als echte bazenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom stemt iedereen donderdag?
Wel enkele groundrules voor een borrel:
- suit up
Ik kom van het hbo hé. daar moesten we verplicht interessant doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
Hebben de studenten hier überhaupt een pak?
Dat is zo triest he.. hoe lager het niveau hoe interessanter ze willen doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kom van het hbo hé. daar moesten we verplicht interessant doen.
Als je er maar eentje hebt toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef eriksd het volgende:
Ik kocht er pas een paar toen de stages enzo eraan kwamen.
Ok, SUIT somethinglikethatanyway UP!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je er maar eentje hebt toch?
Maar voor de mensen die er geen hebben moet we jasje met pantalon misschien ook toestaan vind je niet?
het verschil tussen jasje pantalon en pak ontgaat mij een beetje.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je er maar eentje hebt toch?
Maar voor de mensen die er geen hebben moet we jasje met pantalon misschien ook toestaan vind je niet?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
Hebben de studenten hier überhaupt een pak?
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
het verschil tussen jasje pantalon en pak ontgaat mij een beetje.
Een pak heeft een matchend jasje en pantalon. Een jasje/pantalon combinatie niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
het verschil tussen jasje pantalon en pak ontgaat mij een beetje.
ooooooooooohquote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een pak heeft een matchend jasje en pantalon. Een jasje/pantalon combinatie niet.
Tenzij pantalon.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef Speedy_T het volgende:
Pantalon is trouwens echt een heel fout woord. Dat heet gewoon een broek.
Hoezo zouden we dat vergeten?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef Yreal het volgende:
Laten we trouwens niet vergeten dat de gemiddelde wo'r ook prima kan brallen
omdat we allemaal wel heel leuk roepen dat hbo'rs en mbo'rs heel goed kunnen doen alsof ze wat voorstellen...quote:
Ik riep niks.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat we allemaal wel heel leuk roepen dat hbo'rs en mbo'rs heel goed kunnen doen alsof ze wat voorstellen...
Haha yeah right. HBO'ers die mij vertellen wat rechten inhoud omdat ze het vak recht hebben gehad op school. Hahaha ja dan moet ik ze wel uitlachen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat we allemaal wel heel leuk roepen dat hbo'rs en mbo'rs heel goed kunnen doen alsof ze wat voorstellen...
Het is en blijft een broek. Valt in het zelfde straatje als das/stropdas jasje/colbert etc. De eerste is correct, de tweede niet. Doe ermee wat je wil maar zo is het nou eenmaal.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tenzij pantalon.
In feite zijn het synoniemen maar met een broek bedoel je een chino, spijkerbroek ( of spiekerbox) en met een pantalon heb je het meer over een mooie scheerwollen broek dat bij je pak hoort.
hoeveelste jaars was jij nou ook al weer?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Haha yeah right. HBO'ers die mij vertellen wat rechten inhoud omdat ze het vak recht hebben gehad op school. Hahaha ja dan moet ik ze wel uitlachen.
Golden circle kaarten in Werchterquote:Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef N0rah het volgende:
[..]
Heb je ze ook nu gehaald? Veldstaanplaatsen?
Eerste jaars, maar dat maakt mij geen biet uit. Ik had al de schurft aan havo'ers die denken dat ze wat doen en zelfs wo valt wel mee. Ik haal geen hoge cijfers maar ik moet wel steeds lachen om al die onzin die er bestaat in de wereld.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoeveelste jaars was jij nou ook al weer?
wat wedden we dat ik in mijn 4 jaar hbo meer heb geleerd dan jij in 2 maanden rechten?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eerste jaars, maar dat maakt mij geen biet uit. Ik had al de schurft aan havo'ers die denken dat ze wat doen en zelfs wo valt wel mee. Ik haal geen hoge cijfers maar ik moet wel steeds lachen om al die onzin die er bestaat in de wereld.
Maar dat ben ik.. ik doe dingen op mijn manier
Grote kans, als je in die 4 jaar geen fuck doet..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat wedden we dat ik in mijn 4 jaar hbo meer heb geleerd dan jij in 2 maanden rechten?
Still around.quote:
Het is te vroegquote:
Goed idee! Moet ik ook eens op m'n iPhone zetten.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik word altijd wakker met Crockett's Theme
Het is dan ook niet geld waarmee ze je betaalt?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er is geen urenschrijfcode voor praten met de biebchick.
Zij betaalt mij nietquote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Het is dan ook niet geld waarmee ze je betaalt?
Scherp.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nòg niet. One can hope remember?
Dan wel een zaterdag het liefst.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Scherp.
Anyway, ik borrel liever ergens in het weekend. Dan heb ik namelijk minder haast om thuis te komen als het laat wordt
Ik heb al veel te veel koffie op vanmorgen. Ik ga als een soort schuimbekkende Repelsteeltje door het forum waar het tentamen wordt nabesproken heen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef Actaeon het volgende:
Of heb ik nog te weinig koffie gehad vandaag.
Haha ik heb net pas m'n eerste kopje op. En ik zit bij een heel leuk college overigens. En zometeen weerquote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb al veel te veel koffie op vanmorgen. Ik ga als een soort schuimbekkende Repelsteeltje door het forum waar het tentamen wordt nabesproken heen.
Wat ben je aan het doen?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haha ik heb net pas m'n eerste kopje op. En ik zit bij een heel leuk college overigens. En zometeen weer
Aan het nadenken over de aftrek van voorbelasting.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen?
Dankjequote:Op donderdag 15 november 2012 10:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat is nog een brug te ver. Veel plezier in ieder geval
Ik vond de BTW voorheen gewoon leuk. Maar nu het is weggezakt, vind ik het een stuk minder leuk.quote:
Ik mocht je altijd wel.. maar een iPhone?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed idee! Moet ik ook eens op m'n iPhone zetten.
Why not?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik mocht je altijd wel.. maar een iPhone?![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet
Oh jee, de Android fanboys komen nu zelfs in het rechtentopic hun propaganda verkondigen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik mocht je altijd wel.. maar een iPhone?![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet
Hoezo?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Poort wordt ontruimd as we speak
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Poort wordt ontruimd as we speak
Applequote:
Android? no wayquote:Op donderdag 15 november 2012 10:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh jee, de Android fanboys komen nu zelfs in het rechtentopic hun propaganda verkondigen.
Klinkt als de jaarlijkse brandoefening.. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Redelijk serieus denk ik, wordt met megafoon omgeroepen dat we niet in de buurt mogen blijven staan
Inmiddels weer binnen. Zal misschien wel zoiets zijn geweest, alhoewel bouwlui binnen bezig waren en er misschien iets is getriggerd. Wel irritant, het alarm van de nooduitgangen gaan nog wel af.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Klinkt als de jaarlijkse brandoefening.. Ben benieuwd.
De steigers zijn nu wel weg, ze boeken vooruitgangquote:Op donderdag 15 november 2012 11:32 schreef Ryon het volgende:
Die arbeiders bij de Poort zijn sowieso rammend irritant. Naast dat die lui continu in de weg lopen lijken ze meer schade aan te richten en lawaai te maken dan goed te doen.
Windows Mobilequote:Op donderdag 15 november 2012 11:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Apple
[..]
Android? no way
Dit is mijn telefoon:
[ afbeelding ]
Gezellig! Je hebt je wel voorbereid he?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef Ryon het volgende:
Is het er weer veilig? Mooi, dan ga ik er ook heen. Voor een degelijke lunch en een schitterende sessie ambtenarenrecht.
Die fout makenquote:
Zelfs zonder het boek kan je ze prima makenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:39 schreef Ryon het volgende:
Je bedoelt door het maken van het 'huiswerk'? Helaas, ik mis nog steeds een boek.
Ik had hiervoor een Windows Mobile telefoon en het was intens klote. Dus waarom zou ik het nog eens nemen? Waarom zou ik er überhaupt een gedachte aan wijden als ik tevreden ben met Apple.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die fout maken
Windows Mobile is een CE kernel gebasseerd OS wat niet touchvriendelijk is maar waarvan de mogelijkheden altijd nog élk bestaand OS verslaan.
Windows Phone is het nieuwe OS van Microsoft gebasseerd op de windows/NT-kernel met livetiles en is op dit moment het meest innovatieve, frisse en moderne OS
Die heb ik standaard. Ik heb dan weer geen awb, maar die mag je uitgeprint meenemen naar het tentamenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:41 schreef Ryon het volgende:
En de arbeidsrechtbundel. Maar die kost een boel knaken, dat wordt een keer printen.
is wat?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Apple
[..]
Android? no way
Dit is mijn telefoon:
[ afbeelding ]
Daarom maak je ook een fout, mobile en phone zijn 2 verschillende OS'en, van de grond af opnieuw opgebouwd.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had hiervoor een Windows Mobile telefoon en het was intens klote. Dus waarom zou ik het nog eens nemen? Waarom zou ik er überhaupt een gedachte aan wijden als ik tevreden ben met Apple.
Die juridische boekhandel in den haag? Ik heb daar 3 weken geleden loonheffingsboeken besteld, nog steeds niks binnenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat een website heeft dat Jongbloed manJe voert je postcode in, dan worden je adresgegevens erbij gezocht, het hele formulier hangt bijna een minuut en uiteindelijk mag je alsnog je adresgegevens invoeren.
Jup best ever, ik heb nu trouwens lumia 800 maar dat plaatje was de 920, m'n nieuwe telefoon over 3/4 wekenquote:
Wat is er dan mis met Apple? Maken al jaren verreweg de beste telefoons op de markt.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Daarom maak je ook een fout, mobile en phone zijn 2 verschillende OS'en, van de grond af opnieuw opgebouwd.
En Apple
Eh? Je weet dat de Samsung Galaxy elk jaar wint van de iPhone he?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Apple? Maken al jaren verreweg de beste telefoons op de markt.
Wat wint die Galaxy precies? De prijs voor Maharbal's favoriete telefoon?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eh? Je weet dat de Samsung Galaxy elk jaar wint van de iPhone he?
Welnee joh, ik meng mij nooit in die achterlijke (en kinderachtige) discussies tussen fanboys, van welk merk dan ook. Ik constateer gewoon dat de Samsung Galaxy S2 vorig jaar de prijs voor 'beste telefoon van het jaar' heeft gewonnen, en dat de S3 daar dit jaar weer op afstevent als ik de techsites mag geloven.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat wint die Galaxy precies? De prijs voor Maharbal's favoriete telefoon?
Mis met Applequote:Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Apple? Maken al jaren verreweg de beste telefoons op de markt.
Een Sony-Eriksson?quote:
Geeft het vleesch dan!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:11 schreef Yreal het volgende:
Mijn vleesetende plant is aan het overlijden
Fruitvliegjes zijn zeker te klein?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze verteren enkel door het spartelen van het insect... vang maar eens een vlieg met dit weer
ja. De happertjes triggeren als het ware door aanraking van de binnenkantquote:Op donderdag 15 november 2012 12:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Fruitvliegjes zijn zeker te klein?
Tja, zou best kunnen. Apple wint in ieder geval al jaren op het gebied van verkoopcijfers, dat lijkt me toch ook geen onbelangrijk punt. Denk niet dat ze dat zou lukken met een inferieur product.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welnee joh, ik meng mij nooit in die achterlijke (en kinderachtige) discussies tussen fanboys, van welk merk dan ook. Ik constateer gewoon dat de Samsung Galaxy S2 vorig jaar de prijs voor 'beste telefoon van het jaar' heeft gewonnen, en dat de S3 daar dit jaar weer op afstevent als ik de techsites mag geloven.
Ik zeg niet dat de iPhone slecht is. Jij zei gewoon dat het de beste telefoon op de markt is, en dat is niet waar. Verkoopcijfers weet ik overigens niet met zekerheid, want Samsung timmert geloof ik al lange tijd erg goed aan de weg.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Tja, zou best kunnen. Apple wint in ieder geval al jaren op het gebied van verkoopcijfers, dat lijkt me toch ook geen onbelangrijk punt. Denk niet dat ze dat zou lukken met een inferieur product.
Overigens ben ik totaal geen Apple fanboy, het interesseert me allemaal niet zoveel. Ik heb nu een iPhone 4S maar heb hiervoor ook een Androidtoestel gehad. Ik vind het alleen een beetje raar dat sommige mensen zo haten op Apple aangezien het een prima bedrijf is dat producten van hoge kwaliteit aflevert.
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Fruitvliegjes zijn zeker te klein?
Ziet er wel gaaf uitquote:Op donderdag 15 november 2012 12:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer iets tegen de binnenkant van de "tandjes" komt is het HAP
HA EN DAAR GA JE FOUTquote:Op donderdag 15 november 2012 12:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Tja, zou best kunnen. Apple wint in ieder geval al jaren op het gebied van verkoopcijfers, dat lijkt me toch ook geen onbelangrijk punt. Denk niet dat ze dat zou lukken met een inferieur product.
Overigens ben ik totaal geen Apple fanboy, het interesseert me allemaal niet zoveel. Ik heb nu een iPhone 4S maar heb hiervoor ook een Androidtoestel gehad. Ik vind het alleen een beetje raar dat sommige mensen zo haten op Apple aangezien het een prima bedrijf is dat producten van hoge kwaliteit aflevert.
bazenplant is het ook. Enige die nog leuk is om te verzorgen. Oh, en mijn pompoen in de achtertuin. Dat ding groeide gewoon centimeters per dagquote:
Samsung verslaat iPhone al lang in verkoop. iOS heeft een 15% marktaandeel.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de iPhone slecht is. Jij zei gewoon dat het de beste telefoon op de markt is, en dat is niet waar. Verkoopcijfers weet ik overigens niet met zekerheid, want Samsung timmert geloof ik al lange tijd erg goed aan de weg.
Verder heb ik ook niet per definitie iets tegen Apple. Het zijn goede en bovenal mooie producten. Ik krijg alleen jeuk van mensen die iets van Apple willen omdat het per definitie van apple is en 'dus superieur'. Het zijn vaak fantastische apparaten, maar op technisch gebied lopen ze meestal achter op vergelijkbare (goedkopere) apparaten. Laat ik het zo zeggen: ik vind de Apple producten over het algemeen in vergelijking minder 'bang for buck' hebben. Maar het oog wil ook wat, en het zijn echt prachtige producten.
Ik heb zo'n kleine baby iPod voor hardlopen. Verschrikkelijk irritant zo via iTunes maar hij is klein en ik kreeg hem gratis dus daarom is het wel chill.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef eriksd het volgende:
Ik ben wel tevreden over Apple en meer specifiek de iPod. Niet meer, niet minder.
Propaganda van Samsung!!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HA EN DAAR GA JE FOUT
Prima bedrijf dat meer geld in de kas heeft dan amerikaanse overheid en waar mensen zichzelf van kant maken door slechte werkomstandigheden dat ze zelfs netten voor de ramen hebben gehangen zodat mensen niet kunnen springen? Dat is niet mijn definitie van een goed bedrijf.
En kwaliteit valt ook tegen; productiefouten, ontwerpfouten en het erge is dat ipv het te accepteren ze het alleen maar goedpraten. En Apple gebruikers slikken het ook nog eens.
En daarmee komt dat de software verouderd is en teletubbie achtig (dat is een mening, vooruit)
Nope, ik heb weinig met samsung. Is allemaal zo plasticquote:Op donderdag 15 november 2012 12:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Propaganda van Samsung!!
Wat is dit voor een hoop onzin? Noem eens één werknemer van Apple die zichzelf van kant heeft gemaakt? Dat zijn medewerkers van Foxconn, een leverancier van Apple. Betekent dat dat Apple geheel geen blaam treft? Nee. Maar kijk eens, wie is er nog meer trouwe klant van Foxconn?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HA EN DAAR GA JE FOUT
Prima bedrijf dat meer geld in de kas heeft dan amerikaanse overheid en waar mensen zichzelf van kant maken door slechte werkomstandigheden dat ze zelfs netten voor de ramen hebben gehangen zodat mensen niet kunnen springen? Dat is niet mijn definitie van een goed bedrijf.
En kwaliteit valt ook tegen; productiefouten, ontwerpfouten en het erge is dat ipv het te accepteren ze het alleen maar goedpraten. En Apple gebruikers slikken het ook nog eens.
En daarmee komt dat de software verouderd is en teletubbie achtig (dat is een mening, vooruit)
Ai, Samsung laat daar net zo goed onderdelen fabriceren. Evenals Microsoft. Dat alleen Apple aanrekenen is wel erg selectieve kritiek he?quote:Major customers of Foxconn currently include:
Acer Inc. (Taiwan)[42]
Amazon.com (United States)[7]
Apple Inc. (United States)[43]
Cisco (United States)[44]
Dell (United States)[45]
Hewlett-Packard (United States)[46]
Microsoft (United States)[9]
Motorola Mobility (United States)[45]
Nintendo (Japan)[47]
Nokia (Finland)[43]
Samsung Electronics (South Korea)[48]
Sony (Japan)[8]
Toshiba (Japan) [49]
Vizio (United States)
Ja maar het gaat specifiek om de foxconn fabriek waar de iPhones werden gemaakt en daar heeft Apple wel invloed op.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat is dit voor een hoop onzin? Noem eens één werknemer van Apple die zichzelf van kant heeft gemaakt? Dat zijn medewerkers van Foxconn, een leverancier van Apple. Betekent dat dat Apple geheel geen blaam treft? Nee. Maar kijk eens, wie is er nog meer trouwe klant van Foxconn?
[..]
Ai, Samsung laat daar net zo goed onderdelen fabriceren. Evenals Microsoft. Dat alleen Apple aanrekenen is wel erg selectieve kritiek he?
Afgezien van een, wellicht eenzijdig, nieuwsberichtje lijken de omstandigheden mij wel mee te vallen. Sowieso zijn de omstandigheden in fabrieken aldaar niet te vergelijken met Westerse landen, waardoor je al snel een vertekend beeld krijgt.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, ik heb weinig met samsung. Is allemaal zo plastic
Oh en dit!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef Yreal het volgende:
Lekker facking boeiend welke telefoon je hebt
Nog meer onzin. Android verslaat iOS misschien, dat is iets anders. Niet zo gek ook aangezien er honderden telefoons zijn die op Android runnen en slechts één type telefoon dat iOS draait.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Samsung verslaat iPhone al lang in verkoop.
Ik snap best dat niet alles perfect is aan Apple en de iPhones maar die kritiek van jou is óf complete onzin óf geldt net zo goed voor andere fabrikanten.quote:South Korean electronics firm Samsung's Galaxy S3 has outsold Apple's iPhone 4S for the first time, becoming the world's best-selling smartphone, says research firm Strategy Analytics.
Samsung sold 18 million models, compared with Apple's 16.2 million sales, in the third quarter of 2012.
The Galaxy S3 "has proven wildly popular with consumers and operators," said Strategy Analytics' Neil Mawston.
However, Apple's new iPhone 5 is widely expected to reclaim the top sales spot.
Strong Galaxy smartphone sales helped Samsung report record profits in the three months to September. Net profit was 6.5tn won ($5.9bn; £3.7bn), up 91% from a year earlier.
But analysts say that one reason Samsung's phone was able to wrest the top sales spot from Apple's iPhone 4 was because many customers were waiting for the iPhone 5, which was launched during the third quarter.
S3 verkoopt beter dan de iPhone en sinds de iPhone 5 zijn de s3 verkopen alleen maar gestegen dus wat jij zegt dat het weer gaat dalen nu slaat als een lul op een gebakje.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Android verslaat iOS misschien, dat is iets anders. Niet zo gek ook aangezien er honderden telefoons zijn die op Android runnen en slechts één type telefoon dat iOS draait.
Overigens heeft Samsung Apple het afgelopen kwartaal voor het eerst ooit verslagen qua sales en verliezen ze die voorsprong het volgende kwartaal waarschijnlijk weer meteen. Niet zo gek ook aangezien Samsung toen net de S3 had uitgebracht en Apple op dat moment alleen de 4S op de markt had (een telefoon van bijna een jaar oud).
[..]
Ik snap best dat niet alles perfect is aan Apple en de iPhones maar die kritiek van jou is óf complete onzin óf geldt net zo goed voor andere fabrikanten.
Daar zit steeds wat anders. Hiervoor zat er een VW Up inquote:Op donderdag 15 november 2012 12:39 schreef Yreal het volgende:
Zag gister in de kalverstraat een windows 8 winkel![]()
Windows 8 phones zijn echt fraaiquote:Op donderdag 15 november 2012 12:39 schreef Yreal het volgende:
Zag gister in de kalverstraat een windows 8 winkel![]()
wil het nou toch wel eens proberen. Android ligt mij niet ( heb mijn htc 3 weken gebruikt) en een nieuwe iphone is mij te duur.
hou opquote:Op donderdag 15 november 2012 12:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
S3 verkoopt beter dan de iPhone en sinds de iPhone 5 zijn de s3 verkopen alleen maar gestegen dus wat jij zegt dat het weer gaat dalen nu slaat als een lul op een gebakje.
Jij bent een Apple fanboy, dat is niet tof. Stop met deze onzin en het verdedigen van een tumor.
Ik quote slechts de analisten in dat BBC artikel. Kan best als een lul op een gebakje slaan maar ik denk dat ze de verkoopcijfers aardig kunnen inschatten.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
S3 verkoopt beter dan de iPhone en sinds de iPhone 5 zijn de s3 verkopen alleen maar gestegen dus wat jij zegt dat het weer gaat dalen nu slaat als een lul op een gebakje.
Jij bent een Apple fanboy, dat is niet tof. Stop met deze onzin en het verdedigen van een tumor.
Nouja het zijn allemaal feiten wat is noem, al heb je gelijk over die foxconn zooi maar dan is het argument nog valid. Die andere punten zijn alleen op het product zelf van toepassing. Het is dus geen onzin maar bedankt.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:43 schreef Bananenman het volgende:
est als een lul op een gebakje slaan maar ik denk dat ze de verkoopcijfers aardig kunnen inschatten.
Overigens ben ik totaal geen Apple fanboy, ik voelde me slech
en inkomstenbelasting ook niet, en dat tentamen was nog een dag eerder ookquote:Op donderdag 15 november 2012 12:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Goederenrecht? Hoor het van meer mensen. Slome zooi natuurlijk weer op de UvA
Oké zou best kunnen. Maar het interesseert mij eigenlijk geen donder. Ik kies gewoon de telefoon die ik mooi en fijn vind. En dat is nu een iPhone. Want ik vind dat Apple fijn werkt en mooie spullen maakt.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Daarom maak je ook een fout, mobile en phone zijn 2 verschillende OS'en, van de grond af opnieuw opgebouwd.
En Apple
quote:
LUMIA 920quote:Op donderdag 15 november 2012 12:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oké zou best kunnen. Maar het interesseert mij eigenlijk geen donder. Ik kies gewoon de telefoon die ik mooi en fijn vind. En dat is nu een iPhone. Want ik vind dat Apple fijn werkt en mooie spullen maakt.
Jij vindt van niet. Prima dan neem je iets anders.
echt een luie kudt studentquote:Op donderdag 15 november 2012 12:56 schreef Boterbartje het volgende:
Tijd om even een hamburgertje te bakken en verorberen. Straks werkgroep inleiding in de bedrijfskunde 2, ik heb geen idee wat ik mee moet nemen of wat ik moet doen. Dat wordt genieten dus
Ja dat ben ik!quote:
Ik heb hem nog niet, zit nu nog met een lumia 800 want de 920 moet nog uitkomen in Nederland. Waarschijnlijk eind november begin december en dan ga ik ook gelijk overquote:Op donderdag 15 november 2012 12:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als we nou even snel gaan meeten kan ik hem even gebruiken
Ik heb je gespot!quote:
Met mijn grijze t-shirt aan naast die vent met een baard?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Met mijn grijze t-shirt aan naast die vent met een baard?
We zijn een stel autisten hequote:Op donderdag 15 november 2012 13:12 schreef Yreal het volgende:
Dat jullie niet gewoon elkaar even de hand schudden toen jullie doorhadden hetzelfde college te volgen
ik wilde het woord niet gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
We zijn een stel autisten he
Dank voor dat.. mensen kwalificeren. Zelfs die fucking psychologen kunnen dat niet, dat zijn echt de achterlijkste mensen op de wereld en 90% daarvan is zelf een raar typquote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wilde het woord niet gebruiken
Ben je mal. Ik heb het veel te druk met koekeloeren richting de docente.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:12 schreef Yreal het volgende:
Dat jullie niet gewoon elkaar even de hand schudden toen jullie doorhadden hetzelfde college te volgen
pics?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ben je mal. Ik heb het veel te druk met koekeloeren richting de docente.
Dat idee krijg ik eerder bij strafrecht mensen en figuren die zaken als rechtsgeschiedenis tof vindenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef eriksd het volgende:
Over het algemeen zijn fiscalisten wel autisten.
Ze is niet verkeerd. Alleen het geluid dat er uit komt is minder.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ben je mal. Ik heb het veel te druk met koekeloeren richting de docente.
Of course they're excellent drivers.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef eriksd het volgende:
Pure aannames. Dat kan een ieder zijn hequote:Op donderdag 15 november 2012 13:22 schreef Ryon het volgende:
Rechts achter mij zit ook een autist steeds op zijn smartphone te koekenloeren.. Hmm :p
terechte klacht, normaal zijn is tegenwoordig bijzonder, geen grapje !quote:Op donderdag 15 november 2012 13:20 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen kap eens stempels te drukken.. tegenwoordig wordt elk 7 jarig kind naar een of andere psycholoog gestuurd omdat de leraar vindt dat hij raar doet..
HET KIND IS AAN HET ONTWIKKELEN, FLIKKER OP KLEINE KINDEREN TE STEMPELEN.
en dat iedereen elkaar autist noemt draagt daar enkel aan bij
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik eerder bij strafrecht mensen en figuren die zaken als rechtsgeschiedenis tof vinden
Dat is wel een beetje generaliserend.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dank voor dat.. mensen kwalificeren. Zelfs die fucking psychologen kunnen dat niet, dat zijn echt de achterlijkste mensen op de wereld en 90% daarvan is zelf een raar typ
Ja echt he, alles wat anders is, is ook gelijk per definitie fout. Dat is evolutie, mensen gaan op een andere manier denken en dat hoeft niet slechter te zijn. Beperkt volk allemaal die psychologen en leraren enzoquote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
terechte klacht, normaal zijn is tegenwoordig bijzonder, geen grapje !
Is feitelijkquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje generaliserend.
buurjongen heeft laast ook maar een adhd kwalificatie gescoord. op zijn fucking 22ste. Waarom? Hij kon zich nooit tot zijn schoolwerk zetten, en nu kon hij het een naam geven.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja echt he, alles wat anders is, is ook gelijk per definitie fout. Dat is evolutie, mensen gaan op een andere manier denken en dat hoeft niet slechter te zijn. Beperkt volk allemaal die psychologen en leraren enzo
heel veel studeren psychologie om zichzelf te kunnen diagnosticerenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje generaliserend.
Je noemde mij een autistquote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
heel veel studeren psychologie om zichzelf te kunnen diagnosticeren
Lekker. Ik heb 37 dagen tot het tentamen, dus dat wordt een feestquote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die juridische boekhandel in den haag? Ik heb daar 3 weken geleden loonheffingsboeken besteld, nog steeds niks binnen
Heb gesproken met de advocaat die met die zaak (in Nederland) bezig is. Fantastische zaak om aan mee te mogen werken. Ze moeten echt alles tot op de millimeter nauwkeurig doorspitten voor wat betreft software, gebruik, design etc.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo de gebakken mosseltjes waren weer lekker. Volgende topic maar Apple-Samsung als arrest?
Best veel indeed.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef eriksd het volgende:
Dat lijkt mij dan weer doodsaaiquote:Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heb gesproken met de advocaat die met die zaak (in Nederland) bezig is. Fantastische zaak om aan mee te mogen werken. Ze moeten echt alles tot op de millimeter nauwkeurig doorspitten voor wat betreft software, gebruik, design etc.
[..]
Best veel indeed.
Potvis dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ryon, ze is pot. Ze komt bij de marine vandaan
Jouw referentiekader behelst onder andere 'het recht van eendenkooien'. Ik luister niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer doodsaai
Maar gelukkig heeft ieder zo z'n ding.
Je bent wel erg bevooroordeeld dan (anti-apple en naïef over de rest).quote:Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb wat tegen Apple als bedrijf, iPhone als product gezien de prijs en verouderde software en de arrogantie die de gebruikers hebben.
Verder ben ik groot fan van de huidige koers van Microsoft met windows 8, surface, windowsphone8 en ook dat ze mooie kerstpakketten hebben dit jaar
Whahahaquote:Op donderdag 15 november 2012 14:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jouw referentiekader behelst onder andere 'het recht van eendenkooien'. Ik luister niet meer.
En dat is maar goed ook, anders was de juridische wereld zo'n homogeen wereldje voor wat betreft vakgebieden en interesses.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Whahaha
Dat is onwijs interessant. Vind ik dan
Maar zo af en toe lopen onze interesses op juridisch gebied een beetje uiteen heb ik zo het idee.
Inderdaad. En zouden we niet meer functioneren als dienstverleners aangezien mensen uiteenlopende vragen hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, anders was de juridische wereld zo'n homogeen wereldje voor wat betreft vakgebieden en interesses.
Misschien is die achtergrondinfo ook wel nuttig!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:30 schreef Giku het volgende:
Dus: Vraagje: heeft iemand strafrecht 3 gedaan aan de RuG?
Ik zit door dat boek heen te kauwen, maar ben vooral filisofische bijzaken en geschiedenis over opzet/schuld aan het lezen, en dit is pas de eerste week aan stof. Moet ik dat ook echt allemaal kennen of kan ik dat wel overslaan en naar nuttige onderwerpen gaan?
Op de Powerpoints kan ik er niet veel van terugzien, behoudens de broodnodige uitleg over de verschillende opzetsvormen. Ik zie ook op verschillende 'samenvattingen' en oude tentamenvragen vooral weer schema's voorbij komen..
Dus iemand die me (soort van) kan bevestigen dat je die achtergronden wel kan overslaan? het is zo taaaai
quote:
Bij Strafrecht 1 dacht ik dat ook, maar toen bestond het tentamen uit 5 vragen waarin 5/7 schema's werden gevraagd op te dreunen en uit te leggen. Denk aan Noodweer, eerst noodsituatie, etc. Heb sterk t gevoel dat dit tentamen ook zon one-trick-pony wordt en dat ik mijn tijd straks verdoe. Met name omdat ik privaatrecht kant op wil en het later slevhts beperkt nodig heb (behoudens uitsluitingsgronden en voorwaardelijk opzet denk ik).. Ik moet ook nog 4 andere vakken halen dus vandaarquote:Op donderdag 15 november 2012 14:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien is die achtergrondinfo ook wel nuttig!
Oh ja dan is het een beetje jammer als je zo'n tentamen krijgtquote:Op donderdag 15 november 2012 14:46 schreef Giku het volgende:
[..]
Bij Strafrecht 1 dacht ik dat ook, maar toen bestond het tentamen uit 5 vragen waarin 5/7 schema's werden gevraagd op te dreunen en uit te leggen. Denk aan Noodweer, eerst noodsituatie, etc. Heb sterk t gevoel dat dit tentamen ook zon one-trick-pony wordt en dat ik mijn tijd straks verdoe. Met name omdat ik privaatrecht kant op wil en het later slevhts beperkt nodig heb (behoudens uitsluitingsgronden en voorwaardelijk opzet denk ik).. Ik moet ook nog 4 andere vakken halen dus vandaar!
Strafuitsluitingsgronden kom je overal tegen, bij privaat bij Onrechtmatige Daden en schadevergoedingen natuurlijk, dan lijkt me het wel handig als je daar elementair wel wat vanaf weetquote:Op donderdag 15 november 2012 14:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh ja dan is het een beetje jammer als je zo'n tentamen krijgt
Waarom denk je eigenlijk specifiek die twee dingen wel nodig te hebben?
En voorwaardelijk opzet?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef Giku het volgende:
[..]
Strafuitsluitingsgronden kom je overal tegen, bij privaat bij Onrechtmatige Daden en schadevergoedingen natuurlijk, dan lijkt me het wel handig als je daar elementair wel wat vanaf weet
Ik mis de optie: minder eten, meer bewegen. Oftewel: meer kcal verbranden dan consumeren.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:04 schreef NotGuilty het volgende:
Jullie mening graag, wat is effectiever om het gewenste resultaat te behalen ( wat kilo's verliezen )
1. Vijf keer per week anderhalf uurtje buiten rennen
2. Drie keer per week fitnessen
3. Teamsport
Ik ga nu het park in
Meer verbranden en minder inemen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:04 schreef NotGuilty het volgende:
Jullie mening graag, wat is effectiever om het gewenste resultaat te behalen ( wat kilo's verliezen )
1. Vijf keer per week anderhalf uurtje buiten rennen
2. Drie keer per week fitnessen
3. Teamsport
Ik ga nu het park in
Ja ik heb wat psychologie mensen gezien/gesproken en ze zijn domquote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah dus je hebt onderzoek gedaan en statistieken e.d. verzameld. Cool.
Leuk verhaal maar windows 8 werkt prima op een desktop, je moet gewoon wennen. Dat is verandering en daar kunnen beperkte geesten niet tegen. Ga dan maar op je macbook.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:25 schreef Giku het volgende:
ft op de mobiele markt, het reddende engeltje van Microsoft, althans dat hopen ze. Ze verneuken er tegelijkertijd alleen wel het desktop-aandeel mee. Want allejezus dat werkt kut. Metro is gemaakt voor touch en niet handiger/sneller dan desktop en bovendien kan iemand die een beetje verstand heeft van computers er niets mee (omdat dus alles via Microsoft Store moe
iPod?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:35 schreef Boterbartje het volgende:
Wie heeft er een leuke merknaam voor een mp3speler voor mij? moet wat bedenken voor casus
Ha-ha-ha nee. Ik wou geen arrogantie en geslotenheid met m'n product promoten.quote:
Het was idd een brandoefening.. Als er echt brand was waren we allemaal dood geweestquote:Op donderdag 15 november 2012 11:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Inmiddels weer binnen. Zal misschien wel zoiets zijn geweest, alhoewel bouwlui binnen bezig waren en er misschien iets is getriggerd. Wel irritant, het alarm van de nooduitgangen gaan nog wel af.
Gastquote:Op donderdag 15 november 2012 15:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ha-ha-ha nee. Ik wou geen arrogantie en geslotenheid met m'n product promoten.
Dacht zelf iets meer in de richting van vrijheid, muziek etc. maar moet er ook bijpassend logo bij hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
GastSorry..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind zelf bepaalde microsoft producten gewoon erg goed, maar ook andere producten van samsung, sony, htc etc. maar ben echt anti-apple geworden door mensen die tot de apple-religie horen. Zo'n arrogantie, het is gewoon net een sekte en alles is slechter dan apple.. maar Apple is zelf alles behalve perfect.
Beetje dit:
Dit is naar mijn mening representatief voor de gemiddelde Apple gebruiker
Groetjes vanuit de trein vanaf mijn Dell XPS 15 met windows 7 en 8
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Weet je wat me verbaast? Jij lijkt me echt een nuchtere, vrije geest. Laat zoiets gewoon los; laat mensen Apple gebruiken en gebruik zelf lekker Microsoft. Maak je niet zo druk.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry..
Ik vind zelf bepaalde microsoft producten gewoon erg goed, maar ook andere producten van samsung, sony, htc etc. maar ben echt anti-apple geworden door mensen die tot de apple-religie horen. Zo'n arrogantie, het is gewoon net een sekte en alles is slechter dan apple.. maar Apple is zelf alles behalve perfect.
Beetje dit:
De ironie is dat jij je nu net zo gedraagt als die 'arrogante Apple gebruikers', maar dan in de tegenovergestelde richting.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry..
Beetje dit:
Wat wat wat?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Eindelijk het eerste cijfer binnen
Een 7quote:Op donderdag 15 november 2012 16:14 schreef VonBallusseck het volgende:
Spotless, had jij gister geen tentamen? Hoe is het gegaan?
Een solid 7 voor het hoofdvak. Niet bijzonder hoog, maar voor een start in de master waar het niveau toch wat hoger ligt, vind ik het primaquote:
Mooie start. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 november 2012 16:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een solid 7 voor het hoofdvak. Niet bijzonder hoog, maar voor een start in de master waar het niveau toch wat hoger ligt, vind ik het prima
Thanksquote:Op donderdag 15 november 2012 16:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mooie start. Gefeliciteerd
Wordt er bij dat vak afgerond op hele cijfers dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:03 schreef Yreal het volgende:
Goederenrecht een 7. Heb alleen 36 punten en naar mijn mening 2 te weinig voor de mc. Die 2 vragen erbij is 7.5 = 8.
op naar de inzage dus
Vier hierquote:Op donderdag 15 november 2012 17:03 schreef Yreal het volgende:
Goederenrecht een 7. Heb alleen 36 punten en naar mijn mening 2 te weinig voor de mc. Die 2 vragen erbij is 7.5 = 8.
op naar de inzage dus
oh wacht even.. das nepquote:Op donderdag 15 november 2012 17:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wordt er bij dat vak afgerond op hele cijfers dan?
quote:
Cijfers worden niet heel afgerond. Kijk in dat bestandje, er staan 6,5'en en 7,5'en en zelfs een 9,5 in.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:03 schreef Yreal het volgende:
op naar de inzage dus
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:26 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb ooit een 7,5 gehaald voor goederenrecht. Dus nee
ist nog wel nep.. dacht ik even een 8 te gaan halen..quote:Op donderdag 15 november 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cijfers worden niet heel afgerond. Kijk in dat bestandje, er staan 6,5'en en 7,5'en en zelfs een 9,5 in.
In mijn boekje zit de 18de dag er al op, als ik die maandag meetel.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:34 schreef Speedy_T het volgende:
Wacht overigens nog steeds op Belastingrecht. Volgens de mensen op dat forum verstrijkt de termijn vandaag..
Trouwens, dat gedoe met de hoorzitting van fiscaal bestuursrecht is compleet gewijzigd. Iedereen moet nu toch die hoorzitting meedoen en het resultaat is enkel voldoende of onvoldoende.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
In mijn boekje zit de 18de dag er al op, als ik die maandag meetel.
Las het ja. Wat een tijdverspilling. Dat mondeling van burgerlijk procesrecht sloeg ook al nergens op.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Trouwens, dat gedoe met de hoorzitting van fiscaal bestuursrecht is compleet gewijzigd. Iedereen moet nu toch die hoorzitting meedoen en het resultaat is enkel voldoende of onvoldoende.
Dat je het even weet
Je kunt in ieder geval die laatste 2 zinnen eruit gooien, ik probeer een beetje normale reactie te geven en je dankt me zo af.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik heb wat psychologie mensen gezien/gesproken en ze zijn dom
[..]
Leuk verhaal maar windows 8 werkt prima op een desktop, je moet gewoon wennen. Dat is verandering en daar kunnen beperkte geesten niet tegen. Ga dan maar op je macbook.
Windows gaat nooit de desktop eruit gooien want dat is hun verkoop punt, de grote hoeveelheid legacy apps en die kun je ook naast de metro interface draaien. Wat ik ze wel zie doen is later de legacy apps in de appstore verkopen.
Pot verwijt de ketel, jouw verhaal slaat echt nergens op. Toch bedankt voor het proberen. En jammer van jobs, hij was opzich wel een creatieve man. Een klootzak, maar wel met goede ideeën.
Dit.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De ironie is dat jij je nu net zo gedraagt als die 'arrogante Apple gebruikers', maar dan in de tegenovergestelde richting.
Dus: Windows is over een paar jaar niet zo geavanceerd en open meer, en men kan dan weinig fout doen waarschijnlijk. Maar dat zien we tegen die tijd wel weer.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:05 schreef Boterbartje het volgende:
Er zijn een paar goede redenen om voor Apple te kiezen hoor.. SAP draait bijvoorbeeld wel een app op iOS maar niet op Windows Phone of als je Apps ontwikkeld of als je gewoon een simpele telefoon wilt met icoontjes en een gesloten systeem waarin je weinig fout kan doen én weinig om de kosten geeft. Dan ook.
Maar persoonlijk denk ik dat je met andere producten meer mogelijkheden hebben en/of dat deze geavanceerder zijn. Daarmee zeg ik niet beter; maar in mijn ogen wel en dat betoog ik ook.
Maar iedereen heeft natuurlijk vrijheid om te kiezen wat hij/zij wil, tuurlijk. Ik zou mensen ook een iPhone aanraden als ze daar echt naar zoeken. Maar alsjeblieft niet die arrogantie van een Apple gebruiker, god no. En ook niet voor de winkel gaan liggen voor een telefoon. Komop man, hoe triest is dat.
Termen als 'een aanmerkelijke kans aanvaarden dat' komt bij hetzelfde rechtsgebied voor, bedoelde ze allebei eigenlijkquote:
Geboren in 1995. Ik begin mij echt oud te voelenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:58 schreef LDS het volgende:
Morgen proefstuderen in Nijmegen. Ben benieuwd
Veel plezier!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:58 schreef LDS het volgende:
Morgen proefstuderen in Nijmegen. Ben benieuwd
Echt hequote:Op donderdag 15 november 2012 17:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geboren in 1995. Ik begin mij echt oud te voelen
Ah zo. Ik ben geen OD specialist maar kan mijzelf niet herinneren ooit de voorwaardelijke opzet termen gebruikt te hebben toen ik met aansprakelijkheid bezig was. Maar je zou best gelijk kunnen hebben. Vond stiekem de OD ook nooit zo boeiendquote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef Giku het volgende:
[..]
Termen als 'een aanmerkelijke kans aanvaarden dat' komt bij hetzelfde rechtsgebied voor, bedoelde ze allebei eigenlijk
Maar misschien dat ik er in beide gevallen wel hard naast zit hoor. Ik observeer ook alleen wat ik tot nu toe heb gehad
Zeg alsjeblieft dat je dit niet serieus bedoeld?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik heb wat psychologie mensen gezien/gesproken en ze zijn dom
In 1995 keek ik PowerRangers enzoquote:Op donderdag 15 november 2012 19:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
In 1995 had ik al een vwo-diploma
Yreal gefeliciteerd en Tchock helaas
Bazenserie toenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
In 1995 keek ik PowerRangers enzo
Ik keek als kind naar He-Man en G.I. Joequote:Op donderdag 15 november 2012 19:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik was echt diehard fan toen!
Fabiennequote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef Actaeon het volgende:
En ik keek TMF met Jeroen Post en al die mensen.
Is dat het zelfde als Pokémon?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef Actaeon het volgende:
En Pokèmon. En Pokèmon op de GameBoy
Oh ja. Sorry. Ik fix het.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Is dat het zelfde als Pokémon?
Dus dan zou het dus in beginsel aan geen enkele termijn gebonden zijn...apart.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:33 schreef Speedy_T het volgende:
Een beetje googlen brengt me bij deze uitspraak die wellicht iets meer duidelijkheid biedt
Dat is waar maar vanuit theoretisch/dogmatisch oogpunt is het een aardige vraag denk ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:38 schreef Speedy_T het volgende:
Maar de materiële vereisten lijken ook al zo streng te zijn dat de kwestie van een termijn niet eens aan de orde lijkt te komen
Ja ik denk het ook wel. Maar van de andere kant..het neemt wel veel (rechts)zekerheid weg bij de andere partij. En lites finiri oportet.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:52 schreef Speedy_T het volgende:
Tja, het zal niet het enige grijze gebied zijn van het Nederlandse recht.Het lijkt me ook wel moeilijk om daar een rechtvaardige termijn voor te bedenken. Het werkt misschien wel beter om dat onbepaald te laten.
Die optie heb ik er niet in gezet omdat ik mijn eetpatroon al heb aangepastquote:Op donderdag 15 november 2012 15:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik mis de optie: minder eten, meer bewegen. Oftewel: meer kcal verbranden dan consumeren.
quote:
Weet ik, het ging dus om de wijze waarop je meer moet verbanden.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meer verbranden en minder inemen.
Toch heb ik het idee dat die herziening toch voornamelijk voor de bescherming van de burger dient. En aangezien rechtsbescherming toch wel de voornaamste functie van de bestuursrechtspraak is, is het misschien niet zo gek om daar geen fatale termijn aan te binden.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook wel. Maar van de andere kant..het neemt wel veel (rechts)zekerheid weg bij de andere partij. En lites finiri oportet.
Baasquote:Op donderdag 15 november 2012 23:02 schreef Boterbartje het volgende:
Ik speel nog steeds pokémon op m'n gameboy
Hmm ja dat is een goed punt jaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:02 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat die herziening toch voornamelijk voor de bescherming van de burger dient. En aangezien rechtsbescherming toch wel de voornaamste functie van de bestuursrechtspraak is, is het misschien niet zo gek om daar geen fatale termijn aan te binden.
Geniet ervan.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:20 schreef Boterbartje het volgende:
Geweldig dit; hele trein stel voor mezelf.. beentjes omhoog, knetter hard klassieke muziek door de hele coupé en lekker hoofdstukje lezen van rechtswetenschappen. Heb ik wel verdiend na zo'n lange dag als vandaag
Dankje! Pakje appelsap erbij, wat wil een mens nog meerquote:
Geld + vrouwen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dankje! Pakje appelsap erbij, wat wil een mens nog meer
Tss als hier geld of vrouwen waren kwamen ze op mij af als vliegen op poepquote:
Macaroni en zo'n klein blikje sinas.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dankje! Pakje appelsap erbij, wat wil een mens nog meer
Dat denk ik ook eigenlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss als hier geld of vrouwen waren kwamen ze op mij af als vliegen op poep
Ik heb die tijd een beetje gehad.. die barney tijd. Alleen ipv scotch vele liters grolsch. Nu ben ik best wel veel rustiger gewordenquote:
Ik had als er hier chicks waren natuurlijk van die justinbieber of andere herrie opgezet, maar zo alleen luister ik nu even heerlijk klassieke muziek. Gewoon lekker rustig genieten, beetje lezen in m'n boek.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Om te vragen of die kolereherrie uit mag.
Vrijdag piratendag, vandaag moest ik halsoverkop naar m'n werk omdat er problemen waren.. Guess what? Vervroegde vrijdag piratendag -> donderdagavond piraten avondquote:Op donderdag 15 november 2012 23:45 schreef eriksd het volgende:
Ik luister altijd 80's Werkt ook voor geen meter
Made my morningquote:Op donderdag 15 november 2012 23:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Om te vragen of die kolereherrie uit mag.
De meest logische optie zou dan zijn die optie waarmee je het meeste verbrandt.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef NotGuilty het volgende:
Die optie heb ik er niet in gezet omdat ik mijn eetpatroon al heb aangepastHet ging om welke soort beweging
[ afbeelding ]
[..]
Weet ik, het ging dus om de wijze waarop je meer moet verbanden.
Heb voor nu maar voor hardlopen gekozen, 7 kilometertjes gedaan. Moet goed komen, morgen weer![]()
Prachtig al die herfstbladeren in het park
[ afbeelding ]
Hoe oud was je ook alweer?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb die tijd een beetje gehad.. die barney tijd. Alleen ipv scotch vele liters grolsch. Nu ben ik best wel veel rustiger geworden
Nah was een jaar geledenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De meest logische optie zou dan zijn die optie waarmee je het meeste verbrandt.
[..]
Hoe oud was je ook alweer?
Ongeschoren, oordopjes in, als een autist volkomen normaal persoon naar z'n telefoon starend?quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O wacht, we mochten geen autist meer zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |