Moet je een keizersnede omdat je dat al eerder hebt gehad?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:44 schreef milka82 het volgende:
Hier ook verder niemand mee naar de SEO,de dvd is later wel bekeken door de trotse zussen en opa's en oma's.Mini zag de baby op tv en riep: hee, babyboerke! Die was al wel eens mee geweest naar de vk.
Vanochtend moest ik naar de gyn, dezelfde die ik ook had gehad met de jongste. Vijf weken terug kwam ik in het ziekenhuis met dat darmgedoe hem tegen en hij stond er op dat ik een afspraak met hem maakte, vond het zelfs vreemd dat ik bij de verloskundige liep omdat ik de vorige zwangerschap ook bij hem liep. Dus ik braaf er heen, vraagt ie me hoe het met mijn Chlomidkuur gaat. Uuh, dat is niet helemaal meer nodig want ik zit hier 22 weken zwanger te wezen. Dat wist ie niet?! (Nee, ik loop altijd met zo'n pens rond). Wat een vent ook......
Daarna nog even controle gehad, alles was goed, hij vond het zo leuk dat we nu een ventje kregen na twee meiden en wilde graag mijn keizersnede doen. Over een week of 16........Whaaaah dacht ik, dat kan helemaal niet, dan al een baby, we moeten nog de kamers verbouwen, trouwen en ik heb nog niks voor hem!
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet je een keizersnede omdat je dat al eerder hebt gehad?
Dan snap ik zn verbazing jaquote:
Om het feit dat ik me nog een keer liet bezwangeren ( hij begon wel meteen erover dat een sterilisatie tijdens een keizersnede mogelijk wasquote:
Oh dat van de verloskundige... ik dacht namelijk dat als je al meerdere keizersnedes hebt gehad je een kans had dat de placenta zich op het litteken nestelt en dat is niet doorbloed enzo, en dus moet je gewoon sowieso onder controle... Joh ik heb er ballen verstand van.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
Om het feit dat ik me nog een keer liet bezwangeren ( hij begon wel meteen erover dat een sterilisatie tijdens een keizersnede mogelijk wasDat is heel mooi, die optie wil ik) of dat ik gewoon bij een verloskundige loop? Want dat kan gewoon tot de 36 e week, daarna naar de gyn.
Welke verzekering??quote:Op woensdag 14 november 2012 12:45 schreef milka82 het volgende:
Ik heb net gekeken, op advies van de gyn want die begon er ook al over dat een rekening achteraf niet tof is, en het wordt volledig vergoed, godzijdank.
quote:
quote:
Ik zie dit:quote:
Ik keek bij sterilisatie...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zie dit:
Inhoud zorg
De vrouwelijke verzekerde heeft vanaf de leeftijd van 21 jaar recht op vergoe- ding van de volgende anticonceptiva:
- orale anticonceptiva (de pil);
- de prikpil;
- het spiraaltje;
- het pessarium occlusivum;
- het implanteerbare hormoonstaafje; - hormonale pleisters;
- de vaginale ring;
- de morning-after pil.
Ik zie de AV gezin ook niet op de site voor 2013... Alleen dat het bij de AV van 35 eu per maand vergoed wordt...quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 14 november 2012 12:59 schreef papillion het volgende:
Incantrix![]()
Wil je wel iets heel liefs zeggen maar dit soort momenten blijven waarschijnlijk altijd lastig. We moeten het topic op 13 december maar gewoon op slot gooien, want dan mag/kan er helemaal niemand bevallen!
Wij hebben Delta Lloyd compleet en daar zit het ook in als het goed is.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zie de AV gezin ook niet op de site voor 2013... Alleen dat het bij de AV van 35 eu per maand vergoed wordt...
Laat maar...
Dat zou ik echt naadje vinden, je ligt dan toch al open en op de o.k. Geldbesparing eerder toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:05 schreef laziness het volgende:
Let op dat er verzekeringen zijn waarbij de sterilisatie als een aparte operatie gedaan moet worden en niet gelijk tijdens de KS mag.
Had simmu niet daarom nog een rekening achteraf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |