Je moet het helemaal zelf weten, niemand zegt dat je iets moet.quote:Op donderdag 15 november 2012 07:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Op de controle van moeder en kind na kunnen die dingen ook door Vriendje/schoonmoeder/een ander gedaan worden. Ik heb bij de eerste kraamzorg gehad, allemaal heel lief en vriendelijk hoor, maar ik word echt niet gelukkig van een vreemde in mijn huis. Ik had toen 3 uur per dag en ik kon dr wel weg kijken. En dat was mijn eerste kindje, ik wist niets, én ik was alleenstaand. En toen was het goed dat ze er was hoor, maar dit wordt mijn laatste kraamperiode en ik wil echt zo veel mogelijk dat dingen naar wens verlopen.
Fijn dat iedereen er zo veel waarde aan hecht, maar ik heb dat dus echt niet. Dat ik vragen stel bij de meerwaarde van een kraamverzorgende (die geen verpleegkundige is overigens) is toch niet zo heel gek? Ik wil graag doen wat het beste/fijnste is voor ons als gezin, niet perse wat de rest van Nederland doetIk zeg ook niet dat we het níet doen, ik vraag me het een en ander af, that's all.
quote:Op donderdag 15 november 2012 08:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vannacht zo diep geslapen... Ik werd vanmorgen wakker en moest eerst bedenken waar ik was, of ik naar school moest of dat ik vakantie had... Oh nee... Ik moet gewoon werken..
Nou, ik was aan het trainen voor de marathon... Ik heb er zelfs spierpijn van...quote:
Nee hebben wel iets bedachtquote:Op donderdag 15 november 2012 08:02 schreef Suikertante het volgende:
Nytar, jeeuj!!
En Hooiwagen, wat superleuk! Heb je iets bijzonders bedacht of ga je het "gewoon" vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha! Wij hadden bij Nathan chocoladeletters tijdens Sinterklaas, in opa en oma samen ingepakt. Deze keer hebben we het maar gewoon verteld omdat we zelf ook niet wisten wat we ermee moesten.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:08 schreef Suikertante het volgende:
Dat is echt een leuk idee Hooiwagen!
En het kwartje valt vast snel.
Wij hadden een foto van ons met de positieve zwangerschapstest tussen de vakantiefoto's en mijn ouders bleken nog nooit een zwangerschapstest gezien te hebben dus die snapten er geen hout van
Ik zeg toch ook niet dat jullie zeggen dat ik iets moet vinden...quote:Op donderdag 15 november 2012 07:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij zeggen toch ook niet dat je wel of niet iets moet vinden? Jij vraagt, wij vertellen hoe wij het ervaren hebben
De generatiekloof werd even pijnlijk duidelijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:08 schreef Suikertante het volgende:
Dat is echt een leuk idee Hooiwagen!
En het kwartje valt vast snel.
Wij hadden een foto van ons met de positieve zwangerschapstest tussen de vakantiefoto's en mijn ouders bleken nog nooit een zwangerschapstest gezien te hebben dus die snapten er geen hout van
Welk gedoe precies?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap dat gedoe over kraamzorg gewoon niet zo.. Ik lees het wel vaker hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |