Behang eraf, laminaat eruit, ondervloer van 1 kamer naar de ander gelegd, plintjes weg, zeil eruit, nieuw laminaat alvast binnen leggen, vloer in de bijkeuken eruit, lampies eruit, afplakken. Goh toen had ik geen zin meer. Toch niet mijn huisquote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Slopen is altijd wel leuk om te doen, vind ik.Wat moest er gebeuren?
Voor de 9999999999ste keerquote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag?
En kindjes maken. Goed idee.quote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de uitslag van je SOA test
Dan kun je hem gewoon de eerste keer zonder condoom erin jassen.
Die hou ik gewoon in mijn achterzak en haal ik er uit als ze eenmaal in mijn bed ligt.quote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de uitslag van je SOA test
Dan kun je hem gewoon de eerste keer zonder condoom erin jassen.
Dat wist ik toch niet. Sorry for asking.quote:Op maandag 19 november 2012 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor de 9999999999ste keer, ik werk bij de Dommelsche Bierbrouwerij in ploegendienst
.
oh. nou dat gaat dit jaar toch al niet mer lukken.quote:Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
veel gekke dingen tegenwoordig.
Niet dat ik zo be
Hihi wist je wel, maar was je gewoon vergetenquote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet. Sorry for asking.
Nee joh gewoon cumshot.quote:
Ik was sarcastisch.quote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Hou jij je rammelende eierstokken eventjes in bedwang ja
Nee, ik wist het serieus niet. Ik lees niet elke post die voorbij komt.quote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hihi wist je wel, maar was je gewoon vergeten.
Minpunt!quote:
Dat kwam toch niet als een verrassing voor je?quote:Op maandag 19 november 2012 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet mogen ontvangen. Ik zal er nog eens achteraan gaan.Het gaat alleen niet zo goed met hem, het is net uit met zijn vriendin.
Tot zover Royco's winning tips voor datingsites.quote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die hou ik gewoon in mijn achterzak en haal ik er uit als ze eenmaal in mijn bed ligt.
En haar zwanger maken met je voorvocht?quote:
Ik print alles uit en bewaar het in mijn archiefkastenquote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wist het serieus niet. Ik lees niet elke post die voorbij komt.
Okquote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wist het serieus niet. Ik lees niet elke post die voorbij komt.
Nou, het leek best goed te gaan tussen hen. Maar ze had teveel bagage en hij had te weinig geduld daarvoor. Zijn eigen woorden trouwens.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kwam toch niet als een verrassing voor je?
Maar alvast bedankt.
is zon verklaring van goed gedrag gratis?quote:Op maandag 19 november 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel even een verklaring van goed gedrag aanvragen bij de gemeente en die inscannen en op je profiel zetten.
En de single moeders altijd benaderen met dat je heel goed met kinderen bent.
Ik meld me alvast aan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot zover Royco's winning tips voor datingsites.
Als het nu niet meer lukt dan kun je beter pastoor worden ofzo
Al mijn hoop op mooie mokkakinderen van ons in een keer weg.quote:
35 euro kost ie.quote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kost een verklaring van goed gedrag geld?
misschien kan ik zon verklaring "toevallig" op tfel hebben liggen als ik ooit een date heb.
Nee, zeggen dat het voor de marine keuring is, dan is het gratisquote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is zon verklaring van goed gedrag gratis?
misschien kan ik zon verklaring "toevallig" op tfel hebben liggen als ik ooit een date heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |