+1 Ik weet nu zeker dat ik vanavond een paar biertjes neem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:15 schreef Ryon het volgende:
Nu er weer over bier geluld wordt speelt mijn alcoholisme ook weer op. Wellicht dat ik zo toch ook maar weer aan het bier ga.
Oh, zo'n houding.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ah jazz. Scheelt me weer de moeite van een muisklik.
Best een goed plan. Ware het niet dat er nog de mogelijkheid bestaat dat ik binnen afzienbare tijd nog auto moet rijden. Dus dan kan het weer niet echt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:15 schreef Ryon het volgende:
Nu er weer over bier geluld wordt speelt mijn alcoholisme ook weer op. Wellicht dat ik zo toch ook maar weer aan het bier ga.
Alleen maar goedquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het valt mij op dat 'onze' generatie daar veel beter mee omgaat dan de vorige(n).
Welnee man.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat 'vroeger alles beter was'.
Er zal ongetwijfeld een deel van werkend Nederland zijn die dat zo doen. Heb zelf ook vaak zat na borrels mensen in de auto zien stappen waar je oprecht vraagtekens bij kon zetten of die niet teveel biertjes gehad hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef Paxcon het volgende:
Hoe doen al die vrijdagmiddagborrelaars dat eigenlijk? Die stappen daarna doodleuk in de auto?
Goeie vraagquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef Paxcon het volgende:
Hoe doen al die vrijdagmiddagborrelaars dat eigenlijk? Die stappen daarna doodleuk in de auto?
Ik vind de vrijdagmiddagborrel ook een link fenomeen. Doorgaans ben je moe na een week werken, je moet nog eten...quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef Paxcon het volgende:
Uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat die vrees gegrond is. Eten schiet er vaak bij in, en voordat ik het weet sta ik ergens om 5.00 bij een of andere kuttent op het Leidse.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vind de vrijdagmiddagborrel ook een link fenomeen. Doorgaans ben je moe na een weer werken, je moet nog eten...
Jij kunt het inderdaad net zo bont maken als je maar wilt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:39 schreef Maharbal het volgende:
In mijn geval: even teruglezen wie ik waar vanochtend ben tegengekomen.
[..]
Uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat die vrees gegrond is.
Ja, echt levensgevaarlijk. Veel idioten denken dat zij met 4 a 5 bier op nog prima kunnen rijden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld een deel van werkend Nederland zijn die dat zo doen. Heb zelf ook vaak zat na borrels mensen in de auto zien stappen waar je oprecht vraagtekens bij kon zetten of die niet teveel biertjes gehad hebben.
Exact.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, echt levensgevaarlijk. Veel idioten denken dat zij met 4 a 5 bier op nog prima kunnen rijden.
Veel handiger om net zoals Maharbal dan even een dagje met het openbaar vervoer te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |