I'd rather be your N.I.G.G.A,quote:
Een meisje, die op mijn school zit.quote:
8 maanden geleden hoor.quote:
Wait, wut?quote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu al klaar?
Of moet je even uitrusten voor ronde 2?
Hihi dit gaat over seksquote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu al klaar?
Of moet je even uitrusten voor ronde 2?
Dan wordt een tweede ronde wel moeilijk ja.quote:Op maandag 19 november 2012 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb haar net naar huis gebracht
Ja, preciesquote:Op maandag 19 november 2012 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wordt een tweede ronde wel moeilijk ja.
Dank je manquote:Op maandag 19 november 2012 00:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1892120 speciaal voor jou
ohja dan is er dat weer, ik mag niet openbaar afspreken maar moet meteen bij haar, want anders insinueer ik dat het mis kan gaan en dat wil de vrouw niet.quote:Op zondag 18 november 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou niet te veel het woord veiligheid gebruiken, juist dan komt het vreemd over.
Jah inderdaad, ik en m'n carpool collega reden net op het randje van die mist... blij dat we hem voor warenquote:Op maandag 19 november 2012 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is me fucking mistig
Heb echt een heel stuk 50 op de snelweg moeten rijden
Hehehehehequote:Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah inderdaad, ik en m'n carpool collega reden net op het randje van die mist... blij dat we hem voor waren
Ik zie de overkant van de straat niet eensquote:Op maandag 19 november 2012 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is me fucking mistig
Heb echt een heel stuk 50 op de snelweg moeten rijden
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op maandag 19 november 2012 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie de overkant van de straat niet eens.
Nee, je mag wel in het openbaar afspreken.quote:Op maandag 19 november 2012 00:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ohja dan is er dat weer, ik mag niet openbaar afspreken maar moet meteen bij haar, want anders insinueer ik dat het mis kan gaan en dat wil de vrouw niet. veels te moeilijk allemaal.
Dan ben je gewoon achterlijk imo,quote:Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus
Dan ga ik echt geen 130 rijden
FFFEEEEEEEERRRRAAAAAAAquote:
Of als er ineens een file staat ofzo. Damn, als je daar met 130 opklapt doe je niks meerquote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon achterlijk imo,
Als er een fucking koe op de weg staat dan kan je niet meer remmen met 130 met die mist
Snap ikquote:Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus
Dan ga ik echt geen 130 rijden
Haha, zou wel tof zijn...quote:Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je mag wel in het openbaar afspreken.
Maar niet zo van
Hey, wil je misschien wat in het OPENBAAR afspreken.
Nou ja, voor je VEILIGHEID he, kan me voorstellen dat je liever niet bij mij afspreekt.
Dadelijk blijk ik 1 of andere psycho te zijn.
Dus laten we gewoon 1 of andere OPENBARE plek kiezen.
Met veel mensen zodat jij je VEILIG voelt.
zodat je niet bang voor me hoeft te zijn, niet dat dat nodig is natuurlijk.
Maar je snapt wat ik bedoel he, je mag ook wel naar mij toe komen, maar ze zeggen altijd dat je eerste keer beter op een OPENBARE plek kunt afspreken, ivm de VEILIGHEID.
Je leest zo veel gekke dingen tegenwoordig.
Niet dat ik zo ben hoor, haha
Dat komt dus vrij vreemd over
Dat was niet heel lang geleden gebeurt in duitsland.. Fucking veel doden dacht ik...quote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of als er ineens een file staat ofzo. Damn, als je daar met 130 opklapt doe je niks meer
Wat een warm welkom DM.quote:
Ja, vlak over de grens bij Enschede toch?quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was niet heel lang geleden gebeurt in duitsland.. Fucking veel doden dacht ik...
Als je dan niet betrouwbaar overkomt.quote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, zou wel tof zijn...
Die ga ik gebruiken op een datingssite denk ik.
Er was een dude die zoner mistlichte reed...quote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Of als er ineens een file staat ofzo. Damn, als je daar met 130 opklapt doe je niks meer
Kleed het aan met wat hippe smileys, en gegarandeerd dat je nooit datequote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, zou wel tof zijn...
Die ga ik gebruiken op een datingssite denk ik.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, vlak over de grens bij Enschede toch?
Dan moeten wij hem wel volgen op die date he? Kijken of hij wel met haar praat.quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dan niet betrouwbaar overkomt.
Altijdquote:
Via datingssites dan he,quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kleed het aan met wat hippe smileys, en gegarandeerd dat je nooit date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |