Dan nogquote:Op maandag 26 november 2012 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen toen Glenn onder schot werd gehouden he. Ze brak niet toen ze dacht verkracht te zullen worden.
Ik vond Andrea eigenlijk wel cool deze afleveringquote:Op maandag 26 november 2012 19:31 schreef opreis het volgende:
Merle gaat dood, genoeg series gezien om te snappen hoe het gaat. Daryl kunnen ze niet dood laten gaan omdat hij gewoon te geliefd is bij de fans (tenzij de acteur er zelf mee wil stoppen). Rick is ook een personage die niet dood kan. De rest kan de serie eigenlijk wel zonder. Ik hoop zelf dat Andrea snel dood gaat. Hopelijk door de govenour, ik denk dat er een situatie ontstaat waarbij hij voor haar ogen iets doet waaruit blijkt dat ie helemaal niet zo lief is als zij denkt, zij er een drama van maakt en hij dan zo iets heeft van 'ok fuck jouw *bam kogel door kop*
lol ik zat het al te denken en ja hoor ze heeft glenn zijn shirt aanquote:Op maandag 26 november 2012 17:41 schreef psychedelicate het volgende:
Maggie heeft haar shirt weer aan in de preview.
weet ik niet meerquote:Op maandag 26 november 2012 22:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
lori had toch iets wits aan toen ze beviel ?
Ik snap waarom je dat aanziet voor Lori, maar volgens mij is het haar dus niet, omdat wat EilandjeOnline zegt..quote:Op maandag 26 november 2012 22:53 schreef Wessell het volgende:
Iemand nog opgevallen dat lori te zien is als walker op het einde
[ afbeelding ]
Ik denk dat Glenn doodgaatquote:Op maandag 26 november 2012 23:39 schreef stinkie het volgende:
Theorie over de volgende dode: Merle. Daryl is namelijk de enige uit de groep die nog geen directe familie is verloren.
'quote:Op maandag 26 november 2012 23:30 schreef stinkie het volgende:
En mega fuck! Kan de sneak preview niet bekijken from my current country
Vond ze juist erg mild...quote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond de groep van Rick wel erg vijandig jegens haar ondanks dat ze daar kwam met formula en vertelde over de ontvoering. Had ze niet hoeven doen natuurlijk. Maar ja, onder de omstandigheden valt het wel te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |