als echte bazenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom stemt iedereen donderdag?
Wel enkele groundrules voor een borrel:
- suit up
Ik kom van het hbo hé. daar moesten we verplicht interessant doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
Hebben de studenten hier überhaupt een pak?
Dat is zo triest he.. hoe lager het niveau hoe interessanter ze willen doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kom van het hbo hé. daar moesten we verplicht interessant doen.
Als je er maar eentje hebt toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef eriksd het volgende:
Ik kocht er pas een paar toen de stages enzo eraan kwamen.
Ok, SUIT somethinglikethatanyway UP!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je er maar eentje hebt toch?
Maar voor de mensen die er geen hebben moet we jasje met pantalon misschien ook toestaan vind je niet?
het verschil tussen jasje pantalon en pak ontgaat mij een beetje.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je er maar eentje hebt toch?
Maar voor de mensen die er geen hebben moet we jasje met pantalon misschien ook toestaan vind je niet?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
Hebben de studenten hier überhaupt een pak?
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
het verschil tussen jasje pantalon en pak ontgaat mij een beetje.
Een pak heeft een matchend jasje en pantalon. Een jasje/pantalon combinatie niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
het verschil tussen jasje pantalon en pak ontgaat mij een beetje.
ooooooooooohquote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een pak heeft een matchend jasje en pantalon. Een jasje/pantalon combinatie niet.
Tenzij pantalon.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef Speedy_T het volgende:
Pantalon is trouwens echt een heel fout woord. Dat heet gewoon een broek.
Hoezo zouden we dat vergeten?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef Yreal het volgende:
Laten we trouwens niet vergeten dat de gemiddelde wo'r ook prima kan brallen
omdat we allemaal wel heel leuk roepen dat hbo'rs en mbo'rs heel goed kunnen doen alsof ze wat voorstellen...quote:
Ik riep niks.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat we allemaal wel heel leuk roepen dat hbo'rs en mbo'rs heel goed kunnen doen alsof ze wat voorstellen...
Haha yeah right. HBO'ers die mij vertellen wat rechten inhoud omdat ze het vak recht hebben gehad op school. Hahaha ja dan moet ik ze wel uitlachen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat we allemaal wel heel leuk roepen dat hbo'rs en mbo'rs heel goed kunnen doen alsof ze wat voorstellen...
Het is en blijft een broek. Valt in het zelfde straatje als das/stropdas jasje/colbert etc. De eerste is correct, de tweede niet. Doe ermee wat je wil maar zo is het nou eenmaal.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tenzij pantalon.
In feite zijn het synoniemen maar met een broek bedoel je een chino, spijkerbroek ( of spiekerbox) en met een pantalon heb je het meer over een mooie scheerwollen broek dat bij je pak hoort.
hoeveelste jaars was jij nou ook al weer?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Haha yeah right. HBO'ers die mij vertellen wat rechten inhoud omdat ze het vak recht hebben gehad op school. Hahaha ja dan moet ik ze wel uitlachen.
Golden circle kaarten in Werchterquote:Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef N0rah het volgende:
[..]
Heb je ze ook nu gehaald? Veldstaanplaatsen?
Eerste jaars, maar dat maakt mij geen biet uit. Ik had al de schurft aan havo'ers die denken dat ze wat doen en zelfs wo valt wel mee. Ik haal geen hoge cijfers maar ik moet wel steeds lachen om al die onzin die er bestaat in de wereld.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoeveelste jaars was jij nou ook al weer?
wat wedden we dat ik in mijn 4 jaar hbo meer heb geleerd dan jij in 2 maanden rechten?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eerste jaars, maar dat maakt mij geen biet uit. Ik had al de schurft aan havo'ers die denken dat ze wat doen en zelfs wo valt wel mee. Ik haal geen hoge cijfers maar ik moet wel steeds lachen om al die onzin die er bestaat in de wereld.
Maar dat ben ik.. ik doe dingen op mijn manier
Grote kans, als je in die 4 jaar geen fuck doet..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat wedden we dat ik in mijn 4 jaar hbo meer heb geleerd dan jij in 2 maanden rechten?
Still around.quote:
Het is te vroegquote:
Goed idee! Moet ik ook eens op m'n iPhone zetten.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik word altijd wakker met Crockett's Theme
Het is dan ook niet geld waarmee ze je betaalt?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er is geen urenschrijfcode voor praten met de biebchick.
Zij betaalt mij nietquote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Het is dan ook niet geld waarmee ze je betaalt?
Scherp.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nòg niet. One can hope remember?
Dan wel een zaterdag het liefst.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Scherp.
Anyway, ik borrel liever ergens in het weekend. Dan heb ik namelijk minder haast om thuis te komen als het laat wordt
Ik heb al veel te veel koffie op vanmorgen. Ik ga als een soort schuimbekkende Repelsteeltje door het forum waar het tentamen wordt nabesproken heen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef Actaeon het volgende:
Of heb ik nog te weinig koffie gehad vandaag.
Haha ik heb net pas m'n eerste kopje op. En ik zit bij een heel leuk college overigens. En zometeen weerquote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb al veel te veel koffie op vanmorgen. Ik ga als een soort schuimbekkende Repelsteeltje door het forum waar het tentamen wordt nabesproken heen.
Wat ben je aan het doen?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haha ik heb net pas m'n eerste kopje op. En ik zit bij een heel leuk college overigens. En zometeen weer
Aan het nadenken over de aftrek van voorbelasting.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen?
Dankjequote:Op donderdag 15 november 2012 10:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat is nog een brug te ver. Veel plezier in ieder geval
Ik vond de BTW voorheen gewoon leuk. Maar nu het is weggezakt, vind ik het een stuk minder leuk.quote:
Ik mocht je altijd wel.. maar een iPhone?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed idee! Moet ik ook eens op m'n iPhone zetten.
Why not?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik mocht je altijd wel.. maar een iPhone?![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet
Oh jee, de Android fanboys komen nu zelfs in het rechtentopic hun propaganda verkondigen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik mocht je altijd wel.. maar een iPhone?![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet
Hoezo?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Poort wordt ontruimd as we speak
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Poort wordt ontruimd as we speak
Applequote:
Android? no wayquote:Op donderdag 15 november 2012 10:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh jee, de Android fanboys komen nu zelfs in het rechtentopic hun propaganda verkondigen.
Klinkt als de jaarlijkse brandoefening.. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Redelijk serieus denk ik, wordt met megafoon omgeroepen dat we niet in de buurt mogen blijven staan
Inmiddels weer binnen. Zal misschien wel zoiets zijn geweest, alhoewel bouwlui binnen bezig waren en er misschien iets is getriggerd. Wel irritant, het alarm van de nooduitgangen gaan nog wel af.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Klinkt als de jaarlijkse brandoefening.. Ben benieuwd.
De steigers zijn nu wel weg, ze boeken vooruitgangquote:Op donderdag 15 november 2012 11:32 schreef Ryon het volgende:
Die arbeiders bij de Poort zijn sowieso rammend irritant. Naast dat die lui continu in de weg lopen lijken ze meer schade aan te richten en lawaai te maken dan goed te doen.
Windows Mobilequote:Op donderdag 15 november 2012 11:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Apple
[..]
Android? no way
Dit is mijn telefoon:
[ afbeelding ]
Gezellig! Je hebt je wel voorbereid he?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef Ryon het volgende:
Is het er weer veilig? Mooi, dan ga ik er ook heen. Voor een degelijke lunch en een schitterende sessie ambtenarenrecht.
Die fout makenquote:
Zelfs zonder het boek kan je ze prima makenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:39 schreef Ryon het volgende:
Je bedoelt door het maken van het 'huiswerk'? Helaas, ik mis nog steeds een boek.
Ik had hiervoor een Windows Mobile telefoon en het was intens klote. Dus waarom zou ik het nog eens nemen? Waarom zou ik er überhaupt een gedachte aan wijden als ik tevreden ben met Apple.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die fout maken
Windows Mobile is een CE kernel gebasseerd OS wat niet touchvriendelijk is maar waarvan de mogelijkheden altijd nog élk bestaand OS verslaan.
Windows Phone is het nieuwe OS van Microsoft gebasseerd op de windows/NT-kernel met livetiles en is op dit moment het meest innovatieve, frisse en moderne OS
Die heb ik standaard. Ik heb dan weer geen awb, maar die mag je uitgeprint meenemen naar het tentamenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:41 schreef Ryon het volgende:
En de arbeidsrechtbundel. Maar die kost een boel knaken, dat wordt een keer printen.
is wat?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Apple
[..]
Android? no way
Dit is mijn telefoon:
[ afbeelding ]
Daarom maak je ook een fout, mobile en phone zijn 2 verschillende OS'en, van de grond af opnieuw opgebouwd.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had hiervoor een Windows Mobile telefoon en het was intens klote. Dus waarom zou ik het nog eens nemen? Waarom zou ik er überhaupt een gedachte aan wijden als ik tevreden ben met Apple.
Die juridische boekhandel in den haag? Ik heb daar 3 weken geleden loonheffingsboeken besteld, nog steeds niks binnenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat een website heeft dat Jongbloed manJe voert je postcode in, dan worden je adresgegevens erbij gezocht, het hele formulier hangt bijna een minuut en uiteindelijk mag je alsnog je adresgegevens invoeren.
Jup best ever, ik heb nu trouwens lumia 800 maar dat plaatje was de 920, m'n nieuwe telefoon over 3/4 wekenquote:
Wat is er dan mis met Apple? Maken al jaren verreweg de beste telefoons op de markt.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Daarom maak je ook een fout, mobile en phone zijn 2 verschillende OS'en, van de grond af opnieuw opgebouwd.
En Apple
Eh? Je weet dat de Samsung Galaxy elk jaar wint van de iPhone he?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Apple? Maken al jaren verreweg de beste telefoons op de markt.
Wat wint die Galaxy precies? De prijs voor Maharbal's favoriete telefoon?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eh? Je weet dat de Samsung Galaxy elk jaar wint van de iPhone he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |