VLC heb ik voornamelijk om Radio 49 te luisterenquote:Op maandag 19 november 2012 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, nee ...![]()
Ik moest VLC installeren voor m'n werk (alweer verwijderd, want kutprogramma) en kreeg er SweetPacks en SweetIM bagger bij, dat nu m'n facebook verneukt. Maar de programma's verwijderen zou het moeten oplossen, but that didn't happen.
Nou dat scheeltquote:Op maandag 19 november 2012 00:48 schreef Evie het volgende:
Ahhh is het een huilie huilie topic?
[..]
Nee hoorgelukkig niet
Eviequote:Op maandag 19 november 2012 00:48 schreef Evie het volgende:
Ahhh is het een huilie huilie topic?
[..]
Nee hoorgelukkig niet
Ik heb het om transcripties te schrijven, om daar de audiobestanden op af te spelen. Maar het werkt voor mij niet fijn, dus ik heb het weer weggehaald.quote:Op maandag 19 november 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
VLC heb ik voornamelijk om Radio 49 te luisteren
ja duh. maar niet dat soort dingen liegen denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom gewoon liegen over alles.
Je hebt een lul van 18 cm (Niet 30cm dat schrikt af)
Je bent sekskoning van het district papendal, en bent van adel.
Je bent tevens date guru en oefent bij voor je werk.
Nee.. maar geloof dat ik ze morgen wel nodig heb als ik lachend gierend en brullend het gehuil van mensen moet gaan lezen ...quote:Op maandag 19 november 2012 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie
Heb je al chocolate chip cookies gehaald?
Daarom niet eerlijk zijn. Heb je alleen jezelf mee, je ziet het.quote:Op maandag 19 november 2012 00:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja duh. maar niet dat soort dingen liegen denk ik.
oneerlijk gedoe allemaal, ik had vorig jaar echt veel contact met een meisje!. ze had het erover waar ik woonde, en dat ze afentoe in enschede was enzo. allemaal op paiq.
helemaal niet goed enzo, maar voor mijn doen was het goed.
en toen had ik iets gezegd over mijn chlamydia(ik had toen chlamydia), alsof ik wel dates en zelfs meer had met meisjes.
bam in 1 keer was alles mis en nooit meer gezien etcetc.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
en toen had ik iets gezegd over mijn chlamydia(ik had toen chlamydia), alsof ik wel dates en zelfs meer had met meisjes.
bam in 1 keer was alles mis en nooit meer gezien etcetc.
dat is zielig voor het eerste meisje.quote:Op maandag 19 november 2012 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
LOL, vooral jezelf naar beneden werken
, dat gaat zeker werken
.
En wat denk je dan van de tweede ? Gaat die wel werken ? Dan zul je die eerste sowieso wel moeten doen.
RAENE. Chick.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 00:52 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat is zielig voor het eerste meisje.
Kom je dan brengen?quote:Op maandag 19 november 2012 00:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee.. maar geloof dat ik ze morgen wel nodig heb als ik lachend gierend en brullend het gehuil van mensen moet gaan lezen ...![]()
Evie is niet geinteresseerd.. maar moet zich wel bekommeren over het vermaak om het gehuil wat daar blijkbaar mee gepaard gaat
Hoi schatquote:
Heb ik iets gemist?quote:
Haaiquote:
nee ik was juist eerlijk dat ik chlamydia had. en ik had nog niet vertelt dat ik nooit vriendin of dates heb enzo.quote:Op maandag 19 november 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
lamydia), alsof ik wel dates en zelfs meer had met meisjes.
Je moet niet vertellen dat je chlamydia hebt, tenzij ze op dat moment seks met je wilt. Maar sowieso niet op een eerste date. Het voegt weinig toe.quote:Op maandag 19 november 2012 00:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee ik was juist eerlijk dat ik chlamydia had.
de oneerlijkheid was in de context, de waarheid was dat het van een prostitutee kwam. dat had ik verzwegen. gewoon alsof een meisje gratis seks had gehad met mij, enzo.
dus ik loog al, maar dan blijkbaar moet je over het goede liegen ofzo.
ik weet echt serieus niet meer of ik nu moet lachen of huilen om jouw postsquote:Op maandag 19 november 2012 00:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
de oneerlijkheid was in de context, de waarheid was dat het van een prostitutee kwam. dat had ik verzwegen. gewoon alsof een meisje gratis seks had gehad met mij, enzo.
Niet veel bijzonders denk ik... Discussie over een dom wijf waar KT mee had gedate en verder niks interessant..quote:
Dit dus.quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik weet echt serieus niet meer of ik nu moet lachen of huilen om jouw posts
quote:Op maandag 19 november 2012 00:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |