Hey muhahaha!quote:
Ik zou nog wel even een verklaring van goed gedrag aanvragen bij de gemeente en die inscannen en op je profiel zetten.quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dan niet betrouwbaar overkomt.
Rustig vooral eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe is het verder? Tof weekend gehad?
Goed.quote:
Inderdaad ook houden we contact met hem via een oortje.quote:Op maandag 19 november 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten wij hem wel volgen op die date he? Kijken of hij wel met haar praat.
Je bedoelt de meet in Arnhem?quote:Op maandag 19 november 2012 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rustig vooral eigenlijk. Beetje bij familie op bezoek geweest en biertjes gedronken
. Heb nog 1 dag weekend trouwens
. Wilde vrijdag naar een of andere meet gaan, maar was te laat wakker
.
Mwoah, klusweekend gehadquote:Op maandag 19 november 2012 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed.Geweldig weekend gehad.
Met jou?
Slopen is altijd wel leuk om te doen, vind ik.quote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, klusweekend gehad. Lekker alles gesloopt en nu mogen ze het zelf weer opbouwen
![]()
. Zo rol ik
Koen.quote:
Slopenquote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
Mwoah, klusweekend gehad. Lekker alles gesloopt en nu mogen ze het zelf weer opbouwen
![]()
. Zo rol ik
Uhuquote:
Zeker.quote:
Ik benader geen single moeders.quote:Op maandag 19 november 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel even een verklaring van goed gedrag aanvragen bij de gemeente en die inscannen en op je profiel zetten.
En de single moeders altijd benaderen met dat je heel goed met kinderen bent.
Nachtdienst gehad of zo?quote:Op maandag 19 november 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhu, maar zoals ik 's ochtends al voorspelde sloeg ik mijn wekker 's middags uit en sliep door
. Werd om 18:00 uur wakker
.
Jupsquote:
Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag?quote:
En de uitslag van je SOA testquote:Op maandag 19 november 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik benader geen single moeders.
Goed gedrag verklaring is een goede.
Nee, die heb ik niet mogen ontvangen. Ik zal er nog eens achteraan gaan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Fera.
Heb je ooit nog die schema's van je ex gekregen of niet?
Ik doe maar wat en heb best pijn aan mijn spieren.
ach standaardweekendje, wel relaxedquote:
Behang eraf, laminaat eruit, ondervloer van 1 kamer naar de ander gelegd, plintjes weg, zeil eruit, nieuw laminaat alvast binnen leggen, vloer in de bijkeuken eruit, lampies eruit, afplakken. Goh toen had ik geen zin meer. Toch niet mijn huisquote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Slopen is altijd wel leuk om te doen, vind ik.Wat moest er gebeuren?
Voor de 9999999999ste keerquote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag?
En kindjes maken. Goed idee.quote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de uitslag van je SOA test
Dan kun je hem gewoon de eerste keer zonder condoom erin jassen.
Die hou ik gewoon in mijn achterzak en haal ik er uit als ze eenmaal in mijn bed ligt.quote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de uitslag van je SOA test
Dan kun je hem gewoon de eerste keer zonder condoom erin jassen.
Dat wist ik toch niet. Sorry for asking.quote:Op maandag 19 november 2012 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor de 9999999999ste keer, ik werk bij de Dommelsche Bierbrouwerij in ploegendienst
.
oh. nou dat gaat dit jaar toch al niet mer lukken.quote:Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
veel gekke dingen tegenwoordig.
Niet dat ik zo be
Hihi wist je wel, maar was je gewoon vergetenquote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet. Sorry for asking.
Nee joh gewoon cumshot.quote:
Ik was sarcastisch.quote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Hou jij je rammelende eierstokken eventjes in bedwang ja
Nee, ik wist het serieus niet. Ik lees niet elke post die voorbij komt.quote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hihi wist je wel, maar was je gewoon vergeten.
Minpunt!quote:
Dat kwam toch niet als een verrassing voor je?quote:Op maandag 19 november 2012 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet mogen ontvangen. Ik zal er nog eens achteraan gaan.Het gaat alleen niet zo goed met hem, het is net uit met zijn vriendin.
Tot zover Royco's winning tips voor datingsites.quote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die hou ik gewoon in mijn achterzak en haal ik er uit als ze eenmaal in mijn bed ligt.
En haar zwanger maken met je voorvocht?quote:
Ik print alles uit en bewaar het in mijn archiefkastenquote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wist het serieus niet. Ik lees niet elke post die voorbij komt.
Okquote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wist het serieus niet. Ik lees niet elke post die voorbij komt.
Nou, het leek best goed te gaan tussen hen. Maar ze had teveel bagage en hij had te weinig geduld daarvoor. Zijn eigen woorden trouwens.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kwam toch niet als een verrassing voor je?
Maar alvast bedankt.
is zon verklaring van goed gedrag gratis?quote:Op maandag 19 november 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel even een verklaring van goed gedrag aanvragen bij de gemeente en die inscannen en op je profiel zetten.
En de single moeders altijd benaderen met dat je heel goed met kinderen bent.
Ik meld me alvast aan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot zover Royco's winning tips voor datingsites.
Als het nu niet meer lukt dan kun je beter pastoor worden ofzo
Al mijn hoop op mooie mokkakinderen van ons in een keer weg.quote:
35 euro kost ie.quote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kost een verklaring van goed gedrag geld?
misschien kan ik zon verklaring "toevallig" op tfel hebben liggen als ik ooit een date heb.
Nee, zeggen dat het voor de marine keuring is, dan is het gratisquote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is zon verklaring van goed gedrag gratis?
misschien kan ik zon verklaring "toevallig" op tfel hebben liggen als ik ooit een date heb.
Oké, jij bent een uitzondering. Maar dan ga ik wel werken en voed jij ze op, oké?quote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Al mijn hoop op mooie mokkakinderen van ons in een keer weg.
Kinderen neuken zeker. Dacht het niet.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot zover Royco's winning tips voor datingsites.
Als het nu niet meer lukt dan kun je beter pastoor worden ofzo
Hmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, jij bent een uitzondering. Maar dan ga ik wel werken en voed jij ze op, oké?
Ja, zo rol ik. Wen er maar vast aan.quote:
Doen ze dat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Kinderen neuken zeker. Dacht het niet.
Ik wen liever aan jou zoals in dit weekendquote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo rol ik. Wen er maar vast aan.
Dat staat meestal niet gelijk aan: "Ik ga nu naar bed".quote:
Je zal toch even moeten ontwennen tot volgend weekend.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wen liever aan jou zoals in dit weekend
Dat vreemde aan voorvocht vind ik dat ik het dus nooit aanmaak.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
En haar zwanger maken met je voorvocht?
Omdat je toen zo je twijfels had over dat het zo snel ging.quote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, het leek best goed te gaan tussen hen. Maar ze had teveel bagage en hij had te weinig geduld daarvoor. Zijn eigen woorden trouwens.
1 hossel in 27 jaar. Treurig, niet?quote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan jou toch niks meer leren Kaneel
Ow hou op, ik wil al vanaf 11 uur afsluiten jaquote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat staat meestal niet gelijk aan: "Ik ga nu naar bed".
I know, I know.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zal toch even moeten ontwennen tot volgend weekend.
dus vooralsnog zie je alleen scheidingenquote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Kinderen.![]()
Alleen als ze van mij zijn overigens, anders vind ik het maar schijtdingen.
Ja, mijn trackrecord is ook niet zo geweldig hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je toen zo je twijfels had over dat het zo snel ging.
[..]
1 hossel in 27 jaar. Treurig, niet?
Ehm... Ik zoek wel iemand anders voor mijn mokkakindertjes.quote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, jij bent een uitzondering. Maar dan ga ik wel werken en voed jij ze op, oké?
Dat is vreemd aan jou, niet aan je niet-bestaande voorvocht.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vreemde aan voorvocht vind ik dat ik het dus nooit aanmaak.
Nou ja, twijfels. Ik was eerder verbaasd. Maar het leek wel goed te gaan op een gegeven moment. Allemaal vrolijke foto's voorbij zien komen, vriendenkring vond haar aardig. Dus een beetje verrast was ik wel. Ik moest het zelfs van m'n moeder horen, want ik had het gemist.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je toen zo je twijfels had over dat het zo snel ging.
[..]
1 hossel in 27 jaar. Treurig, niet?
Ik kwam ruim na 11en online, dus je kunt me moeilijk de schuld geven hiervan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hou op, ik wil al vanaf 11 uur afsluiten ja
En dan kom jij ook nog online.![]()
Dit helpt niet...
Laat me toch lekker afschuivenquote:Op maandag 19 november 2012 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kwam ruim na 11en online, dus je kunt me moeilijk de schuld geven hiervan.
We hebben allemaal op jou gewacht om welterusten te kunnen zeggenquote:Op maandag 19 november 2012 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kwam ruim na 11en online, dus je kunt me moeilijk de schuld geven hiervan.
Jajajajajaja, geduld enz.quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know, I know.
Dat moeten we trouwens nog even afspreken, want ik moet het weer afspreken met anderen
Nouja ik vind veel kinderen ook wel geniaal..quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus vooralsnog zie je alleen scheidingen
quote:Op maandag 19 november 2012 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben allemaal op jou gewacht om welterusten te kunnen zeggen
Sorry. Ik wil niet m'n HBO diploma halen en er vervolgens niets mee doen.quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm... Ik zoek wel iemand anders voor mijn mokkakindertjes.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben allemaal op jou gewacht om welterusten te kunnen zeggen
Bitch please ik ben heul niet vreemd!quote:Op maandag 19 november 2012 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is vreemd aan jou, niet aan je niet-bestaande voorvocht.
Ga iemand anders voor de gek houden.quote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Bitch please ik ben heul niet vreemd!
Dan hadden wij allemaal een nachtje moeten doorhalenquote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]Hoe lief. Misschien was ik wel niet online gekomen. En dan?
Je kunt best gewoon werken terwijl je kinderen hebt hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil niet m'n HBO diploma halen en er vervolgens niets mee doen.
Zeer begrijpelijk. Ik zet mijn zoektocht verder.quote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil niet m'n HBO diploma halen en er vervolgens niets mee doen.
als man weet jet het nooit 100% zekerquote:Op maandag 19 november 2012 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ik vind veel kinderen ook wel geniaal..
Alleen heeft het wel iets dat je weet dat het kind echt van jou komt..
Shit just got realquote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga iemand anders voor de gek houden.
Ach gut. Dat kan ik jullie niet aan doen.quote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hadden wij allemaal een nachtje moeten doorhalen
Daarom, ik wilde ook gaan werken.quote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt best gewoon werken terwijl je kinderen hebt hoor.
Alleen ik ben niet van plan om voor wie dan ook te zorgen in dit leven.quote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt best gewoon werken terwijl je kinderen hebt hoor.
Ik wil dat best wel..quote:Op maandag 19 november 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen ik ben niet van plan om voor wie dan ook te zorgen in dit leven.
wat is dat? moet ik daarvoor vrienden hebben?quote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef Fera het volgende:
Ik irriteer me zwaar aan die SweetIM balk op m'n Facebook. Ik heb al die programma's al van m'n pc geflikkerd, maar ik krijg het niet weg ...
Gastquote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is dat? moet ik daarvoor vrienden hebben?
Daarom gewoon liegen over alles.quote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
klotewereld! het is natuurlijk 100% zeker dat je als man de eerste internetdate gaat verkloten als je dat nog nooit gedaan hebt.
ik heb geen zin om moeite te doen als het toch al zeker weten misgaat. en het kost ook tijd voor de vrouw enzo.
de vrouw wil het ook niet want er is geen1 vrouw die wil afspreken met een jongen die nog nooit een date heeft gehad.
wat is datquote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef Fera het volgende:
Ik irriteer me zwaar aan die SweetIM balk op m'n Facebook. Ik heb al die programma's al van m'n pc geflikkerd, maar ik krijg het niet weg ...
Ik heb het er niet zo op. Behalve logische dingen als zorgen voor iemand als diegene ziek is maar voor een kind of vrouw echt zorgen. Nah.quote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil dat best wel..
Geeft ook een stukje liefde terug denk ik, is ook wat waard.
Euh, nee ...quote:Op maandag 19 november 2012 00:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is dat? moet ik daarvoor vrienden hebben?
Nee hoorquote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij haar zelf wel.
Goeden Tijden Slechte Tijden all the way.
LOLquote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
klotewereld! het is natuurlijk 100% zeker dat je als man de eerste internetdate gaat verkloten als je dat nog nooit gedaan hebt.
ik heb geen zin om moeite te doen als het toch al zeker weten misgaat. en het kost ook kostbare tijd van de vrouw enzo.
de vrouw wil het ook niet want er is geen1 vrouw die wil afspreken met een jongen die nog nooit een date heeft gehad.
klotewereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |