Die is ook wel érg goed in karakter geschrevenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef Ties02 het volgende:
Deze ook leuk, als Toby de Scranton Strangler lijkt te zijn:
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste "Who's Toby?" zie ik hem echt zeggen. Briljantquote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Die is ook wel érg goed in karakter geschreven
Niet Packer?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iedereen weet dat Mose de Scranton Strangler is.
Dan kijk je het toch niet? Ik vind GTST ook niks aan maar ga ook niet kankeren als mensen het wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Ik vind er eigenlijk al jaren geen zak meer aan, het is maar erg matig geworden. De fans zijn blij als een klein kind als ze eindelijk een grap ontdekken tussen al dat pijnlijk niet-grappige gedoe, maar voor een gemiddelde kijker is dit eigenlijk gewoon klote, pure rotzooi.
Toch knap volgehouden danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Ik vind er eigenlijk al jaren geen zak meer aan, het is maar erg matig geworden. De fans zijn blij als een klein kind als ze eindelijk een grap ontdekken tussen al dat pijnlijk niet-grappige gedoe, maar voor een gemiddelde kijker is dit eigenlijk gewoon klote, pure rotzooi.
Eens. Doet me gewoon pijn dat een serie die ik vroeger zo leuk vond nu zo matig is geworden. En het komt niet eens zozeer door het vertrek van Michael.. het was daarvoor ook al. De schrijvers leveren gewoon slecht werk de laatste jaren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |