Gelukkig beschik ik sinds vandaag over onmisbare kennis dat biologische wol van stress vrije schapen komt , en dat het verstandig is dat je blijft ademen !quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef papillion het volgende:
Dan word het wel opeens heel echt Joene, dat je hier zelf topics moet gaan openen, nu kun je niet meer terug.
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:00 schreef Keshet het volgende:
Zo, nu mag Spees of Liza. Ik sla nog een paar beurten over.
Ja, dat ja...quote:
Dacht even in kpd te zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, dat ja...
Een spannend visnetje hoef ik ook niet aan te doen om J te verrassen...
[ afbeelding ]
Zoiets...Volgens mij ben je dan helemaal een rollade...
Zal ik vanavond een foto maken in mn rolladenetje? Kunnen we lachen!quote:
Doe normaal!quote:
Goed plan jaquote:Op woensdag 14 november 2012 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe normaal!
Gewoon kop in het zand.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 14 november 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zal ik vanavond een foto maken in mn rolladenetje? Kunnen we lachen!
Maken we een zwangere vrouwen topic..quote:
Absoluutquote:Op woensdag 14 november 2012 09:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maken we een zwangere vrouwen topic..Er is was publiek voor?
zijn dit nou die netdingen die je in het ziekenhuis krijgt?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, dat ja...
Een spannend visnetje hoef ik ook niet aan te doen om J te verrassen...
[ afbeelding ]
Zoiets...Volgens mij ben je dan helemaal een rollade...
Ja, zitten toch ook in je kraampakket? Ik zou ze er vast uithalen. Jarretelletje er aanquote:Op woensdag 14 november 2012 10:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
zijn dit nou die netdingen die je in het ziekenhuis krijgt?
Ja hoor, voel me op wat harde buiken na weer helemaal in orde bloeddruk van 100/45 dus kwam waarschijnlijk daardoor. Mijn volgende afspraak is vanavond pas van 17u tot 22u en ik kan carpoolen dus nu even lang uit op de bank.quote:
Ja?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
zijn dit nou die netdingen die je in het ziekenhuis krijgt?
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:07 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
straks ben ik weer na 4 maanden zwanger
Gewoon afklemmen..quote:Op woensdag 14 november 2012 10:08 schreef Logician het volgende:
Hier gaat er na deze zwangerschap echt een knoop in, we hadden de mogelijkheid eerst nog open gehouden maar ik wil echt nooit meer zwanger zijn na deze zwangerschap
Heeft niet gewerkt denk ik of wel? Of heeft ie last van zijn korte kortetermijngeheugen?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:15 schreef Kyara het volgende:
of je man mee laten kijken tijdens de bevalling
Misschien vond ie het wel opwindend... ook daarvoor heb je vast publiek..quote:Op woensdag 14 november 2012 10:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt denk ik of wel? Of heeft ie last van zijn korte kortetermijngeheugen?
Die is vrijdagquote:Op woensdag 14 november 2012 10:42 schreef Omentielvo het volgende:
Liza, ik hoop dat je baby rekening houdt me jouw wensen en gewoon nog even wacht totdat je wat uitgerust bent
Estrys, succes met je laatste dag
L-E,voor je 10 weken
Logican,sterkte en rustig aan doen
Geen pottenkijkers is altijd goed!quote:Op woensdag 14 november 2012 10:47 schreef vencodark het volgende:
Yeah! A.s. Maandag echo voor geslachtsbepaling.Lekker mijn vriend en ik en even geen pottenkijkers.
We lichten ook nog niemand in dat wij stiekem al gaan kijken. 18 dec. zou ik pas een nieuwe echo hebben (20 wkn) en dan gaan onze moeders mee. Nu gaan we maandag alvast kijken en houden we het eventjes geheim. Dag of wat later zullen we het wel vertellen, dan niet de 18e pas. Maar we willen deze echo toch graag even met z'n tweeën.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers is altijd goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |