Gelukkig beschik ik sinds vandaag over onmisbare kennis dat biologische wol van stress vrije schapen komt , en dat het verstandig is dat je blijft ademen !quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef papillion het volgende:
Dan word het wel opeens heel echt Joene, dat je hier zelf topics moet gaan openen, nu kun je niet meer terug.
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:00 schreef Keshet het volgende:
Zo, nu mag Spees of Liza. Ik sla nog een paar beurten over.
Ja, dat ja...quote:
Dacht even in kpd te zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, dat ja...
Een spannend visnetje hoef ik ook niet aan te doen om J te verrassen...
[ afbeelding ]
Zoiets...Volgens mij ben je dan helemaal een rollade...
Zal ik vanavond een foto maken in mn rolladenetje? Kunnen we lachen!quote:
Doe normaal!quote:
Goed plan jaquote:Op woensdag 14 november 2012 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe normaal!
Gewoon kop in het zand.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 14 november 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zal ik vanavond een foto maken in mn rolladenetje? Kunnen we lachen!
Maken we een zwangere vrouwen topic..quote:
Absoluutquote:Op woensdag 14 november 2012 09:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maken we een zwangere vrouwen topic..Er is was publiek voor?
zijn dit nou die netdingen die je in het ziekenhuis krijgt?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, dat ja...
Een spannend visnetje hoef ik ook niet aan te doen om J te verrassen...
[ afbeelding ]
Zoiets...Volgens mij ben je dan helemaal een rollade...
Ja, zitten toch ook in je kraampakket? Ik zou ze er vast uithalen. Jarretelletje er aanquote:Op woensdag 14 november 2012 10:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
zijn dit nou die netdingen die je in het ziekenhuis krijgt?
Ja hoor, voel me op wat harde buiken na weer helemaal in orde bloeddruk van 100/45 dus kwam waarschijnlijk daardoor. Mijn volgende afspraak is vanavond pas van 17u tot 22u en ik kan carpoolen dus nu even lang uit op de bank.quote:
Ja?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
zijn dit nou die netdingen die je in het ziekenhuis krijgt?
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:07 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
straks ben ik weer na 4 maanden zwanger
Gewoon afklemmen..quote:Op woensdag 14 november 2012 10:08 schreef Logician het volgende:
Hier gaat er na deze zwangerschap echt een knoop in, we hadden de mogelijkheid eerst nog open gehouden maar ik wil echt nooit meer zwanger zijn na deze zwangerschap
Heeft niet gewerkt denk ik of wel? Of heeft ie last van zijn korte kortetermijngeheugen?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:15 schreef Kyara het volgende:
of je man mee laten kijken tijdens de bevalling
Misschien vond ie het wel opwindend... ook daarvoor heb je vast publiek..quote:Op woensdag 14 november 2012 10:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt denk ik of wel? Of heeft ie last van zijn korte kortetermijngeheugen?
Die is vrijdagquote:Op woensdag 14 november 2012 10:42 schreef Omentielvo het volgende:
Liza, ik hoop dat je baby rekening houdt me jouw wensen en gewoon nog even wacht totdat je wat uitgerust bent
Estrys, succes met je laatste dag
L-E,voor je 10 weken
Logican,sterkte en rustig aan doen
Geen pottenkijkers is altijd goed!quote:Op woensdag 14 november 2012 10:47 schreef vencodark het volgende:
Yeah! A.s. Maandag echo voor geslachtsbepaling.Lekker mijn vriend en ik en even geen pottenkijkers.
We lichten ook nog niemand in dat wij stiekem al gaan kijken. 18 dec. zou ik pas een nieuwe echo hebben (20 wkn) en dan gaan onze moeders mee. Nu gaan we maandag alvast kijken en houden we het eventjes geheim. Dag of wat later zullen we het wel vertellen, dan niet de 18e pas. Maar we willen deze echo toch graag even met z'n tweeën.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers is altijd goed!
Oh, sommigen nemen de ouders mee, en schoonouders en broers en zussen en gaan dan broodjes shoarma eten enzo..quote:Op woensdag 14 november 2012 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
Wie kijken er anders allemaal mee dan?trouwens, ik ben terug uit Canada en onderweg naar huis
Morgenmiddag de 20-weken echo!!
De 20 weken echo is wel een medische echo... Je kan ook nieuws krijgen op dat moment waar je de oma's helemaal niet bij wilt hebben...quote:Op woensdag 14 november 2012 10:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
We lichten ook nog niemand in dat wij stiekem al gaan kijken. 18 dec. zou ik pas een nieuwe echo hebben (20 wkn) en dan gaan onze moeders mee. Nu gaan we maandag alvast kijken en houden we het eventjes geheim. Dag of wat later zullen we het wel vertellen, dan niet de 18e pas. Maar we willen deze echo toch graag even met z'n tweeën.We denken een jongen, zou verrast zijn bij een meisje. Maar wat hebben we er zin in!
Hier ook niet, ook de kinderen niet mee...quote:Op woensdag 14 november 2012 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
Oh da's wel leuk, de oma's mee!
Hier mag dat helemaal niet omdat het een medische echo is.
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, sommigen nemen de ouders mee, en schoonouders en broers en zussen en gaan dan broodjes shoarma eten enzo..
die is braaf aan het hoofdeinde blijven staan. Dus die heeft niks van de ravage down under gezienquote:Op woensdag 14 november 2012 10:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt denk ik of wel? Of heeft ie last van zijn korte kortetermijngeheugen?
Bij ons staat er nadrukkelijk bij dat het NIET de bedoeling is dat er meer mensen meekomen met de 20 weken echo.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De 20 weken echo is wel een medische echo... Je kan ook nieuws krijgen op dat moment waar je de oma's helemaal niet bij wilt hebben...
Dat zou ik toch nog eens overdenken.
Ik moet er niet aan denken om met een heel gevolg naar de seo te gaan eerlijk gezegd. En inderdaad wat Tico zegt.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De 20 weken echo is wel een medische echo... Je kan ook nieuws krijgen op dat moment waar je de oma's helemaal niet bij wilt hebben...
Dat zou ik toch nog eens overdenken.
Hier ook, en ook dat je eventuele kinderen beter thuis kunt laten.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij ons staat er nadrukkelijk bij dat het NIET de bedoeling is dat er meer mensen meekomen met de 20 weken echo.
Hier staan die bij dat rijtje van niet meebrengen. Kinderen hebben ze bij ons ook liever niet bij de groei echo's erbij.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier ook, en ook dat je eventuele kinderen beter thuis kunt laten.
Ik heb toen uiteindelijke een pretecho ingepland waar de toekomstige oma's & overgrootmoeder mee naartoe gingen. Sfeer is wat meer ongedwongen, er wordt meer de tijd genomen, etc. Ziekenhuis blijft toch een ziekenhuis. Mijn ervaring is dat ze daar ook heel lief zijn, maar ze hebben nou eenmaal minder tijd en -nogmaals- het blijft een ziekenhuis.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
Oh da's wel leuk, de oma's mee!
Hier mag dat helemaal niet omdat het een medische echo is.
Dat moment, dat die echoscopiste tegen je zegt "ik zeg het maar gewoon.. Maar dit is écht niet goed." Hoe je dan door de grond zakt..quote:Op woensdag 14 november 2012 11:18 schreef Ticootje het volgende:
Het verhaal van Tan staat me nog wel bij, die gewoon hoorde bij de 20 weken echo dat het kindje waarschijnlijk niet zou overleven...
Het kan gewoon.... Een pretecho vooraf is geen garantie dat alles op de 20 weken echo wel goed is. Als ze echt iets zien bij de pretecho dan zullen ze je doorsturen, maar ze gaan niet specifiek opzoek naar afwijkingen, en dat doen ze bij de 20 weken echo wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat moment, dat die echoscopiste tegen je zegt "ik zeg het maar gewoon.. Maar dit is écht niet goed." Hoe je dan door de grond zakt..
quote:
Ja zoeken, meten, uitleggen... Van bovenaf, van de zijkant, door de midden... Of ik even wilde springen, want baby lag net niet goed voor een andere meting...quote:Op woensdag 14 november 2012 11:26 schreef Kyara het volgende:
seo was hier ook echt zoeken, meten en uitleg geven en als blijkt dat alles goed is nog even de leuke plaatjes maken.
dat laatste hier ook inderdaad. Al blijft het dan nog steeds spannend want als je er 1 hebt gehad moet de volgende nog.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zoeken, meten, uitleggen... Van bovenaf, van de zijkant, door de midden... Of ik even wilde springen, want baby lag net niet goed voor een andere meting...
Ondertussen ook wel gewoon gelachen, want het was wel vrij snel duidelijk dat er niets mis was met de kleine.
Sowieso wij en onderzoeken bij verloskundige is gewoon lachenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zoeken, meten, uitleggen... Van bovenaf, van de zijkant, door de midden... Of ik even wilde springen, want baby lag net niet goed voor een andere meting...
Ondertussen ook wel gewoon gelachen, want het was wel vrij snel duidelijk dat er niets mis was met de kleine.
Moet je een keizersnede omdat je dat al eerder hebt gehad?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:44 schreef milka82 het volgende:
Hier ook verder niemand mee naar de SEO,de dvd is later wel bekeken door de trotse zussen en opa's en oma's.Mini zag de baby op tv en riep: hee, babyboerke! Die was al wel eens mee geweest naar de vk.
Vanochtend moest ik naar de gyn, dezelfde die ik ook had gehad met de jongste. Vijf weken terug kwam ik in het ziekenhuis met dat darmgedoe hem tegen en hij stond er op dat ik een afspraak met hem maakte, vond het zelfs vreemd dat ik bij de verloskundige liep omdat ik de vorige zwangerschap ook bij hem liep. Dus ik braaf er heen, vraagt ie me hoe het met mijn Chlomidkuur gaat. Uuh, dat is niet helemaal meer nodig want ik zit hier 22 weken zwanger te wezen. Dat wist ie niet?! (Nee, ik loop altijd met zo'n pens rond). Wat een vent ook......
Daarna nog even controle gehad, alles was goed, hij vond het zo leuk dat we nu een ventje kregen na twee meiden en wilde graag mijn keizersnede doen. Over een week of 16........Whaaaah dacht ik, dat kan helemaal niet, dan al een baby, we moeten nog de kamers verbouwen, trouwen en ik heb nog niks voor hem!
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet je een keizersnede omdat je dat al eerder hebt gehad?
Dan snap ik zn verbazing jaquote:
Om het feit dat ik me nog een keer liet bezwangeren ( hij begon wel meteen erover dat een sterilisatie tijdens een keizersnede mogelijk wasquote:
Oh dat van de verloskundige... ik dacht namelijk dat als je al meerdere keizersnedes hebt gehad je een kans had dat de placenta zich op het litteken nestelt en dat is niet doorbloed enzo, en dus moet je gewoon sowieso onder controle... Joh ik heb er ballen verstand van.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
Om het feit dat ik me nog een keer liet bezwangeren ( hij begon wel meteen erover dat een sterilisatie tijdens een keizersnede mogelijk wasDat is heel mooi, die optie wil ik) of dat ik gewoon bij een verloskundige loop? Want dat kan gewoon tot de 36 e week, daarna naar de gyn.
Welke verzekering??quote:Op woensdag 14 november 2012 12:45 schreef milka82 het volgende:
Ik heb net gekeken, op advies van de gyn want die begon er ook al over dat een rekening achteraf niet tof is, en het wordt volledig vergoed, godzijdank.
quote:
quote:
Ik zie dit:quote:
Ik keek bij sterilisatie...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zie dit:
Inhoud zorg
De vrouwelijke verzekerde heeft vanaf de leeftijd van 21 jaar recht op vergoe- ding van de volgende anticonceptiva:
- orale anticonceptiva (de pil);
- de prikpil;
- het spiraaltje;
- het pessarium occlusivum;
- het implanteerbare hormoonstaafje; - hormonale pleisters;
- de vaginale ring;
- de morning-after pil.
Ik zie de AV gezin ook niet op de site voor 2013... Alleen dat het bij de AV van 35 eu per maand vergoed wordt...quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 14 november 2012 12:59 schreef papillion het volgende:
Incantrix![]()
Wil je wel iets heel liefs zeggen maar dit soort momenten blijven waarschijnlijk altijd lastig. We moeten het topic op 13 december maar gewoon op slot gooien, want dan mag/kan er helemaal niemand bevallen!
Wij hebben Delta Lloyd compleet en daar zit het ook in als het goed is.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zie de AV gezin ook niet op de site voor 2013... Alleen dat het bij de AV van 35 eu per maand vergoed wordt...
Laat maar...
Dat zou ik echt naadje vinden, je ligt dan toch al open en op de o.k. Geldbesparing eerder toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:05 schreef laziness het volgende:
Let op dat er verzekeringen zijn waarbij de sterilisatie als een aparte operatie gedaan moet worden en niet gelijk tijdens de KS mag.
Had simmu niet daarom nog een rekening achteraf?
Dat is toch compleet begrijpelijk. Ik krijg al een brok in mijn keel als ik dit lees. Hoop echt van harte dat het je bespaard blijft!quote:Op woensdag 14 november 2012 13:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
en als er andere mensen bevallen vind ik dat wel mooi ofzo, maar ik hoop wel heel erg dat ons meisje een eigen datum mag krijgen. Ik vind het al erg genoeg dat ik zaterdagochtend als ik mijn zoon feliciteer in mijn achterhoofd waarschijnlijk niet denk "hij is zo groot!" oid maar "vorig jaar kon ik jou nu niet feliciteren, want jij sliep bij opa en oma omdat wij naar Leiden moesten" ofzo.
Maargoed, het komt wel goed, het is alleen een confronterende tijd.
Ja, ik kijk ook nu bij delta loyd, daar zit het al in de goedkoopste... Daar zit ook de eigen bijdrage kraamzorg en ziekenhuis gewoon gedekt...quote:Op woensdag 14 november 2012 13:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij hebben Delta Lloyd compleet en daar zit het ook in als het goed is.
Fijn om weer wat van je te horen! Hopelijk herstel je snel en kun je goed van je meisje genieten.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
*komt ook om het hoekje kijken
Coco en Cathmar nog gefeliciteerd!!
![]()
![]()
Ik kom nog even officieel afscheid nemen;
Na twee dagen gel om de bbm te laten verstrijken hebben ze mij maar bruut aan de weeënopwekkers gehangen, 2,5 uur later zat ik op de 10 cm. Bij het persen was de koek op, dus vacuümpomp en bijzonder flinke knip (gezien de plek waar de knip eindigt had het gerust een totaalruptuurtje kunnen worden) maar toen was mini er dan ook echtHet was wat moeilijk op gang komen maar nu we thuis zijn gaat het een stuk beter
Dankjewelquote:Op woensdag 14 november 2012 13:08 schreef papillion het volgende:
[..]
Dat is toch compleet begrijpelijk. Ik krijg al een brok in mijn keel als ik dit lees. Hoop echt van harte dat het je bespaard blijft!
Ik zat ook net te kijken dat je al met een veel minder uitgebreid pakket veel vergoed krijgt. Wij hebben de compleet omdat dat de 'laagste' polis is waarbij fysio 100% vergoed wordt, maar als je niet zo'n gammel lijf hebt als het onze kun je met een lagere dekking prima verzekerd zijn daarquote:Op woensdag 14 november 2012 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ook nu bij delta loyd, daar zit het al in de goedkoopste... Daar zit ook de eigen bijdrage kraamzorg en ziekenhuis gewoon gedekt...
Jenig, wat heftig! Ik wens je een heel vlot herstel en heel veel geluk met de miniquote:Op woensdag 14 november 2012 13:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
*komt ook om het hoekje kijken
Coco en Cathmar nog gefeliciteerd!!
![]()
![]()
Ik kom nog even officieel afscheid nemen;
Na twee dagen gel om de bbm te laten verstrijken hebben ze mij maar bruut aan de weeënopwekkers gehangen, 2,5 uur later zat ik op de 10 cm. Bij het persen was de koek op, dus vacuümpomp en bijzonder flinke knip (gezien de plek waar de knip eindigt had het gerust een totaalruptuurtje kunnen worden) maar toen was mini er dan ook echtHet was wat moeilijk op gang komen maar nu we thuis zijn gaat het een stuk beter
Zowel ik als Mignonne zijn met die Start verzekering van Delta Lloyd bevallen en kwamen er goed mee uitquote:Op woensdag 14 november 2012 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ook nu bij delta loyd, daar zit het al in de goedkoopste... Daar zit ook de eigen bijdrage kraamzorg en ziekenhuis gewoon gedekt...
Ja waarschijnlijk gaat het ook die verzekering worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Zowel ik als Mignonne zijn met die Start verzekering van Delta Lloyd bevallen en kwamen er goed mee uit
Ik zou toch wel iets aanzetten als je gaat bevallen.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:17 schreef papillion het volgende:
Oja verzekering, eens gaan kijken wat onze verzekeraar bied. Weet niet goed of ik wel naar een andere verzekering over durf, ook omdat kraamzorg nu al geregeld is en bevallen in 2012 zeker nog kan gebeuren.
Wel of niet aanvullend aanzetten moeten we iig herzien. Op basis van de vergoedingen/kosten van dit jaar het wel al uitgerekend en daar was de conclusie dat het eigenlijk niet nodig is. Pas als we van alles wat we eventueel gebruik willen maken ook echt gebruik maken dan worden de kosten van verzekeren goedkoper dan het zelf betalen. Maar wie weet is er nu toch iets veranderd waardoor het wel interessant wordt.
Ik was 8 maanden zwanger toen ik per 1 januari overstapte. Was geen probleem. Wel van tevoren geinformeerd naar het kraambureau.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk gaat het ook die verzekering worden.
Alleen er staat uiterlijk aanvragen kraamzorg bij 4 maanden, en op moment van overstappen, heb ik nog 2 weken tot mn datum.
Ik ga het in ieder geval op een rijtje zetten, dan kan ik beter inschatten wat ik kan verwachten. Voor nu is het ergens ook nog vaag om "extra kosten" te verwerken. Denk dat zodra ik 'n mooi lijstje heb ik gewoon nog hier om info kom polsenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou toch wel iets aanzetten als je gaat bevallen.
De eventuele ziekhuiskosten, eigen bijdrage kraamzorg. Je weet niet hoe je uit de bevalling komt en of je daar nog extra kosten op zal maken.
Als je al een slecht gebit hebt en je nu goed verzekerd bent, moet je zeker blijven zitten.. Dikke kans namelijk dat een andere verzekering je medisch wilt keuren als je een goed uitgebreide tandarts verzekering afsluit en dan kom je dus niet eens door de acceptatie..quote:Op woensdag 14 november 2012 13:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik blijf bij mijn verzekering. Ik betaal veel, maar krijg ook veel. Ik heb de meest uitgebreidde tandartsverzekering, maar heb die met mijn gebit ook echt nodig. Met de kraamzorg krijg ik bijv. nu 20 uur extra als ik dat wil. Is de vorige keer heel handig gebleken. Die 20 uur gebruik ik nu zodat de kraamhulp bij de bevalling in het ziekenhuis kan zijn.
Daarbij betaald mijn werk ook mee aan de verzekering van mij en mijn man (ok, maar 7 euro pp, maar tis toch weer wat)
Nou, ik ben morgen 12 weken en volgens mij duurt het dan toch nog een week of 8 voor ik 20 weken ben, dus dan zitten we toch ergens in januari... Of is de naam misleidend en wordt die echo in een andere week gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 12:43 schreef pessie het volgende:
Hier staat in de folder dat er geen kids mee naar binnen mogen tijdens medische echo's. Wel mag er een oppas met je kind in de wachtkamer zitten.
Hooi, bedoel je niet 10 december? 10 januari ben ik 34 weken en dan ben jij de 20 weken al lang voorbij.
Ik was net aan het vergelijken!quote:Op woensdag 14 november 2012 13:40 schreef Incantrix het volgende:
Milka, huh? Wazig hoor.. Hoop dat je snel meer weet!
Nu ik de dekkingen van 2013 nog eens na zit te kijken zie ik dat onze aanvullende verzekering flink is uitgekleed. Geen 100% fysio meer en nog wat van die dingen.. Premieberekening zegt dat als wij 1 stapje terug doen, we 10 euro per maand minder kwijt zijn als gezin, laten we het zo betalen we komend jaar 11 euro meer als nu. Een stapje terug doen betekent 9 fysio-behandelingen minder vergoed krijgen, dus nu slaat de twijfel toe.. Ik heb nu bi, stel dat ik daar flinke nasleep van heb (en misschien ook nog eens bekkenbodemfysio na de bevalling?) is het niet heel handig nú terug te schroeven, maar ik vind meer als 300 euro als gezin wel weer veel. Hmpf. Maar eens even bedenken wat wijsheid is.. Volgens mij is het niet mogelijk per persoon verschillende dekkingen te doen, anders schroefde ik lief alvast terug.
Dat is met aanvulldende verzekeringen ook, daarom durf ik al jaren niet over te stappen. Ik heb belachelijk veel fysio gehad de afgelopen jaren. Bekkenbodemfysio na bevalling, scheurtje in enkelband, bi en ischias voor en na zwangerschap Stef, nu weer bi en ischias, zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op woensdag 14 november 2012 13:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je al een slecht gebit hebt en je nu goed verzekerd bent, moet je zeker blijven zitten.. Dikke kans namelijk dat een andere verzekering je medisch wilt keuren als je een goed uitgebreide tandarts verzekering afsluit en dan kom je dus niet eens door de acceptatie..
Ik ben lichamelijk ook een wrak, dus ik zet wat dat betreft hoog in op die vergoedingen. De kans dat je het gaat gebruiken is gewoon groot natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is met aanvulldende verzekeringen ook, daarom durf ik al jaren niet over te stappen. Ik heb belachelijk veel fysio gehad de afgelopen jaren. Bekkenbodemfysio na bevalling, scheurtje in enkelband, bi en ischias voor en na zwangerschap Stef, nu weer bi en ischias, zo kan ik nog wel even doorgaan
Ik zit nu in een dekkingsoverzicht van 2013 en daar zit bij het stapje voor de compleet 27x fysio, bij de compleet 36xquote:Op woensdag 14 november 2012 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was net aan het vergelijken!
Maar delta loyd zit toch wel met een volledige vergoeding? die compleet?
Klopt. Wij hebben nu alleen 1 polis met z'n allenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:45 schreef laziness het volgende:
Tenzij je een gezinpolis hebt is de polis toch ieder voor zich en dus ook of je aanvullend verzekerd of niet?
Jah, ik denk dat ik het voor nu ook maar even zo laat. Maar per 2014 ga ik echt weer even flink spitten hoor, ik vind het zo veel geld!quote:Op woensdag 14 november 2012 13:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben lichamelijk ook een wrak, dus ik zet wat dat betreft hoog in op die vergoedingen. De kans dat je het gaat gebruiken is gewoon groot natuurlijk.
Volgens mij klopt het wel, ik heb nog 9 weken te gaan tot de 40 weken en dat is 17 januari. Dus ben je nu 12 dan is 10 januari logisch voor 20 weken echo. Die word wel zo goed mogelijk in de 20 weken gepland, ooit weekje eerder ik had hem pas op 21 zelfs, maar heel misleidend is de naam dus niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:42 schreef Hooiwagen het volgende:
[..]
Nou, ik ben morgen 12 weken en volgens mij duurt het dan toch nog een week of 8 voor ik 20 weken ben, dus dan zitten we toch ergens in januari... Of is de naam misleidend en wordt die echo in een andere week gedaan.
Ja de aanvullende verzekeringen worden behoorlijk aangepast... Daarom ben ik behoorlijk aan het vergelijken en aan het zoeken.. Ook voor J... Die moet 11 eu extra betalen voor dezelfde verzekering die hij nu heeft, maar alle vergoedingen worden minder... Dus goed aan het kijken...quote:Op woensdag 14 november 2012 13:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zit nu in een dekkingsoverzicht van 2013 en daar zit bij het stapje voor de compleet 27x fysio, bij de compleet 36x![]()
Maar dit jaar dus nog wel volledig, ik zat me net af te vragen wanneer dat veranderd is..
dat is wel mogelijk om als partners verschillende verzekeringen te hebben, let alleen even op dat de kinderen op de hoogste dekking staat.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:40 schreef Incantrix het volgende:
Milka, huh? Wazig hoor.. Hoop dat je snel meer weet!
Nu ik de dekkingen van 2013 nog eens na zit te kijken zie ik dat onze aanvullende verzekering flink is uitgekleed. Geen 100% fysio meer en nog wat van die dingen.. Premieberekening zegt dat als wij 1 stapje terug doen, we 10 euro per maand minder kwijt zijn als gezin, laten we het zo betalen we komend jaar 11 euro meer als nu. Een stapje terug doen betekent 9 fysio-behandelingen minder vergoed krijgen, dus nu slaat de twijfel toe.. Ik heb nu bi, stel dat ik daar flinke nasleep van heb (en misschien ook nog eens bekkenbodemfysio na de bevalling?) is het niet heel handig nú terug te schroeven, maar ik vind meer als 300 euro als gezin wel weer veel. Hmpf. Maar eens even bedenken wat wijsheid is.. Volgens mij is het niet mogelijk per persoon verschillende dekkingen te doen, anders schroefde ik lief alvast terug.
Straks in je verlof? Dagje voor gaan zitten?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klopt. Wij hebben nu alleen 1 polis met z'n allen
[..]
Jah, ik denk dat ik het voor nu ook maar even zo laat. Maar per 2014 ga ik echt weer even flink spitten hoor, ik vind het zo veel geld!
Het is geniaal... Ik kom er pas net achter door het vergelijken...quote:Op woensdag 14 november 2012 13:50 schreef L-E het volgende:
Chiropractor komt uit een ander potje dan de fysio, dus die twee combineren is slim, ik doe het ook.
Nou, idd zeg, ik heb dat nooit bedacht eigenlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 13:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja de aanvullende verzekeringen worden behoorlijk aangepast... Daarom ben ik behoorlijk aan het vergelijken en aan het zoeken.. Ook voor J... Die moet 11 eu extra betalen voor dezelfde verzekering die hij nu heeft, maar alle vergoedingen worden minder... Dus goed aan het kijken...
Maar die compleet kun je behoorlijk mee uit de voeten? Dan doe je toch fysio en chiropractor... J loopt nu ook bij de chiropractor omdat zn SI gewricht steeds verschuift..
Ik betaal dat ongeveer per jaarquote:Op woensdag 14 november 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
Bij delta loyd zou ik rond de 130 eu per maand komen, met tandartsverzekering... Dat is een tientje meer dan ik nu betaal bij ohra, maar met een veel uitgebreidere dekking.
Per jáár??quote:Op woensdag 14 november 2012 13:55 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik betaal dat ongeveer per jaar. Voor een van de meest uitgebreide verzekeringen...
Da's hier gelukkig dus wel allemaal goed geregeld.
Wat dan weer bizar is: als je in een ziekenhuis bevalt, betaalt de verzekering gewoon alles op de rekening, ook luiers, verzorgingsproducten, ...
Beval je thuis (wat hen een pak minder kost), dan kan je niets van die kosten inbrengen...
Ja, is alternatief.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:58 schreef Incantrix het volgende:
Chiropractir, valt dat onder alternatieve geneeswijzen? Zie 'm niet staan in het dekkingenoverzicht.
Ja, ziequote:Op woensdag 14 november 2012 13:48 schreef papillion het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het wel, ik heb nog 9 weken te gaan tot de 40 weken en dat is 17 januari. Dus ben je nu 12 dan is 10 januari logisch voor 20 weken echo. Die word wel zo goed mogelijk in de 20 weken gepland, ooit weekje eerder ik had hem pas op 21 zelfs, maar heel misleidend is de naam dus niet.
Nou ik hoop niet dat ik zo vaak moet zeg.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:02 schreef Ticootje het volgende:
27 behandelingen, uitgaande dat een jaar 52 weken heeft, kun je ongeveer elke 2 weken naar de fysio...
Thnxquote:
Voor die 50 eu per jaar.... Daar zou ik me dan toch weinig druk om maken..quote:Op woensdag 14 november 2012 14:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnxgoede tips wel hier
Nog een extra euvel bedacht: eens in de twee jaar krijgen wij beiden 100 euro vergoed op een nieuwe bril. Lief kan dit jaar nog wel een nieuwe bril kopen (we zitten alweer aan de twee jaar), maar ik kan dit jaar niet meer, omdat je ogen/sterkte door de zwangerschap kunnen wijzigen. Denk dat ik dan toch maar alleen lief terugschroef, komend jaar die 100 euro cashen en eventueel die 9 extra behandelingen fysio en dan het jaar erop zelf ook terug.
Gaat niet fijn zo....quote:Op woensdag 14 november 2012 09:27 schreef Estrys het volgende:
Ene laatste dag vandaag! Maar ik ben verschrikkelijk kortademig en heb al sinds ik wakker werd hartkloppingen. Ik word er gewoon een beetje naar van dus ik denk dat ik de dag niet vol ga maken vandaag. Even opletten ook dat ik niet ga hyperventileren.
Oohh, nee, maar ik bedoel voor komend jaarquote:Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor die 50 eu per jaar.... Daar zou ik me dan toch weinig druk om maken..
J heeft vorig jaar nog een nieuwe bril aangeschaft, die was in totaal iets van 400 euDus of ik nu 400 eu per 2 jaar betaal of 300... Dat zal me werkelijk aan mn anus oxideren.. Zeker omdat de verzekeringen die brillen wel goed dekken erg duur zijn. Vaak heb je die aanbiedingen dat je dan het montuur gratis krijgt... Dus huppa, 120 eu eraf... Extra korting bij betaalde opticien... uiteindelijk betaal je iets van 200 eu ofzo?
--Bij die compleet aanvulling, 1x per 2 jaar 100 eu... Dus als jij compleet blijft en je je vent terugschroeft, moet hij ff in dec een bril gaan halen... En kan jij dus volgend jaar weer.
Oh en ik geef het uit aan een zonnebril....
Dat kan inderdaad, maar dat willen ze nog wel eens afschoppen, of dat het gewoon net niet warm genoeg is. Ik zou gewoon op Marktplaats even kijken naar een voetenzak. Er zijn ook wel alternatieve merken en ik heb ook nog wel een bruine te koop van Altabebequote:Op woensdag 14 november 2012 14:48 schreef Fieder het volgende:
Cathmar![]()
gefeliciteerd!!
Ik was aan het teruglezen, begrijp ik het goed dat die Wallaboo leaf eigenlijk te dik is om als dekentje voor de maxicosi te dienen? Daar wil hem voor aanschaffen namelijk, anders hoeft het niet...
Kan je trouwens niet gewoon een los (wieg) dekentje over de beentjes leggen oid? (bespaart hoop geld)
Nog 100 dagen tot mijn uitgerekende datum![]()
"in mijn tijd" bestonden er geen voetenzakken voor de maxi cosi, en moesten we wel met een dekentje werken. Gaat prima hoor, met een jas en een muts enzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:48 schreef Fieder het volgende:
Cathmar![]()
gefeliciteerd!!
Ik was aan het teruglezen, begrijp ik het goed dat die Wallaboo leaf eigenlijk te dik is om als dekentje voor de maxicosi te dienen? Daar wil hem voor aanschaffen namelijk, anders hoeft het niet...
Kan je trouwens niet gewoon een los (wieg) dekentje over de beentjes leggen oid? (bespaart hoop geld)
Nu weet ik natuurlijk niet wat jouw tijd was, maar ik heb de foto's dat ik zelf in de maxicosi lig met een voetenzak aan. Nu ben ik van in de zomer maar zeker richting de winter vonden mijn ouders het toen al super handig omdat wat vlindur ook zegt. In de zak, muts op en gaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
n jas en een muts enzo.niks te koud of moeilijk.
Ik ben om 14 uur naar huis gegaanquote:Op woensdag 14 november 2012 14:15 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Gaat niet fijn zo....
Helpt het je om even een moment voor jezelf te pakken en je dan even goed kan concentreren op je ademhaling zodat je weer wat rustiger word?
dan zal ik m wel te duur hebben gevonden.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:11 schreef papillion het volgende:
[..]
Nu weet ik natuurlijk niet wat jouw tijd was, maar ik heb de foto's dat ik zelf in de maxicosi lig met een voetenzak aan. Nu ben ik van in de zomer maar zeker richting de winter vonden mijn ouders het toen al super handig omdat wat vlindur ook zegt. In de zak, muts op en gaan.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik daarom ook maar gewoon heb aangenomen dat het hoort en handig is. Al lijkt het me voor onze kleine dadelijk in de winter in ieder geval lekker warm handig.
Huh? Jij was 14 toen je een maxicosi kocht?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan zal ik m wel te duur hebben gevonden.je bent vast ouder dan 14? toen kocht ik mijn Maxi-Cosi. ik vond het onzin, gewoon lekker een jas aan. maar goed, ze zaten ook bijna nooit in die Maxi Cosi, en in de auto vond ik het echt te warm
nee, 14 jaar geleden/ En Papillion zegt dat zij in een maxi cosi lag mét voetenzak.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Huh? Jij was 14 toen je een maxicosi kocht?
Hehe dat kan natuurlijk ook. Mijn ma heeft mijn oma wel een heel aantal zaken zelf laten knutselen, dus dat kan ze ook zomaar gedaan hebbenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan zal ik m wel te duur hebben gevonden.je bent vast ouder dan 14? toen kocht ik mijn Maxi-Cosi. ik vond het onzin, gewoon lekker een jas aan. maar goed, ze zaten ook bijna nooit in die Maxi Cosi, en in de auto vond ik het echt te warm
Mits je na 21 -12 bevalt... Dan bestaat de wereld niet meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:43 schreef Estrys het volgende:
En dat was nog voor het broeikaseffect buuf!![]()
Lieve mensen, er zijn ook nog gewoon winkels na je bevalling hè. Ik bedoel het is bijvoorbeeld ook mogelijk om even snel een voetenzak te gaan kopen mocht je hem in juni toch nodig blijken te hebben.
Nee maar dan heeft het nu ook weinig zin om een voetenzak te gaan kopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mits je na 21 -12 bevalt... Dan bestaat de wereld niet meer.
Ik heb geen idee, ik heb 'm nooit gebruikt voor de mc, daar had ik een gewone voetenzak voor. Heb vandeweek toevallig wel de mc opgehaald, ik kan het even proberen met een knuffel erin ofzo? Octo zei dat geloof ik he?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:48 schreef Fieder het volgende:
Cathmar![]()
gefeliciteerd!!
Ik zal ff kijken vandeweek, ok?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef Fieder het volgende:
Dat zou fijn zijn Incan![]()
Ik weet heel goed dat er straks nog winkels zijn maar het moet NUHUUUUEn ik wil in het ziekenhuis bevallen dus de maxicosi moet eigenlijk meteen lekker warm zijn...
Morgen opruimen. Sorry. Ben nu mobiel.quote:
Ik snap je!!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:43 schreef OooLizaooO het volgende:
Full-time in de zin van: even niet in de week-om-week-co-ouderschap-regeling.
Dus in een regime dat ik perfect zou moeten aankunnen (behalve dat ziek zijn dus). Maar tijdens het naar school gaan, was het ook al op het randje...
Onze mini kwam in juni met 2460 gram en kon zichzelf niet goed warm houden. Ik was blij met de voetenzakquote:Op woensdag 14 november 2012 16:13 schreef Hooiwagen het volgende:
Zou je zoiets in juni ook nog nodig hebben?
No worriesquote:Op woensdag 14 november 2012 18:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Morgen opruimen. Sorry. Ben nu mobiel.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Kijk, moest ik niet weten wat te doen met m'n geld: http://webshop.babydeluxe(...)l-babykamer-woodwork
Assistentie bij bevallingquote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef L-E het volgende:
Vandaag kraamzorg aangevraagd. En me meteen afgevraagd wat daar nou de meerwaarde van is, tbh.
Ik vond het echt zo heerlijk de vorige keer. En gezellig. Eigenlijk kan het nu alleen maar tegenvallen zei mijn man. Maar dat zien we wel. Komt vast goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Controle van je baby.
Je kan ook minimaal aanvragen. 24 uur is minimum.
Dat dus idd, maar vooral ook die hulp bij het opstarten van borstvoeding, zó belangrijk om daar goede hulp bij te treffen. Als je flesvoeding gaat geven is het toch ook wel erg prettig om even een beetje aan de hand te worden genomen en de ins en outs te leren.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Assistentie bij bevalling
De was
Ontbijt op bed
Fruithapjes
Stofzuigen
Zorg voor broertje/ zusje als jij in het kraambed ligt.
De was
Wondverzorging
Ondersteuning bij borstvoeding
De was
Ik zie de meerwaarde wel
Ja maar das alleen als je een milieubewuste kraam treft.quote:
Hell yeah, wrom doen ze dat? Hier ook drie wasjes ofzo de eerste dag, de volgende dag gewoon eentje...op ons verzoekquote:Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja maar das alleen als je een milieubewuste kraam treft.
Anders staat je wasmachine gerust 6 keer per dag te loeien
Ik heb net een nieuwe machine waar 8 kilo in kanquote:Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja maar das alleen als je een milieubewuste kraam treft.
Anders staat je wasmachine gerust 6 keer per dag te loeien
Ja, Amsterdam. Onderbezetting en vakantietijd (juli). Vooral dat laatste vind ik moeilijk te verteren; dan moeten ze de vakanties wat beter spreiden. Nou ging met mij en S alles goed, maar bij de andere twee gezinnen was er ondervoeding bij de ene en een depressieve moeder bij de andere, dus was ze al snel erg blij dat het bij mij goed ging, en kreeg ik effectief nog minder tijd.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:48 schreef Cantare het volgende:
Wat jammer... hier was ze echt het volle aantal uren. Maar jij woont in een grote stad, toch? Ik heb wel vaker gehoord dat het daar (door onderbezetting?) heel anders kan gaan.
Die van mij kwam om 8:30 en ging om 15 uur weer weg. Ze waste, streek, stofzuigde, verschoonde het bed, verzorgde mijn wond, hielp bij de borstvoeding, bracht mij EN mijn man ontbijt op bed, maakte fruithapjes, hielp bij de babyverzorging, ontving bezoek, scheepte bezoek af en keek ondertussen nog mee naar soaps... Ik denk dat het superwoman was als ik het zo leesquote:Op woensdag 14 november 2012 22:47 schreef miss_sly het volgende:
Hier deed ze geen was, hoor. En ze poetste niet, en geen fruithapjes of verwennerij. Controles bij mij en S, bijpraten, dingen uitleggen en weg was ze weer. Maximaal drie uurtjes per dag, want ze had nog twee andere gezinnen op die dag.
pquote:Op woensdag 14 november 2012 22:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die van mij kwam om 8:30 en ging om 15 uur weer weg. Ze waste, streek, stofzuigde, verschoonde het bed, verzorgde mijn wond, hielp bij de borstvoeding, bracht mij EN mijn man ontbijt op bed, maakte fruithapjes, hielp bij de babyverzorging, ontving bezoek, scheepte bezoek af en keek ondertussen nog mee naar soaps... Ik denk dat het superwoman was als ik het zo lees
Wat een goed advies!!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:47 schreef Cantare het volgende:
Kraamzorg: heerlijk, wat een luxe!
De eerste keer voelde ik me er wat ongemakkelijk bij, hoewel dat snel over was toen de kraamverzorgster mijn hele huis aan het poetsen was. Dat was eigenlijk ook wel hetgeen waar ze de meeste tijd in heeft gestoken, want "toevallig" ging het met de baby, mij en de borstvoeding allemaal heel goed.
Vlak voor de jongste werd geboren, zei een kennis: geniet van je kraamweek, het is je enige week vakantie als moeder. Dat advies heb ik ter harte genomen (door de keizersnede werd ik er ook wel toe gedwongen, maar dat wist ik toen nog niet) en er erg van genoten om de hele dag te lamballen terwijl de kraamverzorgster een hele berg was wegwerkte, boterhammen smeerde en diende als een luisterend oor.
Beide keren was het trouwens ook fijn dat het aantal uren eindig was en we ons huis weer helemaal voor onszelf hadden.
Op de controle van moeder en kind na kunnen die dingen ook door Vriendje/schoonmoeder/een ander gedaan worden. Ik heb bij de eerste kraamzorg gehad, allemaal heel lief en vriendelijk hoor, maar ik word echt niet gelukkig van een vreemde in mijn huis. Ik had toen 3 uur per dag en ik kon dr wel weg kijken. En dat was mijn eerste kindje, ik wist niets, én ik was alleenstaand. En toen was het goed dat ze er was hoor, maar dit wordt mijn laatste kraamperiode en ik wil echt zo veel mogelijk dat dingen naar wens verlopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Assistentie bij bevalling
De was
Ontbijt op bed
Fruithapjes
Stofzuigen
Zorg voor broertje/ zusje als jij in het kraambed ligt.
De was
Wondverzorging
Ondersteuning bij borstvoeding
De was
Ik zie de meerwaarde wel
Wij zeggen toch ook niet dat je wel of niet iets moet vinden? Jij vraagt, wij vertellen hoe wij het ervaren hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 07:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Op de controle van moeder en kind na kunnen die dingen ook door Vriendje/schoonmoeder/een ander gedaan worden. Ik heb bij de eerste kraamzorg gehad, allemaal heel lief en vriendelijk hoor, maar ik word echt niet gelukkig van een vreemde in mijn huis. Ik had toen 3 uur per dag en ik kon dr wel weg kijken. En dat was mijn eerste kindje, ik wist niets, én ik was alleenstaand. En toen was het goed dat ze er was hoor, maar dit wordt mijn laatste kraamperiode en ik wil echt zo veel mogelijk dat dingen naar wens verlopen.
Fijn dat iedereen er zo veel waarde aan hecht, maar ik heb dat dus echt niet. Dat ik vragen stel bij de meerwaarde van een kraamverzorgende (die geen verpleegkundige is overigens) is toch niet zo heel gek? Ik wil graag doen wat het beste/fijnste is voor ons als gezin, niet perse wat de rest van Nederland doetIk zeg ook niet dat we het níet doen, ik vraag me het een en ander af, that's all.
Je moet het helemaal zelf weten, niemand zegt dat je iets moet.quote:Op donderdag 15 november 2012 07:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Op de controle van moeder en kind na kunnen die dingen ook door Vriendje/schoonmoeder/een ander gedaan worden. Ik heb bij de eerste kraamzorg gehad, allemaal heel lief en vriendelijk hoor, maar ik word echt niet gelukkig van een vreemde in mijn huis. Ik had toen 3 uur per dag en ik kon dr wel weg kijken. En dat was mijn eerste kindje, ik wist niets, én ik was alleenstaand. En toen was het goed dat ze er was hoor, maar dit wordt mijn laatste kraamperiode en ik wil echt zo veel mogelijk dat dingen naar wens verlopen.
Fijn dat iedereen er zo veel waarde aan hecht, maar ik heb dat dus echt niet. Dat ik vragen stel bij de meerwaarde van een kraamverzorgende (die geen verpleegkundige is overigens) is toch niet zo heel gek? Ik wil graag doen wat het beste/fijnste is voor ons als gezin, niet perse wat de rest van Nederland doetIk zeg ook niet dat we het níet doen, ik vraag me het een en ander af, that's all.
quote:Op donderdag 15 november 2012 08:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vannacht zo diep geslapen... Ik werd vanmorgen wakker en moest eerst bedenken waar ik was, of ik naar school moest of dat ik vakantie had... Oh nee... Ik moet gewoon werken..
Nou, ik was aan het trainen voor de marathon... Ik heb er zelfs spierpijn van...quote:
Nee hebben wel iets bedachtquote:Op donderdag 15 november 2012 08:02 schreef Suikertante het volgende:
Nytar, jeeuj!!
En Hooiwagen, wat superleuk! Heb je iets bijzonders bedacht of ga je het "gewoon" vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha! Wij hadden bij Nathan chocoladeletters tijdens Sinterklaas, in opa en oma samen ingepakt. Deze keer hebben we het maar gewoon verteld omdat we zelf ook niet wisten wat we ermee moesten.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:08 schreef Suikertante het volgende:
Dat is echt een leuk idee Hooiwagen!
En het kwartje valt vast snel.
Wij hadden een foto van ons met de positieve zwangerschapstest tussen de vakantiefoto's en mijn ouders bleken nog nooit een zwangerschapstest gezien te hebben dus die snapten er geen hout van
Ik zeg toch ook niet dat jullie zeggen dat ik iets moet vinden...quote:Op donderdag 15 november 2012 07:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij zeggen toch ook niet dat je wel of niet iets moet vinden? Jij vraagt, wij vertellen hoe wij het ervaren hebben
De generatiekloof werd even pijnlijk duidelijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:08 schreef Suikertante het volgende:
Dat is echt een leuk idee Hooiwagen!
En het kwartje valt vast snel.
Wij hadden een foto van ons met de positieve zwangerschapstest tussen de vakantiefoto's en mijn ouders bleken nog nooit een zwangerschapstest gezien te hebben dus die snapten er geen hout van
Welk gedoe precies?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap dat gedoe over kraamzorg gewoon niet zo.. Ik lees het wel vaker hier...
Hey zeg, spannend, die geslachtsbepaling! Maar waarom krijg je die niet gewoon tijdens de 20 weken echo? Ik moet nog bijna 4 weken wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |