Eens. Doet me gewoon pijn dat een serie die ik vroeger zo leuk vond nu zo matig is geworden. En het komt niet eens zozeer door het vertrek van Michael.. het was daarvoor ook al. De schrijvers leveren gewoon slecht werk de laatste jaren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Ik vind er eigenlijk al jaren geen zak meer aan, het is maar erg matig geworden. De fans zijn blij als een klein kind als ze eindelijk een grap ontdekken tussen al dat pijnlijk niet-grappige gedoe, maar voor een gemiddelde kijker is dit eigenlijk gewoon klote, pure rotzooi.
Ik vond het wel heel overduidelijk product placementquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef 1299 het volgende:
Ik heb met kapotgelachen om die nespresso toestand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Over de 'Series Finale' :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fokking to me?
Over de 'Series Finale' :Ricky Gervais heeft dat verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de 'Series Finale' :Hier ben ik erg blij meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had alleen maar afbreuk kunnen doen aan het character
Heb The Office dit seizoen een tijdje niet gevolgd (alleen weer de laatste paar afleveringen). Is dit de eerste keer dat de camera crew in beeld kwam?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef Ties02 het volgende:
En dat met die geluidsman is echt het meest kansloze ooit
en waarom nu opeens ook
Eerste keer, wel soms subtiele verwijzingen dat het nog altijd wel een documentary is maar nog nooit iemand in beeldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Palomar het volgende:
[..]
Heb The Office dit seizoen een tijdje niet gevolgd (alleen weer de laatste paar afleveringen). Is dit de eerste keer dat de camera crew in beeld kwam?Of al vaker?
Welke ep. heb je het over nu?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat met het tapijt was wel grappig, maar in de aflevering waarin Dwight met een pistool schiet ziet Oscar ook al dat er zo'n hardwood floor onder het tapijt zit, de 'verrassing' was dus wel wat raar.
Aflevering van morgen vertelt ook meer over de cameramensen en de documentaire ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |