ja bedacht ik me ook na het downloaden van de week eropquote:
Geweldig gedaan, maar ergens ook pijnlijk aangezien duidelijk werd hoe Michael Scott gemist wordt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef vault_tec het volgende:
en die gast bij wie pam ging solliciteren (saul uit breaking bad) had michael scott perfect kunnen vervangen.
Dat gesprek met Wallace in de intro inderdaad.... had hem toen bijna al direct uitgezet..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:24 schreef DUK het volgende:
Verder is Andy echt bedroevend. Wat een galbak. Van grappige dude naar onuitstaanbare galbak.. Knap.
Snap ook niet dat iedereen steeds naar het verleden blijft grijpen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef HiZ het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen zo overdreven negatief doet. Ja het is merkbaar dat ze aan het einde van het draadje zijn gekomen, maar er zitten vaak genoeg nog erg leuke dingen in.
De laatste 2 seizoenen met Michael Scott waren al enorm kut.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:45 schreef richnigger het volgende:
Deze serie had moeten stoppen bij het vertrek van Michael Scott.
Snap niet dat je loopt te whinen. Alle series lopen een beetje moeilijk qua uitzendingen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:22 schreef Rick_Castle het volgende:
What the hell al 2 weken of langer geen episode van the Office. Alle kijkers die ze nog hebben jagen ze echt weg op deze manier. Logica ontgaat mij volledig, erg jammer dat ze zo met The Office omgaan. Heb al geen zin meer om de resterende episodes nog te gaan kijken.
The Big Bang Theory ook al 2 weken geen nieuwe afleveringquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Snap niet dat je loopt te whinen. Alle series lopen een beetje moeilijk qua uitzendingen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Uit mijn hoofd gaan ze 4 april weer verder.
Althans, volgens IMDb en eztvquote:
TBBT was vorige week donderdag een nieuwe van toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
The Big Bang Theory ook al 2 weken geen nieuwe aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |