Seems legit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meteen op het tableau is bijgeschreven.
Oh okequote:Op vrijdag 16 november 2012 14:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meteen op het tableau is bijgeschreven.
[..]
PAX NIET DOEN DIT!
Zakflesje rum mee naar kantoor. Gaat prima in warme chocolademelk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Seems legit.
Fuckit, duurt me nog te lang tot de borrel. Tijd voor nog een dubbele cappuccino
Bij leuk staat loonbelastingquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wacht even..IB leuk maar IB ook niet denderend?
De grap was in ieder geval wel erg lamquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij hebt het zakflesje rum al op, of niet?
Ik heb net alweer koffie op. Heb nog 2 uur om aan een stuk tekst te werken. Moet toch wel iets uitkomen vandaagquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Seems legit.
Fuckit, duurt me nog te lang tot de borrel. Tijd voor nog een dubbele cappuccino
Ik vond voor de vernieuwing van de Kluwer Navigator OpMaat ook fijner. Maar sinds de Navigator vernieuwd is vind ik die echt veel fijner en overzichtelijker werken. Jij niet?quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:24 schreef Ryon het volgende:
De borrel van gister heeft mij in ieder geval voor vandaag goed uitgeschakeld. Vanavond maar even aan de cola.
Rum-Colaquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:24 schreef Ryon het volgende:
De borrel van gister heeft mij in ieder geval voor vandaag goed uitgeschakeld. Vanavond maar even aan de cola.
Navigator kan wat mij betreft neervallen, schijtprogramma. Legal Intelligence vind ik veel fijner.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vond voor de vernieuwing van de Kluwer Navigator OpMaat ook fijner. Maar sinds de Navigator vernieuwd is vind ik die echt veel fijner en overzichtelijker werken. Jij niet?
Maar ik moest nu noodgedwongen iets uit het JOR hebben.
Ouderdom. Op een gegeven moment trek je het bier gewoon niet meer.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ouderdom. Op een gegeven moment trek je het bier gewoon niet meer.
Precies halverwege de twintig. Als ik de dertig aantik heb ik waarschijnlijk al een rollator.quote:
Ook die nieuwe? Die oude was intens klote inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Navigator kan wat mij betreft neervallen, schijtprogramma. Legal Intelligence vind ik veel fijner.
Lotgenoot. Vanavond zelfde tijd prakje naar binnen werken terwijl we klagen over de buren en hoe het vroeger veel beter was?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies halverwege de twintig. Als ik de dertig aantik heb ik waarschijnlijk al een rollator.
Nieuwe vind ik ook matig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook die nieuwe? Die oude was intens klote inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |