Oké, jij bent een uitzondering. Maar dan ga ik wel werken en voed jij ze op, oké?quote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Al mijn hoop op mooie mokkakinderen van ons in een keer weg.
Kinderen neuken zeker. Dacht het niet.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot zover Royco's winning tips voor datingsites.
Als het nu niet meer lukt dan kun je beter pastoor worden ofzo
Hmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, jij bent een uitzondering. Maar dan ga ik wel werken en voed jij ze op, oké?
Ja, zo rol ik. Wen er maar vast aan.quote:
Doen ze dat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Kinderen neuken zeker. Dacht het niet.
Ik wen liever aan jou zoals in dit weekendquote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo rol ik. Wen er maar vast aan.
Dat staat meestal niet gelijk aan: "Ik ga nu naar bed".quote:
Je zal toch even moeten ontwennen tot volgend weekend.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wen liever aan jou zoals in dit weekend
Dat vreemde aan voorvocht vind ik dat ik het dus nooit aanmaak.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
En haar zwanger maken met je voorvocht?
Omdat je toen zo je twijfels had over dat het zo snel ging.quote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, het leek best goed te gaan tussen hen. Maar ze had teveel bagage en hij had te weinig geduld daarvoor. Zijn eigen woorden trouwens.
1 hossel in 27 jaar. Treurig, niet?quote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan jou toch niks meer leren Kaneel
Ow hou op, ik wil al vanaf 11 uur afsluiten jaquote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat staat meestal niet gelijk aan: "Ik ga nu naar bed".
I know, I know.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zal toch even moeten ontwennen tot volgend weekend.
dus vooralsnog zie je alleen scheidingenquote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Kinderen.![]()
Alleen als ze van mij zijn overigens, anders vind ik het maar schijtdingen.
Ja, mijn trackrecord is ook niet zo geweldig hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je toen zo je twijfels had over dat het zo snel ging.
[..]
1 hossel in 27 jaar. Treurig, niet?
Ehm... Ik zoek wel iemand anders voor mijn mokkakindertjes.quote:Op maandag 19 november 2012 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, jij bent een uitzondering. Maar dan ga ik wel werken en voed jij ze op, oké?
Dat is vreemd aan jou, niet aan je niet-bestaande voorvocht.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vreemde aan voorvocht vind ik dat ik het dus nooit aanmaak.
Nou ja, twijfels. Ik was eerder verbaasd. Maar het leek wel goed te gaan op een gegeven moment. Allemaal vrolijke foto's voorbij zien komen, vriendenkring vond haar aardig. Dus een beetje verrast was ik wel. Ik moest het zelfs van m'n moeder horen, want ik had het gemist.quote:Op maandag 19 november 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je toen zo je twijfels had over dat het zo snel ging.
[..]
1 hossel in 27 jaar. Treurig, niet?
Ik kwam ruim na 11en online, dus je kunt me moeilijk de schuld geven hiervan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hou op, ik wil al vanaf 11 uur afsluiten ja
En dan kom jij ook nog online.![]()
Dit helpt niet...
Laat me toch lekker afschuivenquote:Op maandag 19 november 2012 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kwam ruim na 11en online, dus je kunt me moeilijk de schuld geven hiervan.
We hebben allemaal op jou gewacht om welterusten te kunnen zeggenquote:Op maandag 19 november 2012 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kwam ruim na 11en online, dus je kunt me moeilijk de schuld geven hiervan.
Jajajajajaja, geduld enz.quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know, I know.
Dat moeten we trouwens nog even afspreken, want ik moet het weer afspreken met anderen
Nouja ik vind veel kinderen ook wel geniaal..quote:Op maandag 19 november 2012 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus vooralsnog zie je alleen scheidingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |