de serie over gaat moet je gewoon het eerste deel bekijken en niet #25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel stroef dat er nog maar 2 episodes komen, het is nu net lekker op gang, in S03 hoef je je echt geen moment te vervelen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
nieuwsgroepen is gewoon veiliger.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef Norrage het volgende:
Kom op zo moeilijk is het allemaal niet. Download torrent programma -> tik "serie+torrent" in op google en klaar is kees.zo doe ik het al 10 jaar en zo werkt het nog steeds gewoon goed. Maar goed, mensen moeten permanent vernieuwen zeker
Heeft meer met jou dan met RIck te maken. Heb totaal geen moeite om hem te verstaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die Rick doet zo zijn best Amerikaans te praten, subs zijn wel handig
Was vroeger zo. Tegenwoordig zijn torrents net zo 'veilig'.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nieuwsgroepen is gewoon veiliger.
Thuisbezorgd.nl, of ze poort open wilden doenquote:
Niemand geloofde dat ze dood was alleen Darylquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
trouwens, i told you so over caroljullie dachten allemaal dat ze dood was
Allemaal? Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
trouwens, i told you so over caroljullie dachten allemaal dat ze dood was maar zolang er geen bewijs is moet je er vanuit gaan dat ie het op magische wijze heeft overleefd.
Lori, Amy en nog iemand anders....in Ricks hoofd dan.quote:
Sowieso!quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
Daryl is wel een van de beste personages vind ik
Thuisbezorgd bezorgt niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl, of ze poort open wilden doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kun je nog geen 3 mensen vinden die dat zeiden over Carol..quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
trouwens, i told you so over caroljullie dachten allemaal dat ze dood was maar zolang er geen bewijs is moet je er vanuit gaan dat ie het op magische wijze heeft overleefd.
Really?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 10:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af, leuk dat ze die graven graven, maar welk stoffelijk overschot willen ze erin kwijt? Prima om een kruidje te plaatsen, maar Lori is weg, van T-dog zal ook weinig over zijn en Carol is kwijt, ws niet eens dood, maar in hun huidige perceptie natuurlijk wel..
quote:Op maandag 12 november 2012 10:22 schreef karton2 het volgende:
Wederom leuke aflevering!
In die 3 graven zouden Lori, T-Dog en Carol moeten liggen maar Carol is toch nog niet officieel dood of heb ik iets gemist?
quote:Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef FredVleespet het volgende:
Die 3 graven zijn symbolisch lijkt me. Lori is opgegeten door die dikke zombie. En ze denken dat Carol ook dood is omdat ze die niet gevonden hebben. En alleen haar hoofddoek achter gebleven is. Ze zal vast wel ergens in een ruimte zich stil houden. Zit in deze aflevering wel ontzettend veel uit de comics, als je die gelezen heb snap je het telefoonverhaal ook.
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee, halverwege S2.
Maar Carol is niet dood hoor.
Zo maar even een paar quotes van na de episode van de graven, je staat er zelf ook nog tussen, dus je kan het eigenlijk niet echt gemist hebben, slechte trollquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Carol is echt niet dood. Ik blijf daarbij
quote:Op woensdag 21 november 2012 08:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
Iedereen is altijd zo aardig op dit forum
Soms moeten dingen even gezegd te worden toch, maak me er verder niet heel druk om hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 08:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waar je je al niet druk om kan maken zeg.
Voor mij is ze nu ook nog doodt..Carolquote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zie zeker wel 3 posts waar mensen er vanuit gaan dat carol dood en begraven was
Carol heeft wel een lijkenkop. eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor mij is ze nu ook nog doodt..Carol
Ja was wel een redelijke faal ja. Er is ook nergens uberhaupt genoemd dat ze wellicht dood zou gaan. Ze hadden het er in dit geval juist wat meer bovenop kunnen leggen...quote:Op woensdag 21 november 2012 13:17 schreef planethugo het volgende:
leek me vrij duidelijk dat Carol niet dood was, ze liep nota bene weg van t-bone die haar redde door zich over te geven.
De 'dramatisch' bedoelde shock toen ze gevonden werd was dan ook een misser
Volgens mij was het ook helemaal niet bedoeld als dramatische shock voor de kijker, alleen voor Daryllquote:Op woensdag 21 november 2012 13:17 schreef planethugo het volgende:
leek me vrij duidelijk dat Carol niet dood was, ze liep nota bene weg van t-bone die haar redde door zich over te geven.
De 'dramatisch' bedoelde shock toen ze gevonden werd was dan ook een misser
En dan nog het meest twijfelend van iedereen....quote:Op woensdag 21 november 2012 08:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Really?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo maar even een paar quotes van na de episode van de graven, je staat er zelf ook nog tussen, dus je kan het eigenlijk niet echt gemist hebben, slechte troll
Ipad ook!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef ems. het volgende:
Deel 5 (laatste) van de PC game is te vinden
haha inderdaad, erg triest om dan "I told you so" te zeggenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
En dan nog het meest twijfelend van iedereen....![]()
Lol iddquote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Smeich het volgende:
[..]
haha inderdaad, erg triest om dan "I told you so" te zeggen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zie zeker wel 3 posts waar mensen er vanuit gaan dat carol dood en begraven was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Huh? Voortaan niet meer FOK!ken en serie kijken tegelijkertijd.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:43 schreef truedestiny het volgende:
Ik dacht dat Carol gewoon nog bij de groep zat. Ik mistte haar niet echt in ieder geval.
Ach gossie. Hier, een koekje:quote:Op woensdag 21 november 2012 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
tering wat een agressieve mensen hierjezus
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
tering wat een agressieve mensen hierjezus
Door de serie wordt geïnsinueerd dat een walker haar helemaal heeft opgegeten. Totaal onrealistisch, maar het blijft natuurlijk wel The Walking Dead, de serie die ons onder andere shotguns die je nooit hoeft te herladen heeft gebracht.quote:Op donderdag 22 november 2012 07:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
en anders, waar is haar lichaam ?
Ik heb alleen nog maar deel 1 uitgespeeld geloof ikquote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef ems. het volgende:
Deel 5 (laatste) van de PC game is te vinden
En handguns met 50 kogels ammunitie ofzo.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Door de serie wordt geïnsinueerd dat een walker haar helemaal heeft opgegeten. Totaal onrealistisch, maar het blijft natuurlijk wel The Walking Dead, de serie die ons onder andere shotguns die je nooit hoeft te herladen heeft gebracht.
Absoluut. Seizoen 3 is 400x beter dan seizoen 2. Echt veel beter. Echt heel veel beter. 400x dus.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef Sloggi het volgende:
Is dit seizoen de moeite waard? Ik vond seizoen twee tegenvallen. Ik heb begrepen dat Lori doodgaat, dus dat is alvast een plus.
Mensen hier op het forum zijn geloof ik nog niet allemaal even erg eens dat Lori dood is, dus jezelf leuk gespoilerd, maar wees maar gewoon nog niet zo heel zeker, ga direct seizoen 3 kijken, vele malen meer actie, gore en storyline in dit seizoen. Is een heerlijke serie gewordenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef Sloggi het volgende:
Is dit seizoen de moeite waard? Ik vond seizoen twee tegenvallen. Ik heb begrepen dat Lori doodgaat, dus dat is alvast een plus.
Nee joh, die moeder liep toch rond als Walker bij dat huis van hun.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef FL_Freak het volgende:
Is die negerin niet gewoon de moeder van die neger zoon en vader van seizoen?
Ojaquote:Op donderdag 22 november 2012 11:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee joh, die moeder liep toch rond als Walker bij dat huis van hun.
nee ik vind haar ook wel vrij irritant, ze lijkt ook altijd zo een lachje op het gezicht te hebben wat me op de een of andere manier niet aanstaatquote:Op donderdag 22 november 2012 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ben ik de enige die zich verschrikkelijk ergert aan eigenwijze, onnozele Andrea?
Omdat die Michonne doorheeft dat de Governor een big bad motherfucker is.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
Maar dat ze niet met Michonne meeging vind ik wel logisch, waarom de gevaarlijke primitieve wereld intrekken als je veilig in een dorpje kan wonen
Ik ook. De governor is gewoon een vieze gluiperdquote:Op donderdag 22 november 2012 11:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vond die seksscène trouwens echt vies, waarom weet ik niet, maar ik huiverde even. Brrrr.
dat klopt, maar ik zou het in dat geval toch even aankijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:27 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Omdat die Michonne doorheeft dat de Governor een big bad motherfucker is.
Me too!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat die streepjes in het schrift van de Governor betekenen.
Inderdaad,quote:Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook. De governor is gewoon een vieze gluiperd
Ik hoop niet dat het betekent hoeveel walkers zijn vermoord. Dat zou suf zijn.quote:
En die Andrea heeft een vies botoxhoofd. Kan daar totaal niet warm voor lopen, ook het personage zelf niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook. De governor is gewoon een vieze gluiperd
Waarschijnlijk?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:34 schreef Beaudelaire het volgende:
Vond het stuk met de telefoon ook tegenvallen. Jammer dat het (waarschijnlijk) in Ricks hoofd gebeurde. Ik had graag gezien dat het mysterieus had gebleven en we niet wisten welke groepen er nog meer zijn in de omgeving.
Nee joh, aantal Walkers lijkt me niet, hij zat toch echt vet snel streepjes achter elkaar te trekken, lijkt me niet dat dat Walkers zijn. Misschien is het iets neurotisch? Of whatever.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het betekent hoeveel walkers zijn vermoord. Dat zou suf zijn.
Vond het stuk met de telefoon ook tegenvallen. Jammer dat het (waarschijnlijk) in Ricks hoofd gebeurde. Ik had graag gezien dat het mysterieus had gebleven en we niet wisten welke groepen er nog meer zijn in de omgeving.
Dat vond ik juist jammer. Dat er niet ergens een mysterieuze groep was die willekeurig telefoonnummers intoetste.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Over welke groepen heb je het nu? Want er is geen groep.
Mensen die hij vermoord heeftquote:Op donderdag 22 november 2012 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat die streepjes in het schrift van de Governor betekenen.
het is één grote real life soap a-la The Truman Show; zombies zijn acteurs en iedereen is in het complot behalve rick.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:42 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Complottheorie: Lori leeft nog en is de oorzaak van de zombieuitbraak.
Als het maar niet als The Sixth Sense eindigt: de hele groep is al dood.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Zith het volgende:
[..]
het is één grote real life soap a-la The Truman Show; zombies zijn acteurs en iedereen is in het complot behalve rick.
Haha, dat zou echt grote faalheid zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Of nog erger, Rick wordt wakker in het ziekenhuis uit een hele lange coma en heeft alles gedroomd.
Nee joh... dat kan echt niet.quote:
En merkt in de laatste shot dat hij toch nog een zombie-litteken op zijn lichaam heeft; total 100% mindfuck, goede afsluiting zou dat zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
...Rick wordt wakker in het ziekenhuis uit een hele lange coma en heeft alles gedroomd.
Of dat hij weer wakker wordt in het ziekenhuis, denkt dat hij alles gedroomd heeft, loopt naar buiten, alles is naar de tering en het blijkt toch geen droom te zijn. Alleen dit keer moet alles nog gebeuren. De camera doet een close-up van Rick, hij beseft dat alles fucked-up is en dat de droom uitkomt. *BOEM* Zwart beeld.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Zith het volgende:
[..]
En merkt in de laatste shot dat hij toch nog een zombie-litteken op zijn lichaam heeft; total 100% mindfuck, goede afsluiting zou dat zijn.
Aangezien Andrea zei haar na al die tijd samen nog helemaal niet goed te kennen, verwacht ik niet dat ze bij een vreemde, maar goed ogende groep wel open zal zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben voor de volgende afl. benieuwd of Rick Michonne zomaar het hek binnen laat, en/of ze hem gaat chanteren met het mandje. Ik kan niet peilen of Michonne tegen iedereen wantrouwig is of bij 'goed volk' wel open reageert.
Ik vond haar gezichtsuitdrukking best wel 'I come in peace' eigenlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aangezien Andrea zei haar na al die tijd samen nog helemaal niet goed te kennen, verwacht ik niet dat ze bij een vreemde, maar goed ogende groep wel open zal zijn.
'I come in peace with zombieguts on my body'quote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vond haar gezichtsuitdrukking best wel 'I come in peace' eigenlijk
'I come in peace with zombieguts on my body and some babymilk for your newborn'quote:Op donderdag 22 november 2012 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
'I come in peace with zombieguts on my body'
'I come in peace with zombieguts on my body and some babymilk for your newborn and all I get is this lousy t-shirt'quote:Op donderdag 22 november 2012 12:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
'I come in peace with zombieguts on my body and some babymilk for your newborn'
Hmm misschien. Ze vertrouwt ze waarschijnlijk niet helemaal, maar 'the enemy of my enemy is my friend'.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vond haar gezichtsuitdrukking best wel 'I come in peace' eigenlijk
Misschien scheelt het dat Andrea ongetwijfeld wel wat heeft losgelaten over haar groep en dat de meeste relatief vriendelijk zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm misschien. Ze vertrouwt ze waarschijnlijk niet helemaal, maar 'the enemy of my enemy is my friend'.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm misschien. Ze vertrouwt ze waarschijnlijk niet helemaal, maar 'the enemy of my enemy is my friend'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Of dat hij weer wakker wordt in het ziekenhuis, denkt dat hij alles gedroomd heeft, loopt naar buiten, alles is naar de tering en het blijkt toch geen droom te zijn. Alleen dit keer moet alles nog gebeuren. De camera doet een close-up van Rick, hij beseft dat alles fucked-up is en dat de droom uitkomt. *BOEM* Zwart beeld.
Jij mag het einde schrijven van mij.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Of dat hij weer wakker wordt in het ziekenhuis, denkt dat hij alles gedroomd heeft, loopt naar buiten, alles is naar de tering en het blijkt toch geen droom te zijn. Alleen dit keer moet alles nog gebeuren. De camera doet een close-up van Rick, hij beseft dat alles fucked-up is en dat de droom uitkomt. *BOEM* Zwart beeld.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
februari/maart ergensquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Vergeef mij als het allang gevraagd/gezegd is in dit topic maar ik heb geen zin om terug te bladeren; iemand enig idee wanneer het seizoen weer verder gaat na de 'stop'? Ik heb begrepen dat er nu nog twee aflevering komen dus t/m 2 december en dat het daarna eventjes stopt?
Zeker wetenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Glenn en Maggie zijn wel echt een lekker stel.
Die mensen lezen teveel strips.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:10 schreef Stefan het volgende:
Op IMDB hopen mensen dat Maggie verkracht gaat worden en ze verheugen zich erop
lijkt wel op alle geinfecteerden, dit kwam bij mij opquote:Op donderdag 22 november 2012 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Elke zondagavond in Amerika dus hier op maandagochtend te downloaden. Nu nog 2 afleveringen en dan een korte break tot februari.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef johnson555 het volgende:
net alle afleveringen gezien tot seizoen 3 aflevering 6![]()
Nette serie leuke verhaallijn, alleen de OP hier is een beetje spoiling
Ik was pas aan et begin van seizoen 2 toen ik zag dat Lori een rode kruis had
waanneer is volgende aflevering trouwens?
Leuk om te zien! Heel goed te herkennen is het niet, maar met een beetje goede wil kan ik de locaties erin terug zien.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef JK het volgende:
Misschien nog wel aardig om te zien;
De locaties van TWD op Google Maps, waar ze allemaal gefilmd hebben in Georgia.
https://maps.google.com/m(...)200565,1.175537&z=10
Zo liggen bijv. Hershel's boerderij, Woodbury en de Prison maar een paar km van elkaar af.
Ook de woonwijk waar Shane en Andrea die zombies tegenkwamen en ondertussen nog even een nummertje in de auto maakten. Ook de helikopter-crash scene is opgenomen op het veld/bos naast Hershel's boerderij. Veel locaties staan in bovenstaande link van de afgelopen afleveringen (incl. s1 en 2)
Ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dus het zou terug kunnen komen in de aflevering ?
Leuk! Ik zie het wel goed, very nice.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef JK het volgende:
Misschien nog wel aardig om te zien;
De locaties van TWD op Google Maps, waar ze allemaal gefilmd hebben in Georgia.
https://maps.google.com/m(...)200565,1.175537&z=10
Zo liggen bijv. Hershel's boerderij, Woodbury en de Prison maar een paar km van elkaar af.
Ook de woonwijk waar Shane en Andrea die zombies tegenkwamen en ondertussen nog even een nummertje in de auto maakten. Ook de helikopter-crash scene is opgenomen op het veld/bos naast Hershel's boerderij. Veel locaties staan in bovenstaande link van de afgelopen afleveringen (incl. s1 en 2)
quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
spoilertquote:
Ik zeg alleen dat ze teveel strips lezen. Maggie is nooit verkracht op papier, maar omdat de TV serie echt wel anders is dan de strips, kan ALLES gebeuren. Er kunnen zelfs aliens landen in de volgende aflevering.en iedereen dood maken. Gelukkig kunnen ze er een hele eigen draai aan geven, zo blijft het voor iedereen een aardige serie om te kijken. Tot nu toevermaak ik me echt heel erg goed met seizoen 3, vooral het begin van s2 had ik het zwaar, net als bijna iedereen. Gelukkig luisteren ze wel naar de kritiek van de kijkers, anders was het na s3 wel klaar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef johnson555 het volgende:
net alle afleveringen gezien tot seizoen 3 aflevering 6![]()
Nette serie leuke verhaallijn, alleen de OP hier is een beetje spoiling
Ik was pas aan et begin van seizoen 2 toen ik zag dat Lori een rode kruis had
waanneer is volgende aflevering trouwens?
Het was maar een eenheid van de nationale garde dus hadden ze waarschijnlijk geen gevechtservaring. Hadden ze die ervaring wel gehad dan zouden volgens mij ze wat voorzichtiger geweest zijn met betrekking tot de gouverneur en ook niet zo onbeschut op de vrachtwagens hebben gestaan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef johnson555 het volgende:
wel een beetje vaag met die militaire konvooi en die helikopter, je zou toch verwachten dat een militaire unit meer weerstand zou bieden en sneller zou reageren op die Governor en zn gang
You get the pointquote:
Mwhaa alsnog Luitentant en dergelijke lijk mij toch wel dat ze training hebben gehad en ze hadden zelfs zware wapens bij zich, maar ja blijft een serie :pquote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het was maar een eenheid van de nationale garde dus hadden ze waarschijnlijk geen gevechtservaring. Hadden ze die ervaring wel gehad dan zouden volgens mij ze wat voorzichtiger geweest zijn met betrekking tot de gouverneur en ook niet zo onbeschut op de vrachtwagens hebben gestaan.
Lieutenant rangen hoeft niet veel te betekenen als rang zijne, en ze zijn natuurlijk nooit zo op hun hoede als een "echte" eenheid, omgeven niet scannen als er iemand zo maar uit het niets op je locatie afkomt, niemand hield hem onder schot dacht ik ect. Ze hebben echt gewoon de basis training gehad die ook bijvoorbeeld een ICT-er bij defensie zou krijgenquote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef johnson555 het volgende:
[..]
You get the point
[..]
Mwhaa alsnog Luitentant en dergelijke lijk mij toch wel dat ze training hebben gehad en ze hadden zelfs zware wapens bij zich, maar ja blijft een serie :p
Dat vond ik ook heel raar dat niet 1 persoon direct op hem schoot.quote:Op zondag 25 november 2012 21:09 schreef ems. het volgende:
Het vreemdste aan dat voorval vind ik niet per sé dat ze verrast werden, maar vooral dat de gov. zomaar even het risico loopt door recht voor de groep te gaan staan terwijl ze daar zitten met automatische wapens. Niet iets teveel spektakel en te weinig caution
Volgende week nog éénquote:
Volgens wat ie vorige week zei, regelmatig denk ikquote:Op maandag 26 november 2012 11:28 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Zou Daryl vroeger nou nooit eens hebben gedacht: Hee, mijn broer is best wel een dick.
Wat heeft hij gezegd dan?quote:Op maandag 26 november 2012 11:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Volgens wat ie vorige week zei, regelmatig denk ik
Iets van 'If Merle let me'.quote:Op maandag 26 november 2012 11:32 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Wat heeft hij gezegd dan?
Je vergeet dat uber-slechte mensen vaak ook goede kanten hebben, zie een of andere pauper die van oom agent een kogel in zijn doorgesnoven kokosnoot krijgt en dat zijn vrienden en familieleden vervolgens verklaren dat die dooie zo'n gouwe kerel was.quote:Op maandag 26 november 2012 11:28 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Zou Daryl vroeger nou nooit eens hebben gedacht: Hee, mijn broer is best wel een dick.
iddquote:
Dat wachten vind ik niet zo erg gelukkigquote:Op maandag 26 november 2012 12:41 schreef PirE het volgende:
[..]
idd![]()
Zo jammer dat we na volgende week weer moeten wachten tot het nieuwe jaar
Waar je mee opgroeit, word je mee besmet. Daryl was in het begin zelf ook niet zo tof.quote:Op maandag 26 november 2012 11:28 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik vraag me af wat ze daarmee wilden zeggen. Die kerel kwam over alsof hij geen idee had dat er buiten walkers waren. "I will call the cops"quote:Op maandag 26 november 2012 13:33 schreef AllesWatWas het volgende:
Dat stuk met die vent in die houten hut was wel redelijk kansloosDat hadden ze er wel uit mogen laten.
Het is ongeveer een jaar geleden en die man was duidelijk van het padje af... Hij leefde samen met z'n dode hond.quote:Op maandag 26 november 2012 13:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze daarmee wilden zeggen. Die kerel kwam over alsof hij geen idee had dat er buiten walkers waren. "I will call the cops"
Als dat ook echt het doel van de scène was, vind ik het wel een beetje vreemd. De uitbraak is al maanden, zo niet jaren geleden begonnen, je gaat mij niet vertellen dat hij al die tijd heeft overleefd zonder buiten te komen.
Klopt, maar als je zo verstrooid bent, dan denk ik dat je weinig kans maakt om de overleven in die bossen. Zeker als je ziet hoeveel walkers er achter de groep van Rick aankwam, het was daar aardig overlopen.quote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is ongeveer een jaar geleden en die man was duidelijk van het padje af... Hij leefde samen met z'n dode hond.
Ja, ik vroeg me ook wel af hoe hij het daar zo lang overleefd had. Al had 'ie misschien inderdaad een grote voorraad, als gestoord achterdochtig bosmannetje zijnde.quote:Op maandag 26 november 2012 13:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, maar als je zo verstrooid bent, dan denk ik dat je weinig kans maakt om de overleven in die bossen. Zeker als je ziet hoeveel walkers er achter de groep van Rick aankwam, het was daar aardig overlopen.
Het kan natuurlijk ook dat hij al die tijd niet buiten is geweest, maar dan moet hij dus een voorraad voedsel hebben gehad, waarmee hij minstens een jaar vooruit kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op maandag 26 november 2012 14:07 schreef Discombobulate het volgende:
Trouwens nog op "The Walking Dead wiki" een spoiler gevonden van een acteur die terugkomt.was al eerder gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben benieuwd naar volgende week![]()
Vast zo'n doomsday prepper die na de uitbraak naar zijn bug-out locatie is gevlucht met zijn hondje (en mogelijk gezin) om te overleven van zijn zorgvuldig aangelegde voorraden en geperfectioneerde overlevingsvaardigheden. Maarja toen werd zijn gezin voor zijn ogen uit elkaar getrokken, en toen werd hij zo loco en panisch dat hij niet eens de deur meer uit wilde om zijn hondje eervol te begraven.quote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is ongeveer een jaar geleden en die man was duidelijk van het padje af... Hij leefde samen met z'n dode hond.
Dat vind ik ook maar raar.quote:Op maandag 26 november 2012 13:30 schreef mcrumpie het volgende:
Typische opgeilaflevering. Gebeurt niet echt wat en wordt vooral opgebouwd naar de mid-season-finale.
En natuurlijk jammer dat we wel onthoofdingen zien, mensen die volledig worden open gereten/gegeten, maar geen boobies...
Vond je? Ik vond het alles behalve saai. Wel weerzinwekkend.quote:Op maandag 26 november 2012 13:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
saaie aflevering, en tegelijkertijd verschrikkelijk benieuwd naar wat er komen gaat, jammer dat er straks zon lange pauze tussen zit.
Dat vond ik ook compleet onlogisch. Sloeg nergens op.quote:Op maandag 26 november 2012 13:33 schreef AllesWatWas het volgende:
Dat stuk met die vent in die houten hut was wel redelijk kansloosDat hadden ze er wel uit mogen laten.
Dat wel inderdaad. En de rest accepteerde het ook vrijwel meteen. Laat ook goed zien hoe hard ze geworden zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Die blokhutscene toonde wel aan waar Michonne toe in staat is. De enige andere die op deze manier een levende persoon aanviel is Rick.
Anders was hij wel opgegeten door walkers.quote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. En de rest accepteerde het ook vrijwel meteen. Laat ook goed zien hoe hard ze geworden zijn.
Ik denk inderdaad ook dat die hele scene erin gebouwd is voor een realisatie-momentje van waar Michonne toe in staat is, maar toch ook de groep weer, die met weinig problemen die dude als voer voor de walkers gooien, best wel een aardige scene vond ik zelf.quote:Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Die blokhutscene toonde wel aan waar Michonne toe in staat is. De enige andere die op deze manier een levende persoon aanviel is Rick.
Nee, en naar de wc hoeven ze ook amper, tenzij om een zwangerschapstest uit te voeren.quote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Saucerian het volgende:
Raken de benzine en kogels nou nooit op?
In de gevangenis hebben ze volgens mij een hele zooi wapens en kogels gevonden, en benzine halen ze vast uit andere auto'squote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Saucerian het volgende:
Raken de benzine en kogels nou nooit op?
Had verwacht dat de Governor iets langer de "good cop" had gespeeld....Maggie leek redelijk op instorten te staan.quote:Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Andrea
De Governor bij Maggie.... made me cringe.
nou je zag ze wel ff kijkenquote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. En de rest accepteerde het ook vrijwel meteen. Laat ook goed zien hoe hard ze geworden zijn.
In theorie kan hij dat best al gevraagd hebben, maar is dat niet laten zien.quote:Op maandag 26 november 2012 17:25 schreef Maniakje het volgende:
Heb weer genoten van deze aflevering
Als ik bij Rick in de groep had gezeten zou ik trouwens inmiddels die twee gevangenen voor het slapen gaan wel even hebben gevraagd waarvoor ze überhaupt in de cel waren beland. Hen een beetje leren kennen kan geen kwaad voordat ze 24/7 deel uit mogen maken van de groep.
Zag er veelbelovend uit idd. Ik ben wel bang dat er een prominent personage dood gaat.quote:Op maandag 26 november 2012 16:45 schreef Funzel het volgende:
Nieuwe ep was erg interessant, duidelijk een opbouw naar volgende week. Je zag in de preview wel dat die enorm gaaf was!
Alleen toen Glenn onder schot werd gehouden he. Ze brak niet toen ze dacht verkracht te zullen worden.quote:Op maandag 26 november 2012 16:33 schreef ace_eleven het volgende:
Die Maggie was ook wel laf hoor. Hoort de hele tijd haar vriend gemarteld/ misbruikt worden, en breekt zelf in no-time, had het dan gewoon direct opgegeven, dan had Glenn ook niet zo hoeven te lijden...
Dan nogquote:Op maandag 26 november 2012 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen toen Glenn onder schot werd gehouden he. Ze brak niet toen ze dacht verkracht te zullen worden.
Ik vond Andrea eigenlijk wel cool deze afleveringquote:Op maandag 26 november 2012 19:31 schreef opreis het volgende:
Merle gaat dood, genoeg series gezien om te snappen hoe het gaat. Daryl kunnen ze niet dood laten gaan omdat hij gewoon te geliefd is bij de fans (tenzij de acteur er zelf mee wil stoppen). Rick is ook een personage die niet dood kan. De rest kan de serie eigenlijk wel zonder. Ik hoop zelf dat Andrea snel dood gaat. Hopelijk door de govenour, ik denk dat er een situatie ontstaat waarbij hij voor haar ogen iets doet waaruit blijkt dat ie helemaal niet zo lief is als zij denkt, zij er een drama van maakt en hij dan zo iets heeft van 'ok fuck jouw *bam kogel door kop*
lol ik zat het al te denken en ja hoor ze heeft glenn zijn shirt aanquote:Op maandag 26 november 2012 17:41 schreef psychedelicate het volgende:
Maggie heeft haar shirt weer aan in de preview.
weet ik niet meerquote:Op maandag 26 november 2012 22:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
lori had toch iets wits aan toen ze beviel ?
Ik snap waarom je dat aanziet voor Lori, maar volgens mij is het haar dus niet, omdat wat EilandjeOnline zegt..quote:Op maandag 26 november 2012 22:53 schreef Wessell het volgende:
Iemand nog opgevallen dat lori te zien is als walker op het einde
[ afbeelding ]
Ik denk dat Glenn doodgaatquote:Op maandag 26 november 2012 23:39 schreef stinkie het volgende:
Theorie over de volgende dode: Merle. Daryl is namelijk de enige uit de groep die nog geen directe familie is verloren.
'quote:Op maandag 26 november 2012 23:30 schreef stinkie het volgende:
En mega fuck! Kan de sneak preview niet bekijken from my current country
Vond ze juist erg mild...quote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond de groep van Rick wel erg vijandig jegens haar ondanks dat ze daar kwam met formula en vertelde over de ontvoering. Had ze niet hoeven doen natuurlijk. Maar ja, onder de omstandigheden valt het wel te begrijpen.
ga ergens anders hatenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef Norrage het volgende:
Dat jullie die previews kijken, echt... Driedubbel
sorryquote:
Maar in meerdere afleveringen lijkt Merle helemaal niet trouw te zijn bij de G. Hij zou zomaar de kant va Daryl kunnen kiezen, Daryl blijft de groep van Rick sowieso trouwquote:Op maandag 26 november 2012 23:39 schreef stinkie het volgende:
Theorie over de volgende dode: Merle. Daryl is namelijk de enige uit de groep die nog geen directe familie is verloren.
Denk dat het zomaar de seasonbreakscene kan zijnquote:
Opmerkelijk inderdaad. Was opeens wel heel erg agressiefquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:23 schreef Stefan het volgende:
Belachelijk dat Rick michone foltert terwijl ze gewoon netjes antwoord geeft
haha zat ik ook aan te denken, good cop- bad cop. Maar op zich is de Governor nog relatief fatsoenlijk, hij heeft Maggie niet misbruikt of verkracht, hoogstens wat voyeurisme en aan haar haar ruiken. Zo heurt het! Wel uber preuts dat er geen naaktscene was, kom op zeg. Dat is dus precies waarom mensen dan besluiten naar Spartasex te gaan kijken.quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Had verwacht dat de Governor iets langer de "good cop" had gespeeld....Maggie leek redelijk op instorten te staan.
Kudo's voor Glenn!
Grappig, ik moest ook direct aan Lost denken wat betreft (constante) spanning in de serie. (Alleen dan niet alleen de eerste 2 seizoenen maar allemaalquote:Op maandag 26 november 2012 17:47 schreef xSanjay het volgende:
Fan meldt zich.
In korte tijd alle seizoenen gezien, en ik sta versteld van het niveau van deze serie. Altijd wel een van geweest van thriller series, maar deze had gelijk iets weg van de eerste twee seizoen van LOST (qua spanning). Gelukkig kakt deze serie zoals het naar uit ziet niet zo snel in.
Niet bekend met de comics, wel de game. Heeft ook een heerlijk verhaal.
Ben heel erg benieuwd naar de confrontatie tussen de gebroeders Dixon. Maar ik vrees dat een van de twee al gauw de pijp uit zal gaan, om de spanning tussen de groep en/of Merle groter te maken.
bedoel de extended op amctv.comquote:Op maandag 26 november 2012 23:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
'
die staat toch gewoon achter de 720-file?
quote:
Tot daar heb ik het gelezen. Denk eraan mensen, gelul over de previews in spoilers. Dank.quote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef andreas612 het volgende:
Sowieso denk ik, uit die preview bleek ...
Dat geloof ik op zich wel. De gevangenis was nog niet door andere overlevenden bereikt, dus daar zijn wapens, ammo, voedsel en medicijnen etc. Bovendien voeren ze geregeld strooptochten uit in winkelcentra. Distributiecentrum van een supertmarktketen zou trouwens ook een mooie bron zijnquote:Op maandag 26 november 2012 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In de gevangenis hebben ze volgens mij een hele zooi wapens en kogels gevonden, en benzine halen ze vast uit andere auto's
Als hij er aan gaat, dan pas aan het einde van het seizoen denk ik. Anders ben je nu al je beste bad-guy van het seizoen kwijt...quote:Op maandag 26 november 2012 23:54 schreef Jivis het volgende:
Toffe aflevering. Zou het zowaar jammer vinden als de Governor sterft, erg goede bad guy.
volgena de preview is er volgende week een afleveringquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef Smeich het volgende:
[..]
Tot daar heb ik het gelezen. Denk eraan mensen, gelul over de previews in spoilers. Dank.
Ze hebben de armory nog niet gevonden. Toen ze er net waren had dat wel prio, en er werd wel aandacht aan gegeven in de serie, dus die hebben ze nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat geloof ik op zich wel. De gevangenis was nog niet door andere overlevenden bereikt, dus daar zijn wapens, ammo, voedsel en medicijnen etc. Bovendien voeren ze geregeld strooptochten uit in winkelcentra. Distributiecentrum van een supertmarktketen zou trouwens ook een mooie bron zijn
Waar ze vers water vandaan halen vind ik een interessanter vraag. Zou die gevangenis een eigen watervoorziening hebben? En die generator, daar zou ik ook wat prioriteit in stoppen, zodat je licht kunt genereren en misschien ook wel het interne telefoon/intercomsysteem.
Verder houden die hekken de walkers tegen, maar vijandige groepen overlevers met een vrachtwagen of bus, beuken daar zou door heen. Dat er geen grote muur om heen staat is toch wel jammer.
Wat wil je hier mee zeggen? Het is duidelijk en elke week is het hetzelfde verhaal: promos en previews in spoilers bespreken. Genoeg mensen die dat niet kijken en verrast willen worden bij het zien van de volgende aflevering.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
volgena de preview is er volgende week een aflevering
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:51 schreef Smeich het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen? Het is duidelijk en elke week is het hetzelfde verhaal: promos en previews in spoilers bespreken. Genoeg mensen die dat niet kijken en verrast willen worden bij het zien van de volgende aflevering.
Reageer niet zo triest man. Wat is er zeikerig aan om nog even/weer eens duidelijk te maken dat velen van ons de volgende aflevering willen zien zonder hier te lezen wat er gaat gebeuren. Ik ben er daar een van.quote:
Toch is hun groep al gehalveerd. En op een gegeven moment ben je gewoon outnumbered.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
1 ding blijft me wel opvallen. Zo sloom/slap die zombies zijn en hoe makkelijk ze te doden zijn. Je kan me niet vertellen dat heel Amerika wordt overlopen door deze zombies. Een groep van 5 man met zwaarden en bijlen kan al oneindig surviven.
Ja een groep met de helft vrouw/kind/zwanger/crippled. Je kan mij niet vertellen dat als het leger in zo'n kamp met hekken eromheen zoals bij die prison zit, met munitie/eten alles. Dat die niet makkelijk overeind zouden blijven. Zelfs al zouden er honderden walkers zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toch is hun groep al gehalveerd. En op een gegeven moment ben je gewoon outnumbered.
Je weet nooit hoe het begonnen is (ben benieuwd of dat uberhaupt nog duidelijk wordt). Misschien is er iemand van binnenuit geinfecteerd geweest. Of een man die daar in de gevangenis is gestorven etc...tsja, ik zou er niet zoveel over nadenken. Ik vind het wel realistisch. Paniek doet veel met de mensquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja een groep met de helft vrouw/kind/zwanger/crippled. Je kan mij niet vertellen dat als het leger in zo'n kamp met hekken eromheen zoals bij die prison zit, met munitie/eten alles. Dat die niet makkelijk overeind zouden blijven. Zelfs al zouden er honderden walkers zijn.
Mja het is fictie natuurlijk en deze zombie wereld blijft wel een classic.
Sowieso onmogelijk dat legerkampen ingenomen worden door die knatels, maar niet aan denken want het is een vermakelijke serie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
1 ding blijft me wel opvallen. Zo sloom/slap die zombies zijn en hoe makkelijk ze te doden zijn. Je kan me niet vertellen dat heel Amerika wordt overlopen door deze zombies. Een groep van 5 man met zwaarden en bijlen kan al oneindig surviven.
Ergens in seizoen 2 was het gebrek aan munitie de belangrijkste reden hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het trouwens wel vaag vinden dat de belangrijkste reden om het pistool niet te gebruiken, is dat dat teveel lawaai maakt. Mij lijkt me dat het munitie gebrek (en dat is er altijd, er komt niks nieuws bij), de allerbelangrijkste reden is. En ze zijn ondertussen rete goed met de kapmessen ed.
Michonne weet niet dat die groep Andrea en Merle kennen he.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:39 schreef planethugo het volgende:
Michonne heeft ook niets over andrea en Merle gezegd terwijl dat me toch wel vitale informatie lijkt als je een vijandig kamp wil bestormen
Maarja Michonne zegt sowieso weinig, vind dat karakter toch al tegenvallen.Vooraf was er zoveel bombarie over maar als ze het zwaard niet gebruikt voegt ze niks toe
Inderdaad, het laatste wat je wil is dat Daryl zijn broer ziet en daardoor iets stoms doet. Belangrijke informatie om dus vooraf te delen. Ik snap ook niet waarom ze dat achterhoudt. Misschien omdat ze nog wat achter de hand wil hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:39 schreef planethugo het volgende:
Michonne heeft ook niets over andrea en Merle gezegd terwijl dat me toch wel vitale informatie lijkt als je een vijandig kamp wil bestormen
Dat ze Merle kennen staat vast, dat zag ze tijdens de confrontatie tussen Merle en Glenn/Maggie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Michonne weet niet dat die groep Andrea en Merle kennen he.
Andrea heeft ook wel gepraat over die groep voordat ze er alleen voor stond.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom zou ze tegen onbekenden beginnen over Andreaquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:39 schreef planethugo het volgende:
Maar ze schieten steeds maar doorquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ergens in seizoen 2 was het gebrek aan munitie de belangrijkste reden hoor.
ze wist dat Andrea Merle kent, ze heeft Merle horen roepen naar glen en maggie waar zijn broer is en Andrea zal in die 8 maanden vast iets gezegd hebben over de groep waar ze bij was. Natuurlijk wordt het bewaard voor een 'schokkende' ontmoeting maar Michonne zou wel erg dom zijn als ze niet wist dat dit de groep was waar Andrea bij geweest isquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen seconde over nagedachtquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ze Merle kennen staat vast, dat zag ze tijdens de confrontatie tussen Merle en Glenn/Maggie.
Ik denk dat het idee is dat ze Maggie en Glenn willen redden maar ook is een vijandige groep in de nabijheid een enorme bedreiging. De gevangenis is nu met de hekken walkerproof, maar niet goed te beveiligen tegen een gewapende bende. Je kunt dus beter proberen de andere groep zien te vinden en dan besluiten zelf tot actie over te gaan of misschien zelfs vreedzaam te onderhandelen. En snelheid is geboden; want je weet dat andere groep jouw mensen heeft en die kunnen de andere groep naar jouw fort leiden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:38 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond het inderdaad ook wel vreemd dat alles wat een beetje kan vechten weg is van het thuiskamp. Nu moeten Carl en die andere gevangene de gewonden en vrouwen gaan beschermen??
Maar goed, het wordt wel een mooie battle in het dorp
Volgens mij hoop je daar alleen maar opquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:10 schreef Stefan het volgende:
ik ben bang dat Glenn het niet gaat redden
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind Glen vrij useless, kan niet eens zn meisje beschermen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh dan kan Glenn nog lekker dood voor de kerst
wetende dat jij de comics gelezen hebtquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:10 schreef Stefan het volgende:
Ben benieuwd wat de midseasonafsluiter wordt, ik ben bang dat Glenn het niet gaat redden
Aziatenhater!quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:10 schreef Stefan het volgende:
Ben benieuwd wat de midseasonafsluiter wordt, ik ben bang dat Glenn het niet gaat redden
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
wetende dat jij de comics gelezen hebtHeeft niks met de comics te maken want ze hebben toch al van alles veranderd. Mdseasonfinale vorig jaar was Sofia de shocker (die iedereen allang zag aankomen), ik verwacht wel dat iemand dood gaat, die neger zal ook wel doodgaan maar das geen shocker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Dan kan ik Maggie troostenquote:
ok gelukkigquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heeft niks met de comics te maken want ze hebben toch al van alles veranderd. Mdseasonfinale vorig jaar was Sofia de shocker (die iedereen allang zag aankomen), ik verwacht wel dat iemand dood gaat, die neger zal ook wel doodgaan maar das geen shocker.
die preview van wat achter die episode staat he.. niet die uitgebreide van de site.. neem aan dat iedereen die aan het einde van de aflevering ziet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef Smeich het volgende:
[..]
Tot daar heb ik het gelezen. Denk eraan mensen, gelul over de previews in spoilers. Dank.
Nee bijna niemand kijkt die voor zover ik weet. Ik iig niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die preview van wat achter die episode staat he.. niet die uitgebreide van de site.. neem aan dat iedereen die aan het einde van de aflevering ziet?
"Next week on AMC's the...." *click* *uit*quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die preview van wat achter die episode staat he.. niet die uitgebreide van de site.. neem aan dat iedereen die aan het einde van de aflevering ziet?
Op de Nederlandse tv is het nog erger. "Na de reclame zie je Alberto blalblablablabla"quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Next week on AMC's the...." *click* *uit*
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging er om dat ik de preview voor volgende week heel snel weg klik. Die hoef ik echt niet te zien. Ik word liever verrast tijdens de aflevering zelf.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op de Nederlandse tv is het nog erger. "Na de reclame zie je Alberto blalblablablabla"
"Next week on AMC's the...." *hardop zingen "lalalalalalalala"* *snel naar computer lopen* *uit*quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk op de laptop in de treinquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
"Next week on AMC's the...." *hardop zingen "lalalalalalalala"* *snel naar computer lopen* *uit*
Je ziet aan de reacties wie er stiekem meekijken. En ik kijk dan nog op mijn telefoon ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk op de laptop in de trein
1ste klas, krijg soms wel rare blikken...
lolly pop lolly pop ooooooooooo lolly popquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:09 schreef iAvani het volgende:
Ik keek is een keer Game of Thrones in de trein terwijl er een meisje van ongeveer 4 naast me zat. Gelijk toen ik hem aan zette kwam er een hevige sex scene... Ik ben toen toch maar even wat anders gaan kijken
ik kijk het gewoon hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee bijna niemand kijkt die voor zover ik weet. Ik iig niet.
quote:
Alleen wel nutteloos, aangezien hij zijn mond voorbij heeft gepraat. Toen hij zei dat Andrea ook nog bij zijn groep was, wist Merle natuurlijk meteen dat het gelogen en gewoon grootpraat was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Slim trouwens dat Glenn nog Merle voorhield dat de groep veel groter was
Er hoeft er maar eentje binnen het kamp te sterven en het kan al afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso onmogelijk dat legerkampen ingenomen worden door die knatels, maar niet aan denken want het is een vermakelijke serie.
Er zijn afstandsbedieningen uitgevonden hè.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
"Next week on AMC's the...." *hardop zingen "lalalalalalalala"* *snel naar computer lopen* *uit*
Die legerdude uit de heli zei toch dat ze alles goed op orde hadden in hun kamp maar ineens werd er iemand binnen de kamp een walker en zo breidde het snel uit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja een groep met de helft vrouw/kind/zwanger/crippled. Je kan mij niet vertellen dat als het leger in zo'n kamp met hekken eromheen zoals bij die prison zit, met munitie/eten alles. Dat die niet makkelijk overeind zouden blijven. Zelfs al zouden er honderden walkers zijn.
Mja het is fictie natuurlijk en deze zombie wereld blijft wel een classic.
Heb jij een afstandsbediening voor je computer?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er zijn afstandsbedieningen uitgevonden hè.
Macbook aan m'n tv met Apple remote.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb jij een afstandsbediening voor je computer?
Dat de preview soms per ongeluk bekeken wordt, okee, daar kan ik inkomen. Maar dat je persé de preview wilt zien? what the fuck?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Macbook aan m'n tv met Apple remote.
Ja dus [ afbeelding ].
Wat overigens geen reet uitmaakt want mijn vriendin wil per se de preview zien. Maar nu download ik de web-versies als het even kan, die hebben dat probleem niet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat de preview soms per ongeluk bekeken wordt, okee, daar kan ik inkomen. Maar dat je persé de preview wilt zien? what the fuck?Ze is gewoon benieuwd naar volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar mijn probleem met die previews is dat ze vaak een heel vertekend beeld geven van de aflevering.
Amen.
Dat is juist het slimme eraan; blijft verrassenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze is gewoon benieuwd naar volgende week. Maar mijn probleem met die previews is dat ze vaak een heel vertekend beeld geven van de aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |