Michael Scott natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat is die serie hard achteruit gegaan sinds eind seizoen 7.
Zag eerder vandaag nog de nieuwste aflevering van seizoen 9.
Ze proberen het maar.. hmm het mist duidelijk iets.
Ik vind het de laatste tijd veel leuker dan de seizoenen 6,7,8...quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat is die serie hard achteruit gegaan sinds eind seizoen 7.
Zag eerder vandaag nog de nieuwste aflevering van seizoen 9.
Ze proberen het maar.. hmm het mist duidelijk iets.
check ook de eerste postquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:20 schreef pfaf het volgende:
Goed dat Jan in de OP staat trouwens...
Aangezien dit het laatste seizoen is kan je er wel van uitgaan dat Jim gaat verhuizen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:04 schreef TornadoDK het volgende:
Toby was wel geinig: Smile if you love men's prostates![]()
Benieuwd wat er met Jim gaat gebeuren, of hij gaat verhuizen of dat bedrijf wordt nu al een flop. Dat eerste zou jammer zijn en dat laatste gewoon belachelijk laat het dan gewoon achterwege.
Dat was dan ook het enige leuke. En Jan natuurlijk die ik altijd wel grappig vind...quote:
Ditquote:Op zondag 18 november 2012 03:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige leuke. En Jan natuurlijk die ik altijd wel grappig vind...
Altijd een keigrote fan geweest en gebleven, zelfs de laatste seizoenen... maar nu, ik ben er nu wel klaar mee. Dat gedoe van Jim interesseert me niet, Kevin wordt steeds dommer, Andy karaktermoord, Erin en new guy niet interessant want je gunt de "oude" Andy zijn Erin nog, ... enzovoort. Ook veel te weinig Wallace en ik mis Kelly en Ryan. Vond ik leuke personages.
Nooit gedacht, maar ik ben er eindelijk klaar mee...
Toch kijk het seizoen nog uit vrees ik![]()
Mja, nu ze terug wat meer focus leggen op de docu-crew (ze werden zelfs vermeld) en het semi-realistische aspect van de serie, was die scene nogal zwaar overdreven en out-of-character. Ik denk dat ze als onwetend moesten overkomen, maar dit kwam eerder in de buurt van volslagen achterlijk. Niet dat het hele moordcomplot van Angela veel beter wasquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond dat einde juist ontzettend slecht.
me2, kon er nie om lachen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond dat einde juist ontzettend slecht.
Morgenquote:
Ach kom, wij zijn hier niet in de VS.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef AMDB het volgende:
Ideale aflevering om mensen te laten zien waarom Zwarte Piet eigenlijk zo racistisch is. Alsof ze de discussie hier volgen
Ik begin steeds meer te denken dat de uiteindelijke plot is, dat hij de Scranton Strangler is en dat hij ironisch genoeg ook nog eens in de jury van de onschuldige strangler zatquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:48 schreef Ties02 het volgende:
Toby steeds nog met dat Scranton Strangler jury gedoe![]()
Erg leuke ep verder
wel echt iets voor toby jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat de uiteindelijke plot is, dat hij de Scranton Strangler is en dat hij ironisch genoeg ook nog eens in de jury van de onschuldige strangler zat
Was ook niet mijn bedoeling om in discussie te gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef bijdehand het volgende:
In de VS is het al racistisch als je zegt dat iemand een donkere huid heeftmaargoed dat is geen discussie die hier thuishoort.
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef sneeuwball het volgende:
Leuke aflevering wel. Al snapte ik het einde niet echt, waarom wilde N met T zoenen? Om hem op te laten houden met praten?
100% waarquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef AMDB het volgende:
Ideale aflevering om mensen te laten zien waarom Zwarte Piet eigenlijk zo racistisch is. Alsof ze de discussie hier volgen
Mensen die klagen over zwarte piet, hebben volgens mij zelf meer problemen met donkere mensen... Dan kunnen we Sinterklaas wel helemaal afschaffen, aangezien het een pedofiel verbannen uit Turkije is...quote:
Zwarte piet is gewoon een moorse slaaf niets meer en niets minder.quote:Op maandag 10 december 2012 09:32 schreef Akilla het volgende:
[..]
Mensen die klagen over zwarte piet, hebben volgens mij zelf meer problemen met donkere mensen... Dan kunnen we Sinterklaas wel helemaal afschaffen, aangezien het een pedofiel verbannen uit Turkije is...
Dit was wel weer een betere aflevering! Je merkt wel dat Andy weg mag blijven.
Die discussie hoort hier niet. En Andy moet gewoon weg blijven, vervelend dat hij is.quote:Op maandag 10 december 2012 22:23 schreef Obama het volgende:
[..]
Zwarte piet is gewoon een moorse slaaf niets meer en niets minder.
Zwarte piet moet hulpknecht piet worden en die moeten zwart, wit, geel en bruin zijn.
Een neutraal publiek (tov Nederlanders) als de Amerikaanse oordeelt zo en ik weet dat de rest vd wereld er ook zo over denkt. Verder vind ik je eerste zin heel onlogisch....verklaar.
Eens Andy vind ik minder grappig in de baas-rol.
Die is niet meer geloofwaardig... hoop dat hij verzuipt met zijn boot...(fictief hé...het personage... you get itquote:Op maandag 10 december 2012 09:32 schreef Akilla het volgende:
Dit was wel weer een betere aflevering! Je merkt wel dat Andy weg mag blijven.
Ik blijf toch hopen dat michael scott terug komt ofzo en andy weer lekker gewoon loonslaaf is.quote:Op maandag 10 december 2012 22:23 schreef Obama het volgende:
[..]
Zwarte piet is gewoon een moorse slaaf niets meer en niets minder.
Zwarte piet moet hulpknecht piet worden en die moeten zwart, wit, geel en bruin zijn.
Een neutraal publiek (tov Nederlanders) als de Amerikaanse oordeelt zo en ik weet dat de rest vd wereld er ook zo over denkt. Verder vind ik je eerste zin heel onlogisch....verklaar.
Eens Andy vind ik minder grappig in de baas-rol.
4chan hequote:Op woensdag 12 december 2012 14:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lol, die gast heeft te veel tijd
LOLquote:
Ik zie die shit gewoon voor mequote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef Ties02 het volgende:
Deze ook leuk, als Toby de Scranton Strangler lijkt te zijn:
[ afbeelding ]
Die is ook wel érg goed in karakter geschrevenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef Ties02 het volgende:
Deze ook leuk, als Toby de Scranton Strangler lijkt te zijn:
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste "Who's Toby?" zie ik hem echt zeggen. Briljantquote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Die is ook wel érg goed in karakter geschreven
Niet Packer?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iedereen weet dat Mose de Scranton Strangler is.
Dan kijk je het toch niet? Ik vind GTST ook niks aan maar ga ook niet kankeren als mensen het wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Ik vind er eigenlijk al jaren geen zak meer aan, het is maar erg matig geworden. De fans zijn blij als een klein kind als ze eindelijk een grap ontdekken tussen al dat pijnlijk niet-grappige gedoe, maar voor een gemiddelde kijker is dit eigenlijk gewoon klote, pure rotzooi.
Toch knap volgehouden danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Ik vind er eigenlijk al jaren geen zak meer aan, het is maar erg matig geworden. De fans zijn blij als een klein kind als ze eindelijk een grap ontdekken tussen al dat pijnlijk niet-grappige gedoe, maar voor een gemiddelde kijker is dit eigenlijk gewoon klote, pure rotzooi.
Eens. Doet me gewoon pijn dat een serie die ik vroeger zo leuk vond nu zo matig is geworden. En het komt niet eens zozeer door het vertrek van Michael.. het was daarvoor ook al. De schrijvers leveren gewoon slecht werk de laatste jaren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Ik vond het wel heel overduidelijk product placementquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef 1299 het volgende:
Ik heb met kapotgelachen om die nespresso toestand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Over de 'Series Finale' :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fokking to me?
Over de 'Series Finale' :Ricky Gervais heeft dat verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de 'Series Finale' :Hier ben ik erg blij meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had alleen maar afbreuk kunnen doen aan het character
Heb The Office dit seizoen een tijdje niet gevolgd (alleen weer de laatste paar afleveringen). Is dit de eerste keer dat de camera crew in beeld kwam?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef Ties02 het volgende:
En dat met die geluidsman is echt het meest kansloze ooit
en waarom nu opeens ook
Eerste keer, wel soms subtiele verwijzingen dat het nog altijd wel een documentary is maar nog nooit iemand in beeldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Palomar het volgende:
[..]
Heb The Office dit seizoen een tijdje niet gevolgd (alleen weer de laatste paar afleveringen). Is dit de eerste keer dat de camera crew in beeld kwam?Of al vaker?
Welke ep. heb je het over nu?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat met het tapijt was wel grappig, maar in de aflevering waarin Dwight met een pistool schiet ziet Oscar ook al dat er zo'n hardwood floor onder het tapijt zit, de 'verrassing' was dus wel wat raar.
Aflevering van morgen vertelt ook meer over de cameramensen en de documentaire ofzo.
Is voor het seizoen toch lang en breed aangekondigd dat ze dit vaker gingen doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef Ties02 het volgende:
En dat met die geluidsman is echt het meest kansloze ooit
en waarom nu opeens ook
Mwah...had meer van de ep verwacht...er wordt aangekodigd dat het een ''baanbrekende episode'' (volgens de acteurs En officiele twitteraccount) zou worden...niks is minder waar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:50 schreef vault_tec het volgende:
kreeg een brok in mijn keel toen pam ging huilen.
Dit jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Jim ook nogal zwaar out-of-character om toch maar een conflict te forceren.
Best knap hoe ze in 1 seizoen alle karakters, die daarvoor jarenlang zijn opgebouwd, weten te verneuken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Jim ook nogal zwaar out-of-character om toch maar een conflict te forceren.
Alle karakters is wel wat overdreven, hooguit 2quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best knap hoe ze in 1 seizoen alle karakters, die daarvoor jarenlang zijn opgebouwd, weten te verneuken.
Toby, Jim, Dwight, Angela, Andy..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Alle karakters is wel wat overdreven, hooguit 2
Oscar zetten ze dit jaar ook neer als een of andere imbeciel. Zelfingenomen was hij altijd al, maar wel met mate... nu is alles wat hij doet en zegt gewoon te gênant voor woorden.quote:
twitter:theofficenbc twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 23:40:27You are officially two days away from Thursday which means you are two days away from two new episodes of #TheOffice! reageer retweet
Haha dat wist ik niet! Heb die tweede dus gezien, die eerste zo maar ff downloaden danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef Ties02 het volgende:
twitter:theofficenbc twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 23:40:27You are officially two days away from Thursday which means you are two days away from two new episodes of #TheOffice! reageer retweet
Ja er is echt iets mis met die ventquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
Heeft al gezegd dat dat niet gaat gebeurenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:16 schreef Jivis het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Carell nog een guest appearance maakt dit seizoen, maar die heeft een erg druk filmschema.
Sowieso hebben de schrijvers ook op hem puur karaktermoord gepleegd. In zijn eerste seizoenen was het een van de leukere personages, als baas is het een vervelende zak. Geen wonder dat Erin iets in die Pete gaat zien, het is niet meer de Andy waar ze chemie mee had.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn ze trouwens The Hangover 4 en 5 ook meteen aan het filmen? Ed Helms is al maanden weg. Het is ondertussen toch min of meer de hoofdrolspeler en die verdwijnt gewoon halfweg het slotseizoen van zijn serie voor maanden aan een stuk.
Niet dat ik hem mis of terug wil of zo, maar ik vind het maar een rare timing en vraag me af of NBC daar wel zo gelukkig mee is.
Ik denk dat Nellie ondertussen de normaalste en sympathiekste is.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Achterlijk weer. Is er nog iemand sympathiek nu?
Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Nellie ondertussen de normaalste en sympathiekste is.
Kevin was daar echt geweldigquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Marie30 het volgende:
Ik kan eigenlijk niet zo goed aan die driehoeksverhouding Osar, Angela en senator uit.
Dat hebben ze toch ook niet echt verder uitgediept (of heb ik dat gemist?)
Dus de senator doet het met Oscar, Angela weet het maar blijft bij hem voor het kind/publieke oog?
Was Nellie. Ze hebben haar eigenlijk vrij normaal gemaakt. I'm here because i'm boredquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg.
Wat een irritant personage is Nellie.
Was al bekend dat dat niet ging gebeuren. Bericht werd een pagina terug ofzo gepostquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef consio het volgende:
Hopelijk komt michael langs voor het echte afscheid van DE serie.
Die vorige waren nog goed als ze je gaat vergelijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Slechter dan de vorige? Bij de vorige 2 had ik serieus spijt van het kijken, die Brian en al dat gezeik![]()
_!
Lekker danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die vorige waren nog goed als ze je gaat vergelijken.
Had net hetzelfde gevoel op het einde van de afleveringquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef rubbereend het volgende:
ah kijk, Jim is al aan het bijdraaien. Het gaat helemaal goed komen
Ik had ook geen intro.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
Zat er trouwens niets voor de intro tune begon? Of lag het aan mijn versie?
Dat was vorige week toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Ik had een intro met dat Daryll er niet was. En dat hij zn ziektedagen opmaakte maar dat Erin het leuk vind om net te doen alsof hij er wel is.... niet echt grappig. Erin wordt steeds debieler neergezet
Je loopt een week achterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Ik had een intro met dat Daryll er niet was. En dat hij zn ziektedagen opmaakte maar dat Erin het leuk vind om net te doen alsof hij er wel is.... niet echt grappig. Erin wordt steeds debieler neergezet
Was toch de intro van vorige week? Met die teddybeer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Die is nog van vorige week.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Odenkirk is een held.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef vault_tec het volgende:
en die gast bij wie pam ging solliciteren (saul uit breaking bad) had michael scott perfect kunnen vervangen.
ja bedacht ik me ook na het downloaden van de week eropquote:
Geweldig gedaan, maar ergens ook pijnlijk aangezien duidelijk werd hoe Michael Scott gemist wordt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef vault_tec het volgende:
en die gast bij wie pam ging solliciteren (saul uit breaking bad) had michael scott perfect kunnen vervangen.
Dat gesprek met Wallace in de intro inderdaad.... had hem toen bijna al direct uitgezet..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:24 schreef DUK het volgende:
Verder is Andy echt bedroevend. Wat een galbak. Van grappige dude naar onuitstaanbare galbak.. Knap.
Snap ook niet dat iedereen steeds naar het verleden blijft grijpen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef HiZ het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen zo overdreven negatief doet. Ja het is merkbaar dat ze aan het einde van het draadje zijn gekomen, maar er zitten vaak genoeg nog erg leuke dingen in.
De laatste 2 seizoenen met Michael Scott waren al enorm kut.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:45 schreef richnigger het volgende:
Deze serie had moeten stoppen bij het vertrek van Michael Scott.
Snap niet dat je loopt te whinen. Alle series lopen een beetje moeilijk qua uitzendingen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:22 schreef Rick_Castle het volgende:
What the hell al 2 weken of langer geen episode van the Office. Alle kijkers die ze nog hebben jagen ze echt weg op deze manier. Logica ontgaat mij volledig, erg jammer dat ze zo met The Office omgaan. Heb al geen zin meer om de resterende episodes nog te gaan kijken.
The Big Bang Theory ook al 2 weken geen nieuwe afleveringquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Snap niet dat je loopt te whinen. Alle series lopen een beetje moeilijk qua uitzendingen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Uit mijn hoofd gaan ze 4 april weer verder.
Althans, volgens IMDb en eztvquote:
TBBT was vorige week donderdag een nieuwe van toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
The Big Bang Theory ook al 2 weken geen nieuwe aflevering
Da's met veel series nu. Niks raars hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:49 schreef Xurk het volgende:
Het gaat lekker, voor de vorige aflevering moesten we al een maand wachten en ik zie dat er vanavond ook geen uitgezonden wordt. 4 april pas weer.
Inderdaad, wat een clichematig gedoe. Bij een spin-off over Dwight verwacht je types zoals Mose en hij, maar zelfs voor zo'n serie weten ze er nog een single mom en troubled drugsdealer-type in te proppen. Erg debielquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vond eerst ook jammer dat de Farm niet doorging, maar ik heb er vandaag geen potentie in gezien..
Maakt het niet minder irritant.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's met veel series nu. Niks raars hoor.
idd, sowieso vind ik die verhaallijn niet echt boeiend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er waren wat leuke stukjes (cold opening met die emmer water was best onnozel, maar ik vond het wel grappig).
Die scenes met Jim en Darryl vond ik dan weer bijzonder zwak.
Er zullen wel mensen van houden denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:08 schreef AMDB het volgende:
Alleen Creed was grappig met z'n 800 dollars grap.
Wát een drama. Zouden ze dit zelf niet weten? Dat het zo slecht is?
Verschil is dat The Office nu door iedereen hier wel afgezeken wordt, mensen kijken alleen nog maar omdat ze het einde willen weten omdat ze de meeste andere seizoenen wel goed vonden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
zullen wel mensen van houden denk
Dat hij baas werd was prima, maar wat ze daarna met zijn karakter hebben gedaan slaat gewoon nergens op. En zo zijn er nog veel meer dingen. Degene die dacht dat het een goed idee zou zijn om Jim en Pam 10 afleveringen vol relatie issues te geven mogen ze ook een nekschot geven ontslaan.quote:Op zondag 28 april 2013 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog maar 3 afleveringen en het is afgelopen (waarvan weliswaar 2 lange afleveringen). Wordt ook wel tijd, want ze slepen zich nu wel naar het einde.
Toch benieuwd of Michael Scott nog eens terugkeert, al was het maar door middel van een heel korte cameo (videochat of zoiets).
Andy de nieuwe baas maken is uiteindelijk toch de doodsteek gebleken. Er was wel meer mis en het niveau van de eerste 3 seizoenen werd later steeds minder vaak gehaald, maar bij manager Andy werd de matigheid toch wel heel dominant.
of iemand de baas laten worden door gewoon op de baaszijn stoel te gaan zitten....quote:Op zondag 28 april 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hij baas werd was prima, maar wat ze daarna met zijn karakter hebben gedaan slaat gewoon nergens op. En zo zijn er nog veel meer dingen. Degene die dacht dat het een goed idee zou zijn om Jim en Pam 10 afleveringen vol relatie issues te geven mogen ze ook een nekschot geven ontslaan.
Ik had afgelopen week voor het eerst geen zin om te kijken, toch blijft het jammer omdat er nog steeds wel geniale momentjes tussen zittenquote:Op zondag 28 april 2013 20:58 schreef Beaudelaire het volgende:
En toch, ondanks dat het niveau van de eerdere seizoenen niet meer gehaald wordt, is het vrij verdrietig dat over ruim drie weken de serie voorbij is.
Ik heb een shirt met 'That's what she said.'quote:Op zondag 28 april 2013 21:20 schreef µ het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat maar genoeg in mijn dagelijks leven.
quote:Op zondag 28 april 2013 21:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik heb een shirt met 'That's what she said.'
Ik bedoel niet alleen het personage Andy in een andere functie, maar eigenlijk ook dat Helms de hoofdrolspeler werd en de serie niet kon dragen.quote:Op zondag 28 april 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hij baas werd was prima, maar wat ze daarna met zijn karakter hebben gedaan slaat gewoon nergens op. En zo zijn er nog veel meer dingen. Degene die dacht dat het een goed idee zou zijn om Jim en Pam 10 afleveringen vol relatie issues te geven mogen ze ook een nekschot geven ontslaan.
In seizoen 1 probeerden ze nog teveel vast te houden aan het Engelse origineel, in seizoen 2 werd het pas echt goed.quote:Op zondag 28 april 2013 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog maar 3 afleveringen en het is afgelopen (waarvan weliswaar 2 lange afleveringen). Wordt ook wel tijd, want ze slepen zich nu wel naar het einde.
Toch benieuwd of Michael Scott nog eens terugkeert, al was het maar door middel van een heel korte cameo (videochat of zoiets).
Andy de nieuwe baas maken is uiteindelijk toch de doodsteek gebleken. Er was wel meer mis en het niveau van de eerste 3 seizoenen seizoen 2 en 3 werd later steeds minder vaak gehaald, maar bij manager Andy werd de matigheid toch wel heel dominant.
Vooral ook omdat hij er een groot deel van dit seizoen niet eens in zat vanwege filmverplichtingen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen het personage Andy in een andere functie, maar eigenlijk ook dat Helms de hoofdrolspeler werd en de serie niet kon dragen.
Maar seizoen 1 heeft de basketbalafleveringquote:Op maandag 29 april 2013 09:42 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
In seizoen 1 probeerden ze nog teveel vast te houden aan het Engelse origineel, in seizoen 2 werd het pas echt goed.
Ik vind die hele problematiek tussen Jim en Pam gewoon heel ongeloofwaardig. Ze moesten zich beiden al serieus out-of-character gaan gedragen om toch een conflict te forceren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:05 schreef Xurk het volgende:
Niet dat ik het gedoe met Jim & Pam nou leuk vind - ik vond ze leuker als lief en grappig stelletje zoals ze alle seizoenen tot deze geweest zijn. Maar het is wel grappig dat iedereen hier iedere keer weer post hoe kut ze het vinden, terwijl bij NYMag / Vulture de recensies en discussies eronder juist allemaal (bijv.) die slotscène van de laatste aflevering prachtig vinden
En je kijkt omdat... ik snap niet dat mensen een serie blijven kijken, terwijl ze zich er al een tijdje aan ergeren. In het geval van The Office dus al 3, 4 seizoenen. Beetje jammer van je tijdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef AMDB het volgende:
Rest was net zo dieptriest als de rest van het seizoen. Andy mat van mij de allerlaatste overslaan, in een poging nog iets te redden
Wil hem nu gewoon afkijken. En vind vooral het laatste seizoen écht slecht. Daarvoor was het minder maar niet zo dramatisch als nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:01 schreef CoJackso het volgende:
[..]
En je kijkt omdat... ik snap niet dat mensen een serie blijven kijken, terwijl ze zich er al een tijdje aan ergeren. In het geval van The Office dus al 3, 4 seizoenen. Beetje jammer van je tijd![]()
http://www.dundermifflin.(...)cranton_050213.shtmlquote:Dwight Schrute did not only take over The Office, he has also taken over the Scranton Newsletter!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:10 schreef BasvB het volgende:
Nieuws over de finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Haha het is echt briljant!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |