Ik denk dat Nellie ondertussen de normaalste en sympathiekste is.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Achterlijk weer. Is er nog iemand sympathiek nu?
Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Nellie ondertussen de normaalste en sympathiekste is.
Kevin was daar echt geweldigquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Marie30 het volgende:
Ik kan eigenlijk niet zo goed aan die driehoeksverhouding Osar, Angela en senator uit.
Dat hebben ze toch ook niet echt verder uitgediept (of heb ik dat gemist?)
Dus de senator doet het met Oscar, Angela weet het maar blijft bij hem voor het kind/publieke oog?
Was Nellie. Ze hebben haar eigenlijk vrij normaal gemaakt. I'm here because i'm boredquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg.
Wat een irritant personage is Nellie.
Was al bekend dat dat niet ging gebeuren. Bericht werd een pagina terug ofzo gepostquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef consio het volgende:
Hopelijk komt michael langs voor het echte afscheid van DE serie.
Die vorige waren nog goed als ze je gaat vergelijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Slechter dan de vorige? Bij de vorige 2 had ik serieus spijt van het kijken, die Brian en al dat gezeik![]()
_!
Lekker danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die vorige waren nog goed als ze je gaat vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |