quote:Op maandag 19 november 2012 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben allemaal op jou gewacht om welterusten te kunnen zeggen
Sorry. Ik wil niet m'n HBO diploma halen en er vervolgens niets mee doen.quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm... Ik zoek wel iemand anders voor mijn mokkakindertjes.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben allemaal op jou gewacht om welterusten te kunnen zeggen
Bitch please ik ben heul niet vreemd!quote:Op maandag 19 november 2012 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is vreemd aan jou, niet aan je niet-bestaande voorvocht.
Ga iemand anders voor de gek houden.quote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Bitch please ik ben heul niet vreemd!
Dan hadden wij allemaal een nachtje moeten doorhalenquote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]Hoe lief. Misschien was ik wel niet online gekomen. En dan?
Je kunt best gewoon werken terwijl je kinderen hebt hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil niet m'n HBO diploma halen en er vervolgens niets mee doen.
Zeer begrijpelijk. Ik zet mijn zoektocht verder.quote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil niet m'n HBO diploma halen en er vervolgens niets mee doen.
als man weet jet het nooit 100% zekerquote:Op maandag 19 november 2012 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ik vind veel kinderen ook wel geniaal..
Alleen heeft het wel iets dat je weet dat het kind echt van jou komt..
Shit just got realquote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga iemand anders voor de gek houden.
Ach gut. Dat kan ik jullie niet aan doen.quote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hadden wij allemaal een nachtje moeten doorhalen
Daarom, ik wilde ook gaan werken.quote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt best gewoon werken terwijl je kinderen hebt hoor.
Alleen ik ben niet van plan om voor wie dan ook te zorgen in dit leven.quote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt best gewoon werken terwijl je kinderen hebt hoor.
Ik wil dat best wel..quote:Op maandag 19 november 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen ik ben niet van plan om voor wie dan ook te zorgen in dit leven.
wat is dat? moet ik daarvoor vrienden hebben?quote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef Fera het volgende:
Ik irriteer me zwaar aan die SweetIM balk op m'n Facebook. Ik heb al die programma's al van m'n pc geflikkerd, maar ik krijg het niet weg ...
Gastquote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is dat? moet ik daarvoor vrienden hebben?
Daarom gewoon liegen over alles.quote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
klotewereld! het is natuurlijk 100% zeker dat je als man de eerste internetdate gaat verkloten als je dat nog nooit gedaan hebt.
ik heb geen zin om moeite te doen als het toch al zeker weten misgaat. en het kost ook tijd voor de vrouw enzo.
de vrouw wil het ook niet want er is geen1 vrouw die wil afspreken met een jongen die nog nooit een date heeft gehad.
wat is datquote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef Fera het volgende:
Ik irriteer me zwaar aan die SweetIM balk op m'n Facebook. Ik heb al die programma's al van m'n pc geflikkerd, maar ik krijg het niet weg ...
Ik heb het er niet zo op. Behalve logische dingen als zorgen voor iemand als diegene ziek is maar voor een kind of vrouw echt zorgen. Nah.quote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil dat best wel..
Geeft ook een stukje liefde terug denk ik, is ook wat waard.
Euh, nee ...quote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is dat? moet ik daarvoor vrienden hebben?
Nee hoorquote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij haar zelf wel.
Goeden Tijden Slechte Tijden all the way.
LOLquote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
klotewereld! het is natuurlijk 100% zeker dat je als man de eerste internetdate gaat verkloten als je dat nog nooit gedaan hebt.
ik heb geen zin om moeite te doen als het toch al zeker weten misgaat. en het kost ook kostbare tijd van de vrouw enzo.
de vrouw wil het ook niet want er is geen1 vrouw die wil afspreken met een jongen die nog nooit een date heeft gehad.
klotewereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |