Dat gesprek met Wallace in de intro inderdaad.... had hem toen bijna al direct uitgezet..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:24 schreef DUK het volgende:
Verder is Andy echt bedroevend. Wat een galbak. Van grappige dude naar onuitstaanbare galbak.. Knap.
Snap ook niet dat iedereen steeds naar het verleden blijft grijpen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef HiZ het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen zo overdreven negatief doet. Ja het is merkbaar dat ze aan het einde van het draadje zijn gekomen, maar er zitten vaak genoeg nog erg leuke dingen in.
De laatste 2 seizoenen met Michael Scott waren al enorm kut.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:45 schreef richnigger het volgende:
Deze serie had moeten stoppen bij het vertrek van Michael Scott.
Snap niet dat je loopt te whinen. Alle series lopen een beetje moeilijk qua uitzendingen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:22 schreef Rick_Castle het volgende:
What the hell al 2 weken of langer geen episode van the Office. Alle kijkers die ze nog hebben jagen ze echt weg op deze manier. Logica ontgaat mij volledig, erg jammer dat ze zo met The Office omgaan. Heb al geen zin meer om de resterende episodes nog te gaan kijken.
The Big Bang Theory ook al 2 weken geen nieuwe afleveringquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Snap niet dat je loopt te whinen. Alle series lopen een beetje moeilijk qua uitzendingen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Uit mijn hoofd gaan ze 4 april weer verder.
Althans, volgens IMDb en eztvquote:
TBBT was vorige week donderdag een nieuwe van toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
The Big Bang Theory ook al 2 weken geen nieuwe aflevering
Da's met veel series nu. Niks raars hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:49 schreef Xurk het volgende:
Het gaat lekker, voor de vorige aflevering moesten we al een maand wachten en ik zie dat er vanavond ook geen uitgezonden wordt. 4 april pas weer.
Inderdaad, wat een clichematig gedoe. Bij een spin-off over Dwight verwacht je types zoals Mose en hij, maar zelfs voor zo'n serie weten ze er nog een single mom en troubled drugsdealer-type in te proppen. Erg debielquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vond eerst ook jammer dat de Farm niet doorging, maar ik heb er vandaag geen potentie in gezien..
Maakt het niet minder irritant.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's met veel series nu. Niks raars hoor.
idd, sowieso vind ik die verhaallijn niet echt boeiend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er waren wat leuke stukjes (cold opening met die emmer water was best onnozel, maar ik vond het wel grappig).
Die scenes met Jim en Darryl vond ik dan weer bijzonder zwak.
Er zullen wel mensen van houden denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:08 schreef AMDB het volgende:
Alleen Creed was grappig met z'n 800 dollars grap.
Wát een drama. Zouden ze dit zelf niet weten? Dat het zo slecht is?
Verschil is dat The Office nu door iedereen hier wel afgezeken wordt, mensen kijken alleen nog maar omdat ze het einde willen weten omdat ze de meeste andere seizoenen wel goed vonden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
zullen wel mensen van houden denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |