SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
TV / Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
TV / Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
TV / Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
TV / Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
TV / Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
TV / Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
TV / Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
TV / Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
TV / Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
TV / Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
TV / Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
TV / Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
TV / Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
TV / Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
TV / Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
TV / Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
TV / Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
TV / Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
TV / Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
TV / Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
TV / Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
TV / Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
TV / Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
TV / Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.
TV / BZV # 107 - One giant step for man, one small leap for farmer
TV / BZV # 108 - Sate on your Birthday!!
TV / BZV # 109 - Saadté
TV / BZV # 110 - Henrieke is een rustig persoon, is niet zo van het praten
TV / BZV # 111 - Ik heb muh eigon levuh, en jouww levuh.
TV / BZV # 112 - Mooi man.
TV / BZV # 113 - Satéloos het leven door
TV / BZV # 114 - Missie geslaagd!
TV / BZV # 115 - At Your Service!
TV / BZV # 116 - Bert's moederkoek. Met boter!
TV / BZV # 117 - Witte swaenen zwarte swaenen.
TV / BZV # 118 - Bert ziet voor het eerst de metro.
TV / BZV # 119 - Bert, een kopje alles
TV / BZV # 120 - Aad, mijn held
TV / BZV # 121 - Bert wordt afgezet in Parijs.
TV / BZV # 122 - Theekopjesalarm!
Hans heeft gezopen met z'n rooie neus
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Thanks!quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Precies, dit klopt gewoon niet.quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
Ze lijkt me best vlot en hij lijkt me zo... doods.
Er moet iets raars met haar zijn.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ik vraag me af of 'ie ook een stang kan krijgen van haar.quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef marcodej het volgende:
Wat een wijf zeg hé. Petje af voor Hans.![]()
Wat de fuck ziet zij in die vent
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Roest op het dak is vocht in de kelder."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
eerder beperktquote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
Ze lijkt me best vlot en hij lijkt me zo... doods.![]()
![]()
Hij heeft vast lijken die hij verwerkt tot van die voer korrels...quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
Ze lijkt me best vlot en hij lijkt me zo... doods.![]()
het was eerst een vent.quote:Op zondag 18 november 2012 20:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, dit klopt gewoon niet.
Er moet iets raars met haar zijn.![]()
"Ik wilde meteen vol gas samenwonen, hij niet"
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ze had geen huis.quote:Op zondag 18 november 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
"Ik wilde meteen vol gas samenwonen, hij niet"
![]()
![]()
Klaas was niet dakloos heurquote:
De broer van Marijke Helwegenquote:Op zondag 18 november 2012 20:41 schreef Pino112 het volgende:
Willem's hoofd heeft steeds last van een aardbeving oid.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
dat dus, ook niet slim van Willem om niet voor Pimmetje te gaanquote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef Kinga het volgende:
Klaas kwam in de citytrip er achter dat Willem zijn rebound was... eikel.![]()
![]()
Die rimpels van Yvon kunnen ook niet meer.
Kappen met plamuren, of kappen met die show.Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef Toverheks het volgende:
Willem, wat een trekeend is het toch
That's all folks!![]()
trekeendquote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef Toverheks het volgende:
Willem, wat een trekeend is het toch![]()
![]()
"Da's een ingewikkeld verhaal; ik wilde ook weleens boven maar hij noemde me zijn rioolputje"Haters everywhere but I don't really care.![]()
Wees blij dat het niks werd, straks zagen we nog zoenende mannen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat.quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat we veel van deze herkauwbeelden zien.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Klaas mag dan misschien een ambetante sjoemelaar zijn, maar Willem had ook wel de alarmbellen kunnen horen bij die speeddate hoor.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef matthijst het volgende:
"Da's een ingewikkeld verhaal; ik wilde ook weleens boven maar hij noemde me zijn rioolputje"
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Bij homo's is het toch altijd een latrelatie
Die tweeling
dat dusquote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
Klaas mag dan misschien een ambetante sjoemelaar zijn, maar Willem had ook wel de alarmbellen kunnen horen bij die speeddate hoor.![]()
daar heb ik geen problemen mee, wel met mannen zoals Willem die willen gelijk rammen en bammen, laat ie lekker naar een dark room gaan komt ie beter aan zijn trekken......of een poolse Homoboer uit een catalogusquote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wees blij dat het niks werd, straks zagen we nog zoenende mannen.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
WAT de fuckAnd I am a weapon of massive consumption
Heeft ie een koe meegenomen???
quote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef Adelante het volgende:
Bij homo's is het toch altijd een latrelatie......nee hij is tcoh wel leuk
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
Martin en Henrieke, ik zie de vonken knetteren!
HOEI WAT LOOPT DAAR IK SCHROK.
Zeekomkommerquote:.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jaaaa @ beidequote:Op zondag 18 november 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
HOEI WAT LOOPT DAAR IK SCHROK.![]()
En de komkommerboer met een komkommerstokvrouw... hihi.![]()
4 maanden dacht ik na een langdurige relatiequote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef Markeerstift het volgende:
Was Klaas nog maar één maand alleen toen hij schreef voor Willem?OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Ahhhhhhhhhhhhhh leuk, de komkommert heeft iemand gevondenDit maakt m'n avond goed.
Aww nog nooit een relaaaazie gehadThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
HOEI WAT LOOPT DAAR IK SCHROK..
Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
Die mag wel wat meer komkommers eten
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Die heeft wel veel komkommers gehad. Ze loopt er scheef van. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Echt hequote:Op zondag 18 november 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh leuk, de komkommert heeft iemand gevondenDit maakt m'n avond goed.
. Ik vind het leuk voor 'm
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
geil stel
Zo zie je maar, op ieder potje past een dekseltje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Komop zeg. Is dit de manke moeder van Romana van zanger Rinus ofzo?
edit: kut te laat met de Romana-vergelijking
Gourmetten of steengrillen?![]()
Ja
Tus de zus van Bert
Ja hier doe ik een jompeltje bijquote:Op zondag 18 november 2012 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he. Ik vind het leuk voor 'm
.
Ik bel Greenpeace, wie pakt de tuinslang?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
Die mag wel wat meer komkommers etenknow'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik bel Greenpeace, wie pakt de tuinslang?
Verslik met bijnaquote:Op zondag 18 november 2012 20:46 schreef Renesite het volgende:
Die heeft wel veel komkommers gehad. Ze loopt er scheef van.![]()
Haters everywhere but I don't really care.![]()
dan liever alleen!quote:Op zondag 18 november 2012 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Zo zie je maar, op ieder potje past een dekseltje.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Die telefoon zat ergens in natuurlijk. Mailen is dan beter.![]()
![]()
![]()
bij gebrek aan een komkommer
Weet zeker dat ik vanavond niet zwanger raakNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Omg, het is z'n oude zoenertje!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dan mis je gewoon wat
Ja je hele huis is leeg
Als ze dr niet is dan mist er wat...
Uhuh, dan staat het huis waterpas zeker...Haters everywhere but I don't really care.![]()
jammer wel dat we dus dit komkommer stel niet hebben kunnen volgen. Dat was pas episch geweest!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef MissJ het volgende:
jammer wel dat we dus dit komkommer stel niet hebben kunnen volgen. Dat was pas episch geweest!![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef matthijst het volgende:
Als ze dr niet is dan mist er wat...
Uhuh, dan staat het huis waterpas zeker...
Niet meer actief op Fok!![]()
Heeft ie tijd om de fundering van het huis te repareren.quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef Viking84 het volgende:
Ja, als zij er niet is, móet je haar wel missenNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Hadden jullie verwacht dan dat die kwamkwammerboer Miss Holland aan de haak geslagen zou hebben ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja inderdaad. Die selectieprocedure moet anders!quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef MissJ het volgende:
jammer wel dat we dus dit komkommer stel niet hebben kunnen volgen. Dat was pas episch geweest!That's all folks!![]()
Hans heeft het een stuk beter gedaan dan Arthur. Die conclusie kunnen we wel trekken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Heeft ie dus ook gedaan.quote:Op zondag 18 november 2012 20:49 schreef Pedroso het volgende:
Hadden jullie verwacht dan dat die kwamkwammerboer Miss Holland aan de haak geslagen zou hebben ?That's all folks!![]()
Nee, maar je hebt Femke of Ien Dalesquote:Op zondag 18 november 2012 20:49 schreef Pedroso het volgende:
Hadden jullie verwacht dan dat die kwamkwammerboer Miss Holland aan de haak geslagen zou hebben ?
Nee, maar ik had ook niet verwacht dat die Hansie toch een redelijke stoot als Femke aan de haak zou slaan.quote:Op zondag 18 november 2012 20:49 schreef Pedroso het volgende:
Hadden jullie verwacht dan dat die kwamkwammerboer Miss Holland aan de haak geslagen zou hebben ?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ah, zometeen ff kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 20:49 schreef Zo-is-dat het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)op_zijn_bzv-avontuur
Bertstaat al op de site!!.
![]()
Volgend jaar de vier boeren met de meeste brieven volgen én de boer die de meeste stemmen krijgt. Ongeacht zijn aantal brieven![]()
![]()
Psychologie van Yvon![]()
Fiona is de aankomende zomer preggersIk riep het vorige week en nu weet ik het zeker!
Ik denk bij het geval van Henk altijd, als dat niet gebeurt was hadden ze nu ook al uit elkaar kunnen zijn zeg maar. Dat verhaal van Martin is veel heftiger: veel langere tijd en ook kinderen.![]()
Voor die boer is dat echt het beste wat ie ooit kan krijgen.quote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef matthijst het volgende:
Een stoot als Femke?
Kijken we naar hetzelfde programma?Gourmetten of steengrillen?![]()
zij kijken die van vorig jaar denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef matthijst het volgende:
Een stoot als Femke?
Kijken we naar hetzelfde programma?![]()
![]()
Doede dat ffAnd I am a weapon of massive consumption
Nee maar dit sloeg echt allesquote:Op zondag 18 november 2012 20:49 schreef Pedroso het volgende:
Hadden jullie verwacht dan dat die kwamkwammerboer Miss Holland aan de haak geslagen zou hebben ?![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles goed?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Doede met iPhone.
Zo heeft marketing Apple het niet bedoeld."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Hij lijkt echt blind... vreemde ogen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
iGrariërquote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef OProg het volgende:
Doede met iPhone.
Zo heeft marketing Apple het niet bedoeld.![]()
Johan is niet zo'n debiel toch???"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:
WTF!quote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Markeerstift het volgende:
Ik denk bij het geval van Henk altijd, als dat niet gebeurt was hadden ze nu ook al uit elkaar kunnen zijn zeg maar. Dat verhaal van Martin is veel heftiger: veel langere tijd en ook kinderen.![]()
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ja hij kijkt net als die ene blinde gozer...die bekendequote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hij lijkt echt blind... vreemde ogen.Gourmetten of steengrillen?![]()
hij is op een spruitje gaan lijkenquote:DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
vincent bijlo.quote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja hij kijkt net als die ene blinde gozer...die bekende![]()
Drie van de???
Vier
"Ik heb er drie gezien, en toen ben ik maar weer teruggegaan naar rukken op het zolderkamertje"Haters everywhere but I don't really care.![]()
hihihiquote:Op zondag 18 november 2012 20:54 schreef Silenus het volgende:
"Die was ook heel erg leuk. Maar dan alleen voor seks."know'm sayin?
word? word.![]()
whehe ik zie ze nu pasquote:Op zondag 18 november 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik zit vooral naar de gnoom van Arthur op de achtergrond te kijken.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
'gnoom'quote:Op zondag 18 november 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik zit vooral naar de gnoom van Arthur op de achtergrond te kijken.![]()
![]()
Doede denkt dat hij Doutzen Kroes kan hosselenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
ik ookquote:Op zondag 18 november 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik zit vooral naar de gnoom van Arthur op de achtergrond te kijken.!
know'm sayin?
word? word.![]()
qua verhoudingen zit ze ook op de voorgrondquote:Op zondag 18 november 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik zit vooral naar de gnoom van Arthur op de achtergrond te kijken.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
MIJ GEVOELUSSSSSSSSSSSSS
Paars is mooi Doesjequote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gooi m'n paarse kleding weg. Gaat niet werken.![]()
![]()
Die zit in de klikoquote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef roos85 het volgende:
Krijgen we nog een flippende Ina te zien?:D
Zouden Aad en Jeanet al geneukt hebben?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
ik denk alleen 69 toe nu toequote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zouden Aad en Jeanet al geneukt hebben?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Heel bijzonder... op dat moment."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Waaahh ik haat visueel ingesteld zijnquote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zouden Aad en Jeanet al geneukt hebben?![]()
![]()
Niet nodig. Aad KENT Jeanet al.quote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zouden Aad en Jeanet al geneukt hebben? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
zeg nou niks aubquote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zouden Aad en Jeanet al geneukt hebben?Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
Aadonze woordkunstenaar
DeLuna vindt me dik ;(
aad is nog spinrag aan 't ruimen.quote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zouden Aad en Jeanet al geneukt hebben?![]()
Een stukkie haar?quote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat heeft Aad achter op zn hoofd?![]()
zit Aad nou over Sjennet d'r tiet te wrijven?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
satéquote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat heeft Aad achter op zn hoofd?know'm sayin?
word? word.![]()
Moment van bezinking
Volgens mij niet. Aad heeft zijn stukje er nog niet in gehad.quote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zouden Aad en Jeanet al geneukt hebben?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Schotwond van Ina.quote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat heeft Aad achter op zn hoofd?![]()
Oja Aad wilde een deel van de kinderen van Jeannet uit gaan maken......DeLuna vindt me dik ;(
De snippers uit de metro van afgelopen week trouwens:
http://www.facebook.com/pages/Snippers/242609585808455![]()
Aad is koning clichés"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dat noemt ie zappen.quote:Op zondag 18 november 2012 20:57 schreef MissJ het volgende:
zit Aad nou over Sjennet d'r tiet te wrijven?That's all folks!![]()
Ik ook wel met jou .D"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ik denk dat die sjennet zich non stop bewust was van die camera's en geen zin had in fratsen.
Buiten beeld zal het wel een leuk stel zijn.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ze heeft een chagrijnige kop maar verder is ze niet lelijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: