Die is ook wel érg goed in karakter geschrevenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef Ties02 het volgende:
Deze ook leuk, als Toby de Scranton Strangler lijkt te zijn:
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste "Who's Toby?" zie ik hem echt zeggen. Briljantquote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Die is ook wel érg goed in karakter geschreven
Niet Packer?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iedereen weet dat Mose de Scranton Strangler is.
Dan kijk je het toch niet? Ik vind GTST ook niks aan maar ga ook niet kankeren als mensen het wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Ik vind er eigenlijk al jaren geen zak meer aan, het is maar erg matig geworden. De fans zijn blij als een klein kind als ze eindelijk een grap ontdekken tussen al dat pijnlijk niet-grappige gedoe, maar voor een gemiddelde kijker is dit eigenlijk gewoon klote, pure rotzooi.
Toch knap volgehouden danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Ik vind er eigenlijk al jaren geen zak meer aan, het is maar erg matig geworden. De fans zijn blij als een klein kind als ze eindelijk een grap ontdekken tussen al dat pijnlijk niet-grappige gedoe, maar voor een gemiddelde kijker is dit eigenlijk gewoon klote, pure rotzooi.
Eens. Doet me gewoon pijn dat een serie die ik vroeger zo leuk vond nu zo matig is geworden. En het komt niet eens zozeer door het vertrek van Michael.. het was daarvoor ook al. De schrijvers leveren gewoon slecht werk de laatste jaren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Ik vond het wel heel overduidelijk product placementquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef 1299 het volgende:
Ik heb met kapotgelachen om die nespresso toestand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Over de 'Series Finale' :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fokking to me?
Over de 'Series Finale' :Ricky Gervais heeft dat verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de 'Series Finale' :Hier ben ik erg blij meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had alleen maar afbreuk kunnen doen aan het character
Heb The Office dit seizoen een tijdje niet gevolgd (alleen weer de laatste paar afleveringen). Is dit de eerste keer dat de camera crew in beeld kwam?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef Ties02 het volgende:
En dat met die geluidsman is echt het meest kansloze ooit
en waarom nu opeens ook
Eerste keer, wel soms subtiele verwijzingen dat het nog altijd wel een documentary is maar nog nooit iemand in beeldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Palomar het volgende:
[..]
Heb The Office dit seizoen een tijdje niet gevolgd (alleen weer de laatste paar afleveringen). Is dit de eerste keer dat de camera crew in beeld kwam?Of al vaker?
Welke ep. heb je het over nu?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat met het tapijt was wel grappig, maar in de aflevering waarin Dwight met een pistool schiet ziet Oscar ook al dat er zo'n hardwood floor onder het tapijt zit, de 'verrassing' was dus wel wat raar.
Aflevering van morgen vertelt ook meer over de cameramensen en de documentaire ofzo.
Is voor het seizoen toch lang en breed aangekondigd dat ze dit vaker gingen doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef Ties02 het volgende:
En dat met die geluidsman is echt het meest kansloze ooit
en waarom nu opeens ook
Mwah...had meer van de ep verwacht...er wordt aangekodigd dat het een ''baanbrekende episode'' (volgens de acteurs En officiele twitteraccount) zou worden...niks is minder waar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:50 schreef vault_tec het volgende:
kreeg een brok in mijn keel toen pam ging huilen.
Dit jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Jim ook nogal zwaar out-of-character om toch maar een conflict te forceren.
Best knap hoe ze in 1 seizoen alle karakters, die daarvoor jarenlang zijn opgebouwd, weten te verneuken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Jim ook nogal zwaar out-of-character om toch maar een conflict te forceren.
Alle karakters is wel wat overdreven, hooguit 2quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best knap hoe ze in 1 seizoen alle karakters, die daarvoor jarenlang zijn opgebouwd, weten te verneuken.
Toby, Jim, Dwight, Angela, Andy..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Alle karakters is wel wat overdreven, hooguit 2
Oscar zetten ze dit jaar ook neer als een of andere imbeciel. Zelfingenomen was hij altijd al, maar wel met mate... nu is alles wat hij doet en zegt gewoon te gênant voor woorden.quote:
twitter:theofficenbc twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 23:40:27You are officially two days away from Thursday which means you are two days away from two new episodes of #TheOffice! reageer retweet
Haha dat wist ik niet! Heb die tweede dus gezien, die eerste zo maar ff downloaden danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef Ties02 het volgende:
twitter:theofficenbc twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 23:40:27You are officially two days away from Thursday which means you are two days away from two new episodes of #TheOffice! reageer retweet
Ja er is echt iets mis met die ventquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
Heeft al gezegd dat dat niet gaat gebeurenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:16 schreef Jivis het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Carell nog een guest appearance maakt dit seizoen, maar die heeft een erg druk filmschema.
Sowieso hebben de schrijvers ook op hem puur karaktermoord gepleegd. In zijn eerste seizoenen was het een van de leukere personages, als baas is het een vervelende zak. Geen wonder dat Erin iets in die Pete gaat zien, het is niet meer de Andy waar ze chemie mee had.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn ze trouwens The Hangover 4 en 5 ook meteen aan het filmen? Ed Helms is al maanden weg. Het is ondertussen toch min of meer de hoofdrolspeler en die verdwijnt gewoon halfweg het slotseizoen van zijn serie voor maanden aan een stuk.
Niet dat ik hem mis of terug wil of zo, maar ik vind het maar een rare timing en vraag me af of NBC daar wel zo gelukkig mee is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |