Morgen opruimen. Sorry. Ben nu mobiel.quote:
Ik snap je!!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:43 schreef OooLizaooO het volgende:
Full-time in de zin van: even niet in de week-om-week-co-ouderschap-regeling.
Dus in een regime dat ik perfect zou moeten aankunnen (behalve dat ziek zijn dus). Maar tijdens het naar school gaan, was het ook al op het randje...
Onze mini kwam in juni met 2460 gram en kon zichzelf niet goed warm houden. Ik was blij met de voetenzakquote:Op woensdag 14 november 2012 16:13 schreef Hooiwagen het volgende:
Zou je zoiets in juni ook nog nodig hebben?
No worriesquote:Op woensdag 14 november 2012 18:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Morgen opruimen. Sorry. Ben nu mobiel.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Kijk, moest ik niet weten wat te doen met m'n geld: http://webshop.babydeluxe(...)l-babykamer-woodwork
Assistentie bij bevallingquote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef L-E het volgende:
Vandaag kraamzorg aangevraagd. En me meteen afgevraagd wat daar nou de meerwaarde van is, tbh.
Ik vond het echt zo heerlijk de vorige keer. En gezellig. Eigenlijk kan het nu alleen maar tegenvallen zei mijn man. Maar dat zien we wel. Komt vast goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Controle van je baby.
Je kan ook minimaal aanvragen. 24 uur is minimum.
Dat dus idd, maar vooral ook die hulp bij het opstarten van borstvoeding, zó belangrijk om daar goede hulp bij te treffen. Als je flesvoeding gaat geven is het toch ook wel erg prettig om even een beetje aan de hand te worden genomen en de ins en outs te leren.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Assistentie bij bevalling
De was
Ontbijt op bed
Fruithapjes
Stofzuigen
Zorg voor broertje/ zusje als jij in het kraambed ligt.
De was
Wondverzorging
Ondersteuning bij borstvoeding
De was
Ik zie de meerwaarde wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |