Oh, sommigen nemen de ouders mee, en schoonouders en broers en zussen en gaan dan broodjes shoarma eten enzo..quote:Op woensdag 14 november 2012 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
Wie kijken er anders allemaal mee dan?trouwens, ik ben terug uit Canada en onderweg naar huis
Morgenmiddag de 20-weken echo!!

De 20 weken echo is wel een medische echo... Je kan ook nieuws krijgen op dat moment waar je de oma's helemaal niet bij wilt hebben...quote:Op woensdag 14 november 2012 10:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
We lichten ook nog niemand in dat wij stiekem al gaan kijken. 18 dec. zou ik pas een nieuwe echo hebben (20 wkn) en dan gaan onze moeders mee. Nu gaan we maandag alvast kijken en houden we het eventjes geheim. Dag of wat later zullen we het wel vertellen, dan niet de 18e pas. Maar we willen deze echo toch graag even met z'n tweeën.We denken een jongen, zou verrast zijn bij een meisje. Maar wat hebben we er zin in!

Hier ook niet, ook de kinderen niet mee...quote:Op woensdag 14 november 2012 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
Oh da's wel leuk, de oma's mee!
Hier mag dat helemaal niet omdat het een medische echo is.

quote:Op woensdag 14 november 2012 10:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, sommigen nemen de ouders mee, en schoonouders en broers en zussen en gaan dan broodjes shoarma eten enzo..

die is braaf aan het hoofdeinde blijven staan. Dus die heeft niks van de ravage down under gezienquote:Op woensdag 14 november 2012 10:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt denk ik of wel? Of heeft ie last van zijn korte kortetermijngeheugen?

Bij ons staat er nadrukkelijk bij dat het NIET de bedoeling is dat er meer mensen meekomen met de 20 weken echo.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De 20 weken echo is wel een medische echo... Je kan ook nieuws krijgen op dat moment waar je de oma's helemaal niet bij wilt hebben...
Dat zou ik toch nog eens overdenken.

Ik moet er niet aan denken om met een heel gevolg naar de seo te gaan eerlijk gezegd. En inderdaad wat Tico zegt.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De 20 weken echo is wel een medische echo... Je kan ook nieuws krijgen op dat moment waar je de oma's helemaal niet bij wilt hebben...
Dat zou ik toch nog eens overdenken.

Hier ook, en ook dat je eventuele kinderen beter thuis kunt laten.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij ons staat er nadrukkelijk bij dat het NIET de bedoeling is dat er meer mensen meekomen met de 20 weken echo.

Hier staan die bij dat rijtje van niet meebrengen. Kinderen hebben ze bij ons ook liever niet bij de groei echo's erbij.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier ook, en ook dat je eventuele kinderen beter thuis kunt laten.

Ik heb toen uiteindelijke een pretecho ingepland waar de toekomstige oma's & overgrootmoeder mee naartoe gingen. Sfeer is wat meer ongedwongen, er wordt meer de tijd genomen, etc. Ziekenhuis blijft toch een ziekenhuis. Mijn ervaring is dat ze daar ook heel lief zijn, maar ze hebben nou eenmaal minder tijd en -nogmaals- het blijft een ziekenhuis.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
Oh da's wel leuk, de oma's mee!
Hier mag dat helemaal niet omdat het een medische echo is.

Dat moment, dat die echoscopiste tegen je zegt "ik zeg het maar gewoon.. Maar dit is écht niet goed." Hoe je dan door de grond zakt..quote:Op woensdag 14 november 2012 11:18 schreef Ticootje het volgende:
Het verhaal van Tan staat me nog wel bij, die gewoon hoorde bij de 20 weken echo dat het kindje waarschijnlijk niet zou overleven...

Het kan gewoon.... Een pretecho vooraf is geen garantie dat alles op de 20 weken echo wel goed is. Als ze echt iets zien bij de pretecho dan zullen ze je doorsturen, maar ze gaan niet specifiek opzoek naar afwijkingen, en dat doen ze bij de 20 weken echo wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat moment, dat die echoscopiste tegen je zegt "ik zeg het maar gewoon.. Maar dit is écht niet goed." Hoe je dan door de grond zakt..

quote:

Ja zoeken, meten, uitleggen... Van bovenaf, van de zijkant, door de midden... Of ik even wilde springen, want baby lag net niet goed voor een andere meting...quote:Op woensdag 14 november 2012 11:26 schreef Kyara het volgende:
seo was hier ook echt zoeken, meten en uitleg geven en als blijkt dat alles goed is nog even de leuke plaatjes maken.

inca!
 inca!

dat laatste hier ook inderdaad. Al blijft het dan nog steeds spannend want als je er 1 hebt gehad moet de volgende nog.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zoeken, meten, uitleggen... Van bovenaf, van de zijkant, door de midden... Of ik even wilde springen, want baby lag net niet goed voor een andere meting...
Ondertussen ook wel gewoon gelachen, want het was wel vrij snel duidelijk dat er niets mis was met de kleine.

Sowieso wij en onderzoeken bij verloskundige is gewoon lachenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zoeken, meten, uitleggen... Van bovenaf, van de zijkant, door de midden... Of ik even wilde springen, want baby lag net niet goed voor een andere meting...
Ondertussen ook wel gewoon gelachen, want het was wel vrij snel duidelijk dat er niets mis was met de kleine.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |