Ik denk dat Nellie ondertussen de normaalste en sympathiekste is.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Achterlijk weer. Is er nog iemand sympathiek nu?
Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Nellie ondertussen de normaalste en sympathiekste is.
Kevin was daar echt geweldigquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Marie30 het volgende:
Ik kan eigenlijk niet zo goed aan die driehoeksverhouding Osar, Angela en senator uit.
Dat hebben ze toch ook niet echt verder uitgediept (of heb ik dat gemist?)
Dus de senator doet het met Oscar, Angela weet het maar blijft bij hem voor het kind/publieke oog?
Was Nellie. Ze hebben haar eigenlijk vrij normaal gemaakt. I'm here because i'm boredquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg.
Wat een irritant personage is Nellie.
Was al bekend dat dat niet ging gebeuren. Bericht werd een pagina terug ofzo gepostquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef consio het volgende:
Hopelijk komt michael langs voor het echte afscheid van DE serie.
Die vorige waren nog goed als ze je gaat vergelijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Slechter dan de vorige? Bij de vorige 2 had ik serieus spijt van het kijken, die Brian en al dat gezeik![]()
_!
Lekker danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die vorige waren nog goed als ze je gaat vergelijken.
Had net hetzelfde gevoel op het einde van de afleveringquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef rubbereend het volgende:
ah kijk, Jim is al aan het bijdraaien. Het gaat helemaal goed komen
Ik had ook geen intro.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
Zat er trouwens niets voor de intro tune begon? Of lag het aan mijn versie?
Dat was vorige week toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Ik had een intro met dat Daryll er niet was. En dat hij zn ziektedagen opmaakte maar dat Erin het leuk vind om net te doen alsof hij er wel is.... niet echt grappig. Erin wordt steeds debieler neergezet
Je loopt een week achterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Ik had een intro met dat Daryll er niet was. En dat hij zn ziektedagen opmaakte maar dat Erin het leuk vind om net te doen alsof hij er wel is.... niet echt grappig. Erin wordt steeds debieler neergezet
Was toch de intro van vorige week? Met die teddybeer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Die is nog van vorige week.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Odenkirk is een held.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef vault_tec het volgende:
en die gast bij wie pam ging solliciteren (saul uit breaking bad) had michael scott perfect kunnen vervangen.
ja bedacht ik me ook na het downloaden van de week eropquote:
Geweldig gedaan, maar ergens ook pijnlijk aangezien duidelijk werd hoe Michael Scott gemist wordt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef vault_tec het volgende:
en die gast bij wie pam ging solliciteren (saul uit breaking bad) had michael scott perfect kunnen vervangen.
Dat gesprek met Wallace in de intro inderdaad.... had hem toen bijna al direct uitgezet..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:24 schreef DUK het volgende:
Verder is Andy echt bedroevend. Wat een galbak. Van grappige dude naar onuitstaanbare galbak.. Knap.
Snap ook niet dat iedereen steeds naar het verleden blijft grijpen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef HiZ het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen zo overdreven negatief doet. Ja het is merkbaar dat ze aan het einde van het draadje zijn gekomen, maar er zitten vaak genoeg nog erg leuke dingen in.
De laatste 2 seizoenen met Michael Scott waren al enorm kut.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:45 schreef richnigger het volgende:
Deze serie had moeten stoppen bij het vertrek van Michael Scott.
Snap niet dat je loopt te whinen. Alle series lopen een beetje moeilijk qua uitzendingen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:22 schreef Rick_Castle het volgende:
What the hell al 2 weken of langer geen episode van the Office. Alle kijkers die ze nog hebben jagen ze echt weg op deze manier. Logica ontgaat mij volledig, erg jammer dat ze zo met The Office omgaan. Heb al geen zin meer om de resterende episodes nog te gaan kijken.
The Big Bang Theory ook al 2 weken geen nieuwe afleveringquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Snap niet dat je loopt te whinen. Alle series lopen een beetje moeilijk qua uitzendingen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Uit mijn hoofd gaan ze 4 april weer verder.
Althans, volgens IMDb en eztvquote:
TBBT was vorige week donderdag een nieuwe van toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
The Big Bang Theory ook al 2 weken geen nieuwe aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |