Dan nogquote:Op maandag 26 november 2012 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen toen Glenn onder schot werd gehouden he. Ze brak niet toen ze dacht verkracht te zullen worden.
Ik vond Andrea eigenlijk wel cool deze afleveringquote:Op maandag 26 november 2012 19:31 schreef opreis het volgende:
Merle gaat dood, genoeg series gezien om te snappen hoe het gaat. Daryl kunnen ze niet dood laten gaan omdat hij gewoon te geliefd is bij de fans (tenzij de acteur er zelf mee wil stoppen). Rick is ook een personage die niet dood kan. De rest kan de serie eigenlijk wel zonder. Ik hoop zelf dat Andrea snel dood gaat. Hopelijk door de govenour, ik denk dat er een situatie ontstaat waarbij hij voor haar ogen iets doet waaruit blijkt dat ie helemaal niet zo lief is als zij denkt, zij er een drama van maakt en hij dan zo iets heeft van 'ok fuck jouw *bam kogel door kop*
lol ik zat het al te denken en ja hoor ze heeft glenn zijn shirt aanquote:Op maandag 26 november 2012 17:41 schreef psychedelicate het volgende:
Maggie heeft haar shirt weer aan in de preview.
weet ik niet meerquote:Op maandag 26 november 2012 22:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
lori had toch iets wits aan toen ze beviel ?
Ik snap waarom je dat aanziet voor Lori, maar volgens mij is het haar dus niet, omdat wat EilandjeOnline zegt..quote:Op maandag 26 november 2012 22:53 schreef Wessell het volgende:
Iemand nog opgevallen dat lori te zien is als walker op het einde
[ afbeelding ]
Ik denk dat Glenn doodgaatquote:Op maandag 26 november 2012 23:39 schreef stinkie het volgende:
Theorie over de volgende dode: Merle. Daryl is namelijk de enige uit de groep die nog geen directe familie is verloren.
'quote:Op maandag 26 november 2012 23:30 schreef stinkie het volgende:
En mega fuck! Kan de sneak preview niet bekijken from my current country
Vond ze juist erg mild...quote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond de groep van Rick wel erg vijandig jegens haar ondanks dat ze daar kwam met formula en vertelde over de ontvoering. Had ze niet hoeven doen natuurlijk. Maar ja, onder de omstandigheden valt het wel te begrijpen.
ga ergens anders hatenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef Norrage het volgende:
Dat jullie die previews kijken, echt... Driedubbel
sorryquote:
Maar in meerdere afleveringen lijkt Merle helemaal niet trouw te zijn bij de G. Hij zou zomaar de kant va Daryl kunnen kiezen, Daryl blijft de groep van Rick sowieso trouwquote:Op maandag 26 november 2012 23:39 schreef stinkie het volgende:
Theorie over de volgende dode: Merle. Daryl is namelijk de enige uit de groep die nog geen directe familie is verloren.
Denk dat het zomaar de seasonbreakscene kan zijnquote:
Opmerkelijk inderdaad. Was opeens wel heel erg agressiefquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:23 schreef Stefan het volgende:
Belachelijk dat Rick michone foltert terwijl ze gewoon netjes antwoord geeft
haha zat ik ook aan te denken, good cop- bad cop. Maar op zich is de Governor nog relatief fatsoenlijk, hij heeft Maggie niet misbruikt of verkracht, hoogstens wat voyeurisme en aan haar haar ruiken. Zo heurt het! Wel uber preuts dat er geen naaktscene was, kom op zeg. Dat is dus precies waarom mensen dan besluiten naar Spartasex te gaan kijken.quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Had verwacht dat de Governor iets langer de "good cop" had gespeeld....Maggie leek redelijk op instorten te staan.
Kudo's voor Glenn!
Grappig, ik moest ook direct aan Lost denken wat betreft (constante) spanning in de serie. (Alleen dan niet alleen de eerste 2 seizoenen maar allemaalquote:Op maandag 26 november 2012 17:47 schreef xSanjay het volgende:
Fan meldt zich.
In korte tijd alle seizoenen gezien, en ik sta versteld van het niveau van deze serie. Altijd wel een van geweest van thriller series, maar deze had gelijk iets weg van de eerste twee seizoen van LOST (qua spanning). Gelukkig kakt deze serie zoals het naar uit ziet niet zo snel in.
Niet bekend met de comics, wel de game. Heeft ook een heerlijk verhaal.
Ben heel erg benieuwd naar de confrontatie tussen de gebroeders Dixon. Maar ik vrees dat een van de twee al gauw de pijp uit zal gaan, om de spanning tussen de groep en/of Merle groter te maken.
bedoel de extended op amctv.comquote:Op maandag 26 november 2012 23:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
'
die staat toch gewoon achter de 720-file?
quote:
Tot daar heb ik het gelezen. Denk eraan mensen, gelul over de previews in spoilers. Dank.quote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef andreas612 het volgende:
Sowieso denk ik, uit die preview bleek ...
Dat geloof ik op zich wel. De gevangenis was nog niet door andere overlevenden bereikt, dus daar zijn wapens, ammo, voedsel en medicijnen etc. Bovendien voeren ze geregeld strooptochten uit in winkelcentra. Distributiecentrum van een supertmarktketen zou trouwens ook een mooie bron zijnquote:Op maandag 26 november 2012 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In de gevangenis hebben ze volgens mij een hele zooi wapens en kogels gevonden, en benzine halen ze vast uit andere auto's
Als hij er aan gaat, dan pas aan het einde van het seizoen denk ik. Anders ben je nu al je beste bad-guy van het seizoen kwijt...quote:Op maandag 26 november 2012 23:54 schreef Jivis het volgende:
Toffe aflevering. Zou het zowaar jammer vinden als de Governor sterft, erg goede bad guy.
volgena de preview is er volgende week een afleveringquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef Smeich het volgende:
[..]
Tot daar heb ik het gelezen. Denk eraan mensen, gelul over de previews in spoilers. Dank.
Ze hebben de armory nog niet gevonden. Toen ze er net waren had dat wel prio, en er werd wel aandacht aan gegeven in de serie, dus die hebben ze nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat geloof ik op zich wel. De gevangenis was nog niet door andere overlevenden bereikt, dus daar zijn wapens, ammo, voedsel en medicijnen etc. Bovendien voeren ze geregeld strooptochten uit in winkelcentra. Distributiecentrum van een supertmarktketen zou trouwens ook een mooie bron zijn
Waar ze vers water vandaan halen vind ik een interessanter vraag. Zou die gevangenis een eigen watervoorziening hebben? En die generator, daar zou ik ook wat prioriteit in stoppen, zodat je licht kunt genereren en misschien ook wel het interne telefoon/intercomsysteem.
Verder houden die hekken de walkers tegen, maar vijandige groepen overlevers met een vrachtwagen of bus, beuken daar zou door heen. Dat er geen grote muur om heen staat is toch wel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |