abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119234209
quote:
15s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:03 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Wat wint die Galaxy precies? De prijs voor Maharbal's favoriete telefoon?
Welnee joh, ik meng mij nooit in die achterlijke (en kinderachtige) discussies tussen fanboys, van welk merk dan ook. Ik constateer gewoon dat de Samsung Galaxy S2 vorig jaar de prijs voor 'beste telefoon van het jaar' heeft gewonnen, en dat de S3 daar dit jaar weer op afstevent als ik de techsites mag geloven.

Verder zal het me allemaal roesten. Ik heb nog 1 van de allereerste Galaxys.
pi_119234218
quote:
15s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Wat is er dan mis met Apple? Maken al jaren verreweg de beste telefoons op de markt.
Mis met Apple
- klantvriendelijkheid
- arrogantie die om de producten hangt
- hoge prijs
- tegenovergestelde van MVO, mensen moeten tekenen dat ze geen zelfmoord gaan plegen
- zwart maken concurrenten op onjuiste feiten

Mis met iPhone
- overpriced
- chipset matig al verouderd op moment van uitkomen
- iOS is verouderd en gesloten
- Alles in de Appstore moet worden gekeurd door Apple en concurrenten worden gewoon buitengesloten zie google maps, youtube, chrome dat alleen op safari engine mag draaien
- Productie fouten dus slechte kwaliteit voor zo'n hoge prijs. Denk aan antenne fout bij iPhone 4, camera, wifi antenne, lakschade fouten bij iPhone 5.
- Geen goede office/pdf ondersteuning op iOS en inferieure pages/numbers etc

Achja, het is geen slecht product maar sowieso niet de beste telefoon op de markt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_119234230
Ik heb een antieke iphone :D
pi_119234253
Mijn vleesetende plant is aan het overlijden ;(
pi_119234313
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:07 schreef eriksd het volgende:
ik heb een Sony. erg tevreden over.
Een Sony-Eriksson?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_119234330
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:11 schreef Yreal het volgende:
Mijn vleesetende plant is aan het overlijden ;(
Geeft het vleesch dan!
pi_119234345
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Geeft het vleesch dan!
Ze verteren enkel door het spartelen van het insect... vang maar eens een vlieg met dit weer
pi_119234367
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ze verteren enkel door het spartelen van het insect... vang maar eens een vlieg met dit weer
Fruitvliegjes zijn zeker te klein?
pi_119234403
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

ja. De happertjes triggeren als het ware door aanraking van de binnenkant
pi_119234510
quote:
9s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:10 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Welnee joh, ik meng mij nooit in die achterlijke (en kinderachtige) discussies tussen fanboys, van welk merk dan ook. Ik constateer gewoon dat de Samsung Galaxy S2 vorig jaar de prijs voor 'beste telefoon van het jaar' heeft gewonnen, en dat de S3 daar dit jaar weer op afstevent als ik de techsites mag geloven.
Tja, zou best kunnen. Apple wint in ieder geval al jaren op het gebied van verkoopcijfers, dat lijkt me toch ook geen onbelangrijk punt. Denk niet dat ze dat zou lukken met een inferieur product.

Overigens ben ik totaal geen Apple fanboy, het interesseert me allemaal niet zoveel. Ik heb nu een iPhone 4S maar heb hiervoor ook een Androidtoestel gehad. Ik vind het alleen een beetje raar dat sommige mensen zo haten op Apple aangezien het een prima bedrijf is dat producten van hoge kwaliteit aflevert.
pi_119234639
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:19 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Tja, zou best kunnen. Apple wint in ieder geval al jaren op het gebied van verkoopcijfers, dat lijkt me toch ook geen onbelangrijk punt. Denk niet dat ze dat zou lukken met een inferieur product.

Overigens ben ik totaal geen Apple fanboy, het interesseert me allemaal niet zoveel. Ik heb nu een iPhone 4S maar heb hiervoor ook een Androidtoestel gehad. Ik vind het alleen een beetje raar dat sommige mensen zo haten op Apple aangezien het een prima bedrijf is dat producten van hoge kwaliteit aflevert.
Ik zeg niet dat de iPhone slecht is. Jij zei gewoon dat het de beste telefoon op de markt is, en dat is niet waar. Verkoopcijfers weet ik overigens niet met zekerheid, want Samsung timmert geloof ik al lange tijd erg goed aan de weg.

Verder heb ik ook niet per definitie iets tegen Apple. Het zijn goede en bovenal mooie producten. Ik krijg alleen jeuk van mensen die iets van Apple willen omdat het per definitie van apple is en 'dus superieur'. Het zijn vaak fantastische apparaten, maar op technisch gebied lopen ze meestal achter op vergelijkbare (goedkopere) apparaten. Laat ik het zo zeggen: ik vind de Apple producten over het algemeen in vergelijking minder 'bang for buck' hebben. Maar het oog wil ook wat, en het zijn echt prachtige producten.
pi_119234664
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Wanneer iets tegen de binnenkant van de "tandjes" komt is het HAP _O_
pi_119234707
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:24 schreef Yreal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wanneer iets tegen de binnenkant van de "tandjes" komt is het HAP _O_
Ziet er wel gaaf uit :D
  donderdag 15 november 2012 @ 12:27:03 #114
165633 eriksd
The grand facade...
pi_119234752
Ik ben wel tevreden over Apple en meer specifiek de iPod. Niet meer, niet minder.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_119234768
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:19 schreef Bananenman het volgende:

[..]

HA EN DAAR GA JE FOUT

Prima bedrijf dat meer geld in de kas heeft dan amerikaanse overheid en waar mensen zichzelf van kant maken door slechte werkomstandigheden dat ze zelfs netten voor de ramen hebben gehangen zodat mensen niet kunnen springen? Dat is niet mijn definitie van een goed bedrijf.

En kwaliteit valt ook tegen; productiefouten, ontwerpfouten en het erge is dat ipv het te accepteren ze het alleen maar goedpraten. En Apple gebruikers slikken het ook nog eens.

En daarmee komt dat de software verouderd is en teletubbie achtig (dat is een mening, vooruit)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_119234794
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ziet er wel gaaf uit :D
bazenplant is het ook. Enige die nog leuk is om te verzorgen. Oh, en mijn pompoen in de achtertuin. Dat ding groeide gewoon centimeters per dag _O_
pi_119234797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:23 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat de iPhone slecht is. Jij zei gewoon dat het de beste telefoon op de markt is, en dat is niet waar. Verkoopcijfers weet ik overigens niet met zekerheid, want Samsung timmert geloof ik al lange tijd erg goed aan de weg.

Verder heb ik ook niet per definitie iets tegen Apple. Het zijn goede en bovenal mooie producten. Ik krijg alleen jeuk van mensen die iets van Apple willen omdat het per definitie van apple is en 'dus superieur'. Het zijn vaak fantastische apparaten, maar op technisch gebied lopen ze meestal achter op vergelijkbare (goedkopere) apparaten. Laat ik het zo zeggen: ik vind de Apple producten over het algemeen in vergelijking minder 'bang for buck' hebben. Maar het oog wil ook wat, en het zijn echt prachtige producten.
Samsung verslaat iPhone al lang in verkoop. iOS heeft een 15% marktaandeel.

Maar design is inderdaad wel fraai
pi_119234825
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef eriksd het volgende:
Ik ben wel tevreden over Apple en meer specifiek de iPod. Niet meer, niet minder.
Ik heb zo'n kleine baby iPod voor hardlopen. Verschrikkelijk irritant zo via iTunes maar hij is klein en ik kreeg hem gratis dus daarom is het wel chill.
pi_119234835
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

HA EN DAAR GA JE FOUT

Prima bedrijf dat meer geld in de kas heeft dan amerikaanse overheid en waar mensen zichzelf van kant maken door slechte werkomstandigheden dat ze zelfs netten voor de ramen hebben gehangen zodat mensen niet kunnen springen? Dat is niet mijn definitie van een goed bedrijf.

En kwaliteit valt ook tegen; productiefouten, ontwerpfouten en het erge is dat ipv het te accepteren ze het alleen maar goedpraten. En Apple gebruikers slikken het ook nog eens.

En daarmee komt dat de software verouderd is en teletubbie achtig (dat is een mening, vooruit)
Propaganda van Samsung!!
pi_119234850
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Propaganda van Samsung!!
Nope, ik heb weinig met samsung. Is allemaal zo plastic
pi_119234917
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

HA EN DAAR GA JE FOUT

Wat is dit voor een hoop onzin? Noem eens één werknemer van Apple die zichzelf van kant heeft gemaakt? Dat zijn medewerkers van Foxconn, een leverancier van Apple. Betekent dat dat Apple geheel geen blaam treft? Nee. Maar kijk eens, wie is er nog meer trouwe klant van Foxconn?

quote:
Major customers of Foxconn currently include:

Acer Inc. (Taiwan)[42]
Amazon.com (United States)[7]
Apple Inc. (United States)[43]
Cisco (United States)[44]
Dell (United States)[45]
Hewlett-Packard (United States)[46]
Microsoft (United States)[9]
Motorola Mobility (United States)[45]
Nintendo (Japan)[47]
Nokia (Finland)[43]
Samsung Electronics (South Korea)[48]
Sony (Japan)[8]
Toshiba (Japan) [49]
Vizio (United States)
Ai, Samsung laat daar net zo goed onderdelen fabriceren. Evenals Microsoft. Dat alleen Apple aanrekenen is wel erg selectieve kritiek he?
pi_119234978
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:32 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Wat is dit voor een hoop onzin? Noem eens één werknemer van Apple die zichzelf van kant heeft gemaakt? Dat zijn medewerkers van Foxconn, een leverancier van Apple. Betekent dat dat Apple geheel geen blaam treft? Nee. Maar kijk eens, wie is er nog meer trouwe klant van Foxconn?

[..]

Ai, Samsung laat daar net zo goed onderdelen fabriceren. Evenals Microsoft. Dat alleen Apple aanrekenen is wel erg selectieve kritiek he?
Ja maar het gaat specifiek om de foxconn fabriek waar de iPhones werden gemaakt en daar heeft Apple wel invloed op.

Maar goed Apple is gewoon een tumor in de technologie-branche en ik snap niet hoe mensen in godsnaam Apple kunnen verdedigen
pi_119234988
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:30 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Nope, ik heb weinig met samsung. Is allemaal zo plastic
Afgezien van een, wellicht eenzijdig, nieuwsberichtje lijken de omstandigheden mij wel mee te vallen. Sowieso zijn de omstandigheden in fabrieken aldaar niet te vergelijken met Westerse landen, waardoor je al snel een vertekend beeld krijgt.
pi_119235010
Lekker facking boeiend welke telefoon je hebt :'(
pi_119235022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef Yreal het volgende:
Lekker facking boeiend welke telefoon je hebt :'(
Oh en dit!
pi_119235063
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:28 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Samsung verslaat iPhone al lang in verkoop.
Nog meer onzin. Android verslaat iOS misschien, dat is iets anders. Niet zo gek ook aangezien er honderden telefoons zijn die op Android runnen en slechts één type telefoon dat iOS draait.

Overigens heeft Samsung Apple het afgelopen kwartaal voor het eerst ooit verslagen qua sales en verliezen ze die voorsprong het volgende kwartaal waarschijnlijk weer meteen. Niet zo gek ook aangezien Samsung toen net de S3 had uitgebracht en Apple op dat moment alleen de 4S op de markt had (een telefoon van bijna een jaar oud).

quote:
South Korean electronics firm Samsung's Galaxy S3 has outsold Apple's iPhone 4S for the first time, becoming the world's best-selling smartphone, says research firm Strategy Analytics.

Samsung sold 18 million models, compared with Apple's 16.2 million sales, in the third quarter of 2012.

The Galaxy S3 "has proven wildly popular with consumers and operators," said Strategy Analytics' Neil Mawston.

However, Apple's new iPhone 5 is widely expected to reclaim the top sales spot.

Strong Galaxy smartphone sales helped Samsung report record profits in the three months to September. Net profit was 6.5tn won ($5.9bn; £3.7bn), up 91% from a year earlier.

But analysts say that one reason Samsung's phone was able to wrest the top sales spot from Apple's iPhone 4 was because many customers were waiting for the iPhone 5, which was launched during the third quarter.
Ik snap best dat niet alles perfect is aan Apple en de iPhones maar die kritiek van jou is óf complete onzin óf geldt net zo goed voor andere fabrikanten.
pi_119235093
Ik heb wat tegen Apple als bedrijf, iPhone als product gezien de prijs en verouderde software en de arrogantie die de gebruikers hebben.

Verder ben ik groot fan van de huidige koers van Microsoft met windows 8, surface, windowsphone8 en ook dat ze mooie kerstpakketten hebben dit jaar
pi_119235126
Zag gister in de kalverstraat een windows 8 winkel 8)7

wil het nou toch wel eens proberen. Android ligt mij niet ( heb mijn htc 3 weken gebruikt) en een nieuwe iphone is mij te duur.
pi_119235147
quote:
15s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Nog meer onzin. Android verslaat iOS misschien, dat is iets anders. Niet zo gek ook aangezien er honderden telefoons zijn die op Android runnen en slechts één type telefoon dat iOS draait.

Overigens heeft Samsung Apple het afgelopen kwartaal voor het eerst ooit verslagen qua sales en verliezen ze die voorsprong het volgende kwartaal waarschijnlijk weer meteen. Niet zo gek ook aangezien Samsung toen net de S3 had uitgebracht en Apple op dat moment alleen de 4S op de markt had (een telefoon van bijna een jaar oud).

[..]

Ik snap best dat niet alles perfect is aan Apple en de iPhones maar die kritiek van jou is óf complete onzin óf geldt net zo goed voor andere fabrikanten.
S3 verkoopt beter dan de iPhone en sinds de iPhone 5 zijn de s3 verkopen alleen maar gestegen dus wat jij zegt dat het weer gaat dalen nu slaat als een lul op een gebakje.

Jij bent een Apple fanboy, dat is niet tof. Stop met deze onzin en het verdedigen van een tumor.
pi_119235166
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:39 schreef Yreal het volgende:

Daar zit steeds wat anders. Hiervoor zat er een VW Up in :')
pi_119235173
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:39 schreef Yreal het volgende:

wil het nou toch wel eens proberen. Android ligt mij niet ( heb mijn htc 3 weken gebruikt) en een nieuwe iphone is mij te duur.
Windows 8 phones zijn echt fraai

HTC 8x is al verkrijgbaar en met 2/3 weken moet de Lumia 920 en 820 uitkomen
pi_119235180
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:39 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

S3 verkoopt beter dan de iPhone en sinds de iPhone 5 zijn de s3 verkopen alleen maar gestegen dus wat jij zegt dat het weer gaat dalen nu slaat als een lul op een gebakje.

Jij bent een Apple fanboy, dat is niet tof. Stop met deze onzin en het verdedigen van een tumor.
hou op :')
pi_119235241
Oh trouwens 50 euro voor degene die mij de jurisprudentie kan vinden waarmee ik kan verdedigen dat een snelweg die geblokkeerd is voor verkeer door middel van betonblokken niet meer toegankelijk is voor verkeer en dus geen weg in de zin van de wvw. :+
pi_119235276
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:39 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik quote slechts de analisten in dat BBC artikel. Kan best als een lul op een gebakje slaan maar ik denk dat ze de verkoopcijfers aardig kunnen inschatten.

Overigens ben ik totaal geen Apple fanboy, ik voelde me slechts verplicht wat tegengas te geven. Ik heb hier niks negatiefs over Android, Windows Phone of Nokia 3310's gezegd. Iedereen heeft z'n voorkeur, en dat is prima. Jij bent echter zo verblind door je Apple haat dat je alleen maar onzin uit je toetsenbord krijgt. Je bent dus eigenlijk nog erger dan al die Apple fanboys :')
pi_119235334
nog steeds geen cijfers :'(
pi_119235344
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:43 schreef Bananenman het volgende:
est als een lul op een gebakje slaan maar ik denk dat ze de verkoopcijfers aardig kunnen inschatten.

Overigens ben ik totaal geen Apple fanboy, ik voelde me slech
Nouja het zijn allemaal feiten wat is noem, al heb je gelijk over die foxconn zooi maar dan is het argument nog valid. Die andere punten zijn alleen op het product zelf van toepassing. Het is dus geen onzin maar bedankt.

Maar verkoopcijfers van Apple inschatten kunnen ze vast heel goed. Net als dat wallstreet 4 miljoen iPads ernaast zat.
pi_119235353
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:46 schreef Yreal het volgende:
Goederenrecht? Hoor het van meer mensen. Slome zooi natuurlijk weer op de UvA :D
pi_119235369
quote:
15s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:46 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Goederenrecht? Hoor het van meer mensen. Slome zooi natuurlijk weer op de UvA :D
en inkomstenbelasting ook niet, en dat tentamen was nog een dag eerder ook
pi_119235423
Ik heb m'n taaltoets niet gehaald
pi_119235436
Ik ben zo pissed, echt ik heb constant mensen in de groepswhatsapp die ik wordt schrijven en het wel hebben gehaald. Zo oneerlijk.
pi_119235442
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Daarom maak je ook een fout, mobile en phone zijn 2 verschillende OS'en, van de grond af opnieuw opgebouwd.

En Apple :r
Oké zou best kunnen. Maar het interesseert mij eigenlijk geen donder. Ik kies gewoon de telefoon die ik mooi en fijn vind. En dat is nu een iPhone. Want ik vind dat Apple fijn werkt en mooie spullen maakt.
Jij vindt van niet. Prima dan neem je iets anders.
pi_119235460
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:46 schreef Yreal het volgende:
pi_119235529
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:50 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Oké zou best kunnen. Maar het interesseert mij eigenlijk geen donder. Ik kies gewoon de telefoon die ik mooi en fijn vind. En dat is nu een iPhone. Want ik vind dat Apple fijn werkt en mooie spullen maakt.
Jij vindt van niet. Prima dan neem je iets anders.
LUMIA 920 *O*

pi_119235607
Tijd om even een hamburgertje te bakken en verorberen. Straks werkgroep inleiding in de bedrijfskunde 2, ik heb geen idee wat ik mee moet nemen of wat ik moet doen. Dat wordt genieten dus
pi_119235609
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:53 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

LUMIA 920 *O*

[ afbeelding ]
Als we nou even snel gaan meeten kan ik hem even gebruiken :Y
pi_119235618
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:56 schreef Boterbartje het volgende:
Tijd om even een hamburgertje te bakken en verorberen. Straks werkgroep inleiding in de bedrijfskunde 2, ik heb geen idee wat ik mee moet nemen of wat ik moet doen. Dat wordt genieten dus
echt een luie kudt student
pi_119235646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:57 schreef Yreal het volgende:

[..]

echt een luie kudt student
Ja dat ben ik! :P
Maakt me ook weinig uit. Ben best lui maar nu werk ik ook veel dus als ik niet lui doe dan word ik erg moe
pi_119235684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

Als we nou even snel gaan meeten kan ik hem even gebruiken :Y
Ik heb hem nog niet, zit nu nog met een lumia 800 want de 920 moet nog uitkomen in Nederland. Waarschijnlijk eind november begin december en dan ga ik ook gelijk over
  donderdag 15 november 2012 @ 13:04:56 #149
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_119235790
Represent bij ambtenarenrecht.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_119235797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef Ryon het volgende:
Represent bij ambtenarenrecht.
Ik heb je gespot!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')