Had net hetzelfde gevoel op het einde van de afleveringquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef rubbereend het volgende:
ah kijk, Jim is al aan het bijdraaien. Het gaat helemaal goed komen
Ik had ook geen intro.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
Zat er trouwens niets voor de intro tune begon? Of lag het aan mijn versie?
Dat was vorige week toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Ik had een intro met dat Daryll er niet was. En dat hij zn ziektedagen opmaakte maar dat Erin het leuk vind om net te doen alsof hij er wel is.... niet echt grappig. Erin wordt steeds debieler neergezet
Je loopt een week achterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Ik had een intro met dat Daryll er niet was. En dat hij zn ziektedagen opmaakte maar dat Erin het leuk vind om net te doen alsof hij er wel is.... niet echt grappig. Erin wordt steeds debieler neergezet
Was toch de intro van vorige week? Met die teddybeer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Die is nog van vorige week.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Odenkirk is een held.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef vault_tec het volgende:
en die gast bij wie pam ging solliciteren (saul uit breaking bad) had michael scott perfect kunnen vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |