Je hebt hopelijk ondertussen wel door dat wij vanochtend naast elkaar in de metro stonden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens enkel liefde graag, niet bashen tenzij op Apple
Oh zodoende maar je hebt toch niet op een gay manier geknuffeld terwijl jullie een beetje omhoog deden van verrukking?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk ondertussen wel door dat wij vanochtend naast elkaar in de metro stonden?
Nee helaas, Erik had al sjans met een chick met een hoog gerontologisch gehalte.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh zodoende maar je hebt toch niet op een gay manier geknuffeld terwijl jullie een beetje omhoog deden van verrukking?
Desalniettemin is mijn post wel een goede toevoeging
Aj, Erik.. foei!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee helaas, Erik had al sjans met een chick met een hoog gerontologisch gehalte.
Damn. Dat is veel veel tè ver.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij de Amerikanen krijgt casual friday een eigen dynamiek zo heb ik mogen ervaren. Ik liep in een of andere polo met afgeragde spijkerbroek en nike's
Oh op die fiets. Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Soms wel, niet altijd. Als je er een trui overheen aantrekt, hoeft je hemd niet gestreken te zijn.
Vandaag sowieso erg casual: t-shirt/polo en een trui. Het allermakkelijkste/snelste dat ik vanochtend kon pakken
Truien zijn chill hoor?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Damn. Dat is veel veel tè ver.
[..]
Oh op die fiets. Ja dat klopt.![]()
Dat is wel heel casual inderdaad.For some reason draag ik tegenwoordig bijna nooit meer truien. Echt eens per maand of zo.
Hoe zou jij eigenlijk tegenover casual friday staan als je zelf partner zou zijn?
Erop vertrouwen dat mijn onderknuppels wel kunnen bepalen of ze wel of geen klanten krijgen die dag. Ik vind het niet een groot probleem, weer eens wat anders dan de eeuwige pakken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Damn. Dat is veel veel tè ver.
[..]
Oh op die fiets. Ja dat klopt.![]()
Dat is wel heel casual inderdaad.For some reason draag ik tegenwoordig bijna nooit meer truien. Echt eens per maand of zo.
Hoe zou jij eigenlijk tegenover casual friday staan als je zelf partner zou zijn?
Assumption is the ...., remember?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Erop vertrouwen dat mijn onderknuppels wel kunnen bepalen of ze wel of geen klanten krijgen die dag. Ik vind het niet een groot probleem, weer eens wat anders dan de eeuwige pakken.
O en Erik, je hebt een k*t achternaam om mailadressen voor te gaan gokken. Ik krijg telkens een bounce
Haha, gast ik heb jou nog nooit positief gehoord over welk vakgebied dan ook.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef Yreal het volgende:
Ellendig kutcollege is burgerlijk procesrecht toch. Enkel anekdotes van de beste man zijn nog een beetje lollig.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Speedy_T het volgende:
Eindelijk belastingrecht binnen: een 7. Prima
Congrats.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Speedy_T het volgende:
Is best interessante materie hoor. Beslag en executierecht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef Yreal het volgende:
Ellendig kutcollege is burgerlijk procesrecht toch. Enkel anekdotes van de beste man zijn nog een beetje lollig.
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef deman13 het volgende:
Juridische vaardigheden; 6,7
Nederlands: 7,4
Inleiding BSI: 6,8
Inleiding privaatrecht: 8,5
Inleiding staatsrecht: 8,5
Not bad, not bad.
Laatst over bestuursrecht.^^quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, gast ik heb jou nog nooit positief gehoord over welk vakgebied dan ook.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Speedy_T het volgende:
Mooi rijtjequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef deman13 het volgende:
Juridische vaardigheden; 6,7
Nederlands: 7,4
Inleiding BSI: 6,8
Inleiding privaatrecht: 8,5
Inleiding staatsrecht: 8,5
Not bad, not bad.
HS leiden. Ik ben helaas nog een HBO-cursist. (quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mooi rijtjeWaar studeer jij ook weer?
Student toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef deman13 het volgende:
[..]
HS leiden. Ik ben helaas nog een HBO-cursist. ()
Geen reden om negatief te zijn over jezelf. Mooie cijfersquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef deman13 het volgende:
[..]
HS leiden. Ik ben helaas nog een HBO-cursist. ()
Als het je niet al te moeilijk af gaat en vooral als je het leuk vindt zou ik dat zeker doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:55 schreef deman13 het volgende:
Ja, maar aangezien een hoop WO'ers nogal neerkijken op de HBO-student heb ik er maar even cursist van gemaakt. :p
Ben nu wel benieuwd naar het tweede blok nu.
Nee inderdaad SpotlessMind00, het zijn gewoon prima cijfers.
Als ik het hele jaar zo door ga twijfel ik toch wel om de overstap te maken naar de universiteit.
Ik kijk nooit neer op hbo'ersquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:55 schreef deman13 het volgende:
Ja, maar aangezien een hoop WO'ers nogal neerkijken op de HBO-student heb ik er maar even cursist van gemaakt. :p
Ben nu wel benieuwd naar het tweede blok nu.
Nee inderdaad SpotlessMind00, het zijn gewoon prima cijfers.
Als ik het hele jaar zo door ga twijfel ik toch wel om de overstap te maken naar de universiteit.
ik wel.quote:
Kut college, niet vakgebiedquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, gast ik heb jou nog nooit positief gehoord over welk vakgebied dan ook.
Twijfel wel enorm inmiddelsquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:41 schreef eriksd het volgende:
Weet je nog wel zeker dat je fiscaal gaat doen?
Toch gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:26 schreef Yreal het volgende:
6 voor belasting 1.. Mweh. Kan beter.
Gezien de resultaten trouwens niet eens vreselijk dramatisch.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is best interessante materie hoor. Beslag en executierecht.
Ik had ook netjes een 6 voor m'n inleidende belastingrechtvakken. Had toen nog totaal niet gekozen voor fiscaal, kon me geen hol interesseren en was (toentertijd) mega abstract.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:41 schreef eriksd het volgende:
Weet je nog wel zeker dat je fiscaal gaat doen?
Had een 9 ervoor. Net geen 10quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Giku het volgende:
[..]Ook is procesrecht voor de Rechtsgeleerden onder ons m.i. een van de belangrijkste onderdelen waar je je makkelijk in kan onderscheiden van de rest.
Heel veel mensen hebben er inderdaad bar weinig verstand van ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:44 schreef Giku het volgende:
[..]Ook is procesrecht voor de Rechtsgeleerden onder ons m.i. een van de belangrijkste onderdelen waar je je makkelijk in kan onderscheiden van de rest.
Wacht even..IB leuk maar IB ook niet denderend?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kut college, niet vakgebied
Goederenrecht , contractenrecht en aansprakelijkheidsrecht vond ik echt geweldig. Constitutioneel, irw, rechtsgeschiedenis, bestuursrecht en lb vind ik gewoon leuk.
Enkel strafrecht had ik echt een scheithekel. Ib, cip en Burgerlijk procesrecht zijn niet denderend.
UvA hé.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
BPR, hier een 7 of 8. Can't remember.
Ik dacht dat ik een 7.5 had, maar het was een 7quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
BPR, hier een 7 of 8. Can't remember.
Wat is er mis met Apple?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens enkel liefde graag, niet bashen tenzij op Apple
Niet zo hé, kroegtijger.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oja. Kreeg je meteen je civiel effect toen je BPR had gehaald?
Ik denk dat ie meteen op het tableau is bijgeschreven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oja. Kreeg je meteen je civiel effect toen je BPR had gehaald?
PAX NIET DOEN DIT!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |