Huh? Voortaan niet meer FOK!ken en serie kijken tegelijkertijd.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:43 schreef truedestiny het volgende:
Ik dacht dat Carol gewoon nog bij de groep zat. Ik mistte haar niet echt in ieder geval.
Ach gossie. Hier, een koekje:quote:Op woensdag 21 november 2012 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
tering wat een agressieve mensen hierjezus
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
tering wat een agressieve mensen hierjezus
Door de serie wordt geïnsinueerd dat een walker haar helemaal heeft opgegeten. Totaal onrealistisch, maar het blijft natuurlijk wel The Walking Dead, de serie die ons onder andere shotguns die je nooit hoeft te herladen heeft gebracht.quote:Op donderdag 22 november 2012 07:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
en anders, waar is haar lichaam ?
Ik heb alleen nog maar deel 1 uitgespeeld geloof ikquote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef ems. het volgende:
Deel 5 (laatste) van de PC game is te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En handguns met 50 kogels ammunitie ofzo.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Door de serie wordt geïnsinueerd dat een walker haar helemaal heeft opgegeten. Totaal onrealistisch, maar het blijft natuurlijk wel The Walking Dead, de serie die ons onder andere shotguns die je nooit hoeft te herladen heeft gebracht.
Absoluut. Seizoen 3 is 400x beter dan seizoen 2. Echt veel beter. Echt heel veel beter. 400x dus.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef Sloggi het volgende:
Is dit seizoen de moeite waard? Ik vond seizoen twee tegenvallen. Ik heb begrepen dat Lori doodgaat, dus dat is alvast een plus.
Mensen hier op het forum zijn geloof ik nog niet allemaal even erg eens dat Lori dood is, dus jezelf leuk gespoilerd, maar wees maar gewoon nog niet zo heel zeker, ga direct seizoen 3 kijken, vele malen meer actie, gore en storyline in dit seizoen. Is een heerlijke serie gewordenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef Sloggi het volgende:
Is dit seizoen de moeite waard? Ik vond seizoen twee tegenvallen. Ik heb begrepen dat Lori doodgaat, dus dat is alvast een plus.
Nee joh, die moeder liep toch rond als Walker bij dat huis van hun.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef FL_Freak het volgende:
Is die negerin niet gewoon de moeder van die neger zoon en vader van seizoen?
Ojaquote:Op donderdag 22 november 2012 11:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee joh, die moeder liep toch rond als Walker bij dat huis van hun.
nee ik vind haar ook wel vrij irritant, ze lijkt ook altijd zo een lachje op het gezicht te hebben wat me op de een of andere manier niet aanstaatquote:Op donderdag 22 november 2012 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ben ik de enige die zich verschrikkelijk ergert aan eigenwijze, onnozele Andrea?
Omdat die Michonne doorheeft dat de Governor een big bad motherfucker is.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
Maar dat ze niet met Michonne meeging vind ik wel logisch, waarom de gevaarlijke primitieve wereld intrekken als je veilig in een dorpje kan wonen
Ik ook. De governor is gewoon een vieze gluiperdquote:Op donderdag 22 november 2012 11:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vond die seksscène trouwens echt vies, waarom weet ik niet, maar ik huiverde even. Brrrr.
dat klopt, maar ik zou het in dat geval toch even aankijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:27 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Omdat die Michonne doorheeft dat de Governor een big bad motherfucker is.
Me too!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat die streepjes in het schrift van de Governor betekenen.
Inderdaad,quote:Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook. De governor is gewoon een vieze gluiperd
Ik hoop niet dat het betekent hoeveel walkers zijn vermoord. Dat zou suf zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |