Ik ookquote:
Veel maar zoals andere mede SC'ers aangeven. This is not the time nor place to discuss/bash Apple.quote:
Wat schaft de pot?quote:
Goed idee, ik ga ook even wat voedsel jagen bij de lokale AH. Daarna douchen en weer aan de zuip. Gewoon omdat het kan. Morgen zal ook wel niet superproductief wordenquote:
Pasta en kip.quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga ook even wat voedsel jagen bij de lokale AH. Daarna douchen en weer aan de zuip. Gewoon omdat het kan. Morgen zal ook wel niet superproductief worden
3,5quote:
Sorry, maar elk voordeel heeft z'n voordeel; ik hoef in elk geval niet te lenen voor m'n studiequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:22 schreef Ryon het volgende:
30 uur per week werken.. de tiefus. Dan ben je praktisch meer arbeider dan student.
Weet ik maar het is druk op de zaak en ik ben nodig, het wordt in het nieuwe jaar wel minder hoor!quote:
Inderdaad. 12 uurtjes per week arbeiden is al meer dan zat. Dan kan na een 1 dagje zwoegen de corporate das weer af en de corps das weer om en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:25 schreef Speedy_T het volgende:
Dan kan ook wel met 12 uur per week.
Of gewoon lekker wel lenen en genieten van een mooie studententijd
doe je ook nog iets naast je studie en werk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
3,5
Kan er weinig aan doen.. moest vanmiddag gelijk uit college wat ophalen in de buurt van Nijmegen voor m'n werk, daarna half uur om richting huis te komen om wat spullen te pakken, daarna 2 uur treinen om thuis te komen. Snel wat eten en dan 3,5/4 uur werken + nog 1 a 2 uur van vanmiddag schrijven. Not bad, not bad.
Morgen weer hele dag werken.
Al met al draai ik naast mijn studie 30 a 40 uur per week en ik heb in het hele jaar nog maar één werkgroep gemist.
De handtekening is een van de vereisten van 6:5 awb. Het zal je verbazen hoeveel mensen dat vergeten en hoeveel bezwaren (en aanvragen!) er om die reden teruggezonden wordtquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:39 schreef Yreal het volgende:
Rasbureaucraten daar bij de noordwijkse parkeerwacht. Krijg ik mijn bezwaar terug op 2 gronden.
1: geen handtekening
2: geen volmacht meegestuurd.
Dat eerste kan ik dan nog wel inkomen, maar 2?
De buurvrouw. Maar nu ik namens haar een brief schrijf, lijkt mij dat wel genoeg om een stilzwijgende volmacht aan te nemen. Lijkt mij een beetje vergezocht dat ik zomaar bij iemand een boete uit de brievenbus vis en daar bezwaar op ga maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
De handtekening is een van de vereisten van 6:5 awb. Het zal je verbazen hoeveel mensen dat vergeten en hoeveel bezwaren (en aanvragen!) er om die reden teruggezonden wordt
Die tweede kan er mee te maken hebben dat het in kwestie niet om jouw auto/motor ging maar die op de naam van bijv je vader staat?
Ja chillen..quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
doe je ook nog iets naast je studie en werk?
Jij bent geen belanghebbende, dus in beginsel heb je weinig met de zaak te maken. Jij mag inderdaad niet zomaar op allerlei beschikkingen bezwaar gaan maken tenzij jij kan aantonen dat je gemachtigd bent ex art 2:1 lid 1 awb en art 2:1 lid 2 awb ('bestuursorgaan kan van een gemachtigde een schriftelijke machtiging verlangen').quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
De buurvrouw. Maar nu ik namens haar een brief schrijf, lijkt mij dat wel genoeg om een stilzwijgende volmacht aan te nemen. Lijkt mij een beetje vergezocht dat ik zomaar bij iemand een boete uit de brievenbus vis en daar bezwaar op ga maken.
Handtekening wist ik trouwens wel, maar nog niets van terug gehoord
Sinds ik bij de KvK geregistreerd sta moet ik natuurlijk wel proceskostenvergoeding opstrijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jij bent geen belanghebbende, dus in beginsel heb je weinig met de zaak te maken. Jij mag inderdaad niet zomaar op allerlei beschikkingen bezwaar gaan maken tenzij jij kan aantonen dat je gemachtigd bent ex art 2:1 lid 1 awb en art 2:1 lid 2 awb ('bestuursorgaan kan van een gemachtigde een schriftelijke machtiging verlangen').
De reden is heel simpel, als jij gemachtigd bent kan je bijv ook post ontvangen en krijg je inzicht zeer privacy gevoelige informatie. Dat kan niet altijd maar stilzwijgend goedkeurend worden aangenomen.
Maar waarom heb je je eigen naam eronder gezet? In het geval van bezwaarschriften is het makkelijker om gewoon de naam van de geadresseerde te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |