Op het toilet in het algemeen, of op jullie toilet?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Toradora het volgende:
Wat bleek, mijn vriend, een vriend van hem plus zijn vriendin hebben wel eens de hand aan zichzelf geslagen op het toilet.
Ikzelf daarin tegen nog nooit.
Nou, ik mag toch hopen dat ze dat niet op ons toilet hebben gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op het toilet in het algemeen, of op jullie toilet?
Nee, daar gebruik ik de wc niet voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef drijfhout het volgende:
Heb je dat echt nooit gedaan? Ik denk niet dat er een jongetje van ouder dan 13 te vinden is die dat nooit heeft gedaan.
Dat betekent toch dat je zelfmoord pleegt?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Toradora het volgende:
Nu vraag ik mij af;
Hebben jullie ook wel eens de hand aan jezelf geslagen op het toilet?![]()
Die zal schraal geweest zijn naderhand :pquote:Op donderdag 8 november 2012 13:36 schreef MichaelScott het volgende:
![]()
en in de trein zelf, in het park, in zee etc. etc.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef ukga het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat je zelfmoord pleegt?
Bedoel je nou dat je pas bent gaan masturberen toen je al lang en breed het huis uit was en op jezelf woonde?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef Karina het volgende:
Nee nooit gedaan. Ik heb een bed en een bank en een stoel thuis, waarom zou ik het op de plee doenEn op mijn werk, nou nee
Toen ik thuis woonde had ik ook een bed he?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je pas bent gaan masturberen toen je al lang en breed het huis uit was en op jezelf woonde?
Ah, ok.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik thuis woonde had ik ook een bed he?
Ik ga nooit meer bij jou op de bank zittenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef Karina het volgende:
Nee nooit gedaan. Ik heb een bed en een bank en een stoel thuis, waarom zou ik het op de plee doenEn op mijn werk, nou nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |