Thuisbezorgd.nl, of ze poort open wilden doenquote:
Niemand geloofde dat ze dood was alleen Darylquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
trouwens, i told you so over caroljullie dachten allemaal dat ze dood was
Allemaal? Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
trouwens, i told you so over caroljullie dachten allemaal dat ze dood was maar zolang er geen bewijs is moet je er vanuit gaan dat ie het op magische wijze heeft overleefd.
Lori, Amy en nog iemand anders....in Ricks hoofd dan.quote:
Sowieso!quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
Daryl is wel een van de beste personages vind ik
Thuisbezorgd bezorgt niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl, of ze poort open wilden doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kun je nog geen 3 mensen vinden die dat zeiden over Carol..quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
trouwens, i told you so over caroljullie dachten allemaal dat ze dood was maar zolang er geen bewijs is moet je er vanuit gaan dat ie het op magische wijze heeft overleefd.
Really?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 10:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af, leuk dat ze die graven graven, maar welk stoffelijk overschot willen ze erin kwijt? Prima om een kruidje te plaatsen, maar Lori is weg, van T-dog zal ook weinig over zijn en Carol is kwijt, ws niet eens dood, maar in hun huidige perceptie natuurlijk wel..
quote:Op maandag 12 november 2012 10:22 schreef karton2 het volgende:
Wederom leuke aflevering!
In die 3 graven zouden Lori, T-Dog en Carol moeten liggen maar Carol is toch nog niet officieel dood of heb ik iets gemist?
quote:Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef FredVleespet het volgende:
Die 3 graven zijn symbolisch lijkt me. Lori is opgegeten door die dikke zombie. En ze denken dat Carol ook dood is omdat ze die niet gevonden hebben. En alleen haar hoofddoek achter gebleven is. Ze zal vast wel ergens in een ruimte zich stil houden. Zit in deze aflevering wel ontzettend veel uit de comics, als je die gelezen heb snap je het telefoonverhaal ook.
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee, halverwege S2.
Maar Carol is niet dood hoor.
Zo maar even een paar quotes van na de episode van de graven, je staat er zelf ook nog tussen, dus je kan het eigenlijk niet echt gemist hebben, slechte trollquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Carol is echt niet dood. Ik blijf daarbij
quote:Op woensdag 21 november 2012 08:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
Iedereen is altijd zo aardig op dit forum
Soms moeten dingen even gezegd te worden toch, maak me er verder niet heel druk om hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 08:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waar je je al niet druk om kan maken zeg.
Voor mij is ze nu ook nog doodt..Carolquote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zie zeker wel 3 posts waar mensen er vanuit gaan dat carol dood en begraven was
Carol heeft wel een lijkenkop. eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor mij is ze nu ook nog doodt..Carol
Ja was wel een redelijke faal ja. Er is ook nergens uberhaupt genoemd dat ze wellicht dood zou gaan. Ze hadden het er in dit geval juist wat meer bovenop kunnen leggen...quote:Op woensdag 21 november 2012 13:17 schreef planethugo het volgende:
leek me vrij duidelijk dat Carol niet dood was, ze liep nota bene weg van t-bone die haar redde door zich over te geven.
De 'dramatisch' bedoelde shock toen ze gevonden werd was dan ook een misser
Volgens mij was het ook helemaal niet bedoeld als dramatische shock voor de kijker, alleen voor Daryllquote:Op woensdag 21 november 2012 13:17 schreef planethugo het volgende:
leek me vrij duidelijk dat Carol niet dood was, ze liep nota bene weg van t-bone die haar redde door zich over te geven.
De 'dramatisch' bedoelde shock toen ze gevonden werd was dan ook een misser
En dan nog het meest twijfelend van iedereen....quote:Op woensdag 21 november 2012 08:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Really?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo maar even een paar quotes van na de episode van de graven, je staat er zelf ook nog tussen, dus je kan het eigenlijk niet echt gemist hebben, slechte troll
Ipad ook!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef ems. het volgende:
Deel 5 (laatste) van de PC game is te vinden
haha inderdaad, erg triest om dan "I told you so" te zeggenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
En dan nog het meest twijfelend van iedereen....![]()
Lol iddquote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Smeich het volgende:
[..]
haha inderdaad, erg triest om dan "I told you so" te zeggen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zie zeker wel 3 posts waar mensen er vanuit gaan dat carol dood en begraven was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |