Jaquote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef sneeuwball het volgende:
Leuke aflevering wel. Al snapte ik het einde niet echt, waarom wilde N met T zoenen? Om hem op te laten houden met praten?
100% waarquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef AMDB het volgende:
Ideale aflevering om mensen te laten zien waarom Zwarte Piet eigenlijk zo racistisch is. Alsof ze de discussie hier volgen
Mensen die klagen over zwarte piet, hebben volgens mij zelf meer problemen met donkere mensen... Dan kunnen we Sinterklaas wel helemaal afschaffen, aangezien het een pedofiel verbannen uit Turkije is...quote:
Zwarte piet is gewoon een moorse slaaf niets meer en niets minder.quote:Op maandag 10 december 2012 09:32 schreef Akilla het volgende:
[..]
Mensen die klagen over zwarte piet, hebben volgens mij zelf meer problemen met donkere mensen... Dan kunnen we Sinterklaas wel helemaal afschaffen, aangezien het een pedofiel verbannen uit Turkije is...
Dit was wel weer een betere aflevering! Je merkt wel dat Andy weg mag blijven.
Die discussie hoort hier niet. En Andy moet gewoon weg blijven, vervelend dat hij is.quote:Op maandag 10 december 2012 22:23 schreef Obama het volgende:
[..]
Zwarte piet is gewoon een moorse slaaf niets meer en niets minder.
Zwarte piet moet hulpknecht piet worden en die moeten zwart, wit, geel en bruin zijn.
Een neutraal publiek (tov Nederlanders) als de Amerikaanse oordeelt zo en ik weet dat de rest vd wereld er ook zo over denkt. Verder vind ik je eerste zin heel onlogisch....verklaar.
Eens Andy vind ik minder grappig in de baas-rol.
Die is niet meer geloofwaardig... hoop dat hij verzuipt met zijn boot...(fictief hé...het personage... you get itquote:Op maandag 10 december 2012 09:32 schreef Akilla het volgende:
Dit was wel weer een betere aflevering! Je merkt wel dat Andy weg mag blijven.
Ik blijf toch hopen dat michael scott terug komt ofzo en andy weer lekker gewoon loonslaaf is.quote:Op maandag 10 december 2012 22:23 schreef Obama het volgende:
[..]
Zwarte piet is gewoon een moorse slaaf niets meer en niets minder.
Zwarte piet moet hulpknecht piet worden en die moeten zwart, wit, geel en bruin zijn.
Een neutraal publiek (tov Nederlanders) als de Amerikaanse oordeelt zo en ik weet dat de rest vd wereld er ook zo over denkt. Verder vind ik je eerste zin heel onlogisch....verklaar.
Eens Andy vind ik minder grappig in de baas-rol.
4chan hequote:Op woensdag 12 december 2012 14:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lol, die gast heeft te veel tijd
LOLquote:
Ik zie die shit gewoon voor mequote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef Ties02 het volgende:
Deze ook leuk, als Toby de Scranton Strangler lijkt te zijn:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |