Zij betaalt mij nietquote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Het is dan ook niet geld waarmee ze je betaalt?
Scherp.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nòg niet. One can hope remember?
Dan wel een zaterdag het liefst.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Scherp.
Anyway, ik borrel liever ergens in het weekend. Dan heb ik namelijk minder haast om thuis te komen als het laat wordt
Ik heb al veel te veel koffie op vanmorgen. Ik ga als een soort schuimbekkende Repelsteeltje door het forum waar het tentamen wordt nabesproken heen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef Actaeon het volgende:
Of heb ik nog te weinig koffie gehad vandaag.
Haha ik heb net pas m'n eerste kopje op. En ik zit bij een heel leuk college overigens. En zometeen weerquote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb al veel te veel koffie op vanmorgen. Ik ga als een soort schuimbekkende Repelsteeltje door het forum waar het tentamen wordt nabesproken heen.
Wat ben je aan het doen?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haha ik heb net pas m'n eerste kopje op. En ik zit bij een heel leuk college overigens. En zometeen weer
Aan het nadenken over de aftrek van voorbelasting.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen?
Dankjequote:Op donderdag 15 november 2012 10:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat is nog een brug te ver. Veel plezier in ieder geval
Ik vond de BTW voorheen gewoon leuk. Maar nu het is weggezakt, vind ik het een stuk minder leuk.quote:
Ik mocht je altijd wel.. maar een iPhone?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed idee! Moet ik ook eens op m'n iPhone zetten.
Why not?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik mocht je altijd wel.. maar een iPhone?![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet
Oh jee, de Android fanboys komen nu zelfs in het rechtentopic hun propaganda verkondigen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik mocht je altijd wel.. maar een iPhone?![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet
Hoezo?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Poort wordt ontruimd as we speak
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Poort wordt ontruimd as we speak
Applequote:
Android? no wayquote:Op donderdag 15 november 2012 10:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh jee, de Android fanboys komen nu zelfs in het rechtentopic hun propaganda verkondigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |