Hey muhahaha!quote:
Ik zou nog wel even een verklaring van goed gedrag aanvragen bij de gemeente en die inscannen en op je profiel zetten.quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dan niet betrouwbaar overkomt.
Rustig vooral eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe is het verder? Tof weekend gehad?
Goed.quote:
Inderdaad ook houden we contact met hem via een oortje.quote:Op maandag 19 november 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten wij hem wel volgen op die date he? Kijken of hij wel met haar praat.
Je bedoelt de meet in Arnhem?quote:Op maandag 19 november 2012 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rustig vooral eigenlijk. Beetje bij familie op bezoek geweest en biertjes gedronken
. Heb nog 1 dag weekend trouwens
. Wilde vrijdag naar een of andere meet gaan, maar was te laat wakker
.
Mwoah, klusweekend gehadquote:Op maandag 19 november 2012 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed.Geweldig weekend gehad.
Met jou?
Slopen is altijd wel leuk om te doen, vind ik.quote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, klusweekend gehad. Lekker alles gesloopt en nu mogen ze het zelf weer opbouwen
![]()
. Zo rol ik
Koen.quote:
Slopenquote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
Mwoah, klusweekend gehad. Lekker alles gesloopt en nu mogen ze het zelf weer opbouwen
![]()
. Zo rol ik
Uhuquote:
Zeker.quote:
Ik benader geen single moeders.quote:Op maandag 19 november 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel even een verklaring van goed gedrag aanvragen bij de gemeente en die inscannen en op je profiel zetten.
En de single moeders altijd benaderen met dat je heel goed met kinderen bent.
Nachtdienst gehad of zo?quote:Op maandag 19 november 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhu, maar zoals ik 's ochtends al voorspelde sloeg ik mijn wekker 's middags uit en sliep door
. Werd om 18:00 uur wakker
.
Jupsquote:
Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag?quote:
En de uitslag van je SOA testquote:Op maandag 19 november 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik benader geen single moeders.
Goed gedrag verklaring is een goede.
Nee, die heb ik niet mogen ontvangen. Ik zal er nog eens achteraan gaan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Fera.
Heb je ooit nog die schema's van je ex gekregen of niet?
Ik doe maar wat en heb best pijn aan mijn spieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |