Oehquote:
Toppinisme.quote:Op zondag 18 november 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, een volgeling
Jij bepaald dan wel hoe het geloof mag heten want dat kan ik niet verzinnen.
Sorry maar hij heeft een oudere vrouw gevingerd enzo.quote:
Nee, ze heeft morgenochtend nog college.quote:Op zondag 18 november 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan ook slapen bij Buurmeisje
Ik ga ff naar huis.. Zat bij mn moeder omdat het hier warm is.. mn ketel is al stuk sinds donderdag dus het is stervenskoud bij mij..quote:
dus ze heeft geen interesse?quote:zij: hee! ja ik weet nog wie je bent ik ben geloof ik al een jaar niet op paiq geweest dus daar kan het ook aan liggen hihi
2012-11-03, 21:41
ik: Hai
2012-11-03, 21:47
zij: halloo
ik: Hoe is het?
zij: goed!!
zij: maar ik ga net weg sorry
zij: doeicx
2012-11-16, 19:17
ik: Ik heb goed nieuws!
2012-11-16, 20:25
zij: wat voor goed nieuws?
2012-11-16, 21:10
ik; ahh ik heb je gemist
ik ging brownies eten. Had ik helemaal zelf gemaakt
2012-11-17, 10:06
zij:hihi wat knap van je
en nu?quote:ik: jammer gnoeg heb ik nog geen romantische date, die moet ik dan nog regelen weet i kveel hoe. ik voel me kut.
2012-10-14, 20:35
zij: Nou zeg!
zij: Je bent toch een slimme en aardige jongen?
zij: Althans vind ik.
ik: hoi beer. Gaat goed, ik heb een piano(een vleugel) voor in enschede gekocht!het is vet!
zij: Ohh ohhh wat zou ik graag een piano hebben.
zij: Gewoon zo'n oude houten in een hoekje hoor.
ik: wat voor kleur piano? houtkleur dus?
zij: Ah. Ik heb geen plek voor een piano. Ik heb ongeveer voor niks leuks plek.
zij: Ik heb niet eens plek voor een vriendje, haha.
zij: Hoewel daar het makkelijkste wat aan te doen is denk ik.
ik: ohja vriendje opvouwen in de kast natuurlijk
zij: Doe niet zo eng.
zij: Haha.
zij: Ik had het over een tweepersoons bed.
ik: ohja dat ook nog, ik heb ook nog geen 2 persoonsbed en ik ben al 25!
zij: Al 25. Hihi.
zij: Kwart eeuw!
ik:ja erg hoor, ook beetje dom. ik weet ook nog niet aan welke kant in bed ik moet slapen van een 2 persoons bed
ik: Al kwart eeuw nog nooit moeten kiezen enzo voor een kant
zij:Maakt niet uit toch?
ik: wel, want als je dan halverwege de nacht aan de andere kant wil gaan liggen is het te laat denk ik.
zij: Dat wil je niet.
ik: dan is dat misschien vervelend voor de ander, moet je daar overheen kruipen ,e ndan die ander gaan wegduwen enzo. Dan is het te laat dus je moet goed kiezen vóór het bed insstappen
ik: oh dat weet ik niet... geen ervaring
zij: Kun je nagaan hoe zielig het is als je met 2 in een 1-persoonsbed moet liggen.
zij:Ik wel, maar geen vervelende eigenlijk.
ik: klinkt alsnog wel gevaarlijk vind ik een beetje hor.
zij:Nou ja weetje... Ik slaap op mijn buik dus als een jongen daar geen probleem mee heeft ga ik er gewoon bovenop liggen.
2012-11-03, 17:46
hoe zou Zooey Deschanel slapen?
Hyperactief.
huh ik stel me haar echt zo voor als iemand die hoogstens snurkt
Je hebt mij niet horen kreunen: "Jaaaa, ga door TWI!1!" ?quote:Op zondag 18 november 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die seks hebben boven mijn hoofd is voor mij intens grappig. Ik ben maagd snap dat nou alles is nog grappig voor mij.
Daarvoor was het nog grappig daarna: shit just got realquote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen kreunen: "Jaaaa, ga door TWI!1!" ?
Wat is oud?quote:Op zondag 18 november 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry maar hij heeft een oudere vrouw gevingerd enzo.
Virtuele knuffel enzo, voor de warmte.quote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga ff naar huis.. Zat bij mn moeder omdat het hier warm is.. mn ketel is al stuk sinds donderdag dus het is stervenskoud bij mij....
Ik weet alleen ouder, hoeveel ouder weet ik niet.quote:
Ja heloef is net bezig om al je wilde seksavonturen te vertellenquote:Op zondag 18 november 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat dit nog over mij eigenlijk? Ik voel me half aangesproken.
En als god van het toppinisme heb je er waarschijnlijk heel veelquote:Op zondag 18 november 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
Ja heloef is net bezig om al je wilde seksavonturen te vertellen
als de vrouw 30 is en nog bij haar ouders woont. is het dan makkelijker om irl te meeten?quote:
Dankquote:Op zondag 18 november 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Virtuele knuffel enzo, voor de warmte.
Je hoeft het niet helemaal uit te leggenquote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga ff naar huis.. Zat bij mn moeder omdat het hier warm is.. mn ketel is al stuk sinds donderdag dus het is stervenskoud bij mij....
Ja, gewoon bij haar thuis afspreken.quote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
als de vrouw 30 is en nog bij haar ouders woont. is het dan makkelijker om irl te meeten?
In real life ontmoeten zou naar alle waarschijnlijkheid inhouden dat het niet bij haar (ouders) thuis is. Want een eerste date/meet bij ouders is wel akward. Dus dat zou een beperking kunnen zijn, zo kan ik me voorstellen. Verder niet heel moeilijk toch?quote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
als de vrouw 30 is en nog bij haar ouders woont. is het dan makkelijker om irl te meeten?
Jou advies is eigenlijk wel beterquote:Op zondag 18 november 2012 23:41 schreef Royco1 het volgende:
Ja, gewoon bij haar thuis afspreken.
Haar 's nachts uitwonen, en dan 's morgens aanschuiven aan de ontbijttafel bij haar ouders.
Als je haar flink hebt laten schreeuwen dan weten haar ouders meteen dat het met je bedprestaties wel goed zit, dat je dus hopelijk in staat bent om voor nageslacht te zorgen.quote:
Hulde en eerquote:Op zondag 18 november 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ok ik heb net even gepraat met Evie...
Blijkbaar is PeaRac een achterbaks zielig ventje.![]()
Ik heb verdomme de halve avond met hem gepraat en dan gaat hij hier een beetje triest lopen doen en durft hij ook nog niet toe te geven wie hij was, beetje zichzelf verschuilen zodat ik niet weet wie het is ofzo.
Ik denk dat dat zijn plan is geweest.quote:Op zondag 18 november 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb verdomme de halve avond met hem gepraat en dan gaat hij hier een beetje triest lopen doen en durft hij ook nog niet toe te geven wie hij was, beetje zichzelf verschuilen zodat ik niet weet wie het is ofzo.
Wat ik al dacht dus.quote:Op zondag 18 november 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zijn plan is geweest.
Hij heeft je bewust de hele avond bezig gehouden.
wat is niet moeilijk? bij mij geven ze geen telefoonnummers en mij vragen ze niet voor dates of weet ik veel hoe ze dat dan ezggen en noemen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
In real life ontmoeten zou naar alle waarschijnlijkheid inhouden dat het niet bij haar (ouders) thuis is. Want een eerste date/meet bij ouders is wel akward. Dus dat zou een beperking kunnen zijn, zo kan ik me voorstellen. Verder niet heel moeilijk toch?
Moet ie wel doen jaquote:
Hij kan er toch 2 daten? Het is geen relatie hoor waar hij meteen in staptquote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet ie wel doen ja, dan blijft Jalees iig vrij voor andere
.
Oei...sceme's en snode plannen die hier ontrafeld worden... Het word tijd dat we de beerput die zich PeaRac-rel mag noemen tot op de bodem toe uitgraven en zien wat en wie er zich achter de username schuild houdquote:Op zondag 18 november 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Omdat hij haar zelf wel.quote:Op zondag 18 november 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou niet te veel het woord veiligheid gebruiken, juist dan komt het vreemd over.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is niet moeilijk? bij mij geven ze geen telefoonnummers en mij vragen ze niet voor dates of weet ik veel hoe ze dat dan ezggen en noemen.
ik heb de laatste tijd beetje zitten denken dat ik maar gewoon eens tegen meisjes ga zeggen na een paar uur dat het me leuk lijkt om OPENBAAR ergens af te spreken bij haar of bij mij in de buurt.
voor de veiligheid! en als alles dan veilig lijkt dan bij mij of bij haar iets leuks gaan doen.
is het leuk om dan bij ouders af te spreken. mischien houden de ouders ook wel van bordspelletjes:D
quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan er toch 2 daten? Het is geen relatie hoor waar hij meteen in stapt.
I'm on it, vanaf nu ga ik a la Alberto Stegeman undercover in Utrecht.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oei...sceme's en snode plannen die hier ontrafeld worden... Het word tijd dat we de beerput die zich PeaRac-rel mag noemen tot op de bodem toe uitgraven en zien wat en wie er zich achter de username schuild houd
Mag ik Ludo spelen?quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij haar zelf wel.
Goeden Tijden Slechte Tijden all the way.
Dit is een zaak voor He R. de Loef.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oei...sceme's en snode plannen die hier ontrafeld worden... Het word tijd dat we de beerput die zich PeaRac-rel mag noemen tot op de bodem toe uitgraven en zien wat en wie er zich achter de username schuild houd
Ik had niet verwacht dat er mannen zo waren, dacht dat het iets typisch was voor vrouwen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij haar zelf wel.
Goeden Tijden Slechte Tijden all the way.
Haantjes gedrag is TYPISCH mannelijk.quote:Op zondag 18 november 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er mannen zo waren, dacht dat het iets typisch was voor vrouwen.
Ik doe met je mee, wat word ons geheime teken?quote:Op zondag 18 november 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
I'm on it, vanaf nu ga ik a la Alberto Stegeman undercover in Utrecht.
Wel met een Jambers stem vertellen achteraf dan hequote:Op zondag 18 november 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I'm on it, vanaf nu ga ik a la Alberto Stegeman undercover in Utrecht.
Wees blij dat ie geen Joegoslaven kent, dan had ie je laten omleggen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er mannen zo waren, dacht dat het iets typisch was voor vrouwen.
Dit is geen haantjes gedrag, dit is achterbaksheidquote:Op zondag 18 november 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
Haantjes gedrag is TYPISCH mannelijk.
Euh die volg ik niet maar jammerquote:Op zondag 18 november 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Evie heeft anders met mij gecommuniceerd en op andere gronden daten wij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |