Met mijn grijze t-shirt aan naast die vent met een baard?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Met mijn grijze t-shirt aan naast die vent met een baard?
We zijn een stel autisten hequote:Op donderdag 15 november 2012 13:12 schreef Yreal het volgende:
Dat jullie niet gewoon elkaar even de hand schudden toen jullie doorhadden hetzelfde college te volgen
ik wilde het woord niet gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
We zijn een stel autisten he
Dank voor dat.. mensen kwalificeren. Zelfs die fucking psychologen kunnen dat niet, dat zijn echt de achterlijkste mensen op de wereld en 90% daarvan is zelf een raar typquote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wilde het woord niet gebruiken
Ben je mal. Ik heb het veel te druk met koekeloeren richting de docente.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:12 schreef Yreal het volgende:
Dat jullie niet gewoon elkaar even de hand schudden toen jullie doorhadden hetzelfde college te volgen
pics?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ben je mal. Ik heb het veel te druk met koekeloeren richting de docente.
Dat idee krijg ik eerder bij strafrecht mensen en figuren die zaken als rechtsgeschiedenis tof vindenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef eriksd het volgende:
Over het algemeen zijn fiscalisten wel autisten.
Ze is niet verkeerd. Alleen het geluid dat er uit komt is minder.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ben je mal. Ik heb het veel te druk met koekeloeren richting de docente.
Of course they're excellent drivers.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef eriksd het volgende:
Pure aannames. Dat kan een ieder zijn hequote:Op donderdag 15 november 2012 13:22 schreef Ryon het volgende:
Rechts achter mij zit ook een autist steeds op zijn smartphone te koekenloeren.. Hmm :p
terechte klacht, normaal zijn is tegenwoordig bijzonder, geen grapje !quote:Op donderdag 15 november 2012 13:20 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen kap eens stempels te drukken.. tegenwoordig wordt elk 7 jarig kind naar een of andere psycholoog gestuurd omdat de leraar vindt dat hij raar doet..
HET KIND IS AAN HET ONTWIKKELEN, FLIKKER OP KLEINE KINDEREN TE STEMPELEN.
en dat iedereen elkaar autist noemt draagt daar enkel aan bij
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik eerder bij strafrecht mensen en figuren die zaken als rechtsgeschiedenis tof vinden
Dat is wel een beetje generaliserend.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dank voor dat.. mensen kwalificeren. Zelfs die fucking psychologen kunnen dat niet, dat zijn echt de achterlijkste mensen op de wereld en 90% daarvan is zelf een raar typ
Ja echt he, alles wat anders is, is ook gelijk per definitie fout. Dat is evolutie, mensen gaan op een andere manier denken en dat hoeft niet slechter te zijn. Beperkt volk allemaal die psychologen en leraren enzoquote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
terechte klacht, normaal zijn is tegenwoordig bijzonder, geen grapje !
Is feitelijkquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje generaliserend.
buurjongen heeft laast ook maar een adhd kwalificatie gescoord. op zijn fucking 22ste. Waarom? Hij kon zich nooit tot zijn schoolwerk zetten, en nu kon hij het een naam geven.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja echt he, alles wat anders is, is ook gelijk per definitie fout. Dat is evolutie, mensen gaan op een andere manier denken en dat hoeft niet slechter te zijn. Beperkt volk allemaal die psychologen en leraren enzo
heel veel studeren psychologie om zichzelf te kunnen diagnosticerenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje generaliserend.
Je noemde mij een autistquote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
heel veel studeren psychologie om zichzelf te kunnen diagnosticeren
Lekker. Ik heb 37 dagen tot het tentamen, dus dat wordt een feestquote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die juridische boekhandel in den haag? Ik heb daar 3 weken geleden loonheffingsboeken besteld, nog steeds niks binnen
Heb gesproken met de advocaat die met die zaak (in Nederland) bezig is. Fantastische zaak om aan mee te mogen werken. Ze moeten echt alles tot op de millimeter nauwkeurig doorspitten voor wat betreft software, gebruik, design etc.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo de gebakken mosseltjes waren weer lekker. Volgende topic maar Apple-Samsung als arrest?
Best veel indeed.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef eriksd het volgende:
Dat lijkt mij dan weer doodsaaiquote:Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heb gesproken met de advocaat die met die zaak (in Nederland) bezig is. Fantastische zaak om aan mee te mogen werken. Ze moeten echt alles tot op de millimeter nauwkeurig doorspitten voor wat betreft software, gebruik, design etc.
[..]
Best veel indeed.
Potvis dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ryon, ze is pot. Ze komt bij de marine vandaan
Jouw referentiekader behelst onder andere 'het recht van eendenkooien'. Ik luister niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer doodsaai
Maar gelukkig heeft ieder zo z'n ding.
Je bent wel erg bevooroordeeld dan (anti-apple en naïef over de rest).quote:Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb wat tegen Apple als bedrijf, iPhone als product gezien de prijs en verouderde software en de arrogantie die de gebruikers hebben.
Verder ben ik groot fan van de huidige koers van Microsoft met windows 8, surface, windowsphone8 en ook dat ze mooie kerstpakketten hebben dit jaar
Whahahaquote:Op donderdag 15 november 2012 14:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jouw referentiekader behelst onder andere 'het recht van eendenkooien'. Ik luister niet meer.
En dat is maar goed ook, anders was de juridische wereld zo'n homogeen wereldje voor wat betreft vakgebieden en interesses.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Whahaha
Dat is onwijs interessant. Vind ik dan
Maar zo af en toe lopen onze interesses op juridisch gebied een beetje uiteen heb ik zo het idee.
Inderdaad. En zouden we niet meer functioneren als dienstverleners aangezien mensen uiteenlopende vragen hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, anders was de juridische wereld zo'n homogeen wereldje voor wat betreft vakgebieden en interesses.
Misschien is die achtergrondinfo ook wel nuttig!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:30 schreef Giku het volgende:
Dus: Vraagje: heeft iemand strafrecht 3 gedaan aan de RuG?
Ik zit door dat boek heen te kauwen, maar ben vooral filisofische bijzaken en geschiedenis over opzet/schuld aan het lezen, en dit is pas de eerste week aan stof. Moet ik dat ook echt allemaal kennen of kan ik dat wel overslaan en naar nuttige onderwerpen gaan?
Op de Powerpoints kan ik er niet veel van terugzien, behoudens de broodnodige uitleg over de verschillende opzetsvormen. Ik zie ook op verschillende 'samenvattingen' en oude tentamenvragen vooral weer schema's voorbij komen..
Dus iemand die me (soort van) kan bevestigen dat je die achtergronden wel kan overslaan? het is zo taaaai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |