Wat wil je hier mee zeggen? Het is duidelijk en elke week is het hetzelfde verhaal: promos en previews in spoilers bespreken. Genoeg mensen die dat niet kijken en verrast willen worden bij het zien van de volgende aflevering.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
volgena de preview is er volgende week een aflevering
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:51 schreef Smeich het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen? Het is duidelijk en elke week is het hetzelfde verhaal: promos en previews in spoilers bespreken. Genoeg mensen die dat niet kijken en verrast willen worden bij het zien van de volgende aflevering.
Reageer niet zo triest man. Wat is er zeikerig aan om nog even/weer eens duidelijk te maken dat velen van ons de volgende aflevering willen zien zonder hier te lezen wat er gaat gebeuren. Ik ben er daar een van.quote:
Toch is hun groep al gehalveerd. En op een gegeven moment ben je gewoon outnumbered.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
1 ding blijft me wel opvallen. Zo sloom/slap die zombies zijn en hoe makkelijk ze te doden zijn. Je kan me niet vertellen dat heel Amerika wordt overlopen door deze zombies. Een groep van 5 man met zwaarden en bijlen kan al oneindig surviven.
Ja een groep met de helft vrouw/kind/zwanger/crippled. Je kan mij niet vertellen dat als het leger in zo'n kamp met hekken eromheen zoals bij die prison zit, met munitie/eten alles. Dat die niet makkelijk overeind zouden blijven. Zelfs al zouden er honderden walkers zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toch is hun groep al gehalveerd. En op een gegeven moment ben je gewoon outnumbered.
Je weet nooit hoe het begonnen is (ben benieuwd of dat uberhaupt nog duidelijk wordt). Misschien is er iemand van binnenuit geinfecteerd geweest. Of een man die daar in de gevangenis is gestorven etc...tsja, ik zou er niet zoveel over nadenken. Ik vind het wel realistisch. Paniek doet veel met de mensquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja een groep met de helft vrouw/kind/zwanger/crippled. Je kan mij niet vertellen dat als het leger in zo'n kamp met hekken eromheen zoals bij die prison zit, met munitie/eten alles. Dat die niet makkelijk overeind zouden blijven. Zelfs al zouden er honderden walkers zijn.
Mja het is fictie natuurlijk en deze zombie wereld blijft wel een classic.
Sowieso onmogelijk dat legerkampen ingenomen worden door die knatels, maar niet aan denken want het is een vermakelijke serie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
1 ding blijft me wel opvallen. Zo sloom/slap die zombies zijn en hoe makkelijk ze te doden zijn. Je kan me niet vertellen dat heel Amerika wordt overlopen door deze zombies. Een groep van 5 man met zwaarden en bijlen kan al oneindig surviven.
Ergens in seizoen 2 was het gebrek aan munitie de belangrijkste reden hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het trouwens wel vaag vinden dat de belangrijkste reden om het pistool niet te gebruiken, is dat dat teveel lawaai maakt. Mij lijkt me dat het munitie gebrek (en dat is er altijd, er komt niks nieuws bij), de allerbelangrijkste reden is. En ze zijn ondertussen rete goed met de kapmessen ed.
Michonne weet niet dat die groep Andrea en Merle kennen he.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:39 schreef planethugo het volgende:
Michonne heeft ook niets over andrea en Merle gezegd terwijl dat me toch wel vitale informatie lijkt als je een vijandig kamp wil bestormen
Maarja Michonne zegt sowieso weinig, vind dat karakter toch al tegenvallen.Vooraf was er zoveel bombarie over maar als ze het zwaard niet gebruikt voegt ze niks toe
Inderdaad, het laatste wat je wil is dat Daryl zijn broer ziet en daardoor iets stoms doet. Belangrijke informatie om dus vooraf te delen. Ik snap ook niet waarom ze dat achterhoudt. Misschien omdat ze nog wat achter de hand wil hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:39 schreef planethugo het volgende:
Michonne heeft ook niets over andrea en Merle gezegd terwijl dat me toch wel vitale informatie lijkt als je een vijandig kamp wil bestormen
Dat ze Merle kennen staat vast, dat zag ze tijdens de confrontatie tussen Merle en Glenn/Maggie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Michonne weet niet dat die groep Andrea en Merle kennen he.
Andrea heeft ook wel gepraat over die groep voordat ze er alleen voor stond.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom zou ze tegen onbekenden beginnen over Andreaquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:39 schreef planethugo het volgende:
Maar ze schieten steeds maar doorquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ergens in seizoen 2 was het gebrek aan munitie de belangrijkste reden hoor.
ze wist dat Andrea Merle kent, ze heeft Merle horen roepen naar glen en maggie waar zijn broer is en Andrea zal in die 8 maanden vast iets gezegd hebben over de groep waar ze bij was. Natuurlijk wordt het bewaard voor een 'schokkende' ontmoeting maar Michonne zou wel erg dom zijn als ze niet wist dat dit de groep was waar Andrea bij geweest isquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen seconde over nagedachtquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ze Merle kennen staat vast, dat zag ze tijdens de confrontatie tussen Merle en Glenn/Maggie.
Ik denk dat het idee is dat ze Maggie en Glenn willen redden maar ook is een vijandige groep in de nabijheid een enorme bedreiging. De gevangenis is nu met de hekken walkerproof, maar niet goed te beveiligen tegen een gewapende bende. Je kunt dus beter proberen de andere groep zien te vinden en dan besluiten zelf tot actie over te gaan of misschien zelfs vreedzaam te onderhandelen. En snelheid is geboden; want je weet dat andere groep jouw mensen heeft en die kunnen de andere groep naar jouw fort leiden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:38 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond het inderdaad ook wel vreemd dat alles wat een beetje kan vechten weg is van het thuiskamp. Nu moeten Carl en die andere gevangene de gewonden en vrouwen gaan beschermen??
Maar goed, het wordt wel een mooie battle in het dorp
Volgens mij hoop je daar alleen maar opquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:10 schreef Stefan het volgende:
ik ben bang dat Glenn het niet gaat redden
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Maggie verkracht gaat worden en dat Glenn voor de ogen van Maggie afgemaakt wordt in de Arena door Merl ofzo
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind Glen vrij useless, kan niet eens zn meisje beschermen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh dan kan Glenn nog lekker dood voor de kerst
wetende dat jij de comics gelezen hebtquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:10 schreef Stefan het volgende:
Ben benieuwd wat de midseasonafsluiter wordt, ik ben bang dat Glenn het niet gaat redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aziatenhater!quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:10 schreef Stefan het volgende:
Ben benieuwd wat de midseasonafsluiter wordt, ik ben bang dat Glenn het niet gaat redden
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
wetende dat jij de comics gelezen hebtHeeft niks met de comics te maken want ze hebben toch al van alles veranderd. Mdseasonfinale vorig jaar was Sofia de shocker (die iedereen allang zag aankomen), ik verwacht wel dat iemand dood gaat, die neger zal ook wel doodgaan maar das geen shocker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Dan kan ik Maggie troostenquote:
ok gelukkigquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heeft niks met de comics te maken want ze hebben toch al van alles veranderd. Mdseasonfinale vorig jaar was Sofia de shocker (die iedereen allang zag aankomen), ik verwacht wel dat iemand dood gaat, die neger zal ook wel doodgaan maar das geen shocker.
die preview van wat achter die episode staat he.. niet die uitgebreide van de site.. neem aan dat iedereen die aan het einde van de aflevering ziet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef Smeich het volgende:
[..]
Tot daar heb ik het gelezen. Denk eraan mensen, gelul over de previews in spoilers. Dank.
Nee bijna niemand kijkt die voor zover ik weet. Ik iig niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die preview van wat achter die episode staat he.. niet die uitgebreide van de site.. neem aan dat iedereen die aan het einde van de aflevering ziet?
"Next week on AMC's the...." *click* *uit*quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die preview van wat achter die episode staat he.. niet die uitgebreide van de site.. neem aan dat iedereen die aan het einde van de aflevering ziet?
Op de Nederlandse tv is het nog erger. "Na de reclame zie je Alberto blalblablablabla"quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Next week on AMC's the...." *click* *uit*
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging er om dat ik de preview voor volgende week heel snel weg klik. Die hoef ik echt niet te zien. Ik word liever verrast tijdens de aflevering zelf.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op de Nederlandse tv is het nog erger. "Na de reclame zie je Alberto blalblablablabla"
"Next week on AMC's the...." *hardop zingen "lalalalalalalala"* *snel naar computer lopen* *uit*quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk op de laptop in de treinquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
"Next week on AMC's the...." *hardop zingen "lalalalalalalala"* *snel naar computer lopen* *uit*
Je ziet aan de reacties wie er stiekem meekijken. En ik kijk dan nog op mijn telefoon ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk op de laptop in de trein
1ste klas, krijg soms wel rare blikken...
lolly pop lolly pop ooooooooooo lolly popquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:09 schreef iAvani het volgende:
Ik keek is een keer Game of Thrones in de trein terwijl er een meisje van ongeveer 4 naast me zat. Gelijk toen ik hem aan zette kwam er een hevige sex scene... Ik ben toen toch maar even wat anders gaan kijken
ik kijk het gewoon hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee bijna niemand kijkt die voor zover ik weet. Ik iig niet.
quote:
Alleen wel nutteloos, aangezien hij zijn mond voorbij heeft gepraat. Toen hij zei dat Andrea ook nog bij zijn groep was, wist Merle natuurlijk meteen dat het gelogen en gewoon grootpraat was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Slim trouwens dat Glenn nog Merle voorhield dat de groep veel groter was
Er hoeft er maar eentje binnen het kamp te sterven en het kan al afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso onmogelijk dat legerkampen ingenomen worden door die knatels, maar niet aan denken want het is een vermakelijke serie.
Er zijn afstandsbedieningen uitgevonden hè.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
"Next week on AMC's the...." *hardop zingen "lalalalalalalala"* *snel naar computer lopen* *uit*
Die legerdude uit de heli zei toch dat ze alles goed op orde hadden in hun kamp maar ineens werd er iemand binnen de kamp een walker en zo breidde het snel uit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja een groep met de helft vrouw/kind/zwanger/crippled. Je kan mij niet vertellen dat als het leger in zo'n kamp met hekken eromheen zoals bij die prison zit, met munitie/eten alles. Dat die niet makkelijk overeind zouden blijven. Zelfs al zouden er honderden walkers zijn.
Mja het is fictie natuurlijk en deze zombie wereld blijft wel een classic.
Heb jij een afstandsbediening voor je computer?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er zijn afstandsbedieningen uitgevonden hè.
Macbook aan m'n tv met Apple remote.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb jij een afstandsbediening voor je computer?
Dat de preview soms per ongeluk bekeken wordt, okee, daar kan ik inkomen. Maar dat je persé de preview wilt zien? what the fuck?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Macbook aan m'n tv met Apple remote.
Ja dus [ afbeelding ].
Wat overigens geen reet uitmaakt want mijn vriendin wil per se de preview zien. Maar nu download ik de web-versies als het even kan, die hebben dat probleem niet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat de preview soms per ongeluk bekeken wordt, okee, daar kan ik inkomen. Maar dat je persé de preview wilt zien? what the fuck?Ze is gewoon benieuwd naar volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar mijn probleem met die previews is dat ze vaak een heel vertekend beeld geven van de aflevering.
Amen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |