als echte bazenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom stemt iedereen donderdag?
Wel enkele groundrules voor een borrel:
- suit up
Ik kom van het hbo hé. daar moesten we verplicht interessant doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
Hebben de studenten hier überhaupt een pak?
Dat is zo triest he.. hoe lager het niveau hoe interessanter ze willen doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kom van het hbo hé. daar moesten we verplicht interessant doen.
Als je er maar eentje hebt toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef eriksd het volgende:
Ik kocht er pas een paar toen de stages enzo eraan kwamen.
Ok, SUIT somethinglikethatanyway UP!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je er maar eentje hebt toch?
Maar voor de mensen die er geen hebben moet we jasje met pantalon misschien ook toestaan vind je niet?
het verschil tussen jasje pantalon en pak ontgaat mij een beetje.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je er maar eentje hebt toch?
Maar voor de mensen die er geen hebben moet we jasje met pantalon misschien ook toestaan vind je niet?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
Hebben de studenten hier überhaupt een pak?
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
het verschil tussen jasje pantalon en pak ontgaat mij een beetje.
Een pak heeft een matchend jasje en pantalon. Een jasje/pantalon combinatie niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
het verschil tussen jasje pantalon en pak ontgaat mij een beetje.
ooooooooooohquote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een pak heeft een matchend jasje en pantalon. Een jasje/pantalon combinatie niet.
Tenzij pantalon.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef Speedy_T het volgende:
Pantalon is trouwens echt een heel fout woord. Dat heet gewoon een broek.
Hoezo zouden we dat vergeten?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef Yreal het volgende:
Laten we trouwens niet vergeten dat de gemiddelde wo'r ook prima kan brallen
omdat we allemaal wel heel leuk roepen dat hbo'rs en mbo'rs heel goed kunnen doen alsof ze wat voorstellen...quote:
Ik riep niks.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat we allemaal wel heel leuk roepen dat hbo'rs en mbo'rs heel goed kunnen doen alsof ze wat voorstellen...
Haha yeah right. HBO'ers die mij vertellen wat rechten inhoud omdat ze het vak recht hebben gehad op school. Hahaha ja dan moet ik ze wel uitlachen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat we allemaal wel heel leuk roepen dat hbo'rs en mbo'rs heel goed kunnen doen alsof ze wat voorstellen...
Het is en blijft een broek. Valt in het zelfde straatje als das/stropdas jasje/colbert etc. De eerste is correct, de tweede niet. Doe ermee wat je wil maar zo is het nou eenmaal.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tenzij pantalon.
In feite zijn het synoniemen maar met een broek bedoel je een chino, spijkerbroek ( of spiekerbox) en met een pantalon heb je het meer over een mooie scheerwollen broek dat bij je pak hoort.
hoeveelste jaars was jij nou ook al weer?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Haha yeah right. HBO'ers die mij vertellen wat rechten inhoud omdat ze het vak recht hebben gehad op school. Hahaha ja dan moet ik ze wel uitlachen.
Golden circle kaarten in Werchterquote:Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef N0rah het volgende:
[..]
Heb je ze ook nu gehaald? Veldstaanplaatsen?
Eerste jaars, maar dat maakt mij geen biet uit. Ik had al de schurft aan havo'ers die denken dat ze wat doen en zelfs wo valt wel mee. Ik haal geen hoge cijfers maar ik moet wel steeds lachen om al die onzin die er bestaat in de wereld.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoeveelste jaars was jij nou ook al weer?
wat wedden we dat ik in mijn 4 jaar hbo meer heb geleerd dan jij in 2 maanden rechten?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eerste jaars, maar dat maakt mij geen biet uit. Ik had al de schurft aan havo'ers die denken dat ze wat doen en zelfs wo valt wel mee. Ik haal geen hoge cijfers maar ik moet wel steeds lachen om al die onzin die er bestaat in de wereld.
Maar dat ben ik.. ik doe dingen op mijn manier
Grote kans, als je in die 4 jaar geen fuck doet..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat wedden we dat ik in mijn 4 jaar hbo meer heb geleerd dan jij in 2 maanden rechten?
Still around.quote:
Het is te vroegquote:
Goed idee! Moet ik ook eens op m'n iPhone zetten.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik word altijd wakker met Crockett's Theme
Het is dan ook niet geld waarmee ze je betaalt?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er is geen urenschrijfcode voor praten met de biebchick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |