abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119228529
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 07:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Op de controle van moeder en kind na kunnen die dingen ook door Vriendje/schoonmoeder/een ander gedaan worden. Ik heb bij de eerste kraamzorg gehad, allemaal heel lief en vriendelijk hoor, maar ik word echt niet gelukkig van een vreemde in mijn huis. Ik had toen 3 uur per dag en ik kon dr wel weg kijken. En dat was mijn eerste kindje, ik wist niets, én ik was alleenstaand. En toen was het goed dat ze er was hoor, maar dit wordt mijn laatste kraamperiode en ik wil echt zo veel mogelijk dat dingen naar wens verlopen.

Fijn dat iedereen er zo veel waarde aan hecht, maar ik heb dat dus echt niet. Dat ik vragen stel bij de meerwaarde van een kraamverzorgende (die geen verpleegkundige is overigens) is toch niet zo heel gek? Ik wil graag doen wat het beste/fijnste is voor ons als gezin, niet perse wat de rest van Nederland doet :) Ik zeg ook niet dat we het níet doen, ik vraag me het een en ander af, that's all.
Je moet het helemaal zelf weten, niemand zegt dat je iets moet.
:)
pi_119228632
Mijn kraam was echt zo'n durpsmiep, superbescheiden, hart van goud, keiharde werkster. Ging als een wervelwind door het huis, tussen de voedingen door, want dan was ze erbij om te ondersteunen. En idd de hele dag die was, ik begreep niet waar ze die hoeveelheden vandaan toverde.
Die week vakantie, ik had 'm. O+ Goud waard.
pi_119228680
Mijn kraamhulp heb ik na 3dgn weggestuurd :')

Ze bemoeide zich met van alles zelfs de gesprekken tussen mij en mijn ex en plaatste niets terug op dezelfde plek en ik kreeg er zoveel stress van dat ik helemaal gek werd :@

Hopelijk gaat dat dit keer beter, maar ik vond er niets aan en zou het stiekem liever zonder doen :@
pi_119228774
Ik heb vannacht zo diep geslapen... Ik werd vanmorgen wakker en moest eerst bedenken waar ik was, of ik naar school moest of dat ik vakantie had... Oh nee... Ik moet gewoon werken.. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119228798
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 08:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vannacht zo diep geslapen... Ik werd vanmorgen wakker en moest eerst bedenken waar ik was, of ik naar school moest of dat ik vakantie had... Oh nee... Ik moet gewoon werken.. :')
:')

Maar lekker geslapen dus :)
pi_119228827
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 08:50 schreef Logician het volgende:

[..]

:')

Maar lekker geslapen dus :)
Nou, ik was aan het trainen voor de marathon... Ik heb er zelfs spierpijn van... :')
pi_119228907
Ik vond mijn kraam super, maar had haar ook echt nodig om voor mij op de rem te trappen. Ik wilde al veel te snel veel te veel, en rende mezelf volledig voorbij. Onze kraam is zelfs meegeweest naar de crematie van mijn schoonvader toen, in Zuid-Limburg, in haar autootje achter ons aan.. "Ik ben aangesteld om voor jullie te zorgen deze week, en het maakt mij niet uit waar ik dat doe. Voor jullie is het nu belangrijk daar te zijn, dus ga ik mee!" Dus zij zorgde voor Lars terwijl wij in het crematorium waren, supergeregeld! De dag erna knapte ik volledig af, kon niets meer, alles deed zeer, en toen is ze zelfs nog een dagje langer gebleven.
Mijn man was wel blij als ze weer ging, hij voelde zich gast in eigen huis, en toch wat ongemakkelijk...
pi_119228950
Mijn man wilde haar permanent inhuren :') die zag ontbijtjes op bed wel zitten
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_119229018
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 08:02 schreef Suikertante het volgende:
Nytar, jeeuj!!

En Hooiwagen, wat superleuk! Heb je iets bijzonders bedacht of ga je het "gewoon" vertellen?
Nee hebben wel iets bedacht :Y.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119229049
Wat een leuk idee hooiwagen!
pi_119229082
Dat is echt een leuk idee Hooiwagen! O+
En het kwartje valt vast snel.
Wij hadden een foto van ons met de positieve zwangerschapstest tussen de vakantiefoto's en mijn ouders bleken nog nooit een zwangerschapstest gezien te hebben dus die snapten er geen hout van :')
pi_119229089
:D tico

Hooi wat een leuk idee!
pi_119229132
Hahaha! :') Ik zie m'n vader ook nog wel in staat om te zeggen: "nou, geen van allen, wat een raar kinderachtig behang". Denk dat m'n moeder m wel meteen snapt.
  donderdag 15 november 2012 @ 09:14:57 #289
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119229189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:08 schreef Suikertante het volgende:
Wij hadden een foto van ons met de positieve zwangerschapstest tussen de vakantiefoto's en mijn ouders bleken nog nooit een zwangerschapstest gezien te hebben dus die snapten er geen hout van :')
haha! Wij hadden bij Nathan chocoladeletters tijdens Sinterklaas, in opa en oma samen ingepakt. Deze keer hebben we het maar gewoon verteld omdat we zelf ook niet wisten wat we ermee moesten.
pi_119229274
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 07:50 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Wij zeggen toch ook niet dat je wel of niet iets moet vinden? Jij vraagt, wij vertellen hoe wij het ervaren hebben :)

Ik zeg toch ook niet dat jullie zeggen dat ik iets moet vinden... ;)
pi_119229297
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:08 schreef Suikertante het volgende:
De generatiekloof werd even pijnlijk duidelijk. :D
pi_119229313
Ik snap dat gedoe over kraamzorg gewoon niet zo.. Ik lees het wel vaker hier...
pi_119229367
Een kraamhulp kan gewoon echt heel handig zijn, of totaal niet snappen wat ze moet doen..
Bij mijn oudste was de kraamhulp geweldig en had ik er heel veel aan, bij de jongste bah bah bah :r
pi_119229494
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap dat gedoe over kraamzorg gewoon niet zo.. Ik lees het wel vaker hier...
Welk gedoe precies?
pi_119229536
Joh ik snap helemaal niet wat de discussie is.
De een heeft graag hulp en de ander heeft graag wat tijd privé met het eigen gezin. Ben wel benieuwd hoe het hier gaat, volgens mij ben ik zielsgelukkig met het feit dat iemand alles gaat uitleggen, maar we zitten hier dan wel met vier mensen en vier katten in één ruimte, dus dat zal soms best eens benauwend zijn. We zien het wel! (verheug me er best wel op eigenlijk, de kraamtijd O+)
pi_119229589
Er is wat mij betreft geen discussie. De een vindt het heerlijk, de ander niet. That's it.
pi_119229741
*O*
pi_119230034
en ze knipt gratis je bloemen af O+
  donderdag 15 november 2012 @ 09:51:06 #299
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119230098
Als het je eerste is kan je nog zoveel ervaring hebben met andere baby's het is toch heel anders met je eigen baby.
Wees blij dat er iemand is die je met raad en daad bij komt staan.
Gaat het goed kan je vanzelf afspreken dat ze minder komt.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119230111
quote:
Hey zeg, spannend, die geslachtsbepaling! Maar waarom krijg je die niet gewoon tijdens de 20 weken echo? Ik moet nog bijna 4 weken wachten ;(
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')