Ik vond het eigenlijk nog wel meevallen. Sowieso op tijd naar bed gegaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:17 schreef Actaeon het volgende:
Wat gaan jullie altijd hard 's avonds/'s nachts.
Ja ik bedoelde meer dat er weer een nieuw topic was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk nog wel meevallen. Sowieso op tijd naar bed gegaan.
Dat is niet verkeerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer dat er weer een nieuw topic was.![]()
Ik heb een keer uitgeslapen! Lekker vrij vandaag.
Hmm sowieso even rustig aan doen alles. En misschien wat aan de studie werken (heb nog een opdracht liggen voor een vak dat volgende week klaar moet zijn). En vanavond training geven e.d.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerdGa je wat leuks doen?
Aan het werk. Het lijkt een rustige vrijdag te gaan worden dus dat is mooi. Wat voor trainingen geef je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm sowieso even rustig aan doen alles. En misschien wat aan de studie werken (heb nog een opdracht liggen voor een vak dat volgende week klaar moet zijn). En vanavond training geven e.d.
You?
Lekker. Voor je het weet sta je alweer te borrelen vanavond toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Aan het werk. Het lijkt een rustige vrijdag te gaan worden dus dat is mooi. Wat voor trainingen geef je?
Alsof het een straf isquote:
Als een ekte ekte baas zit ik gewoon fris, fruitig en casual gekleed op kantoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nu dreuge bek en pien in de harses?
Soms al dezelfde avond/nacht/ochtend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het kan wel een straf zijn de andere dag
Heb je casual friday's daar? Of had je gewoon geen zin?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef Maharbal het volgende:
Ja, zwaar leven.
[..]
Als een ekte ekte baas zit ik gewoon fris, fruitig en casual gekleed op kantoor.
loonslaafquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef Maharbal het volgende:
Ja, zwaar leven.
[..]
Als een ekte ekte baas zit ik gewoon fris, fruitig en casual gekleed op kantoor.
Elk kantoor op Zuid hanteert eigenlijk wel een casual friday. Het hangt ook sterk van de afdeling af. Sommige partners vinden casual friday onzin en staan het oogluikend toe. Maar daar kom je dan wel erg conservatief casual friday aankakkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je casual friday's daar? Of had je gewoon geen zin?
Ik vind het aandoenlijk hoe je elke keer weer tegen de gevestigde orde rebelleert. Rebel for a cause en zulks.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Elk kantoor op Zuid hanteert eigenlijk wel een casual friday. Het hangt ook sterk van de afdeling af. Sommige partners vinden casual friday onzin en staan het oogluikend toe. Maar daar kom je dan wel erg conservatief casual friday aankakken. Sommigen maakt het niets uit, en dan zie je mensen soms in kleding lopen...
[..]
Ik vind het aandoenlijk hoe je elke keer weer tegen de gevestigde orde rebelleert. Rebel for a cause en zulks.
Sowieso casual fridayquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Elk kantoor op Zuid hanteert eigenlijk wel een casual friday. Het hangt ook sterk van de afdeling af. Sommige partners vinden casual friday onzin en staan het oogluikend toe. Maar daar kom je dan wel erg conservatief casual friday aankakken. Sommigen maakt het niets uit, en dan zie je mensen soms in kleding lopen...
Ik vind het soms wel fijn, lekker achter de meute aanlopen die ook casual doetquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sowieso casual fridayje hebt toch gewoon je weekend om casual te zijn.
![]()
Of nja misschien een conservatieve casual friday look dan. Net.
Ik moest hier ook mijn outfit showen.quote:
Begrijpelijk maar dat soort neigingen moet je dan onderdrukken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel fijn, lekker achter de meute aanlopen die ook casual doet.
Niks mis met een mooi pak! Komt vanzelf wel dat je dat soort mooie dingen gaat waarderenquote:
Voordeel: het scheelt strijken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Begrijpelijk maar dat soort neigingen moet je dan onderdrukken.
Al heb je natuurlijk wel zoiets als een stomerij. Maar an sich heb je wel een punt ja.quote:
Wat zeg je me nou?quote:
Bij de Amerikanen krijgt casual friday een eigen dynamiek zo heb ik mogen ervaren. Ik liep in een of andere polo met afgeragde spijkerbroek en nike'squote:Op vrijdag 16 november 2012 11:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Al heb je natuurlijk wel zoiets als een stomerij. Maar an sich heb je wel een punt ja.
Behelst jouw casual friday outfit geen overhemd dan trouwens? Of gewoon één die je minder strijkwaardig vindt
Soms wel, niet altijd. Als je er een trui overheen aantrekt, hoeft je hemd niet gestreken te zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Al heb je natuurlijk wel zoiets als een stomerij. Maar an sich heb je wel een punt ja.
Behelst jouw casual friday outfit geen overhemd dan trouwens? Of gewoon één die je minder strijkwaardig vindt
Truien zijn fijn, ik ben opzoek naar zo'n kerst trui met rendieren erop voor m'n werkquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Soms wel, niet altijd. Als je er een trui overheen aantrekt, hoeft je hemd niet gestreken te zijn.
Vandaag sowieso erg casual: t-shirt/polo en een trui. Het allermakkelijkste/snelste dat ik vanochtend kon pakken
Ik vind dat iets tequote:Op vrijdag 16 november 2012 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij de Amerikanen krijgt casual friday een eigen dynamiek zo heb ik mogen ervaren. Ik liep in een of andere polo met afgeragde spijkerbroek en nike's
Ditquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef eriksd het volgende:
ik niet. baardje, ontploft kapsel: genieten
Zoals ik vandaag?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef eriksd het volgende:
ik niet. baardje, ontploft kapsel: genieten
Verrek. En dan mij bashenquote:
Je hebt hopelijk ondertussen wel door dat wij vanochtend naast elkaar in de metro stonden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens enkel liefde graag, niet bashen tenzij op Apple
Oh zodoende maar je hebt toch niet op een gay manier geknuffeld terwijl jullie een beetje omhoog deden van verrukking?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk ondertussen wel door dat wij vanochtend naast elkaar in de metro stonden?
Nee helaas, Erik had al sjans met een chick met een hoog gerontologisch gehalte.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh zodoende maar je hebt toch niet op een gay manier geknuffeld terwijl jullie een beetje omhoog deden van verrukking?
Desalniettemin is mijn post wel een goede toevoeging
Aj, Erik.. foei!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee helaas, Erik had al sjans met een chick met een hoog gerontologisch gehalte.
Damn. Dat is veel veel tè ver.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij de Amerikanen krijgt casual friday een eigen dynamiek zo heb ik mogen ervaren. Ik liep in een of andere polo met afgeragde spijkerbroek en nike's
Oh op die fiets. Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Soms wel, niet altijd. Als je er een trui overheen aantrekt, hoeft je hemd niet gestreken te zijn.
Vandaag sowieso erg casual: t-shirt/polo en een trui. Het allermakkelijkste/snelste dat ik vanochtend kon pakken
Truien zijn chill hoor?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Damn. Dat is veel veel tè ver.
[..]
Oh op die fiets. Ja dat klopt.![]()
Dat is wel heel casual inderdaad.For some reason draag ik tegenwoordig bijna nooit meer truien. Echt eens per maand of zo.
Hoe zou jij eigenlijk tegenover casual friday staan als je zelf partner zou zijn?
Erop vertrouwen dat mijn onderknuppels wel kunnen bepalen of ze wel of geen klanten krijgen die dag. Ik vind het niet een groot probleem, weer eens wat anders dan de eeuwige pakken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Damn. Dat is veel veel tè ver.
[..]
Oh op die fiets. Ja dat klopt.![]()
Dat is wel heel casual inderdaad.For some reason draag ik tegenwoordig bijna nooit meer truien. Echt eens per maand of zo.
Hoe zou jij eigenlijk tegenover casual friday staan als je zelf partner zou zijn?
Assumption is the ...., remember?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Erop vertrouwen dat mijn onderknuppels wel kunnen bepalen of ze wel of geen klanten krijgen die dag. Ik vind het niet een groot probleem, weer eens wat anders dan de eeuwige pakken.
O en Erik, je hebt een k*t achternaam om mailadressen voor te gaan gokken. Ik krijg telkens een bounce
Haha, gast ik heb jou nog nooit positief gehoord over welk vakgebied dan ook.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef Yreal het volgende:
Ellendig kutcollege is burgerlijk procesrecht toch. Enkel anekdotes van de beste man zijn nog een beetje lollig.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Speedy_T het volgende:
Eindelijk belastingrecht binnen: een 7. Prima
Congrats.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Speedy_T het volgende:
Is best interessante materie hoor. Beslag en executierecht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef Yreal het volgende:
Ellendig kutcollege is burgerlijk procesrecht toch. Enkel anekdotes van de beste man zijn nog een beetje lollig.
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef deman13 het volgende:
Juridische vaardigheden; 6,7
Nederlands: 7,4
Inleiding BSI: 6,8
Inleiding privaatrecht: 8,5
Inleiding staatsrecht: 8,5
Not bad, not bad.
Laatst over bestuursrecht.^^quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, gast ik heb jou nog nooit positief gehoord over welk vakgebied dan ook.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Speedy_T het volgende:
Mooi rijtjequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef deman13 het volgende:
Juridische vaardigheden; 6,7
Nederlands: 7,4
Inleiding BSI: 6,8
Inleiding privaatrecht: 8,5
Inleiding staatsrecht: 8,5
Not bad, not bad.
HS leiden. Ik ben helaas nog een HBO-cursist. (quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mooi rijtjeWaar studeer jij ook weer?
Student toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef deman13 het volgende:
[..]
HS leiden. Ik ben helaas nog een HBO-cursist. ()
Geen reden om negatief te zijn over jezelf. Mooie cijfersquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef deman13 het volgende:
[..]
HS leiden. Ik ben helaas nog een HBO-cursist. ()
Als het je niet al te moeilijk af gaat en vooral als je het leuk vindt zou ik dat zeker doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:55 schreef deman13 het volgende:
Ja, maar aangezien een hoop WO'ers nogal neerkijken op de HBO-student heb ik er maar even cursist van gemaakt. :p
Ben nu wel benieuwd naar het tweede blok nu.
Nee inderdaad SpotlessMind00, het zijn gewoon prima cijfers.
Als ik het hele jaar zo door ga twijfel ik toch wel om de overstap te maken naar de universiteit.
Ik kijk nooit neer op hbo'ersquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:55 schreef deman13 het volgende:
Ja, maar aangezien een hoop WO'ers nogal neerkijken op de HBO-student heb ik er maar even cursist van gemaakt. :p
Ben nu wel benieuwd naar het tweede blok nu.
Nee inderdaad SpotlessMind00, het zijn gewoon prima cijfers.
Als ik het hele jaar zo door ga twijfel ik toch wel om de overstap te maken naar de universiteit.
ik wel.quote:
Kut college, niet vakgebiedquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, gast ik heb jou nog nooit positief gehoord over welk vakgebied dan ook.
Twijfel wel enorm inmiddelsquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:41 schreef eriksd het volgende:
Weet je nog wel zeker dat je fiscaal gaat doen?
Toch gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:26 schreef Yreal het volgende:
6 voor belasting 1.. Mweh. Kan beter.
Gezien de resultaten trouwens niet eens vreselijk dramatisch.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is best interessante materie hoor. Beslag en executierecht.
Ik had ook netjes een 6 voor m'n inleidende belastingrechtvakken. Had toen nog totaal niet gekozen voor fiscaal, kon me geen hol interesseren en was (toentertijd) mega abstract.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:41 schreef eriksd het volgende:
Weet je nog wel zeker dat je fiscaal gaat doen?
Had een 9 ervoor. Net geen 10quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Giku het volgende:
[..]Ook is procesrecht voor de Rechtsgeleerden onder ons m.i. een van de belangrijkste onderdelen waar je je makkelijk in kan onderscheiden van de rest.
Heel veel mensen hebben er inderdaad bar weinig verstand van ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Giku het volgende:
[..]Ook is procesrecht voor de Rechtsgeleerden onder ons m.i. een van de belangrijkste onderdelen waar je je makkelijk in kan onderscheiden van de rest.
Wacht even..IB leuk maar IB ook niet denderend?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kut college, niet vakgebied
Goederenrecht , contractenrecht en aansprakelijkheidsrecht vond ik echt geweldig. Constitutioneel, irw, rechtsgeschiedenis, bestuursrecht en lb vind ik gewoon leuk.
Enkel strafrecht had ik echt een scheithekel. Ib, cip en Burgerlijk procesrecht zijn niet denderend.
UvA hé.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
BPR, hier een 7 of 8. Can't remember.
Ik dacht dat ik een 7.5 had, maar het was een 7quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
BPR, hier een 7 of 8. Can't remember.
Wat is er mis met Apple?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens enkel liefde graag, niet bashen tenzij op Apple
Niet zo hé, kroegtijger.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oja. Kreeg je meteen je civiel effect toen je BPR had gehaald?
Ik denk dat ie meteen op het tableau is bijgeschreven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oja. Kreeg je meteen je civiel effect toen je BPR had gehaald?
PAX NIET DOEN DIT!quote:
Seems legit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meteen op het tableau is bijgeschreven.
Oh okequote:Op vrijdag 16 november 2012 14:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meteen op het tableau is bijgeschreven.
[..]
PAX NIET DOEN DIT!
Zakflesje rum mee naar kantoor. Gaat prima in warme chocolademelk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Seems legit.
Fuckit, duurt me nog te lang tot de borrel. Tijd voor nog een dubbele cappuccino
Bij leuk staat loonbelastingquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wacht even..IB leuk maar IB ook niet denderend?
De grap was in ieder geval wel erg lamquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij hebt het zakflesje rum al op, of niet?
Ik heb net alweer koffie op. Heb nog 2 uur om aan een stuk tekst te werken. Moet toch wel iets uitkomen vandaagquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Seems legit.
Fuckit, duurt me nog te lang tot de borrel. Tijd voor nog een dubbele cappuccino
Ik vond voor de vernieuwing van de Kluwer Navigator OpMaat ook fijner. Maar sinds de Navigator vernieuwd is vind ik die echt veel fijner en overzichtelijker werken. Jij niet?quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:24 schreef Ryon het volgende:
De borrel van gister heeft mij in ieder geval voor vandaag goed uitgeschakeld. Vanavond maar even aan de cola.
Rum-Colaquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:24 schreef Ryon het volgende:
De borrel van gister heeft mij in ieder geval voor vandaag goed uitgeschakeld. Vanavond maar even aan de cola.
Navigator kan wat mij betreft neervallen, schijtprogramma. Legal Intelligence vind ik veel fijner.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vond voor de vernieuwing van de Kluwer Navigator OpMaat ook fijner. Maar sinds de Navigator vernieuwd is vind ik die echt veel fijner en overzichtelijker werken. Jij niet?
Maar ik moest nu noodgedwongen iets uit het JOR hebben.
Ouderdom. Op een gegeven moment trek je het bier gewoon niet meer.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ouderdom. Op een gegeven moment trek je het bier gewoon niet meer.
Precies halverwege de twintig. Als ik de dertig aantik heb ik waarschijnlijk al een rollator.quote:
Ook die nieuwe? Die oude was intens klote inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Navigator kan wat mij betreft neervallen, schijtprogramma. Legal Intelligence vind ik veel fijner.
Lotgenoot. Vanavond zelfde tijd prakje naar binnen werken terwijl we klagen over de buren en hoe het vroeger veel beter was?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies halverwege de twintig. Als ik de dertig aantik heb ik waarschijnlijk al een rollator.
Nieuwe vind ik ook matig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook die nieuwe? Die oude was intens klote inderdaad.
Wij ook niet voor zover ik weet. Maar goed, ik gebruik praktisch alleen rechtsportaal. Of een Europese database als het om heel specifiek recht gaat.quote:
Met mijn huidige drank en sigaretten gebruik gaat hem dat wellicht ook niet worden. Het is gewoon veel makkelijker om het de gehele avond over vroeger te hebben ('toen werd er tenminste nog een beetje geneukt') als je in je rechterhand een biertje en in je linkerhand een peuk hebt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Lotgenoot. Vanavond zelfde tijd prakje naar binnen werken terwijl we klagen over de buren en hoe het vroeger veel beter was?
Ambitieus overigens, dat je ervan uitgaat dat je de dertig aantikt.
Het valt mee. Alleen de laatste keer dat ik op een zaterdag echt hard heb gezopen (denk 15+ baco's) was ik op woensdag nog in de war.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies halverwege de twintig. Als ik de dertig aantik heb ik waarschijnlijk al een rollator.
Die gebruik ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wij ook niet voor zover ik weet. Maar goed, ik gebruik praktisch alleen rechtsportaal. Of een Europese database als het om heel specifiek recht gaat.
Ok het is nog steeds niet heel denderend maar al een enorme vooruitgang ten opzichte van die troep die het eerst was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Lotgenoot. Vanavond zelfde tijd prakje naar binnen werken terwijl we klagen over de buren en hoe het vroeger veel beter was?
Ambitieus overigens, dat je ervan uitgaat dat je de dertig aantikt.
[..]
Nieuwe vind ik ook matig.
Same, ware het niet dat ik in m'n linkerhand meestal ook een biertje heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Met mijn huidige drank en sigaretten gebruik gaat hem dat wellicht ook niet worden. Het is gewoon veel makkelijker om het de gehele avond over vroeger te hebben ('toen werd er tenminste nog een beetje geneukt') als je in je rechterhand een biertje en in je linkerhand een peuk hebt.
Zoals het een waar student betaamt drink ik alleen doordeweeks. Op zaterdag ben ik aan het werk, bij moeders of wanhopig een relatie trachtend staande te houden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het valt mee. Alleen de laatste keer dat ik op een zaterdag echt hard heb gezopen (denk 15+ baco's) was ik op woensdag nog in de war.
De nachtfilm is zeker leuk. Met een biertjequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zoals het een waar student betaamt drink ik alleen doordeweeks. Op zaterdag ben ik aan het werk, bij moeders of wanhopig een relatie trachtend staande te houden.
Oh, en om 01.00 natuurlijk de nachtfilm in een van de Pathé bioscopen. Een waar spektakel.
Als je nou iets anders in je linkerhand neemt kun je meteen mixen. Iets ranzigs als een kopstootje ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Same, ware het niet dat ik in m'n linkerhand meestal ook een biertje heb.
Dat staat behoorlijk proleterig. Kopstootjes worden in de kroeg van oudsher gedronken door arbeiders die te weinig centen hadden om heel veel bier te kunnen drinken, maar toch graag met een flinke lamme kop naar huis wilden. Als je wel centen hebt kan je gewoon nog een biertje erbij bestellen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je nou iets anders in je linkerhand neemt kun je meteen mixen. Iets ranzigs als een kopstootje ofzo.
En het is enorm smerig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat staat behoorlijk proleterig. Kopstootjes worden in de kroeg van oudsher gedronken door arbeiders die te weinig centen hadden om heel veel bier te kunnen drinken, maar toch graag met een flinke lamme kop naar huis wilden. Als je wel centen hebt kan je gewoon nog een biertje erbij bestellen.
In de kroeg? Ik weet niet of dat de whisky heel veel respect aandoet. Als je meer smaak wil kan je beter een speciaal bier bestellen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En het is enorm smerig.
Als je wel centen hebt bestel je gewoon whisky na een paar biertjes.
Ligt wellicht ook een beetje aan de kroeg maar het is een punt. Een speciaal bier is een alternatief. Al ben ik niet zo'n heel fan daarvan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
In de kroeg? Ik weet niet of dat de whisky heel veel respect aandoet. Als je meer smaak wil kan je beter een speciaal bier bestellen.
Fatsoenlijke wijn in een kroeg? Iets gemist zeker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:02 schreef Actaeon het volgende:
Wijn, mits fatsoenlijke wijn en in wijnglazen geschonken, kan ook nog trouwens.
Ik was net te laat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke wijn in een kroeg? Iets gemist zeker.
Ik had laatst een keer een borrel in een kroeg waar het wel te doen was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke wijn in een kroeg? Iets gemist zeker.
In bijna alle Nederlandse kroegen kan je wel duvel krijgen. Wat zowel qua smaak en gewicht als qua prijs een ideaal alternatief is als je gewoon bier zat bent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ligt wellicht ook een beetje aan de kroeg maar het is een punt. Een speciaal bier is een alternatief. Al ben ik niet zo'n heel fan daarvan.
Whisky in de kroegquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En het is enorm smerig.
Als je wel centen hebt bestel je gewoon whisky na een paar biertjes.
Bah. Duvel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
In bijna alle Nederlandse kroegen kan je wel duvel krijgen. Wat zowel qua smaak en gewicht als qua prijs een ideaal alternatief is als je gewoon bier zat bent.
Maar niets smeert de keel zo goed tijdens het converseren als gewoon grote hoeveelheden bier van de lokale brouwer (amstel, grolsch, brand, bavaria etc). Mixjes en zoete wijn (hoerendiesel) zijn eigenlijk een beetje uit den boze.
Ik ben denk ik niet geboren met die prikkelquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Je blijft in ieder geval een stuk langer gaan op bier. Voordeel is ook dat je meestal fysiek wat sneller vol komt te zitten en dat beperkt de inname in ieder geval iets.
Hoerendiesel kende ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
In bijna alle Nederlandse kroegen kan je wel duvel krijgen. Wat zowel qua smaak en gewicht als qua prijs een ideaal alternatief is als je gewoon bier zat bent.
Maar niets smeert de keel zo goed tijdens het converseren als gewoon grote hoeveelheden bier van de lokale brouwer (amstel, grolsch, brand, bavaria etc). Mixjes en zoete wijn (hoerendiesel) zijn eigenlijk een beetje uit den boze.
Een keer braken en er is weer ruimte voor nog een paar liter. Dat vol zitten hoeft natuurlijk geen belemmering te zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Je blijft in ieder geval een stuk langer gaan op bier. Voordeel is ook dat je meestal fysiek wat sneller vol komt te zitten en dat beperkt de inname in ieder geval iets.
Dat groeit met de tijd. Vroeger kwamen mensen mij ook speciaal vertellen dat ze mij bewonderden om mijn inname (wildvreemden echt WTFquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben denk ik niet geboren met die prikkel.
Dat heb ik ook overgeslagen. Ik kan er niet tegen om om 7 uur zonder een biertje in de kroeg te staanquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben denk ik niet geboren met die prikkel.
+1 Ik weet nu zeker dat ik vanavond een paar biertjes neem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:15 schreef Ryon het volgende:
Nu er weer over bier geluld wordt speelt mijn alcoholisme ook weer op. Wellicht dat ik zo toch ook maar weer aan het bier ga.
Oh, zo'n houding.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ah jazz. Scheelt me weer de moeite van een muisklik.
Best een goed plan. Ware het niet dat er nog de mogelijkheid bestaat dat ik binnen afzienbare tijd nog auto moet rijden. Dus dan kan het weer niet echt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:15 schreef Ryon het volgende:
Nu er weer over bier geluld wordt speelt mijn alcoholisme ook weer op. Wellicht dat ik zo toch ook maar weer aan het bier ga.
Alleen maar goedquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het valt mij op dat 'onze' generatie daar veel beter mee omgaat dan de vorige(n).
Welnee man.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat 'vroeger alles beter was'.
Er zal ongetwijfeld een deel van werkend Nederland zijn die dat zo doen. Heb zelf ook vaak zat na borrels mensen in de auto zien stappen waar je oprecht vraagtekens bij kon zetten of die niet teveel biertjes gehad hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef Paxcon het volgende:
Hoe doen al die vrijdagmiddagborrelaars dat eigenlijk? Die stappen daarna doodleuk in de auto?
Goeie vraagquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef Paxcon het volgende:
Hoe doen al die vrijdagmiddagborrelaars dat eigenlijk? Die stappen daarna doodleuk in de auto?
Ik vind de vrijdagmiddagborrel ook een link fenomeen. Doorgaans ben je moe na een week werken, je moet nog eten...quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef Paxcon het volgende:
Uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat die vrees gegrond is. Eten schiet er vaak bij in, en voordat ik het weet sta ik ergens om 5.00 bij een of andere kuttent op het Leidse.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vind de vrijdagmiddagborrel ook een link fenomeen. Doorgaans ben je moe na een weer werken, je moet nog eten...
Jij kunt het inderdaad net zo bont maken als je maar wilt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:39 schreef Maharbal het volgende:
In mijn geval: even teruglezen wie ik waar vanochtend ben tegengekomen.
[..]
Uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat die vrees gegrond is.
Ja, echt levensgevaarlijk. Veel idioten denken dat zij met 4 a 5 bier op nog prima kunnen rijden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld een deel van werkend Nederland zijn die dat zo doen. Heb zelf ook vaak zat na borrels mensen in de auto zien stappen waar je oprecht vraagtekens bij kon zetten of die niet teveel biertjes gehad hebben.
Exact.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, echt levensgevaarlijk. Veel idioten denken dat zij met 4 a 5 bier op nog prima kunnen rijden.
Veel handiger om net zoals Maharbal dan even een dagje met het openbaar vervoer te gaan.
Ik ookquote:
Veel maar zoals andere mede SC'ers aangeven. This is not the time nor place to discuss/bash Apple.quote:
Wat schaft de pot?quote:
Goed idee, ik ga ook even wat voedsel jagen bij de lokale AH. Daarna douchen en weer aan de zuip. Gewoon omdat het kan. Morgen zal ook wel niet superproductief wordenquote:
Pasta en kip.quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga ook even wat voedsel jagen bij de lokale AH. Daarna douchen en weer aan de zuip. Gewoon omdat het kan. Morgen zal ook wel niet superproductief worden
3,5quote:
Sorry, maar elk voordeel heeft z'n voordeel; ik hoef in elk geval niet te lenen voor m'n studiequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:22 schreef Ryon het volgende:
30 uur per week werken.. de tiefus. Dan ben je praktisch meer arbeider dan student.
Weet ik maar het is druk op de zaak en ik ben nodig, het wordt in het nieuwe jaar wel minder hoor!quote:
Inderdaad. 12 uurtjes per week arbeiden is al meer dan zat. Dan kan na een 1 dagje zwoegen de corporate das weer af en de corps das weer om en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:25 schreef Speedy_T het volgende:
Dan kan ook wel met 12 uur per week.
Of gewoon lekker wel lenen en genieten van een mooie studententijd
doe je ook nog iets naast je studie en werk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
3,5
Kan er weinig aan doen.. moest vanmiddag gelijk uit college wat ophalen in de buurt van Nijmegen voor m'n werk, daarna half uur om richting huis te komen om wat spullen te pakken, daarna 2 uur treinen om thuis te komen. Snel wat eten en dan 3,5/4 uur werken + nog 1 a 2 uur van vanmiddag schrijven. Not bad, not bad.
Morgen weer hele dag werken.
Al met al draai ik naast mijn studie 30 a 40 uur per week en ik heb in het hele jaar nog maar één werkgroep gemist.
De handtekening is een van de vereisten van 6:5 awb. Het zal je verbazen hoeveel mensen dat vergeten en hoeveel bezwaren (en aanvragen!) er om die reden teruggezonden wordtquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:39 schreef Yreal het volgende:
Rasbureaucraten daar bij de noordwijkse parkeerwacht. Krijg ik mijn bezwaar terug op 2 gronden.
1: geen handtekening
2: geen volmacht meegestuurd.
Dat eerste kan ik dan nog wel inkomen, maar 2?
De buurvrouw. Maar nu ik namens haar een brief schrijf, lijkt mij dat wel genoeg om een stilzwijgende volmacht aan te nemen. Lijkt mij een beetje vergezocht dat ik zomaar bij iemand een boete uit de brievenbus vis en daar bezwaar op ga maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
De handtekening is een van de vereisten van 6:5 awb. Het zal je verbazen hoeveel mensen dat vergeten en hoeveel bezwaren (en aanvragen!) er om die reden teruggezonden wordt
Die tweede kan er mee te maken hebben dat het in kwestie niet om jouw auto/motor ging maar die op de naam van bijv je vader staat?
Ja chillen..quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
doe je ook nog iets naast je studie en werk?
Jij bent geen belanghebbende, dus in beginsel heb je weinig met de zaak te maken. Jij mag inderdaad niet zomaar op allerlei beschikkingen bezwaar gaan maken tenzij jij kan aantonen dat je gemachtigd bent ex art 2:1 lid 1 awb en art 2:1 lid 2 awb ('bestuursorgaan kan van een gemachtigde een schriftelijke machtiging verlangen').quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
De buurvrouw. Maar nu ik namens haar een brief schrijf, lijkt mij dat wel genoeg om een stilzwijgende volmacht aan te nemen. Lijkt mij een beetje vergezocht dat ik zomaar bij iemand een boete uit de brievenbus vis en daar bezwaar op ga maken.
Handtekening wist ik trouwens wel, maar nog niets van terug gehoord
Sinds ik bij de KvK geregistreerd sta moet ik natuurlijk wel proceskostenvergoeding opstrijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jij bent geen belanghebbende, dus in beginsel heb je weinig met de zaak te maken. Jij mag inderdaad niet zomaar op allerlei beschikkingen bezwaar gaan maken tenzij jij kan aantonen dat je gemachtigd bent ex art 2:1 lid 1 awb en art 2:1 lid 2 awb ('bestuursorgaan kan van een gemachtigde een schriftelijke machtiging verlangen').
De reden is heel simpel, als jij gemachtigd bent kan je bijv ook post ontvangen en krijg je inzicht zeer privacy gevoelige informatie. Dat kan niet altijd maar stilzwijgend goedkeurend worden aangenomen.
Maar waarom heb je je eigen naam eronder gezet? In het geval van bezwaarschriften is het makkelijker om gewoon de naam van de geadresseerde te gebruiken.
Waar een man al niet gelukkig van kan wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nieuw biertje. Het leven is nog beter. Moge jullie weekend ook goed zijn.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nieuw biertje. Het leven is nog beter. Moge jullie weekend ook goed zijn.
Ik ben een redelijk eenvoudige zielquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waar een man al niet gelukkig van kan worden
Hoever ben jij nou precies (met allebei je studies) ? Volgens mij volg je ook al laatstejaars vakken toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef Yreal het volgende:
Zo.. 57 punten binnen inmiddels.. bijna mijn P !
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:53 schreef NotGuilty het volgende:
Verse meegebrachte RakiNiet uit de winkel maar gewoon echte rauwe Raki
Je kunt de stof altijd wel opdelen in de categorie 'moet ik weten voor het tentamen' en de categorie 'moet ik weten zodat ik mijzelf in de stof kan verdiepen en de nuances kan doorgronden'. Je kunt voor jezelf bekijken wat je wilt doen en hoeveel tijd je aan elk onderwerp wilt besteden door bijvoorbeeld van een bepaald onderwerp alleen de stof die in de eerste categorie valt te lezen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:12 schreef InterMilan het volgende:
Even een algemeen vraagje : Hoe leren jullie?
Ik ben sinds 3 weken geleden (de nieuwe periode) begonnen met alles goed bijhouden, en mijn brain wil voor een voldaan gevoel dan ook echt alle stof gelezen hebben. Dus de literatuur uit het boek ( zo'n 120 pages per week ), plus nog de arresten, annotaties, en extra literatuur op blackboard, wat voor een vak wel neerkomt op zo'n 350 pagina's per week, plus werkgroep, plus hoorcolleges (en heb 4 vakken deze periode)
Aan de ene kant is het wel oke, aan de andere kant kan ik toch niet aan de indruk ontsnappen dat ik gigantisch omslachtig bezig ben. Zo ging ik donderdag om 9 uur 's ochtends de UB in tot half 9 's avonds en aan het eind van de dag had ik 1 (van de 2 per week) werkgroepen van staatsrecht voorbereid, en de helft van de wekelijkse literatuur aansprakelijkheidsrecht gelezen..
Aan het eind van de dag vroeg ik me echt af : oke prima gedaan, maar volgens mij is er geeneen student die alles wat ik zojuist heb gelezen ook leest
Een burgemeester is inderdaad een BO van een gemeente, dus die valt onder lid 1. Een minister zou onder lid 2 vallen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:51 schreef Woman1 het volgende:
ik kom ergens niet uit....
hoe kom ik erachter welke RB bevoegd is? (bestuurs)
in Art 8:7, lid 1 staat het een en ander.. maar stel nu dat het besluit afkomstig is van de burgemeester van Wilnis, dan belandt je toch in lid 1 en niet lid 2?
thanks.. en Wilnis behoort naar mijn idee tot de Rechtbank Utrechtquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een burgemeester is inderdaad een BO van een gemeente, dus die valt onder lid 1. Een minister zou onder lid 2 vallen.
Zou goed kunnen. De regio's zijn hier te vinden:quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:00 schreef Woman1 het volgende:
[..]
thanks.. en Wilnis behoort naar mijn idee tot de Rechtbank Utrecht
bijna de p dus, maar hoop dit jaar zover mogelijk te komen met beide.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoever ben jij nou precies (met allebei je studies) ? Volgens mij volg je ook al laatstejaars vakken toch?
Maar moet je dan ook nog alle tweedejaarsvakken doen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
bijna de p dus, maar hoop dit jaar zover mogelijk te komen met beide.
net naar een whisky proeverijfeest geweest met vriendin. van 60 yo single malt tot red label, alles was er.quote:
Lijkt me leuk om een keer te doenquote:Op zondag 18 november 2012 01:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
net naar een whisky proeverijfeest geweest met vriendin. van 60 yo single malt tot red label, alles was er.
Was in de grote kerk, den haag. Zeker de moeite waardquote:Op zondag 18 november 2012 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om een keer te doenIk probeer het zelf ook, heb hier 13 verschillende whiskeys staan in kleine flesjes
Ik ga deze week m'n kerst trui bestellen samen met collega met een treesome reindeers eropquote:Op zondag 18 november 2012 18:29 schreef eriksd het volgende:
Ik wil nog zo'n polyester kerstdas. Zo'n oerlelijke.
Hmm, ik kom volgend jaar wel kerstpakketten aan je kantoor proberen te verkopen danquote:Op zondag 18 november 2012 18:38 schreef eriksd het volgende:
Zorg even dat je ook op de zuidas gaat werken. Ben ik niet de enige met die parafernalia.
zeg ik iets geks of kan het staan in de algemene voorwaarden van RET?quote:Op zondag 18 november 2012 20:25 schreef deman13 het volgende:
Gister een boete ontvangen voor het bevuilen van de metro.
Samen met een vriend dronken we een biertje in de metro richting een feestje. Vervolgens RET controle. Wij zetten het biertje netjes naast onze stoel neer waarbij zij ons niet hebben zien drinken of aan het blikje hebben zien komen. Vervolgens trekt de metro sportief op en valt het blikje om. Een vriend van mij neemt dit op zich en krijgt een boete voor het bevuilen van de metro.
Maar, nu schrijft die BOA twee boetes uit. Een voor mij én een voor hem onder het mom van bevuiling. Terwijl de schuld van dat blikje al lang is opgenomen door die vriend van mij.
Nu ben ik dus in de wet aan het kijken voor welk feit ik deze geweldige prent ga krijgen, maar ik kan tot nu toe nog niks vinden. Ik kan alleen niks vinden. Is het een APV?
Dat, maar dat stond ook ergens wettelijk geregeld.quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zeg ik iets geks of kan het staan in de algemene voorwaarden van RET?
Had ik inderdaad ook al gekeken.quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zeg ik iets geks of kan het staan in de algemene voorwaarden van RET?
Dat vindt zijn oorspronkelijk terugslag in Wet personenverkeer 2000 en het bijbehorende besluit. Dat is dan door de vervoerders weer uitgewerkt en kan door BOA's en politie worden opgelegd.quote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef deman13 het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook al gekeken.
http://www.ret.nl/reizen-(...)gels/huisregels.html
Maar daarbij komt de boete vanuit het CJIB, dus er moet sowieso een strafbaar feit voor zijn..
Merci voor de toelichting. Kan ik weer eventjes verder speuren. Blijf erbij dat ik het belachelijk vind om 2 mensen een boete te geven terwijl het blikje in principe van 1 persoon is. Dat wordt een bezwaarschriftje schrijven. Leuk om m'n studie toe te kunnen passen in de praktijk.quote:Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat vindt zijn oorspronkelijk terugslag in Wet personenverkeer 2000 en het bijbehorende besluit. Dat is dan door de vervoerders weer uitgewerkt en kan door BOA's en politie worden opgelegd.
Lekker!quote:
Zeker!quote:Op zondag 18 november 2012 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker!
Boer zoekt vrouw is weer afgelopen, beetje een zaad aflevering maar ja..
Ik kijk miljoenenjacht.quote:Op zondag 18 november 2012 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker!
Boer zoekt vrouw is weer afgelopen, beetje een zaad aflevering maar ja..
das nu actaeonquote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef KOG het volgende:
Weet iemand waar HD is? Ik zie hem niet meer posten in dit topic
Pokken. Tragisch verhaalquote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef KOG het volgende:
Hoi!quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef KOG het volgende:
HD was toch meer, tja; HDquote:
Je bent niet meer hetzelfde. Jammer dat er een legende is vergaan. Nu ben je op het niveau van een normale lid.quote:
beetje eens, toch altijd nog wel chille posts maar het hele sfeertje eromheen; beetje wegquote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef KOG het volgende:
[..]
Je bent niet meer hetzelfde. Jammer dat er een legende is vergaan. Nu ben je op het niveau van een normale lid.
Ik wist niet dat ik uberhaupt legendarische status had?quote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef KOG het volgende:
[..]
Je bent niet meer hetzelfde. Jammer dat er een legende is vergaan. Nu ben je op het niveau van een normale lid.
Wel fijn dat je m'n posts waardeert thoughquote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
beetje eens, toch altijd nog wel chille posts maar het hele sfeertje eromheen; beetje weg
Het is gewoon geen HD meer. Zijn nick, avatar, de sfeer eromheen. Allemaal weg. Nu hebben we een Griekse wietplant als avatar en een Pokemon-nick, waardoor ik steeds denk aan een leuk diertje die zich rot paft in een economische crisis. Bij HD zag ik meer een echte baas.quote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
beetje eens, toch altijd nog wel chille posts maar het hele sfeertje eromheen; beetje weg
quote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef KOG het volgende:
[..]
Het is gewoon geen HD meer. Zijn nick, avatar, de sfeer eromheen. Allemaal weg. Nu hebben we een Griekse wietplant als avatar en een Pokemon-nick, waardoor ik steeds denk aan een leuk diertje die zich rot paft in een economische crisis. Bij HD zag ik meer een echte baas.
Jou neem ik nu ook minder serieus zonder je oude avatar. Nu zie ik een RTL-kijker bij jou en bij je oude avatar zag ik toch een type 007.quote:
Hahahaha baas omschrevenquote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef KOG het volgende:
[..]
Het is gewoon geen HD meer. Zijn nick, avatar, de sfeer eromheen. Allemaal weg. Nu hebben we een Griekse wietplant als avatar en een Pokemon-nick, waardoor ik steeds denk aan een leuk diertje die zich rot paft in een economische crisis. Bij HD zag ik meer een echte baas.
Geen idee. Hoe gaat het bij jou?quote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef KOG het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je voorbereiding voor verbintenissenrecht?
quote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef KOG het volgende:
[..]
Ook geen idee.quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe gaat het bij jou?
Ik zal overigens m'n best doen om ook met deze nick zoveel mogelijk aan de hoge standaarden van voorheen te voldoen.quote:
Die Griekse wietplant moet dan toch echt verdwijnen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zal overigens m'n best doen om ook met deze nick zoveel mogelijk aan de hoge standaarden van voorheen te voldoen.
Het.Is.Geen.Griekse.Wietplant.quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef KOG het volgende:
[..]
Die Griekse wietplant moet dan toch echt verdwijnen.
Wij hebben een auto met net zo'n wietplant er opquote:Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het.Is.Geen.Griekse.Wietplant.Het is een icoon van autosport. Een symbool dat respect afdwingt onder echte autoliefhebbers.
Op het dak?quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben een auto met net zo'n wietplant er op
Watvoor Alfa?quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben een auto met net zo'n wietplant er op
Haha, enige auto zou leuk zijnquote:
En dat is een..?quote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, enige auto zou leuk zijnHij lekt aan alle kanten en rijdt niet in de winter. Nee, we hebben ook nog een auto die niet 30+ jaar oud is
Lotusquote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lotus. Niets bijzonders verder, ik vind onze alfa leuker.
edit: lotus?Lexus, dus.
Alfa > Lexus ja. Al is zo'n Ls600h wel machtig. Maar verder. Nah.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lotus. Niets bijzonders verder, ik vind onze alfa leuker.
edit: lotus?Lexus, dus.
De Lexus is gewoon de leaseauto van mijn ma, de Spider een plezierauto voor in de zomer. Al vermoed ik niet dat we hem nog lang hebbenquote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Alfa > Lexus ja. Al is zo'n Ls600h wel machtig. Maar verder. Nah.
Ik luister niet meer naar jou.quote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef Yreal het volgende:
Auto'snutteloze voertuigen voor de steden waar het echt leuk is
Zondequote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Lexus is gewoon de leaseauto van mijn ma, de Spider een plezierauto voor in de zomer. Al vermoed ik niet dat we hem nog lang hebben
Iedere keer dat iemand 'auto' zegt komt er een 'Motorsquote:
Eigenlijk minimaal 170pk ofzo. Veel leuker.quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Boterbartje het volgende:
Gewoon elke auto met een motor groter dan 2.0 en 120pk en stoelverwarming + fatsoenlijke stereo. En zolang het geen opel, ford, hyundai, mazda of andere meuk is
Jawel. Maar ik wilde mijn punt ook nog even benadrukken..,jwz mang.quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedere keer dat iemand 'auto' zegt komt er een 'Motors'-post van Yreal achteraan, wist je dat niet?
Ik ga ook wel voor de lexus.quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Lexus is gewoon de leaseauto van mijn ma, de Spider een plezierauto voor in de zomer. Al vermoed ik niet dat we hem nog lang hebben
Wanneer ga je eens beginnen met lessen dan?quote:Op zondag 18 november 2012 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaIk had er graag in willen rijden. Maarja.
Je hebt toch onze foto's wel gezien? Bedoel: ik als 007? Moet er zelf al om lachen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef KOG het volgende:
[..]
Jou neem ik nu ook minder serieus zonder je oude avatar. Nu zie ik een RTL-kijker bij jou en bij je oude avatar zag ik toch een type 007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |