Bepaal even niet wat mijn voorkeuren zijn, alsjeblieft.quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
helemaal nit, jij wil met een man omgaan die aleens seks heeft gehad enzo, en al eens vriendin heeft gehad.
allemaal bewijs dat hij niet eng is.
ik wilde een soort hint doen dat ik geen maagd meer was en alsof ik geen problemen had met seks krijgen, zodat ze zich gemakkelijker zou gaan voelen om met mij om te gaan.want vrouwen willen met mannen omgaan die veel seks hebben enzo.
Wat ga jij opeens onzeker doen?quote:Op maandag 19 november 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je nu weer over mijn uiterlijk beginnen
Dan heb je het bovendien niet zo goed begrepen.. dat er 2 huilende jochies thuis aan het opbieden zijn over een vrouw die ze niet ziet staan..quote:Op maandag 19 november 2012 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
@ Raene, dat meisje van die date is overigens Evie, zij heeft naar mijn weten geen kont met die rel te maken.
Dusja als dan spreekt over een dom wijf waar KT mee had gedate dan voelt zij zich wel een beetje beledigd denk ik
Dat is bullshit.quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
helemaal nit, jij wil met een man omgaan die aleens seks heeft gehad enzo, en al eens vriendin heeft gehad.
ik wilde een soort hint doen dat ik geen maagd meer was en alsof ik geen problemen had met seks krijgen, zodat ze zich gemakkelijker zou gaan voelen om met mij om te gaan.want vrouwen willen met mannen omgaan die veel seks hebben enzo.
* -_Guitarist_- gooit een biertje naar DM, gaat naast 'm zitten en pakt popcorn meequote:Op maandag 19 november 2012 01:02 schreef DaMook het volgende:
* DaMook pakt de popcorn erbij en houd zich stil.
Ergens heeft ie een punt, heel erg in de verte.quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat wil de vrouw.
maar dan soa's zijn blijkbaar weer taboe.
Proostquote:Op maandag 19 november 2012 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- gooit een biertje naar DM, gaat naast 'm zitten en pakt popcorn mee
leuke show, ik pak een biertje en wat chippiesquote:Op maandag 19 november 2012 01:02 schreef DaMook het volgende:
* DaMook pakt de popcorn erbij en houd zich stil.
quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga je me zo voortaan noemen? Ik ben vereerd.
Onder dat harde stoere uiterlijk heb ik ook gevoel hoorquote:
Als je ergens over praat.. weet dan waar je het over hebt.. dat is je volgende leerpuntje.. naast dat je er niet leuker of aantrekkelijker of intelligenter op gaat worden door zomaar lukraak andere vrouwen af te zeiken zonder reden. De enige reden die ik daarin zie is dat je kans wil maken bij een stelletje jochies die zielig thuis aan het opbieden is tegen elkaarquote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Weet ik veel dat hij dat is, lekker boeiend ook.
Haha je weet dat het geen drol uitmaakt he?! maar dat je op moment dat het illegaal is wel in kan grijpen?!quote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heel terecht, het illegaal maken zorgt ervoor dat je geen controle kunt uitvoeren, wat dit soort zaken betreft, evenals bij drugs... Kan je het niet tegenhouden door het te verbieden.
Controle svp. Dat is het beste wat je kunt doen.
En eventueel kun je daar iedereen blij mee maken.
Alleen naar Kaneelquote:Op maandag 19 november 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onder dat harde stoere uiterlijk heb ik ook gevoel hoor![]()
Ik zie wel hoe je de hele tijd naar Kaneel en Muhahaha kijkt
Zodra het illegaal is heb je alsnog controles nodig om het te bestraffen hoorquote:Op maandag 19 november 2012 01:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha je weet dat het geen drol uitmaakt he?! maar dat je op moment dat het illegaal is wel in kan grijpen?!
flikker op. ik wil best seks met een meisje die mij zeker weten leuk vind, maar dat is zo lijkt het niet mogelijkquote:Op maandag 19 november 2012 00:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Het doen met een vrouw die het hoogstwaarschijnlijk tegen haar zin in doet voor geld..
Waarbij je nog zo dom bent om het onveilig te doen zodat je een soa krijgt.. Sjah in Nederland is het legaal. Vraag me af hoe terecht dat is
Hmmm, zou daar een markt voor zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 01:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je ergens over praat.. weet dan waar je het over hebt.. dat is je volgende leerpuntje.. naast dat je er niet leuker of aantrekkelijker of intelligenter op gaat worden door zomaar lukraak andere vrouwen af te zeiken zonder reden. De enige reden die ik daarin zie is dat je kans wil maken bij een stelletje jochies die zielig thuis aan het opbieden is tegen elkaar![]()
Wat in moet houden dat je zelfvertrouwen wel erg laag ligt..
Kun je mij alsjeblieft ook wat brengenquote:Op maandag 19 november 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuke show, ik pak een biertje en wat chippies
het komt evenveel voor .. legaal zowel als illegaal.. en naar gewelddadig naast "wat wij willen gedogen".quote:Op maandag 19 november 2012 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodra het illegaal is heb je alsnog controles nodig om het te bestraffen hoor
Lees eens terug, ik kwam voor je op dat ik het onterecht vond dat ze jou een dom wijf noemde.quote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan heb je het bovendien niet zo goed begrepen.. dat er 2 huilende jochies thuis aan het opbieden zijn over een vrouw die ze niet ziet staan..
En reageer je met dom wijf.. in de hoop dat iemand jou wel leuk vindt zo onzeker dat je dan bent![]()
![]()
complimentwaardig is het zeker..
Overbelaste servers als ik geveild wordt, dat moeten we niet hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, zou daar een markt voor zijn?
Een veilingsite waar fokkers en foksters geveild worden
Ik zou ook nooit willen neuken met een kerel die zo triest is naar de hoeren te gaan. Dus denk dat je daar je oorzaak al gevonden hebtquote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
flikker op. ik wil best seks met een meisje die mij zeker weten leuk vind, maar dat is zo lijkt het niet mogelijk
was mijn profielschets van je spot on?!quote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Kun je mij alsjeblieft ook wat brengen?
Benieuwd waar je die cijfers gevonden hebt. Denk dat wij in Nederland juist een heel mooi systeem hebben door het te tolereren, het toe te staan en het te controleren. Misschien zijn meer controles geen slecht idee, maar denken dat al het illegale uit te roeien is, is leven in een utopie.quote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef Evie het volgende:
[..]
het komt evenveel voor .. legaal zowel als illegaal.. en naar gewelddadig naast "wat wij willen gedogen".
Het enige aangetoonde verschil is het beeld wat je er mee afgeeft aan de maatschappij.
Danny wil vast wel sponsoren voor extra serverruimtequote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Overbelaste servers als ik geveild wordt, dat moeten we niet hebben.
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo bekrompen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit willen neuken met een kerel die zo triest is naar de hoeren te gaan. Dus denk dat je daar je oorzaak al gevonden hebt
quote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lees eens terug, ik kwam voor je op dat ik het onterecht vond dat ze jou een dom wijf noemde.
* Koen66 geeft een blikkie door en wat paprika chipsquote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Je mag hier wel mee komen genietenquote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Raene het volgende:
[..]
het gaat me niet om jou.quote:Op maandag 19 november 2012 01:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit willen neuken met een kerel die zo triest is naar de hoeren te gaan. Dus denk dat je daar je oorzaak al gevonden hebt
Bekrompen zou ik het niet noemen.. meer een kwestie van verstand wat inderdaad per generatie minder voorkomt. Omdat het domme slag mensen dergelijke dingen niet uitmaakt en lukraak neukt zonder condoom en meer kinderen krijgtquote:Op maandag 19 november 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo bekrompen.
Ik volg je niet.quote:Op maandag 19 november 2012 01:09 schreef Evie het volgende:
[..]domme mensen zeggen wel eens vaker domme dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |