SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Geen kaap.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Amen. Het spreekt niet in je voordeel maar dat terzijde.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan er toch 2 daten? Het is geen relatie hoor waar hij meteen in stapt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Als er gevaar dreigt dan doen we het geluid van een giraffequote:Op zondag 18 november 2012 23:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, wat word ons geheime teken?![]()
Ja weet ik veel dat ik de lapo hebquote:.
Dat zou ik ook niet willen beweren maar dan kun je meteen de jaloerse vrouwen filterenquote:Op zondag 18 november 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Amen. Het spreekt niet in je voordeel maar dat terzijde..
![]()
Ik vind het not donequote:Op zondag 18 november 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Amen. Het spreekt niet in je voordeel maar dat terzijde.![]()
Ik moet trouwens wel lachen, KT praat over een date alsof het gaat om vredesonderhandelingen in de Gaza-strook.C'est la vie
Ik ookquote:.
quote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
Ik moet trouwens wel lachen, KT praat over een date alsof het gaat om vredesonderhandelingen in de Gaza-strook., die onderhandelingen zijn makkelijker denk ik
.
Dat is een eitje vergeleken met daten.quote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
Ik moet trouwens wel lachen, KT praat over een date alsof het gaat om vredesonderhandelingen in de Gaza-strook.
Geef me een uur met die gasten in 1 kamer![]()
Nou, heb je gezien welke ammunitie Peu heeft gebruiktquote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
Ik moet trouwens wel lachen, KT praat over een date alsof het gaat om vredesonderhandelingen in de Gaza-strook.. Atoombom is er niks bij.
![]()
Go go gadget langnek !quote:Op zondag 18 november 2012 23:55 schreef Royco1 het volgende:
Als er gevaar dreigt dan doen we het geluid van een giraffe![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er gevaar dreigt dan doen we het geluid van een giraffe.
daar heb ik slechte ervaringen meequote:Op zondag 18 november 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
Ik doe liever de lokroep van een pinguin na.
![]()
Als het maar niet sneaky gebeurt dan vind ik het prima, als ze die ander leuker vindt. Tsja shit happens.quote:C'est la vie
Daar zit dan ook weer wat inquote:Op zondag 18 november 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het maar niet sneaky gebeurt dan vind ik het prima, als ze die ander leuker vindt. Tsja shit happens..
Hoe moet ik ooit nog relaxed op date zo?quote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een eitje vergeleken met daten.
Geef me een uur met die gasten in 1 kamerC'est la vie
Ja ook daar heb je een puntquote:.
Door niet haar grond te annexerenquote:Op maandag 19 november 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe moet ik ooit nog relaxed op date zo?![]()
![]()
Ik ga vermomd met hoge hakken, kort rokje, uitgvallen decolaté en om het af te maken kleur ik mijn haar blondquote:Op zondag 18 november 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
Hoe ben jij vermomd?
Ik draag een regenjas en een bolhoed.![]()
![]()
Niet, gewoon rellen jonge.quote:Op maandag 19 november 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe moet ik ooit nog relaxed op date zo?Rustig aan.![]()
Kan prima zijn dat ze mij en iemand anders beter wil leren kennen. Om dan al te gaan kiezen vind ik een beetje onnodig. Kan ik mijn verwachtingen ook weer een stuk bijstellen.quote:C'est la vie
Nietquote:Op maandag 19 november 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe moet ik ooit nog relaxed op date zo?
Net als de rest van ons.
Man, ik ga liever de ring in met Badr Hari en Bonjasky tegelijk dan op date,
In de ring weet ik in ieder geval bij voorbaat dat het pijn gaat doen.![]()
Thug life, wij leven het.quote:C'est la vie
Waarheid.quote:Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet
Net als de rest van ons.
In de ring weet ik in ieder geval bij voorbaat dat het pijn gaat doen.
En in de ring weet je in ieder geval dat je niet bedonderd wordt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat doe ik al koekwaus.quote:C'est la vie
Ik zal kijken of ik kan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij moet ook komen zaterdag broeder.C'est la vie
Is er nog een meet zaterdagquote:Op maandag 19 november 2012 00:04 schreef muhahaha het volgende:
Jij moet ook komen zaterdag broeder.![]()
![]()
De drie dates die ik had waren best aangenaam. Ze was heel zacht enzo.quote:Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet
Net als de rest van ons.
In de ring weet ik in ieder geval bij voorbaat dat het pijn gaat doen.C'est la vie
you lucky bastardquote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
De drie dates die ik had waren best aangenaam. Ze was heel zacht enzo.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe nu achter mijn laptop even de Westside representen
C'est la vie
Ja man.quote:C'est la vie
die is ook heel lief en zacht enzoquote:Op maandag 19 november 2012 00:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe zat het nou met jouw date dan?![]()
![]()
Met wie daten je?quote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
De drie dates die ik had waren best aangenaam. Ze was heel zacht enzo.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
die is ook heel lief en zacht enzoHet is in Leiden.quote:![]()
![]()
Wat krijg je als Badr Hari en een gummibeer seks hebben?C'est la vie
Badr HariboC'est la vie
I'd rather be your N.I.G.G.A,quote:
So we can get drunk and smoke weed all day
It don;t matter if you're lonely baby
You need a THUG in your life
these bustas aint lovin you right![]()
Een meisje, die op mijn school zit.quote:C'est la vie
8 maanden geleden hoor.quote:
Daarnaast hielp het niet dat zij heel blij met mij was en ik weinig voor haar voelde.
Maar ze was wel lief en zacht.C'est la vie
Wait, wut?quote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu al klaar?
Of moet je even uitrusten voor ronde 2?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Hihi dit gaat over seksquote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu al klaar?
Of moet je even uitrusten voor ronde 2?C'est la vie
Dan wordt een tweede ronde wel moeilijk ja.quote:Op maandag 19 november 2012 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb haar net naar huis gebrachtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, preciesquote:Op maandag 19 november 2012 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wordt een tweede ronde wel moeilijk ja.
Dank je manquote:Op maandag 19 november 2012 00:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1892120 speciaal voor jou![]()
![]()
ohja dan is er dat weer, ik mag niet openbaar afspreken maar moet meteen bij haar, want anders insinueer ik dat het mis kan gaan en dat wil de vrouw niet.quote:Op zondag 18 november 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou niet te veel het woord veiligheid gebruiken, juist dan komt het vreemd over.
veels te moeilijk allemaal.
ik heb een vaarwel gestuurt en heb netjes afscheid genomen van die 2 contacten die ik net postte.seduco sum.en ben erg stout![]()
FANFARE JOSTIBAND ORKEST KOOR ALLES HIJ HEEFT GENEUKT HIEP HIEP HOERA
C'est la vie
Het is me fucking mistig
Heb echt een heel stuk 50 op de snelweg moeten rijden
Jah inderdaad, ik en m'n carpool collega reden net op het randje van die mist... blij dat we hem voor warenquote:Op maandag 19 november 2012 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is me fucking mistig
Heb echt een heel stuk 50 op de snelweg moeten rijden![]()
![]()
Hehehehehequote:Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah inderdaad, ik en m'n carpool collega reden net op het randje van die mist... blij dat we hem voor waren
Zicht was op sommige plekken nog geen 100 meter, vond het toch wel naar rijden
Dus lekker rustig aan, sommige mongolen knallen je voorbij met 130 ofzoNa een seconde zie je de lampen al niet meer
Ik zie de overkant van de straat niet eensquote:Op maandag 19 november 2012 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is me fucking mistig
Heb echt een heel stuk 50 op de snelweg moeten rijden.
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op maandag 19 november 2012 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie de overkant van de straat niet eens.
Dan ga ik echt geen 130 rijden
Nachtbrakers.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, je mag wel in het openbaar afspreken.quote:Op maandag 19 november 2012 00:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ohja dan is er dat weer, ik mag niet openbaar afspreken maar moet meteen bij haar, want anders insinueer ik dat het mis kan gaan en dat wil de vrouw niet. veels te moeilijk allemaal.
Maar niet zo van
Hey, wil je misschien wat in het OPENBAAR afspreken.
Nou ja, voor je VEILIGHEID he, kan me voorstellen dat je liever niet bij mij afspreekt.
Dadelijk blijk ik 1 of andere psycho te zijn.
Dus laten we gewoon 1 of andere OPENBARE plek kiezen.
Met veel mensen zodat jij je VEILIG voelt.
zodat je niet bang voor me hoeft te zijn, niet dat dat nodig is natuurlijk.
Maar je snapt wat ik bedoel he, je mag ook wel naar mij toe komen, maar ze zeggen altijd dat je eerste keer beter op een OPENBARE plek kunt afspreken, ivm de VEILIGHEID.
Je leest zo veel gekke dingen tegenwoordig.
Niet dat ik zo ben hoor, haha
Dat komt dus vrij vreemd over![]()
Dan ben je gewoon achterlijk imo,quote:Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus
Dan ga ik echt geen 130 rijden
Als er een fucking koe op de weg staat dan kan je niet meer remmen met 130 met die mist
Rustig aan.![]()
FFFEEEEEEEERRRRAAAAAAAquote:.
Of als er ineens een file staat ofzo. Damn, als je daar met 130 opklapt doe je niks meerquote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon achterlijk imo,
Als er een fucking koe op de weg staat dan kan je niet meer remmen met 130 met die mist
Snap ikquote:Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus
Dan ga ik echt geen 130 rijden, 110 max
.
Haha, zou wel tof zijn...quote:Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je mag wel in het openbaar afspreken.
Maar niet zo van
Hey, wil je misschien wat in het OPENBAAR afspreken.
Nou ja, voor je VEILIGHEID he, kan me voorstellen dat je liever niet bij mij afspreekt.
Dadelijk blijk ik 1 of andere psycho te zijn.
Dus laten we gewoon 1 of andere OPENBARE plek kiezen.
Met veel mensen zodat jij je VEILIG voelt.
zodat je niet bang voor me hoeft te zijn, niet dat dat nodig is natuurlijk.
Maar je snapt wat ik bedoel he, je mag ook wel naar mij toe komen, maar ze zeggen altijd dat je eerste keer beter op een OPENBARE plek kunt afspreken, ivm de VEILIGHEID.
Je leest zo veel gekke dingen tegenwoordig.
Niet dat ik zo ben hoor, haha
Dat komt dus vrij vreemd over
Die ga ik gebruiken op een datingssite denk ik.Rustig aan.![]()
Dat was niet heel lang geleden gebeurt in duitsland.. Fucking veel doden dacht ik...quote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of als er ineens een file staat ofzo. Damn, als je daar met 130 opklapt doe je niks meer
Nouja de schade was in ieder geval gigantisch.Rustig aan.![]()
Wat een warm welkom DM.quote:![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, vlak over de grens bij Enschede toch?quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was niet heel lang geleden gebeurt in duitsland.. Fucking veel doden dacht ik...
Als je dan niet betrouwbaar overkomt.quote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, zou wel tof zijn...
Die ga ik gebruiken op een datingssite denk ik.C'est la vie
Er was een dude die zoner mistlichte reed...quote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Of als er ineens een file staat ofzo. Damn, als je daar met 130 opklapt doe je niks meer![]()
![]()
Kleed het aan met wat hippe smileys, en gegarandeerd dat je nooit datequote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, zou wel tof zijn...
Die ga ik gebruiken op een datingssite denk ik.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, vlak over de grens bij Enschede toch?
Rustig aan.![]()
Dan moeten wij hem wel volgen op die date he? Kijken of hij wel met haar praat.quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dan niet betrouwbaar overkomt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Altijdquote:.
Via datingssites dan he,quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kleed het aan met wat hippe smileys, en gegarandeerd dat je nooit date
Maargoed dat is voor mij wat bijbeunen, ik vind het wel goed.Rustig aan.![]()
quote:
Hoe is het verder? Tof weekend gehad?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hey muhahaha!quote:
Ik zou nog wel even een verklaring van goed gedrag aanvragen bij de gemeente en die inscannen en op je profiel zetten.quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dan niet betrouwbaar overkomt.
En de single moeders altijd benaderen met dat je heel goed met kinderen bent.![]()
Rustig vooral eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe is het verder? Tof weekend gehad?. Beetje bij familie op bezoek geweest en biertjes gedronken
. Heb nog 1 dag weekend trouwens
. Wilde vrijdag naar een of andere meet gaan, maar was te laat wakker
.
Goed.quote:Geweldig weekend gehad.
Met jou?
Inderdaad ook houden we contact met hem via een oortje.quote:Op maandag 19 november 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten wij hem wel volgen op die date he? Kijken of hij wel met haar praat.C'est la vie
Je bedoelt de meet in Arnhem?quote:Op maandag 19 november 2012 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rustig vooral eigenlijk. Beetje bij familie op bezoek geweest en biertjes gedronken
. Heb nog 1 dag weekend trouwens
. Wilde vrijdag naar een of andere meet gaan, maar was te laat wakker
.
Mwoah, klusweekend gehadquote:Op maandag 19 november 2012 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed.Geweldig weekend gehad.
Met jou?. Lekker alles gesloopt en nu mogen ze het zelf weer opbouwen
![]()
. Zo rol ik
![]()
![]()
Slopen is altijd wel leuk om te doen, vind ik.quote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, klusweekend gehad. Lekker alles gesloopt en nu mogen ze het zelf weer opbouwen
![]()
. Zo rol ik
Wat moest er gebeuren?
Koen.quote:
Slopenquote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
Mwoah, klusweekend gehad. Lekker alles gesloopt en nu mogen ze het zelf weer opbouwen
![]()
. Zo rol ik
!
![]()
Uhuquote:, maar zoals ik 's ochtends al voorspelde sloeg ik mijn wekker 's middags uit en sliep door
. Werd om 18:00 uur wakker
.
Zeker.quote:
Jij?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik benader geen single moeders.quote:Op maandag 19 november 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel even een verklaring van goed gedrag aanvragen bij de gemeente en die inscannen en op je profiel zetten.
En de single moeders altijd benaderen met dat je heel goed met kinderen bent.
Goed gedrag verklaring is een goede.C'est la vie
Nachtdienst gehad of zo?quote:Op maandag 19 november 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhu, maar zoals ik 's ochtends al voorspelde sloeg ik mijn wekker 's middags uit en sliep door
. Werd om 18:00 uur wakker
.
Jupsquote:.
He Fera.
Heb je ooit nog die schema's van je ex gekregen of niet?
Ik doe maar wat en heb best pijn aan mijn spieren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag?quote:
En de uitslag van je SOA testquote:Op maandag 19 november 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik benader geen single moeders.
Goed gedrag verklaring is een goede.
Dan kun je hem gewoon de eerste keer zonder condoom erin jassen.![]()
Nee, die heb ik niet mogen ontvangen. Ik zal er nog eens achteraan gaan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Fera.
Heb je ooit nog die schema's van je ex gekregen of niet?
Ik doe maar wat en heb best pijn aan mijn spieren.Het gaat alleen niet zo goed met hem, het is net uit met zijn vriendin.
ach standaardweekendje, wel relaxedquote:
vrijdagavond tv kijken
zaterdag vroeg op naar voetbal met een van de koters
zaterdagmiddag naar intocht Sinterklaas hier in Zoetermeer
vandaag uitgeslapen en een beetje geklussed in huis en chinees gehaald
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Behang eraf, laminaat eruit, ondervloer van 1 kamer naar de ander gelegd, plintjes weg, zeil eruit, nieuw laminaat alvast binnen leggen, vloer in de bijkeuken eruit, lampies eruit, afplakken. Goh toen had ik geen zin meer. Toch niet mijn huisquote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Slopen is altijd wel leuk om te doen, vind ik.Wat moest er gebeuren?
Schilderen en laminaat leggen doe ik maar niet, ben niet zo handig. Wel gedaan in mijn eigen huis, kut werk
.
![]()
Voor de 9999999999ste keerquote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag?, ik werk bij de Dommelsche Bierbrouwerij in ploegendienst
.
En kindjes maken. Goed idee.quote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de uitslag van je SOA test
Dan kun je hem gewoon de eerste keer zonder condoom erin jassen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die hou ik gewoon in mijn achterzak en haal ik er uit als ze eenmaal in mijn bed ligt.quote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de uitslag van je SOA test
Dan kun je hem gewoon de eerste keer zonder condoom erin jassen.
C'est la vie
Dat wist ik toch niet. Sorry for asking.quote:Op maandag 19 november 2012 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor de 9999999999ste keer, ik werk bij de Dommelsche Bierbrouwerij in ploegendienst
.
oh. nou dat gaat dit jaar toch al niet mer lukken.quote:Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
veel gekke dingen tegenwoordig.
Niet dat ik zo be
mischien kerst 2013.seduco sum.en ben erg stout![]()
Hihi wist je wel, maar was je gewoon vergetenquote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet. Sorry for asking..
Nee joh gewoon cumshot.quote:C'est la vie
Ik was sarcastisch.quote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Hou jij je rammelende eierstokken eventjes in bedwang ja
Kinderen.
Nee, ik wist het serieus niet. Ik lees niet elke post die voorbij komt.quote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hihi wist je wel, maar was je gewoon vergeten.
Minpunt!quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Dat kwam toch niet als een verrassing voor je?quote:Op maandag 19 november 2012 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet mogen ontvangen. Ik zal er nog eens achteraan gaan.Het gaat alleen niet zo goed met hem, het is net uit met zijn vriendin.
Maar alvast bedankt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tot zover Royco's winning tips voor datingsites.quote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die hou ik gewoon in mijn achterzak en haal ik er uit als ze eenmaal in mijn bed ligt.
Als het nu niet meer lukt dan kun je beter pastoor worden ofzo![]()
En haar zwanger maken met je voorvocht?quote:
Ik print alles uit en bewaar het in mijn archiefkastenquote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wist het serieus niet. Ik lees niet elke post die voorbij komt.![]()
![]()
Okquote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wist het serieus niet. Ik lees niet elke post die voorbij komt..
Nou, het leek best goed te gaan tussen hen. Maar ze had teveel bagage en hij had te weinig geduld daarvoor. Zijn eigen woorden trouwens.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kwam toch niet als een verrassing voor je?
Maar alvast bedankt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
is zon verklaring van goed gedrag gratis?quote:Op maandag 19 november 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel even een verklaring van goed gedrag aanvragen bij de gemeente en die inscannen en op je profiel zetten.
En de single moeders altijd benaderen met dat je heel goed met kinderen bent.
misschien kan ik zon verklaring "toevallig" op tfel hebben liggen als ik ooit een date heb.seduco sum.en ben erg stout![]()
Ik meld me alvast aan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot zover Royco's winning tips voor datingsites.
Als het nu niet meer lukt dan kun je beter pastoor worden ofzoEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Al mijn hoop op mooie mokkakinderen van ons in een keer weg.quote:
C'est la vie
35 euro kost ie.quote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kost een verklaring van goed gedrag geld?
misschien kan ik zon verklaring "toevallig" op tfel hebben liggen als ik ooit een date heb.![]()
Nee, zeggen dat het voor de marine keuring is, dan is het gratisquote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is zon verklaring van goed gedrag gratis?
misschien kan ik zon verklaring "toevallig" op tfel hebben liggen als ik ooit een date heb.![]()
Oké, jij bent een uitzondering. Maar dan ga ik wel werken en voed jij ze op, oké?quote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Al mijn hoop op mooie mokkakinderen van ons in een keer weg.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kinderen neuken zeker. Dacht het niet.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot zover Royco's winning tips voor datingsites.
Als het nu niet meer lukt dan kun je beter pastoor worden ofzoC'est la vie
Hmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, jij bent een uitzondering. Maar dan ga ik wel werken en voed jij ze op, oké?Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ja, zo rol ik. Wen er maar vast aan.quote:
Doen ze dat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Kinderen neuken zeker. Dacht het niet.![]()
![]()
Ik wen liever aan jou zoals in dit weekendquote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo rol ik. Wen er maar vast aan.
Dat staat meestal niet gelijk aan: "Ik ga nu naar bed".quote:
Je zal toch even moeten ontwennen tot volgend weekend.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wen liever aan jou zoals in dit weekend
Dat vreemde aan voorvocht vind ik dat ik het dus nooit aanmaak.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
En haar zwanger maken met je voorvocht?
C'est la vie
Omdat je toen zo je twijfels had over dat het zo snel ging.quote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, het leek best goed te gaan tussen hen. Maar ze had teveel bagage en hij had te weinig geduld daarvoor. Zijn eigen woorden trouwens.1 hossel in 27 jaar. Treurig, niet?quote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan jou toch niks meer leren KaneelEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ow hou op, ik wil al vanaf 11 uur afsluiten jaquote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat staat meestal niet gelijk aan: "Ik ga nu naar bed".
En dan kom jij ook nog online.![]()
Dit helpt niet...![]()
I know, I know.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zal toch even moeten ontwennen tot volgend weekend.
Dat moeten we trouwens nog even afspreken, want ik moet het weer afspreken met anderen
dus vooralsnog zie je alleen scheidingenquote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Kinderen.![]()
Alleen als ze van mij zijn overigens, anders vind ik het maar schijtdingen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, mijn trackrecord is ook niet zo geweldig hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je toen zo je twijfels had over dat het zo snel ging.
[..]
1 hossel in 27 jaar. Treurig, niet?![]()
Ehm... Ik zoek wel iemand anders voor mijn mokkakindertjes.quote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, jij bent een uitzondering. Maar dan ga ik wel werken en voed jij ze op, oké?C'est la vie
Dat is vreemd aan jou, niet aan je niet-bestaande voorvocht.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vreemde aan voorvocht vind ik dat ik het dus nooit aanmaak.Nou ja, twijfels. Ik was eerder verbaasd. Maar het leek wel goed te gaan op een gegeven moment. Allemaal vrolijke foto's voorbij zien komen, vriendenkring vond haar aardig. Dus een beetje verrast was ik wel. Ik moest het zelfs van m'n moeder horen, want ik had het gemist.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je toen zo je twijfels had over dat het zo snel ging.
[..]
1 hossel in 27 jaar. Treurig, niet?
Ik kwam ruim na 11en online, dus je kunt me moeilijk de schuld geven hiervan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hou op, ik wil al vanaf 11 uur afsluiten ja
En dan kom jij ook nog online.![]()
Dit helpt niet...
Laat me toch lekker afschuivenquote:Op maandag 19 november 2012 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kwam ruim na 11en online, dus je kunt me moeilijk de schuld geven hiervan..
![]()
We hebben allemaal op jou gewacht om welterusten te kunnen zeggenquote:Op maandag 19 november 2012 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kwam ruim na 11en online, dus je kunt me moeilijk de schuld geven hiervan.![]()
Jajajajajaja, geduld enz.quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know, I know.
Dat moeten we trouwens nog even afspreken, want ik moet het weer afspreken met anderen
Nouja ik vind veel kinderen ook wel geniaal..quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus vooralsnog zie je alleen scheidingen
Alleen heeft het wel iets dat je weet dat het kind echt van jou komt..Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben allemaal op jou gewacht om welterusten te kunnen zeggen![]()
![]()
Sorry. Ik wil niet m'n HBO diploma halen en er vervolgens niets mee doen.quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm... Ik zoek wel iemand anders voor mijn mokkakindertjes.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben allemaal op jou gewacht om welterusten te kunnen zeggenHoe lief. Misschien was ik wel niet online gekomen. En dan?
Bitch please ik ben heul niet vreemd!quote:Op maandag 19 november 2012 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is vreemd aan jou, niet aan je niet-bestaande voorvocht.C'est la vie
Ga iemand anders voor de gek houden.quote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Bitch please ik ben heul niet vreemd!
Dan hadden wij allemaal een nachtje moeten doorhalenquote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]Hoe lief. Misschien was ik wel niet online gekomen. En dan?
![]()
Je kunt best gewoon werken terwijl je kinderen hebt hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil niet m'n HBO diploma halen en er vervolgens niets mee doen.Rustig aan.![]()
Zeer begrijpelijk. Ik zet mijn zoektocht verder.quote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil niet m'n HBO diploma halen en er vervolgens niets mee doen.C'est la vie
als man weet jet het nooit 100% zekerquote:Op maandag 19 november 2012 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ik vind veel kinderen ook wel geniaal..
Alleen heeft het wel iets dat je weet dat het kind echt van jou komt..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Shit just got realquote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga iemand anders voor de gek houden.C'est la vie
Ach gut. Dat kan ik jullie niet aan doen.quote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hadden wij allemaal een nachtje moeten doorhalenDaarom, ik wilde ook gaan werken.quote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt best gewoon werken terwijl je kinderen hebt hoor.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Alleen ik ben niet van plan om voor wie dan ook te zorgen in dit leven.quote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt best gewoon werken terwijl je kinderen hebt hoor.
C'est la vie
Ik irriteer me zwaar aan die SweetIM balk op m'n Facebook. Ik heb al die programma's al van m'n pc geflikkerd, maar ik krijg het niet weg ...
Ik wil dat best wel..quote:Op maandag 19 november 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen ik ben niet van plan om voor wie dan ook te zorgen in dit leven.
Geeft ook een stukje liefde terug denk ik, is ook wat waard.Rustig aan.![]()
klotewereld! het is natuurlijk 100% zeker dat je als man de eerste internetdate gaat verkloten als je dat nog nooit gedaan hebt.
ik heb geen zin om moeite te doen als het toch al zeker weten misgaat. en het kost ook kostbare tijd van de vrouw enzo.
de vrouw wil het ook niet want er is geen1 vrouw die wil afspreken met een jongen die nog nooit een date heeft gehad.
klotewereld.seduco sum.en ben erg stout![]()
wat is dat? moet ik daarvoor vrienden hebben?quote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef Fera het volgende:
Ik irriteer me zwaar aan die SweetIM balk op m'n Facebook. Ik heb al die programma's al van m'n pc geflikkerd, maar ik krijg het niet weg ...seduco sum.en ben erg stout![]()
Gastquote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is dat? moet ik daarvoor vrienden hebben?![]()
![]()
Daarom gewoon liegen over alles.quote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
klotewereld! het is natuurlijk 100% zeker dat je als man de eerste internetdate gaat verkloten als je dat nog nooit gedaan hebt.
ik heb geen zin om moeite te doen als het toch al zeker weten misgaat. en het kost ook tijd voor de vrouw enzo.
de vrouw wil het ook niet want er is geen1 vrouw die wil afspreken met een jongen die nog nooit een date heeft gehad.
Je hebt een lul van 18 cm (Niet 30cm dat schrikt af)
Je bent sekskoning van het district papendal, en bent van adel.
Je bent tevens date guru en oefent bij voor je werk.Rustig aan.![]()
wat is datquote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef Fera het volgende:
Ik irriteer me zwaar aan die SweetIM balk op m'n Facebook. Ik heb al die programma's al van m'n pc geflikkerd, maar ik krijg het niet weg ...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb het er niet zo op. Behalve logische dingen als zorgen voor iemand als diegene ziek is maar voor een kind of vrouw echt zorgen. Nah.quote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil dat best wel..
Geeft ook een stukje liefde terug denk ik, is ook wat waard.C'est la vie
Euh, nee ...quote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is dat? moet ik daarvoor vrienden hebben?![]()
Ik moest VLC installeren voor m'n werk (alweer verwijderd, want kutprogramma) en kreeg er SweetPacks en SweetIM bagger bij, dat nu m'n facebook verneukt. Maar de programma's verwijderen zou het moeten oplossen, but that didn't happen.
Ahhh is het een huilie huilie topic?Nee hoorquote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij haar zelf wel.
Goeden Tijden Slechte Tijden all the way.gelukkig niet
dus![]()
LOLquote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik heb geen zin om moeite te doen als het toch al zeker weten misgaat. en het kost ook kostbare tijd van de vrouw enzo.
klotewereld., vooral jezelf naar beneden werken
, dat gaat zeker werken
.
En wat denk je dan van de tweede ? Gaat die wel werken ? Dan zul je die eerste sowieso wel moeten doen.
VLC heb ik voornamelijk om Radio 49 te luisterenquote:Op maandag 19 november 2012 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, nee ...![]()
Ik moest VLC installeren voor m'n werk (alweer verwijderd, want kutprogramma) en kreeg er SweetPacks en SweetIM bagger bij, dat nu m'n facebook verneukt. Maar de programma's verwijderen zou het moeten oplossen, but that didn't happen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou dat scheeltquote:Op maandag 19 november 2012 00:48 schreef Evie het volgende:
Ahhh is het een huilie huilie topic?
[..]
Nee hoorgelukkig niet
C'est la vie
Eviequote:Op maandag 19 november 2012 00:48 schreef Evie het volgende:
Ahhh is het een huilie huilie topic?
[..]
Nee hoorgelukkig niet
Heb je al chocolate chip cookies gehaald?![]()
Ik heb het om transcripties te schrijven, om daar de audiobestanden op af te spelen. Maar het werkt voor mij niet fijn, dus ik heb het weer weggehaald.quote:Op maandag 19 november 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
VLC heb ik voornamelijk om Radio 49 te luisterenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ja duh. maar niet dat soort dingen liegen denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom gewoon liegen over alles.
Je hebt een lul van 18 cm (Niet 30cm dat schrikt af)
Je bent sekskoning van het district papendal, en bent van adel.
Je bent tevens date guru en oefent bij voor je werk.
oneerlijk gedoe allemaal, ik had vorig jaar echt veel contact met een meisje!. ze had het erover waar ik woonde, en dat ze afentoe in enschede was enzo. allemaal op paiq.
helemaal niet goed enzo, maar voor mijn doen was het goed.
en toen had ik iets gezegd over mijn chlamydia(ik had toen chlamydia), alsof ik wel dates en zelfs meer had met meisjes.
bam in 1 keer was alles mis en nooit meer gezien etcetc.seduco sum.en ben erg stout![]()
Nee.. maar geloof dat ik ze morgen wel nodig heb als ik lachend gierend en brullend het gehuil van mensen moet gaan lezen ...quote:Op maandag 19 november 2012 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie
Heb je al chocolate chip cookies gehaald?![]()
Evie is niet geinteresseerd.. maar moet zich wel bekommeren over het vermaak om het gehuil wat daar blijkbaar mee gepaard gaat
dus![]()
Daarom niet eerlijk zijn. Heb je alleen jezelf mee, je ziet het.quote:Op maandag 19 november 2012 00:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja duh. maar niet dat soort dingen liegen denk ik.
oneerlijk gedoe allemaal, ik had vorig jaar echt veel contact met een meisje!. ze had het erover waar ik woonde, en dat ze afentoe in enschede was enzo. allemaal op paiq.
helemaal niet goed enzo, maar voor mijn doen was het goed.
en toen had ik iets gezegd over mijn chlamydia(ik had toen chlamydia), alsof ik wel dates en zelfs meer had met meisjes.
bam in 1 keer was alles mis en nooit meer gezien etcetc.C'est la vie
quote:Op maandag 19 november 2012 00:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
bam in 1 keer was alles mis en nooit meer gezien etcetc.
Rustig aan.![]()
dat is zielig voor het eerste meisje.quote:Op maandag 19 november 2012 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
LOL, vooral jezelf naar beneden werken
, dat gaat zeker werken
.
En wat denk je dan van de tweede ? Gaat die wel werken ? Dan zul je die eerste sowieso wel moeten doen.
seduco sum.en ben erg stout![]()
ik zoek me sowieso klem in FB om die mega irritant spelletjes berichten eens weg te krijgen.
Telkens denk ik dat ze weg zijn, maar nee hoor -OSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hey geilerds.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
RAENE. Chick.quote:Lang niet gezien.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:52 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat is zielig voor het eerste meisje..
Kom je dan brengen?quote:Op maandag 19 november 2012 00:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee.. maar geloof dat ik ze morgen wel nodig heb als ik lachend gierend en brullend het gehuil van mensen moet gaan lezen ...![]()
Evie is niet geinteresseerd.. maar moet zich wel bekommeren over het vermaak om het gehuil wat daar blijkbaar mee gepaard gaat![]()
Het verhaal:
2 fokkers in een kroeg met Evie en haar vriendinnen. Evie heeft geen aandacht voor de fokkers, wel voor haar vriendinnen.. einde verhaal.. niet om gaan janken
dus![]()
Hoi schatquote:.
Heb ik iets gemist?quote:
Haaiquote:!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
nee ik was juist eerlijk dat ik chlamydia had. en ik had nog niet vertelt dat ik nooit vriendin of dates heb enzo.quote:Op maandag 19 november 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
lamydia), alsof ik wel dates en zelfs meer had met meisjes.
de waarheid is dat ik nooit dat soort dingen met een meisje jeweetwel. maar dat het van een hoer komt.
dus ik loog al, maar dan blijkbaar moet je over het goede liegen ofzo.seduco sum.en ben erg stout![]()
Je moet niet vertellen dat je chlamydia hebt, tenzij ze op dat moment seks met je wilt. Maar sowieso niet op een eerste date. Het voegt weinig toe.quote:Op maandag 19 november 2012 00:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee ik was juist eerlijk dat ik chlamydia had.
de oneerlijkheid was in de context, de waarheid was dat het van een prostitutee kwam. dat had ik verzwegen. gewoon alsof een meisje gratis seks had gehad met mij, enzo.
dus ik loog al, maar dan blijkbaar moet je over het goede liegen ofzo.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik weet echt serieus niet meer of ik nu moet lachen of huilen om jouw postsquote:Op maandag 19 november 2012 00:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
de oneerlijkheid was in de context, de waarheid was dat het van een prostitutee kwam. dat had ik verzwegen. gewoon alsof een meisje gratis seks had gehad met mij, enzo.
dus ik loog al, maar dan blijkbaar moet je over het goede liegen ofzo.![]()
Niet veel bijzonders denk ik... Discussie over een dom wijf waar KT mee had gedate en verder niks interessant..quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik weet echt serieus niet meer of ik nu moet lachen of huilen om jouw postsBrutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 00:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus ik loog al, maar dan blijkbaar moet je over het goede liegen ofzo.mensen die naar de hoeren gaan..
Fijn dat je er dan iig niet over liegt dat je het hebt..
liegennet zo naar als naar de hoeren gaan imho.
dus![]()
Nee hoorquote:.
Wat is er nou weer erg aan naar de hoeren gaan?quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef Evie het volgende:
[..]mensen die naar de hoeren gaan..
Ieder z'n ding toch?Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik doelde op DM die jou 'schat' noemde.quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders denk ik... Discussie over een dom wijf waar KT mee had gedate en verder niks interessant..![]()
nou ik dacht dat ze het stoer zou vinden. zoals een player, want de vrouw digt dat.quote:Op maandag 19 november 2012 00:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet niet vertellen dat je chlamydia hebt, tenzij ze op dat moment seks met je wilt. Maar sowieso niet op een eerste date. Het voegt weinig toe.seduco sum.en ben erg stout![]()
Hooooi Raenequote:C'est la vie
quote:Op maandag 19 november 2012 00:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nou ik dacht dat ze het stoer zou vinden. zoals een player, want de vrouw digt dat.
Wil je nu zeggen dat ze dat niet isquote:Op maandag 19 november 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde op DM die jou 'schat' noemde.![]()
er is niks stoer aan een soaquote:Op maandag 19 november 2012 00:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nou ik dacht dat ze het stoer zou vinden. zoals een player, want de vrouw digt dat.
en aan players ook niet![]()
Ieder z'n ding he.quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef Evie het volgende:
OMG echt diep trieste huilende mensjesquote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders denk ik... Discussie over een dom wijf waar KT mee had gedate en verder niks interessant..![]()
Niet te zuinig.. dergelijk haantjes gedrag .. en jaloers gedrag van lelijke vrouwen en afgewezen mannen tref je niet vaak
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus![]()
Oh! Hij vindt me gewoon lief denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde op DM die jou 'schat' noemde.![]()
!
Baasquote:.
Wat is daar mis mee. Sommige mensen zijn spuuglelijk wees blij dat die een uitweg hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef Evie het volgende:
C'est la vie
Soms wel. Momenteel niet, dank je.quote:Op maandag 19 november 2012 00:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dus heb jij zin in een 25 jarige maagd?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het doen met een vrouw die het hoogstwaarschijnlijk tegen haar zin in doet voor geld..quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is er nou weer erg aan naar de hoeren gaan?
Ieder z'n ding toch?
Waarbij je nog zo dom bent om het onveilig te doen zodat je een soa krijgt.. Sjah in Nederland is het legaal. Vraag me af hoe terecht dat is
dus![]()
Best sneu dit.quote:Op maandag 19 november 2012 00:57 schreef Evie het volgende:
[..]
OMG echt diep trieste huilende mensjes![]()
Niet te zuinig.. dergelijk haantjes gedrag .. en jaloers gedrag van lelijke vrouwen en afgewezen mannen tref je niet vaak
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je nu weer over mijn uiterlijk beginnenquote:Op maandag 19 november 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee. Sommige mensen zijn spuuglelijk wees blij dat die een uitweg hebben.![]()
![]()
@ Raene, dat meisje van die date is overigens Evie, zij heeft naar mijn weten geen kont met die rel te maken.
Dusja als dan spreekt over een dom wijf waar KT mee had gedate dan voelt zij zich wel een beetje beledigd denk ik
Rustig aan.![]()
Onveilige seks met een hoer is wel ontzettend dom ja.quote:Op maandag 19 november 2012 00:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Het doen met een vrouw die het hoogstwaarschijnlijk tegen haar zin in doet voor geld..
Waarbij je nog zo dom bent om het onveilig te doen zodat je een soa krijgt.. Sjah in Nederland is het legaal. Vraag me af hoe terecht dat isC'est la vie
Vond ik ook anders..quote:
Maar het is mega mooi vermaak..
Vooral hoe domme mensen reagerenOde... je krijgt de prijs
dus![]()
Helaas is dat vaak wel zo, inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 00:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Het doen met een vrouw die het hoogstwaarschijnlijk tegen haar zin in doet voor geld..
Waarbij je nog zo dom bent om het onveilig te doen zodat je een soa krijgt.. Sjah in Nederland is het legaal. Vraag me af hoe terecht dat is
helemaal nit, jij wil met een man omgaan die aleens seks heeft gehad enzo, en al eens vriendin heeft gehad.quote:
allemaal bewijs dat hij niet eng is.
ik wilde een soort hint doen dat ik geen maagd meer was en alsof ik geen problemen had met seks krijgen, zodat ze zich gemakkelijker zou gaan voelen om met mij om te gaan.want vrouwen willen met mannen omgaan die veel seks hebben enzo.
dat wil de vrouw.
maar dan soa's zijn blijkbaar weer taboe.seduco sum.en ben erg stout![]()
Ga je me zo voortaan noemen? Ik ben vereerd.quote:C'est la vie
Weet ik veel dat hij dat is, lekker boeiend ook.quote:Op maandag 19 november 2012 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
@ Raene, dat meisje van die date is overigens Evie, zij heeft naar mijn weten geen kont met die rel te maken.
Dusja als dan spreekt over een dom wijf waar KT mee had gedate dan voelt zij zich wel een beetje beledigd denk ikBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Gast, in welke dimensie leef jij?quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
helemaal nit, jij wil met een man omgaan die aleens seks heeft gehad enzo, en al eens vriendin heeft gehad.
ik wilde een soort hint doen dat ik geen maagd meer was en alsof ik geen problemen had met seks krijgen, zodat ze zich gemakkelijker zou gaan voelen om met mij om te gaan.want vrouwen willen met mannen omgaan die veel seks hebben enzo.
Ik wil die dope ook, die jij gebruikt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Heel terecht, het illegaal maken zorgt ervoor dat je geen controle kunt uitvoeren, wat dit soort zaken betreft, evenals bij drugs... Kan je het niet tegenhouden door het te verbieden.quote:Op maandag 19 november 2012 00:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Controle svp. Dat is het beste wat je kunt doen.
En eventueel kun je daar iedereen blij mee maken.Rustig aan.![]()
Bepaal even niet wat mijn voorkeuren zijn, alsjeblieft.quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
helemaal nit, jij wil met een man omgaan die aleens seks heeft gehad enzo, en al eens vriendin heeft gehad.
Het gaat mij om de man zelf, niet hoeveel of hoe weinig seks hij al in zijn leven gehad heeft. Dat boeit me echt geen flikker, ik leer het 'm toch wel.
Wat ga jij opeens onzeker doen?quote:Op maandag 19 november 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je nu weer over mijn uiterlijk beginnen
C'est la vie
Dan heb je het bovendien niet zo goed begrepen.. dat er 2 huilende jochies thuis aan het opbieden zijn over een vrouw die ze niet ziet staan..quote:Op maandag 19 november 2012 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
Dusja als dan spreekt over een dom wijf waar KT mee had gedate dan voelt zij zich wel een beetje beledigd denk ik
En reageer je met dom wijf.. in de hoop dat iemand jou wel leuk vindt zo onzeker dat je dan bent![]()
![]()
complimentwaardig is het zeker..
dus![]()
Dat is bullshit.quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ze willen eerst gewoon een leuke tijd met je hebben op de date, en als je dan leuk genoeg bent je misschien wel sufneuken.![]()
* DaMook pakt de popcorn erbij en houd zich stil.
* -_Guitarist_- gooit een biertje naar DM, gaat naast 'm zitten en pakt popcorn meequote:Op maandag 19 november 2012 01:02 schreef DaMook het volgende:
Ergens heeft ie een punt, heel erg in de verte.quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat wil de vrouw.
maar dan soa's zijn blijkbaar weer taboe.C'est la vie
Proostquote:Op maandag 19 november 2012 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- gooit een biertje naar DM, gaat naast 'm zitten en pakt popcorn mee.
leuke show, ik pak een biertje en wat chippiesquote:Op maandag 19 november 2012 01:02 schreef DaMook het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga je me zo voortaan noemen? Ik ben vereerd..
Onder dat harde stoere uiterlijk heb ik ook gevoel hoorquote:![]()
Ik zie wel hoe je de hele tijd naar Kaneel en Muhahaha kijkt![]()
Als je ergens over praat.. weet dan waar je het over hebt.. dat is je volgende leerpuntje.. naast dat je er niet leuker of aantrekkelijker of intelligenter op gaat worden door zomaar lukraak andere vrouwen af te zeiken zonder reden. De enige reden die ik daarin zie is dat je kans wil maken bij een stelletje jochies die zielig thuis aan het opbieden is tegen elkaarquote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Weet ik veel dat hij dat is, lekker boeiend ook.![]()
Wat in moet houden dat je zelfvertrouwen wel erg laag ligt..dus![]()
Haha je weet dat het geen drol uitmaakt he?! maar dat je op moment dat het illegaal is wel in kan grijpen?!quote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heel terecht, het illegaal maken zorgt ervoor dat je geen controle kunt uitvoeren, wat dit soort zaken betreft, evenals bij drugs... Kan je het niet tegenhouden door het te verbieden.
Controle svp. Dat is het beste wat je kunt doen.
En eventueel kun je daar iedereen blij mee maken.dus![]()
Alleen naar Kaneelquote:Op maandag 19 november 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onder dat harde stoere uiterlijk heb ik ook gevoel hoor![]()
Ik zie wel hoe je de hele tijd naar Kaneel en Muhahaha kijkt
C'est la vie
Zodra het illegaal is heb je alsnog controles nodig om het te bestraffen hoorquote:Op maandag 19 november 2012 01:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha je weet dat het geen drol uitmaakt he?! maar dat je op moment dat het illegaal is wel in kan grijpen?!
flikker op. ik wil best seks met een meisje die mij zeker weten leuk vind, maar dat is zo lijkt het niet mogelijkquote:Op maandag 19 november 2012 00:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarbij je nog zo dom bent om het onveilig te doen zodat je een soa krijgt.. Sjah in Nederland is het legaal. Vraag me af hoe terecht dat isseduco sum.en ben erg stout![]()
Hmmm, zou daar een markt voor zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 01:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je ergens over praat.. weet dan waar je het over hebt.. dat is je volgende leerpuntje.. naast dat je er niet leuker of aantrekkelijker of intelligenter op gaat worden door zomaar lukraak andere vrouwen af te zeiken zonder reden. De enige reden die ik daarin zie is dat je kans wil maken bij een stelletje jochies die zielig thuis aan het opbieden is tegen elkaar![]()
Wat in moet houden dat je zelfvertrouwen wel erg laag ligt..
Een veilingsite waar fokkers en foksters geveild worden![]()
Kun je mij alsjeblieft ook wat brengenquote:Op maandag 19 november 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuke show, ik pak een biertje en wat chippies?
het komt evenveel voor .. legaal zowel als illegaal.. en naar gewelddadig naast "wat wij willen gedogen".quote:Op maandag 19 november 2012 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodra het illegaal is heb je alsnog controles nodig om het te bestraffen hoor
Het enige aangetoonde verschil is het beeld wat je er mee afgeeft aan de maatschappij.dus![]()
Lees eens terug, ik kwam voor je op dat ik het onterecht vond dat ze jou een dom wijf noemde.quote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan heb je het bovendien niet zo goed begrepen.. dat er 2 huilende jochies thuis aan het opbieden zijn over een vrouw die ze niet ziet staan..
En reageer je met dom wijf.. in de hoop dat iemand jou wel leuk vindt zo onzeker dat je dan bent![]()
![]()
complimentwaardig is het zeker..
Rustig aan.![]()
Overbelaste servers als ik geveild wordt, dat moeten we niet hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, zou daar een markt voor zijn?
Een veilingsite waar fokkers en foksters geveild wordenC'est la vie
* Fera voegt zich bij het publiek
Popcorn.
Ik zou ook nooit willen neuken met een kerel die zo triest is naar de hoeren te gaan. Dus denk dat je daar je oorzaak al gevonden hebtquote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
flikker op. ik wil best seks met een meisje die mij zeker weten leuk vind, maar dat is zo lijkt het niet mogelijk
dus![]()
was mijn profielschets van je spot on?!quote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Kun je mij alsjeblieft ook wat brengen?
dus![]()
Benieuwd waar je die cijfers gevonden hebt. Denk dat wij in Nederland juist een heel mooi systeem hebben door het te tolereren, het toe te staan en het te controleren. Misschien zijn meer controles geen slecht idee, maar denken dat al het illegale uit te roeien is, is leven in een utopie.quote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef Evie het volgende:
[..]
het komt evenveel voor .. legaal zowel als illegaal.. en naar gewelddadig naast "wat wij willen gedogen".
Het enige aangetoonde verschil is het beeld wat je er mee afgeeft aan de maatschappij.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Danny wil vast wel sponsoren voor extra serverruimtequote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Overbelaste servers als ik geveild wordt, dat moeten we niet hebben.![]()
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo bekrompen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit willen neuken met een kerel die zo triest is naar de hoeren te gaan. Dus denk dat je daar je oorzaak al gevonden hebtC'est la vie
quote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lees eens terug, ik kwam voor je op dat ik het onterecht vond dat ze jou een dom wijf noemde.domme mensen zeggen wel eens vaker domme dingen
dus![]()
* Koen66 geeft een blikkie door en wat paprika chipsquote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je mag hier wel mee komen genietenquote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Goede sfeer hangt hier, die relsfeer wil ik graag langer vasthouden.C'est la vie
het gaat me niet om jou.quote:Op maandag 19 november 2012 01:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit willen neuken met een kerel die zo triest is naar de hoeren te gaan. Dus denk dat je daar je oorzaak al gevonden hebt
ik wil EEN vriendin! leuke tijd, alles wat daarom heen.
kans op een vriendin, meisjes kunnen ontmoeten.
als ik niet naar de hoeren was gegaan, had ik dan nu wel een vriendin? (retorische vraag. dan was ik 25 EN maagd en even lonely)seduco sum.en ben erg stout![]()
Bekrompen zou ik het niet noemen.. meer een kwestie van verstand wat inderdaad per generatie minder voorkomt. Omdat het domme slag mensen dergelijke dingen niet uitmaakt en lukraak neukt zonder condoom en meer kinderen krijgtquote:Op maandag 19 november 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo bekrompen.
dus![]()
Ik volg je niet.quote:Op maandag 19 november 2012 01:09 schreef Evie het volgende:
[..]domme mensen zeggen wel eens vaker domme dingen
Ik noem je geen dom persoon nergens niet.Rustig aan.![]()
Ga eens aan het werk jijquote:Op maandag 19 november 2012 01:10 schreef heloef het volgende:
Goede sfeer hangt hier, die relsfeer wil ik graag langer vasthouden.![]()
![]()
MAAR
even een samenvatting..
Het gaat over kt en evie. Ene gast bemoeit zich ermee.
evie komt meedoen en het gaat over hoeren..
wel of niet gewenst en legaal..
is evie nou hoer of niet ?
hoe komen hoeren ineens tersprake ?The only easy day, was yesterday. (USMC)
nu te laat om nog maagd te worden voor me, maar stel dat ik de komende 20 jaar niet naar de hoeren ga(en dus geen seks heb).quote:Op maandag 19 november 2012 01:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het gaat me niet om jou.
als ik niet naar de hoeren was gegaan, had ik dan nu wel een vriendin? (retorische vraag. dan was ik 25 EN maagd en even lonely)
kan ik dan over 20 jaar tegen een vrouw zeggen dat ik al 20 jaar niet naar de hoeren ga, en dan heb ik garantie op wel een date?
dat gaat ook niet werken. het is allemaal oneerlijk!seduco sum.en ben erg stout![]()
Ah Ik zie hier oud singles volk... Voortaan maar hier ronddwalen
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
ahgossie dat doe je toch echt zelf,. maagd zijn en die waarde er aan hechten. Net als naar de hoeren gaan. Ken er genoeg dieop hun 28e pas ontmaagd zijn zelfs een van 30. Is geen excuus om naar de hoeren te moeten .. Misschien als je zou werken aan jezelf ipv naar de hoeren te gaan, dat vrouwen je wel zouden zien staan...quote:Op maandag 19 november 2012 01:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het gaat me niet om jou.
als ik niet naar de hoeren was gegaan, had ik dan nu wel een vriendin? (retorische vraag. dan was ik 25 EN maagd en even lonely)dus![]()
Waarom zou je überhaupt melden DAT je naar de hoeren gaat?quote:Op maandag 19 november 2012 01:12 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nu te laat om nog maagd te worden voor me, maar stel dat ik de komende 20 jaar niet naar de hoeren ga(en dus geen seks heb).
kan ik dan over 20 jaar tegen een vrouw zeggen dat ik al 20 jaar niet naar de hoeren ga, en dan heb ik garantie op wel een date?
dat gaat ook niet werken. het is allemaal oneerlijk!Brutal. Fucking. Metal.![]()
Nee, je bent in de war.quote:Op maandag 19 november 2012 01:12 schreef DaMook het volgende:
MAAR
even een samenvatting..
hoe komen hoeren ineens tersprake ?
Fluffy is van de hoeren,![]()
Neuken zonder condoom vind ik altijd dom maar daar had ik het dan ook helemaal niet over. Puur over seks met een hoer.quote:Op maandag 19 november 2012 01:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Bekrompen zou ik het niet noemen.. meer een kwestie van verstand wat inderdaad per generatie minder voorkomt. Omdat het domme slag mensen dergelijke dingen niet uitmaakt en lukraak neukt zonder condoom en meer kinderen krijgtC'est la vie
Legalisering houdt niet in dat je alles toelaat.quote:Op maandag 19 november 2012 01:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha je weet dat het geen drol uitmaakt he?! maar dat je op moment dat het illegaal is wel in kan grijpen?!Rustig aan.![]()
Het was geen snair op jouquote:Op maandag 19 november 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik volg je niet.
Ik noem je geen dom persoon nergens niet.maar op de persoon die iets heel doms zei uit pure jaloerse onzekerheid
dus![]()
ja magnetronkoffie ook op ze 26ste.quote:Op maandag 19 november 2012 01:13 schreef Evie het volgende:
[..]
ahgossie dat doe je toch echt zelf,. maagd zijn en die waarde er aan hechten. Net als naar de hoeren gaan. Ken er genoeg dieop hun 28e pas ontmaagd zijn zelfs een van 30. Is geen excuus om naar de hoeren te moeten .. Misschien als je zou werken aan jezelf ipv naar de hoeren te gaan, dat vrouwen je wel zouden zien staan...
ik heb dus nog even de tijd.seduco sum.en ben erg stout![]()
Schatje leer eens begrijpend lezen..quote:Op maandag 19 november 2012 01:12 schreef DaMook het volgende:
MAAR
even een samenvatting..
hoe komen hoeren ineens tersprake ?dus![]()
Bitch please.quote:C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: