abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119149403

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Fall 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

TV / Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

TTK / Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

C&H / Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

TRV / Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

CUL / Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

TV / [Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

TV / Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

TV / Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

TV / [Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
TV / [Anime&Manga] Naruto #19
TV / [ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Over hotlinken en ander gespui:

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
“An interesting thing is a good thing.”
pi_119149471
Engrish in TT :P
pi_119149544
't Is een ironische onomatopee. :(
pi_119149663
pi_119149877
quote:
Een androgyn?
pi_119150166
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef Sinji het volgende:

[..]

^De materie lijkt me voor jou wel interessant

Een landelijk digitaal registratiesysteem waarbij mensen beoordeelt en berecht worden op hun psychologische toestand/gezond. Soort Big Brother on steroids, want ze zitten ook in je brein te kijken constant.

Supertof
Klinkt zeker als iets voor mij idd. :9~
pi_119150269
Dat duurde te lang Steeltju :(
Ik heb zo vaak op F5 gedrukt dat ik er niet meer in mocht.

quote:
Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.

Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
pi_119151237
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
pi_119151387
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Bijna gebanned :P
pi_119153839
Ohayo
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_119154245
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 06:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ohayo
Hoi.
pi_119154271
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hoi.
Wats uong?
pi_119154272
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hoi.
Het is zo vroeg in de ochtend :O
pi_119154419
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wats uong?
Dromen over drugsverslaafden die in je huis gaan zitten met z'n dertigen tegelijk, atoombommen, vastzitten 160 jaar in het verleden, andere dingen die men niet wil beschrijven.

Oh ja en het is ochtend. :P
pi_119154949
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:27 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dromen over drugsverslaafden die in je huis gaan zitten met z'n dertigen tegelijk, atoombommen, vastzitten 160 jaar in het verleden, andere dingen die men niet wil beschrijven.

:')
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:23:17 #16
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119157933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:27 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Oh ja en het is ochtend. :P
This niggah has some serious issues.

Als dit mijn vaste rooster is na de tentamen week ben ik redelijk tevreden :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_119158308
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

This niggah has some serious issues.

Als dit mijn vaste rooster is na de tentamen week ben ik redelijk tevreden :P
[ afbeelding ]
ik ben vrijdags vrij :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:43:18 #18
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119158637
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:34 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ik ben vrijdags vrij :P
BUT FUCKING WHY. Ik vind dit geen slecht rooster trouwens, maar ik mis nog 2 vakken en ben bang dat die op dinsdag en woensdag worden ingeroosterd rond een uur of 3-4 ´s middags :')
pi_119158948
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

BUT FUCKING WHY. Ik vind dit geen slecht rooster trouwens, maar ik mis nog 2 vakken en ben bang dat die op dinsdag en woensdag worden ingeroosterd rond een uur of 3-4 ´s middags :')
Mijn rooster
pi_119160306
en maar klagen dat ze het zo slecht hebben.. :P
pi_119160930
ITT: we posten onze roosters.

dinsdag 13 november 2012 @ 13:17:18 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119161625
Er worden tegenwoordig geen volle schoolweken meer gemaakt!?

Anyway, wat is de beste kwaliteit fansub voor Hyouka en Sword Art Online!? Binnenkort emigreren en wil dus wat series meenemen :P
pi_119161766
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Yi-Long het volgende:

Anyway, wat is de beste kwaliteit fansub voor Hyouka en Sword Art Online!? Binnenkort emigreren en wil dus wat series meenemen :P
Voor Hyouka ga met Mazui, en voor Soa UTW
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:29:10 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119161972
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Voor Hyouka ga met Mazui, en voor Soa UTW
Mazui is gewoon 720p neem ik aan? UTW is altijd wel goed volgens mij :)

Thanks :) De komende week even de laatste shit allemaal overzetten naar een externe HDD enzo.
pi_119162114
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mazui is gewoon 720p neem ik aan? UTW is altijd wel goed volgens mij :)

Thanks :) De komende week even de laatste shit allemaal overzetten naar een externe HDD enzo.
Mazui is 720P, die heb ik ook genomen toen het airde aangezien zij destijds de enige waren en zij leveren best goed werk af.
pi_119162179
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Yi-Long het volgende:

Waarschijnlijk om leerlingen de gelegenheid te geven om 16 tot 20 uur per week te arbeiden. ;(
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:46:25 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119162482
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:33 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Mazui is 720P, die heb ik ook genomen toen het airde aangezien zij destijds de enige waren en zij leveren best goed werk af.
Ik ben benieuwd. :)

Hyouka en Sword Art Online zijn een beetje de beste series van de laatste tijd!? Ben er even een paar maanden mee gestopt het te volgen want had geen HDD ruimte meer.

Heb ik iets bijzonders gemist!?

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om leerlingen de gelegenheid te geven om 16 tot 20 uur per week te arbeiden. ;(
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe men hier in NL het onderwijs loopt af te breken en bezuinigt op scholieren/studenten :N

Nu ook weer de afschaffing van de OV-jaarkaart. :N Zonder die OV-jaarkaart was ik nooit aan een opleiding begonnen, want dan waren de reiskosten gewoon onbetaalbaar geweest.

Kortzichtige bezuinigingen die straks de maatschappij veel meer gaan kosten dan dat het nu eventjes oplevert.
pi_119162589
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Tekort aan leeraren
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:46 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. :)

Hyouka en Sword Art Online zijn een beetje de beste series van de laatste tijd!? Ben er even een paar maanden mee gestopt het te volgen want had geen HDD ruimte meer.

Heb ik iets bijzonders gemist!?

[..]

Ik vind het echt verschrikkelijk hoe men hier in NL het onderwijs loopt af te breken en bezuinigt op scholieren/studenten :N

Nu ook weer de afschaffing van de OV-jaarkaart. :N Zonder die OV-jaarkaart was ik nooit aan een opleiding begonnen, want dan waren de reiskosten gewoon onbetaalbaar geweest.

Kortzichtige bezuinigingen die straks de maatschappij veel meer gaan kosten dan dat het nu eventjes oplevert.
Hyouka vond ik zelf wel leuk om te kijken, weet alleen niet of andere het ook hebben gevolgd.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:54:31 #29
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119162736
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:35 schreef mschol het volgende:
en maar klagen dat ze het zo slecht hebben.. :P
Ik heb naast mijn reguliere schooltijden ook nog behoorlijk veel wat ik thuis moet doen. Ik moet ook 3 kwartier á 1 uur reizen voor ik thuis ben :P Als ik dan zoals op maandag pas om 5 uur naar huis kan, ben ik om 6 uur thuis. Dan moet ik nog eten en dik 2 á 3 uur met school bezig. Daarnaast werk ik nog als vakkenvuller, heb ik een hond, mag ik graag gamen, graag anime kijken en nog enigszins een sociaal leven hebben. Ja, ik heb het slecht druk :@
quote:
99s.gif Op
dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Yi-Long het volgende:

Mazui voor Hyouka en UTW voor Sword Art Online zoals iemand al zei. Als je op www.nyaa.eu kijkt en de anime intikt bij de zoek balk, dan is de torrent die blauw gemarkeerd is de beste versie wat beschikbaar is :P
pi_119162893
Rijdt mijn trein weer eens niet :')
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:31:18 #31
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_119163797
Mijn rooster (inmiddels een klein beetje aangepast gelukkig)

Helemaal super.
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:32:03 #32
383398 Kyubey
pi_119163819
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik heb naast mijn reguliere schooltijden ook nog behoorlijk veel wat ik thuis moet doen. Ik moet ook 3 kwartier á 1 uur reizen voor ik thuis ben :P Als ik dan zoals op maandag pas om 5 uur naar huis kan, ben ik om 6 uur thuis. Dan moet ik nog eten en dik 2 á 3 uur met school bezig. Daarnaast werk ik nog als vakkenvuller, heb ik een hond, mag ik graag gamen, graag anime kijken en nog enigszins een sociaal leven hebben. Ja, ik heb het slecht druk :@

[..]

Mazui voor Hyouka en UTW voor Sword Art Online zoals iemand al zei. Als je op www.nyaa.eu kijkt en de anime intikt bij de zoek balk, dan is de torrent die blauw gemarkeerd is de beste versie wat beschikbaar is :P
Ik download nooit blauwe, het leek me juist alsof ze corrupted waren ofzo :')
Helemaal super.
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:33:55 #33
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119163877
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:32 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik download nooit blauwe, het leek me juist alsof ze corrupted waren ofzo :')
Haha serieus? :P
Rood = re-encoded
Groen = van een trusted user (denk aan HorribleSubs, UTW)
Blauw = beste versie die beschikbaar is
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:35:30 #34
383398 Kyubey
pi_119163932
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Haha serieus? :P
Rood = re-encoded
Groen = van een trusted user (denk aan HorribleSubs, UTW)
Blauw = beste versie die beschikbaar is
Re-encoded?
Helemaal super.
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:38:07 #35
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119164006
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Re-encoded?
Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen en of ik dit überhaupt wel goed uitleg, maar stel nou dat een onbekende fansubber een torrent pakt van CoalGirls, die hebben vaak gigantische filesizes. Volgens mij re-encode hij dan de bestanden zodat de filesize kleiner wordt? Ik denk dat Dakgoot en/of Arasu je hier beter mee kan helpen, ik ben best wel digidood eigenlijk :')
pi_119168586
pi_119168877
quote:
Die serie is geniaal voor reactie plaatjes :P
pi_119169843
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen en of ik dit überhaupt wel goed uitleg, maar stel nou dat een onbekende fansubber een torrent pakt van CoalGirls, die hebben vaak gigantische filesizes. Volgens mij re-encode hij dan de bestanden zodat de filesize kleiner wordt? Ik denk dat Dakgoot en/of Arasu je hier beter mee kan helpen, ik ben best wel digidood eigenlijk :')
Ik weet van toeten noch blazen, alleen over zeer specifieke zaken :')

quote:
Oooh, nieuwste episode is uit? Hengelen!
pi_119170087
quote:
:') ik zou ook zo reageren overigens :+ (wie niet.. )
pi_119170315
Akane is zo moe
pi_119170385
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Akane is zo moe
[ afbeelding ]
Nu zie ik het pas :o
Maar toch ga ik die serie denk ik niet kijken.... hoe heette het ook maar weer? :P
pi_119170402
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:14 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nu zie ik het pas :o
Maar toch ga ik die serie denk ik niet kijken.... hoe heette het ook maar weer? :P
Psycho pass
pi_119170437
Ik heb geen rooster. Mag ik toch nog in dit topic komen?
pi_119170508
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:16 schreef Qunix het volgende:
Ja. We hebben meer mensen als jij nodig.
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 17:19:29 #45
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_119170563
ore no imouto begon als een 8.5 en is vanaf tweederde een 6 :{
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:21:09 #46
383398 Kyubey
pi_119170610
quote:
Neen. Wegwezen zult gij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
pi_119170616
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:18 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja. We hebben meer mensen als jij nodig.
Gezellig.

Nou, hallo allemaal. Ik ben Qunix en volg al 5 jaar anime. Ik vind Nichijou de beste serie en ik raad iedereen Boku no Pico aan!

Gr gr
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:30:20 #48
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119170920
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:21 schreef Qunix het volgende:

[..]

Gezellig.

Nou, hallo allemaal. Ik ben Qunix en volg al 5 jaar anime. Ik vind Nichijou de beste serie en ik raad iedereen Boku no Pico aan!

Gr gr
Hallo Qunix!

Wat cool! 5 jaar al, dat is echt heel lang! Ik vind Naruto de allerbeste anime want het heeft een heel diepgaand verhaal net als Bleach en One Piece. Anime als Deathnote en Nichijou vind ik maar saai want ik houd van diepgaande verhalen, en dat hebben die 2 absoluut niet. Ik denk dat wij de beste vriendjes zullen worden van heeeeeeel dit topic, want ook ik vond Boku no Pico erg spannend en leuk, hihi :@

Nou, groetjes he!

SPOILER
pi_119170982
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Klopt helemaal.

De bestanden worden opnieuw gecomprimeerd naar mp4 of avi bijvoorbeeld. Of gewoon kleiner gemaakt.

Dit gaat flink ten koste van de kwaliteit.
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 17:35:40 #50
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_119171114
Hallo jullie kennen waarschijnlijk alleen pokemon en dragonball z maar ik kijk echt intellectuele anime zoals one piece en death note. Ken je niet? Dacht ik al. Jullie denken allemaal dat anime voor kinderen is maar dat is het niet hruruuu
pi_119171197
quote:
pi_119171540
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:38 schreef mschol het volgende:
Ik heb geen wel een rooster, maar ga deze niet delen. Mag ik toch nog in dit topic komen?
pi_119171846
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef mschol het volgende:

[..]

:') ik zou ook zo reageren overigens :+ (wie niet.. )
Gehe ja hoe leuk hij ook is.
pi_119173098
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alleen als de arbeidscontracten worden geshowed.
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:18:59 #55
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119174427
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gehe ja hoe leuk hij ook is.
Ik zou uit reflex denk ik een zwaai met mijn arm maken (lees: op z'n bakkes slaan).
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:34:04 #56
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_119175106
Heb niet echt een rooster, maar ben soort opzoek naar een afstudeeropdracht. Dat proces bestaat voornamelijk uit wachten, dus heb ik geen idee wat ik kan doen (behalve anime kijken en gamen).
pi_119175775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-

Ik kende hem al :')
Ik ook, ik moest 'm wel een duimpke omhoog geven omdat ik een gameboy heb :'(
pi_119175777
Initial D 5th Stage episode 1 geprobeerd, maar ik ga hem niet volgen.

Wel aardige anime.
pi_119176558
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik zou uit reflex denk ik een zwaai met mijn arm maken (lees: op z'n bakkes slaan).
Ik zou mijn arm terug trekken, verschrikt kijken en hem vervolgens vol op z'n bek nemen.
pi_119176593
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou mijn arm terug trekken, verschrikt kijken en hem vervolgens vol op z'n bek nemen.
_O_
pi_119177215
pi_119177406
quote:
Fijn :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Arashimashou op 13-11-2012 20:30:36 ]
pi_119177863
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Fijn :Y
Dekomori is beste chuuni

pi_119177888
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:32 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Dekomori is beste chuuni
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, eigenlijk wel :')
inb4 Napklip met haat.
pi_119178056
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel :')
inb4 Napklip met haat.
Kom maar op met die haat :')
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:48:23 #69
383398 Kyubey
pi_119178538
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Alleen als de arbeidscontracten worden geshowed.
😱
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:37 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Kom maar op met die haat :')
[ afbeelding ]
Dekomori :r
Helemaal super.
pi_119178615
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef Kyubey het volgende:

[..]

😱

[..]

Dekomori :r
This hate is delicious!
YES DESU YES DESU
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:51:16 #71
383398 Kyubey
pi_119178654
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:50 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

This hate is delicious!
YES DESU YES DESU
Neppe Mori Summahh!!!1! DESU!!!1!!!!
Helemaal super.
pi_119178690
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Neppe Mori Summahh!!!1! DESU!!!1!!!!
Mori Summer is een bitch :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:52:48 #73
383398 Kyubey
pi_119178723
Categorie 4: Onii-chan moe.
Het ergste van het ergste. Vermijd indien mogelijk, behalve bij Oreimo.
Helemaal super.
pi_119178770
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef Kyubey het volgende:
En dat noemt zich zelf lid van het DA korps. tsk.
pi_119178842
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef Kyubey het volgende:
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:55:40 #76
383398 Kyubey
pi_119178869
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Mori Summer is een bitch :P

MJOOORUNIRU HAMMAAAHHH!!!111!!!!
Helemaal super.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:56:24 #77
383398 Kyubey
pi_119178895
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

En dat noemt zich zelf lid van het DA korps. tsk.
Hoor ik er niet meer bij? :'(
Helemaal super.
pi_119178944
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Hoor ik er niet meer bij? :'(
Tuurlijk wel. Anders missen we de K.

SPOILER
pi_119179084
Dess
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:00:03 #80
383398 Kyubey
pi_119179099
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:57 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Anders missen we de K.

SPOILER
Als ik op moe zoek krijg ik Simpsonsplaatjes :r

Maar het is weer goed.

Nee dit ben ik niet
Helemaal super.
pi_119179320
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:00 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Als ik op moe zoek krijg ik Simpsonsplaatjes :r

Maar het is weer goed.
[ afbeelding ]
Nee dit ben ik niet
Nee, Nieuw-Milligenaren zien er heel anders uit.
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:06:34 #82
383398 Kyubey
pi_119179417
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nee, Nieuw-Milligenaren zien er heel anders uit.
Hoe dan?
SPOILER
Helemaal super.
pi_119179442
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Hoe dan?
SPOILER
Dat weet ik eerlijk gezegd niet precies.
pi_119179733
Yuru yuri zorgt voor de beste gifjes en plaatjes
pi_119182760
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Qunix het volgende:

[..]

Woow!
Zelfs de reclame borden bij de stations kloppen :o
Kyoani in charge of quality.
pi_119182938

pi_119183753
Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai Episode 7 Preview
SPOILER: Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai Episode 7 Preview
pi_119183843
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo jullie kennen waarschijnlijk alleen pokemon en dragonball z maar ik kijk echt intellectuele anime zoals one piece en death note. Ken je niet? Dacht ik al. Jullie denken allemaal dat anime voor kinderen is maar dat is het niet hruruuu
...
pi_119184081
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:28 schreef Qunix het volgende:
Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai Episode 7 Preview
SPOILER: Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai Episode 7 Preview
Mijn gezicht was een grote grijns.

Een beetje zoals deze:
:D

Maar dan wat enger.
pi_119184219
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Een beetje zoals deze:

Maar dan wat enger.
die episode bedoelde ik :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 23:31:29 #95
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119186586
quote:

[..]

Een vrouw naar mijn hart :@!
  dinsdag 13 november 2012 @ 23:32:55 #96
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119186636
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Een beetje zoals deze:

Maar dan wat enger.
Wacht, ik heb dit gedropt, maar zegt die zus van Rikka nou ''I love you'' tegen de MC? Dan pik ik het weer op namelijk :')
pi_119189190
quote:

[..]

woensdag 14 november 2012 @ 01:35:30 #98
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_119189444
quote:
Hihi :D .
  woensdag 14 november 2012 @ 01:36:21 #99
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_119189452
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 01:04 schreef mschol het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als jij echt zo bent als de Duke, dan kan ik me hier wel iets bij voorstellen :P .
  woensdag 14 november 2012 @ 09:29:49 #100
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119191732
Niemand kan zijn zoals de ekte ekte Duke.
pi_119192502
In een minuut in elkaar geknutseld :P
  woensdag 14 november 2012 @ 11:20:34 #102
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119194521
Ik heb om 13:30 een tentamen Nederlands van werkwoord spelling, schrijfvaardigheid en woordenkennis. Ik denk dat ik echt de mist in ga bij schrijfvaardigheid. :')
pi_119195307
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb om 13:30 een tentamen Nederlands van werkwoord spelling, schrijfvaardigheid en woordenkennis. Ik denk dat ik echt de mist in ga bij schrijfvaardigheid. :')
Nederlands toetsen zijn fucking kut xD
  woensdag 14 november 2012 @ 12:13:37 #104
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119196370
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nederlands toetsen zijn fucking kut xD
Inderdaad, woordenkennis is makkelijk en werkwoordspelling gaat vrijwel foutloos, maar die brieven schrijven kan ik absoluut niet. Wish me luck..

[ Bericht 0% gewijzigd door Mauskoekwaus op 14-11-2012 16:48:37 ]
  woensdag 14 november 2012 @ 12:27:28 #105
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119196819
quote:
Ik herkende alleen Afro Samurai. En ik miste Gantz. Maar grappig, vooral als je net zit te ontbijten :P
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  woensdag 14 november 2012 @ 16:27:25 #106
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119204435
Psycho Pass #4 op Animees! Ik doe het nog!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  woensdag 14 november 2012 @ 16:58:15 #107
383398 Kyubey
pi_119205388
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:27 schreef .Cake. het volgende:
Psycho Pass #4 op Animees! Ik doe het nog!
Supooki boogie
Helemaal super.
  woensdag 14 november 2012 @ 17:15:05 #108
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119205975
Black Ops 2 singleplayer is best vet tot nu toe.
pi_119206488
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kan het haast niet geloven, maar heb er goede dingen over gehoord.
Maar meh, misschien eens.
pi_119206509
wat een ... spel is black ops battlefield 3 is kut troloolololololo
pi_119206776
CoD e.a. zijn toch allemaal ronduit kut sinds deeltje 2-3 (afhankelijk van de serie)?
  woensdag 14 november 2012 @ 17:58:01 #112
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119207255
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:35 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik kan het haast niet geloven, maar heb er goede dingen over gehoord.
Maar meh, misschien eens.
Ik kocht hem voor de Zombies, maar doe nu eerst even de singleplayer. De servers zijn nog wel wat instabiel en zo nu en dan moeten er kleine freezes zijn op de PS3, maar wat ik heb gehoord en gezien tot nu toe is bijna alleen maar goed.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat een ... spel is black ops battlefield 3 is kut troloolololololo
Battlefield 3 is tof, maar BO2 heb ik puur voor de afwisseling. Ik ben meer een BF speler dan een COD speler, maar even afwisseling van dat saaie conquest op veel te grote maps is wel welkom. Nu lekker Domination op kleinere maps met meer actie :P
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef mschol het volgende:
CoD e.a. zijn toch allemaal ronduit kut sinds deeltje 2-3 (afhankelijk van de serie)?
Meningen, meningen..Dit is de allereerste COD die ik zelf koop. Heb MW2 en MW3 gespeeld en het was gewoon erg simpel imo. De SP van dit soort games is toch niet belangrijk want iedereen speelt alleen maar multiplayer.
pi_119207368

Aahw.

Iemand die de manga nog leest trouwens? Zijn de laatste chaps de moeite waard?
pi_119207485
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Battlefield 3 is tof, maar BO2 heb ik puur voor de afwisseling. Ik ben meer een BF speler dan een COD speler, maar even afwisseling van dat saaie conquest op veel te grote maps is wel welkom. Nu lekker Domination op kleinere maps met meer actie :P

Ben zelf begonnen bij Cod1 en BF1942 en was aardig gehyped voor bf3 maar nadat die uitkwam viel het eigenlijk toch best wel tegen en het voelde gewoon aan als een console port.
  woensdag 14 november 2012 @ 18:05:14 #115
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119207505
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]

Aahw.

Iemand die de manga nog leest trouwens? Zijn de laatste chaps de moeite waard?
Diehard manga lezer hier. Chapters zijn het absoluut waard, helemaal het chapter van vandaag. Waar ben je afgehaakt? :P

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:04 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ben zelf begonnen bij Cod1 en BF1942 en was aardig gehyped voor bf3 maar nadat die uitkwam viel het eigenlijk toch best wel tegen en het voelde gewoon aan als een console port.
Hmm, ik was wel tevreden. Heb alleen BFBC2 gespeeld hier voor.
pi_119208141
Al meer dan een half jaar geen Narurto manga gebruikt en de anime al lager niet. Je kunt zeggen dat ik van slechte smaak afgekickt ben.
pi_119208197
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Al meer dan een half jaar geen Narurto manga gebruikt en de anime al lager niet. Je kunt zeggen dat ik van slechte smaak afgekickt ben.
Mijn neger? :P
  woensdag 14 november 2012 @ 18:36:26 #118
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119208461
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Naruto is niet per definitie slecht, het is gewoon niet je ding blijkbaar. Naruto is de reden dat ik ben begonnen aan anime en manga, en ik blijf het nog steeds vet vinden. Voornamelijk omdat ik al 4 of 5 jaar Naruto kijk :P
pi_119209075
pi_119209120
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Diehard manga lezer hier. Chapters zijn het absoluut waard, helemaal het chapter van vandaag. Waar ben je afgehaakt? :P
Paar weken geleden. Niet dat ik het toen niet boeiend vond met

SPOILER
Maar ik kan het moeilijk oppikken om de een of andere reden.
  woensdag 14 november 2012 @ 18:55:17 #121
383398 Kyubey
pi_119209122
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Naruto is niet per definitie slecht, het is gewoon niet je ding blijkbaar. Naruto is de reden dat ik ben begonnen aan anime en manga, en ik blijf het nog steeds vet vinden. Voornamelijk omdat ik al 4 of 5 jaar Naruto kijk :P
Vet?
Helemaal super.
pi_119209164
quote:
Ahhahaha.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Vet?
[ afbeelding ]
Dat is gewoon vies dik :')

Is de nieuwe G&P al uit? ;(
pi_119209250

_O-
  woensdag 14 november 2012 @ 19:34:22 #124
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119210599
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Die Strike Missions zijn wel ruk. En ik heb 1 niet gespeeld dus het verhaal gaat echt alle kanten op zonder dat ik er veel van snap. Maar over het algemeen: beter dan mw 3 :P
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 14 november 2012 @ 19:48:29 #125
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119211167
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Paar weken geleden. Niet dat ik het toen niet boeiend vond met

SPOILER
Maar ik kan het moeilijk oppikken om de een of andere reden.
Gewoon doen joh :D De flashbacks zijn weer voorbij en het is nu
SPOILER
  woensdag 14 november 2012 @ 19:49:16 #126
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119211199
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Die Strike Missions zijn wel ruk. En ik heb 1 niet gespeeld dus het verhaal gaat echt alle kanten op zonder dat ik er veel van snap. Maar over het algemeen: beter dan mw 3 :P
Net even multiplayer gedaan, veeeel te makkelijk. Ik haal 34-2 met een standaard load-out. :') Terwijl ik nooit COD speel.
  woensdag 14 november 2012 @ 19:57:33 #127
383398 Kyubey
pi_119211623
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Net even multiplayer gedaan, veeeel te makkelijk. Ik haal 34-2 met een standaard load-out. :') Terwijl ik nooit COD speel.
ok
Helemaal super.
pi_119211716
Guehehehe

woensdag 14 november 2012 @ 20:18:49 #129
383398 Kyubey
pi_119212690
Mijn broer leest nu mee

Hoi
Helemaal super.
pi_119212704

[ Bericht 100% gewijzigd door De_Dakgoot op 14-11-2012 20:19:56 ]
pi_119214505
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Naruto is wel 'mijn ding' en Naruto is definitief slecht. Naruto is a gateway drug anime of the worst kind en so on...

quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:18 schreef Kyubey het volgende:
Mijn broer leest nu mee

Hoi
Bericht aan Kyubey's broer: zorg je er voor dat ze genoeg (1-person) shooters speelt? :)
pi_119214964
quote:
Mijn broer leest nu mee

Hoi
Mass Effect moet ik nog spelen.

Gr gr
  woensdag 14 november 2012 @ 21:11:14 #133
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119215399
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Naruto is wel 'mijn ding' en Naruto is definitief slecht. Naruto is a gateway drug anime of the worst kind en so on...

[..]

Bericht aan Kyubey's broer: zorg je er voor dat ze genoeg (1-person) shooters speelt? :)
Tepelstreeltje van me, ik ga geen discussie met jou beginnen want die verlies ik toch. :'(
pi_119215465
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Tepelstreeltje van me, ik ga geen discussie met jou beginnen want die verlies ik toch. :'(
Dat weet je niet. :)
En ik was maar wat aan het dollen.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:14:47 #135
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119215554
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat weet je niet. :)
En ik was maar wat aan het dollen.
Ik wil het eigenlijk niet eens proberen :@ .. Ik ga weer even leren, später mijn schatzies. O+
pi_119215653
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik wil het eigenlijk niet eens proberen :@ .. Ik ga weer even leren, später mijn schatzies. O+
Leer ze en tot later. :W
pi_119215785
quote:
Mijn broer leest nu mee

Hoi
Aw man, ik heb de b(r)oer uit Nieuw Milligen gemist :'(
Even in de Napklip history kijken.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:25:12 #138
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119216112
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik zuig zo hard in FPS. Als ik een positieve kdr haal dan beschouw ik dat al als een goed potje.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 14 november 2012 @ 21:26:41 #139
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119216188
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik zuig zo hard in FPS. Als ik een positieve kdr haal dan beschouw ik dat al als een goed potje.
Ik heb vaak dat ik na een uurtje spelen misselijk word, en dat heb ik alleen bij FPS spellen :P.
pi_119216318
Ik speel eigenlijk weinig games meer ;(
pi_119216333
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dat is juist fijn. Als je weet dat je beter moet zijn dan zoveel procent van de serverpopulatie en je dat niet lukt.... dan moet het toetsenbord het ontgelden.

Een van de redenen waarom ik de pootjes van een toetsenbord nooit uitgeklapt heb.
pi_119216335
morgen is zowiezo een meerderheid van de klas ziek om bo2 te spelen :')
pi_119216441
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sowieso.

gr gr

En ja, vrij kansloos inderdaad. :')
  woensdag 14 november 2012 @ 21:31:23 #144
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119216487
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bij mijn klas waren er serieus mensen die het tentamen geskipt hebben omdat ze de dag ervoor BO2 hebben gedaan. Ik weet zeker dat ze vandaag ook de hele dag hebben zitten gamen :')
pi_119216720
Wanneer komt de volgende Berserk film eens in de tracker? Hij is al lang uit, de derde komt zelfs over een paar weken uit in Japan op DVD.
pi_119217237
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik herkende alleen Afro Samurai. En ik miste Gantz. Maar grappig, vooral als je net zit te ontbijten :P
Ik herken Rurouni Kenshin, Afro idd, Hellsing en Baccano

Ik wil weten wat 2:57 is.
  woensdag 14 november 2012 @ 22:13:46 #148
383398 Kyubey
pi_119219217
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
Ik speel eigenlijk weinig games meer ;(
Wees blij gr

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sowieso.

gr gr

En ja, vrij kansloos inderdaad. :')
Soberzo

Gr gr
Helemaal super.
pi_119219843
NOG 3 DAGEN EN DAN VERGAAT DE WERELD !1!111!!!!!!! :D :D ;( ;(
AND IT ALL COMES TUMBELING DOWN, TUMBELING DOWN

pi_119219913
quote:
_O_

Hoezo over drie dagen eigenlijk? EVA 3.0?
pi_119219966
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O_

Hoezo over drie dagen eigenlijk? EVA 3.0?
JA, EN DAN KOMTER NOG IETS
pi_119220067
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

JA, EN DAN KOMTER NOG IETS
[ afbeelding ]
Vertel?
pi_119220312
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Vertel?
Aanschouw het einde van de wereld in 2013

[ Bericht 13% gewijzigd door De_Dakgoot op 14-11-2012 22:56:40 ]
pi_119220411
pi_119220412
Je bent niet alleen, je kan niet naar voren en je kan het niet overnieuw doen.

Goh, als ik niet beter wist ging het over Nederland _ Duitsland vanavond ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_119220439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef Sabata het volgende:

Je bent de eerste...
pi_119222359
eindelijk m'n 250GB ssd geinstalleerd.. w/ verse W7 install erover... w/
met o.a. office, keepass, steam, imgburn, MPC-HC, notepad++, dosbox, utorrent geinstalleerd in ruwweg 20 minuutjes ( *O* _O_ *O* ) via een Windows Deployment server met een custom W7 image
Al met al heb ik nu nog 207GB vrij van de 238 en staat het broodnodige geinstalleerd..
pi_119225995
Ik snap de laatste aflevering van Jormungand niet.
SPOILER
pi_119226706
waarom heeft niemand:
quote:
Rurouni Kenshin: Shin Kyoto-Hen Part.2
nog gesubbed :o
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 15 november 2012 @ 07:29:21 #160
383398 Kyubey
pi_119228206
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef Sabata het volgende:

_O-
Helemaal super.
pi_119228539
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef mschol het volgende:
eindelijk m'n 250GB ssd geinstalleerd.. w/ verse W7 install erover... w/
met o.a. office, keepass, steam, imgburn, MPC-HC, notepad++, dosbox, utorrent geinstalleerd in ruwweg 20 minuutjes ( *O* _O_ *O* ) via een Windows Deployment server met een custom W7 image
Al met al heb ik nu nog 207GB vrij van de 238 en staat het broodnodige geinstalleerd..
Feli feli.

Ik moet de mijne nog bestellen....
pi_119242843
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik snap de laatste aflevering van Jormungand niet.
SPOILER
Ja dat vond ik ook vaag, waarschijnlijk heeft hij ze laten afknallen om later weer fresh opnieuw te beginnen.
pi_119244384
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook vaag, waarschijnlijk heeft hij ze laten afknallen om later weer fresh opnieuw te beginnen.
Ook mijn gedachte maar waarom moest hij Tojo dan te slim af zijn en waarom is er niemand die VERRAAIER kraait? Je zou toch niet denken dat ze daar bij Whitefox vertrouwen hebben in onze hersens, hè?
pi_119244413
Liet hij die SR squad niet hun gang gaan omdat ze ervoor kozen om met wapens te vechten?
  donderdag 15 november 2012 @ 18:59:55 #165
383398 Kyubey
pi_119248043
It's time to chuuni
Helemaal super.
pi_119248503
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:59 schreef Kyubey het volgende:
It's time to chuuni
Way ahead of ya nigger.

Heel zielig en zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Arashimashou op 15-11-2012 19:23:33 ]
pi_119249045
Tijd om chuuni te kijken
  donderdag 15 november 2012 @ 19:28:05 #168
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119249178
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:59 schreef Kyubey het volgende:
It's time to chuuni
Is het nog leuk geworden of blijft het zo sneu?
ANIMEES.
- Scamp
pi_119249213
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dat kan ik niet echt voor je zeggen. Voor mij is het nooit sneu geweest namelijk. :P
pi_119250075
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 02:17 schreef DJ_ het volgende:
waarom heeft niemand:

[..]

nog gesubbed :o
Ohja! Die wil ik ook zien.
  donderdag 15 november 2012 @ 19:52:33 #173
383398 Kyubey
pi_119250440
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Het is nooit sneu geweest, maar nu wordt het wel treurig. Er blijkt een jeugdtrauma achter haar Chuunibyou gezeten te hebben en dat werken ze nu uit :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Helemaal super.
  donderdag 15 november 2012 @ 19:56:09 #174
383398 Kyubey
pi_119250637
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:52 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Het is nooit sneu geweest, maar nu wordt het wel treurig. Er blijkt een jeugdtrauma achter haar Chuunibyou gezeten te hebben en dat werken ze nu uit :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Als iemand als .Cake had meegekeken had hij dit ons vast al na episode 2 kunnen vertellen :')
pi_119250655
Chuunibyou. :')

Al moest ik een aantal momenten gniffelen. ;(
pi_119250671
Het is tijd voor de dagelijkste dosis death
pi_119250690
Ik heb wel dezelfde zonnebril als dekemori :P
  donderdag 15 november 2012 @ 20:00:14 #179
383398 Kyubey
pi_119250762
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik heb wel dezelfde zonnebril als dekemori :P
[ afbeelding ]
Helemaal super.
  donderdag 15 november 2012 @ 20:01:18 #180
383398 Kyubey
pi_119250819
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is tijd voor de dagelijkste dosis death
Again... waaaay ahead of you niggah.
pi_119250858
quote:
Saten san, komt hopelijk meer tevoorschijn in S2 van railgun
pi_119250878
  donderdag 15 november 2012 @ 20:18:29 #184
383398 Kyubey
  donderdag 15 november 2012 @ 20:20:33 #185
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119251709
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:52 schreef Kyubey het volgende:

[..]

No shit sherlock.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:57 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Als iemand als .Cake had meegekeken had hij dit ons vast al na episode 2 kunnen vertellen :')
Ik vond het na de eerste aflevering al zeer waarschijnlijk. :{w
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 15 november 2012 @ 20:22:38 #186
383398 Kyubey
pi_119251772
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:20 schreef .Cake. het volgende:

[..]

No shit sherlock.

[..]

Ik vond het na de eerste aflevering al zeer waarschijnlijk. :{w
Ik ook, maar nu een bevestiging. Gr gr
Helemaal super.
pi_119251804
Gelukkig is het nu weekend dus morgen TOnari no kaibutsu kijken :P
  donderdag 15 november 2012 @ 20:33:37 #188
383398 Kyubey
pi_119252180
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gelukkig is het nu weekend dus morgen TOnari no kaibutsu kijken :P
Ik heb morgen wiskundedag. Ik weet niet wie van onze leraren zo'n mongool is om te denken dat het een goed idee is.
Helemaal super.
pi_119252245
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik heb morgen wiskundedag. Ik weet niet wie van onze leraren zo'n mongool is om te denken dat het een goed idee is.
hé dat zei iemand op facebook ookal XD
pi_119252261
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_119252432
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:34 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

hé dat zei iemand op facebook ookal XD
IKSDEE XD
pi_119252610
quote:
9s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:39 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

IKSDEE XD
Precies wat ik dacht ;(
pi_119252630
Sowieso vind ik eigenlijk dat ze moeten zorgen dat iedereen die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt op Facebook geen nageslacht meer moet kunnen krijgen.
pi_119252726
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso vind ik eigenlijk dat ze moeten zorgen dat iedereen die op Facebook zit geen nageslacht meer moet kunnen krijgen.
Hm, misschien niet zo'n slecht idee.
pi_119252766
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:45 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hm, misschien niet zo'n slecht idee.
Eigenlijk mogen ze dat van mij ook wel bij mensen doen die hetzelfde op fora doen. Of die hun zinnen zonder hoofdletter beginnen.
  donderdag 15 november 2012 @ 20:47:39 #196
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119252791
prima
  donderdag 15 november 2012 @ 20:47:56 #197
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119252805
Jij kan je echt ergeren aan de meest simpele dingen of niet? :P Ik vind het erger dat mensen het verschil tussen naar en na niet weten..
pi_119252822
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef Life2.0 het volgende:
prima
:(!

Gna gna. Koop maar alvast een scrotumbeschermer.
quote:
99s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jij kan je echt ergeren aan de meest simpele dingen of niet? :P Ik vind het erger dat mensen het verschil tussen naar en na niet weten..
Ja, eigenlijk is dat erger. Dan is postnatale abortus de enige optie. :P
  donderdag 15 november 2012 @ 20:48:59 #199
383398 Kyubey
pi_119252837
quote:
Da vindt ik ook best wel na XD
Helemaal super.
pi_119252844
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eigenlijk mogen ze dat van mij ook wel bij mensen doen die hetzelfde op fora doen. Of die hun zinnen zonder hoofdletter beginnen.
Of VVD'ers.

quote:
huh? :')

Naar bedacht te hebben wat ik die dag wilde gaan eten, ging ik na de supermarkt?

wtf? :')
pi_119252853
quote:
Leuk wel ja :Y

Zelfde bandje, uit de 80's.

[ Bericht 18% gewijzigd door Qunix op 15-11-2012 20:57:56 ]
  donderdag 15 november 2012 @ 20:51:46 #202
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119252937
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Of VVD'ers.

[..]

huh? :')

Naar bedacht te hebben wat ik die dag wilde gaan eten, ging ik na de supermarkt?

wtf? :')
Een voorbeeld, mijn kameraad stuurt mij een bericht op whatsapp:
''Ga je mee na de stad ff wat drnken?''
GODVERDOMME HET IS NAAR DE STAD. :P
pi_119252979
quote:
99s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ach zo ja.
Zit er hier iemand nog wel eens op de chat? :?
  donderdag 15 november 2012 @ 20:55:25 #204
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119253095
Ik niet iig.
  donderdag 15 november 2012 @ 20:59:37 #205
383398 Kyubey
pi_119253291
Neen.
Helemaal super.
pi_119253337
quote:
99s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Spraak omzetten na' schrift is toch gedeeltelijk waarom we schijven, (<-- onnodigekomma.jpg) anders zouden we net zo goed Latijn of het Arabisch kunnen gebruiken.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:01:50 #207
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119253379
ik kan me niet voorstellen dat mensen dat niet snappen
pi_119253381
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso vind ik eigenlijk dat ze moeten zorgen dat iedereen die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt op Facebook geen nageslacht meer moet kunnen krijgen.
sauwiseuw robin me neger.
pi_119253397
quote:
leuk!
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:03:44 #210
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119253460
ANIMEES.
- Scamp
pi_119253474
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:52 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ach zo ja.
Zit er hier iemand nog wel eens op de chat? :?
Nope. ;(

Af en toe kijk ik even. Dan zie ik niemand en ben ik weer weg. :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 21:04:23 ]
  donderdag 15 november 2012 @ 21:06:50 #213
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119253599
Holy shit, ik zit ff wat ops te bekijken welke ik nog meer tof vond, zie ik deze.

Ik kom er nu pas achter dat de hele 2e op van Mirai Nikki in het Engrish is!!!

Prijs voor slechtste Engrish van 2012?
ANIMEES.
- Scamp
pi_119253646

quote:
One of the most beautiful endings I've seen in a long time :)
Daar ben ik het wel mee eens.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:10:06 #215
383398 Kyubey
pi_119253765
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef .Cake. het volgende:
Holy shit, ik zit ff wat ops te bekijken welke ik nog meer tof vond, zie ik deze.

Mijn complimenten voor de band van de opening van BTOOOM, haast perfect Engels, zowel grammaticaal als in de uitspraak :P Dat is helaas ongeveer een unicum in Japan :')
Helemaal super.
pi_119253782
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef .Cake. het volgende:

Voor de rest wel een toffe OP. :P
  donderdag 15 november 2012 @ 21:10:56 #217
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119253807
quote:
Ik ook. Heb daar ook mijn bureaublad vandaan, ga ik denk ik binnenkort niet meer veranderen.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 15 november 2012 @ 21:11:45 #218
383398 Kyubey
pi_119253856
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Voor de rest wel een toffe OP. :P
Waarom zitten er opgeblazen ''cute'' gastjes bij? Een speciaal ras ofzo?
Helemaal super.
pi_119253865
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik ook. Heb daar ook mijn bureaublad vandaan, ga ik denk ik binnenkort niet meer veranderen.
[ afbeelding ]
SNES _O_

Jammer van de lage resolutie wallpaper. Voor de rest tof. :P
pi_119253946
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik heb de serie na een paar episodes gedropped. Zou het niet weten. :P
  donderdag 15 november 2012 @ 21:13:46 #221
383398 Kyubey
pi_119253958
Waaa in welke volgorde moet ik de -monogatari's kijken?
Helemaal super.
pi_119253977
Nog iets van 30 uur en dan is het tijd om los te gaan :D

donderdag 15 november 2012 @ 21:14:56 #223
383398 Kyubey
pi_119254013
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOEHOE HET WIJKT AF VAN HET ORIGINEEL GR GR HET ORIGINEEL BLIJFT HET BESTE GR GR

Maar Rei is wel mooier.
Helemaal super.
pi_119254015
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
Bake -> Nise -> Kizu -> Neko
Chronologisch hoort Kizu voor Bake
  donderdag 15 november 2012 @ 21:15:10 #225
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119254023
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Nee. Die ene is een kind, die ander een vrouw. Maar niemand weet waarom zij zo getekend is. Ze past ABSOLUUT niet bij de rest van de karakterdesign... :|W

Deze gasten hebben ook goed Engels:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

SNES _O_

Jammer van de lage resolutie wallpaper. Voor de rest tof. :P
SNES :D

Tja, ik vind m mooi en verder boeit het mij niet zo heel erg :P
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 15 november 2012 @ 21:15:14 #226
383398 Kyubey
pi_119254029
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Bake -> Nise -> Kizu -> Neko
Chronologisch hoort Kizu voor Bake
Neko? :o
Helemaal super.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:15:24 #227
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119254039
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
Bakemonogatari, Nisemonogatari
ANIMEES.
- Scamp
pi_119254054
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef Kyubey het volgende:

[..]

HOEHOE HET WIJKT AF VAN HET ORIGINEEL GR GR HET ORIGINEEL BLIJFT HET BESTE GR GR

donderdag 15 november 2012 @ 21:16:23 #229
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119254094
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Nekomonogatari, gaat over hoe Tsubasa en Arararagi-kun elkaar ontmoeten. Volgende serie, komt na Kizumonogatari.

*O*
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 15 november 2012 @ 21:16:36 #230
383398 Kyubey
pi_119254105
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ze zijn allebei slecht.

SPOILER
Helemaal super.
pi_119254115
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_

efmawiognjnjaeruiongionh

Ik word waarschijnlijk ook nog doodgespoiled. Kan er echt niet meer tegen. :'(
pi_119254135
Ik heb Bakemonogatari een keer proberen te kijken. Toen was ik echter wat jonger, dus misschien dat ik me er toch maar eens weer aan moet wagen.
pi_119254138
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef Kyubey het volgende:

[..]

quote:
An 11-episode anime adaptation of Nisemonogatari aired from January 7 to March 17, 2012, produced by the same staff as Bakemonogatari. A flyer included with the release of Nekomonogatari (Black) announced that the prequel novel, Kizumonogatari, would be adapted into an anime film.[14] It was announced on a flyer released with Tsukiomonogatari that an anime adaptation of Nekomonogatari (Black) will air on television, followed by a planned 26-episode anime television series spanning the novels from Nekomonogatari (White) to Koimonogatari.[15]
pi_119254151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O_

efmawiognjnjaeruiongionh

Ik word waarschijnlijk ook nog doodgespoiled. Kan er echt niet meer tegen. :'(
dit is nog van 2.0, 1.0 etc
pi_119254159
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

dit is nog van 2.0
I know man. :P
  donderdag 15 november 2012 @ 21:18:31 #236
383398 Kyubey
pi_119254191
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb Bakemonogatari een keer proberen te kijken. Toen was ik echter wat jonger, dus misschien dat ik me er toch maar eens weer aan moet wagen.
Ik ben sinds Madoka en Zetsubou-sensei fan van Shaft's stijl, dus ja, ik vind dat ik deze ook moet kijken :P
Helemaal super.
pi_119254261
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik ben sinds Madoka en Zetsubou-sensei fan van Shaft's stijl, dus ja, ik vind dat ik deze ook moet kijken :P
Hmm.. Ik heb gemengde gevoelens bij Shaft.

Ik denk dat je dan beter kan beginnen met de EF-series, als je iets goeds van Shaft wil zien. :P
pi_119254279
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb hem ook als bureaublad.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:20:39 #239
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119254282
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Heel goed! Hoewel Bakemonogatari wel leuker is dan Nisemonogatari. Aflevering 12! O+
ANIMEES.
- Scamp
pi_119254312
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Heel goed! Hoewel Bakemonogatari wel leuker is dan Nisemonogatari. Aflevering 12! O+
Door al die fanservice in Nisemonogatari ben ik eigenlijk een beetje afgeknapt. ;(
pi_119254385
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Het is wel een beetje 'als je begrijpt wat ik bedoel' waarmee ik bedoel dat het naast een van de mooiste tekenfilm romances in de aflopen jaren en sexy-er dan seks bomvol zit met taalgrapjes waarvoor je eigenlijk een enorme taalnerd moet zijn én Japans moet kunnen.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:25:08 #242
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119254467
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Door al die fanservice in Nisemonogatari ben ik eigenlijk een beetje afgeknapt. ;(
*kuch*Heumeu*kuchekuch!*

Grapje. Fanservice, ja dat hoort er bij. Zoals Scamp schreef: het is smutty art of artsy smut, welke van de twee het is daar is hij nooit uitgekomen, maar het hoort er nu eenmaal bij. Het is in ieder geval stijlvoller gedaan dan met Wanko in Sankarea...
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 15 november 2012 @ 21:26:33 #243
383398 Kyubey
pi_119254533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:

[..]

*kuch*Heumeu*kuchekuch!*

Grapje. Fanservice, ja dat hoort er bij. Zoals Scamp schreef: het is smutty art of artsy smut, welke van de twee het is daar is hij nooit uitgekomen, maar het hoort er nu eenmaal bij. Het is in ieder geval stijlvoller gedaan dan met Wanko in Sankarea...
Gelukkig :') Dat moest er nog bij komen.

Oeps, ik ben in het verkeerde gebied van nyaa terecht gekomen.
quote:
Sweaty Life of Incest in a Painfully Cramped Place Spanning 4.5 Tatati Mats With a Mother and Sisters Who Are All Very Busty
wat is deze
Helemaal super.
pi_119254577
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het is wel een beetje 'als je begrijpt wat ik bedoel' waarmee ik bedoel dat het naast een van de mooiste tekenfilm romances in de aflopen jaren en sexy-er dan seks bomvol zit met taalgrapjes waarvoor je eigenlijk een enorme taalnerd moet zijn én Japans moet kunnen.
Hmm, dat heb ik inderdaad ook gehoord. Hmm.....argerangaerkng
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:

[..]

*kuch*Heumeu*kuchekuch!*

:'(

Tja, ik weet het niet. Ik zag allemaal gespreide benen en zo.

Dat dreadlock haar van dat ene meisje :r

Verder vond ik het geen kunstzinnige fanservice. Behalve het tandenpoetsen dan. :P
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:16 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ze zijn allebei slecht.

SPOILER
Oh ja, hier moet ik toch op reageren met:

:( :'( ;(

gr gr
  donderdag 15 november 2012 @ 21:29:39 #245
383398 Kyubey
pi_119254675
Wat is er mis met dreadlocks?
*googlet op ''beautiful dreadlocks*
oh wacht :')
Helemaal super.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:31:53 #246
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119254784
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]

:'(

Tja, ik weet het niet. Ik zag allemaal gespreide benen en zo.

Dat dreadlock haar van dat ene meisje :r

Verder vond ik het geen kunstzinnige fanservice. Behalve het tandenpoetsen dan. :P
Maar dat tandenpoetsen was dan weer geen fanservice. Geen pantyshots, geen sideboob, niets. Dat maakt juist die hele scene zo geniaal.

Geanimeerd dreadlock haar, tja. Dat is maar één personage en die is in Bakemonogatari maar voor twee of drie afleveringen aanwezig.

Echt dreadlockhaar is vies.
ANIMEES.
- Scamp
pi_119254866

pi_119254873
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef Kyubey het volgende:
Wat is er mis met dreadlocks?
*googlet op ''beautiful dreadlocks*
oh wacht :')
Nu krijg je voortaan overal dreadlock advertenties omdat Google denkt dat je geïnteresseerd bent in dreadlocks, jij dreadlocklover! :(
  donderdag 15 november 2012 @ 21:34:47 #249
383398 Kyubey
pi_119254957
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nu krijg je voortaan overal dreadlock advertenties omdat Google denkt dat je geïnteresseerd bent in dreadlocks, jij dreadlocklover! :(
Bedoelde je deze?
Helemaal super.
pi_119255054
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Bedoelde je deze?
[ afbeelding ]
Deze.

Volgens mij is dat hetzelfde meisje inderdaad. ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 21:36:58 ]
  donderdag 15 november 2012 @ 21:37:31 #251
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119255103
quote:
9s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Deze.

[ afbeelding ]

Da's dezelfde inderdaad. Net als deze.

Hoewel ze in Nisemonogatari wel veel wulpser is dan in Bakemonogatari hoor. Ze is na Bakemono verliefd geworden op hem, vandaar.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 15 november 2012 @ 21:37:32 #252
383398 Kyubey
pi_119255104
quote:
9s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Deze.

[ afbeelding ]

Met die haarband lijkt ze op een zeker personage uit Keion.
Helemaal super.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:38:49 #253
383398 Kyubey
pi_119255172
Waa een Trojaans paard toen ik op Ritsu zocht. Is dit toeval? :o ;(
Helemaal super.
pi_119255177

pi_119255279
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:37 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Da's dezelfde inderdaad. Net als deze.
[ afbeelding ]
Hmm, daar zie je het niet zo goed gelukkig.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:37 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Met die haarband lijkt ze op een zeker personage uit Keion.
Herinner me er alsjeblieft niet aan. :'(

Ritsu :r

Ze heeft ook soms dreadlocks, lijkt het. Ik vind echt dat we haar in de centrifuge moeten doen. :(
pi_119255389
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, daar zie je het niet zo goed gelukkig.

[..]

Herinner me er alsjeblieft niet aan. :'(

Ritsu :r

Ze heeft ook soms dreadlocks, lijkt het. Ik vind echt dat we haar in de centrifuge moeten doen. :(
This hate is delicious.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:47:16 #257
383398 Kyubey
pi_119255542
Is dit dezelfde?

SPOILER
Helemaal super.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:51:48 #258
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119255745
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:47 schreef Kyubey het volgende:
Is dit dezelfde?
[ afbeelding ]
SPOILER
Ja.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 15 november 2012 @ 21:52:50 #259
383398 Kyubey
pi_119255804

Waa moet kijken nu
Helemaal super.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:55:34 #260
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119255944
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 15 november 2012 @ 22:01:55 #261
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119256227
Trouwens, robin, het verbaasd mij wel een beetje dat jij Bakemonogatari hebt afgezet. Er is namelijk, net als in NGE, heel veel subtiele verwijzingen naar allerlei dingen, die je misschien niet meteen mee krijgt.

Zo zijn de personages allemaal vernoemd naar dieren (duidelijk) maar ook hun uiterlijk heeft bepaalde eigenschappen van dat dier, zijn er allerlei woordgrappen (oké die zijn voor ons misschien minder toegankelijk) en woordspelingen met betrekking tot hun namen, situatie en die dieren.

Daarnaast is er veel mythologie uit Japan dat gebruikt wordt als inspiratie.

Shiiiiit, zit ik nu Bakemonogatari te vergelijken met NGE?
ANIMEES.
- Scamp
pi_119256407
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
Trouwens, robin, het verbaasd mij wel een beetje dat jij Bakemonogatari hebt afgezet. Er is namelijk, net als in NGE, heel veel subtiele verwijzingen naar allerlei dingen, die je misschien niet meteen mee krijgt.

Zo zijn de personages allemaal vernoemd naar dieren (duidelijk) maar ook hun uiterlijk heeft bepaalde eigenschappen van dat dier, zijn er allerlei woordgrappen (oké die zijn voor ons misschien minder toegankelijk) en woordspelingen met betrekking tot hun namen, situatie en die dieren.

Daarnaast is er veel mythologie uit Japan dat gebruikt wordt als inspiratie.

Weet je.

Ik was toen heel jong. Rond die leeftijd heb ik ook ooit NGE proberen te kijken en vond het niets. Ik zal het dus wel een poging geven hoor. :P
pi_119256505
quote:
pi_119256634
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm.. Ik heb gemengde gevoelens bij Shaft.

Ik denk dat je dan beter kan beginnen met de EF-series, als je iets goeds van Shaft wil zien. :P
Nee, Akiyuki Shinbo's rol in die film serie was marginaal en het Shaft van nu, of tenminste die zoals wij die kennen, uit Coobie's voorbeelden en de monogatari-reeks, daar is juist zijn visuele regie juist erg prominent aanwezig.

quote:
Maakt niet uit. Ik was Koyomi Araragi zojuist in mijn hoofd aan het vergelijken en Justin Bieber en Glitterende Twiglight Vampieren. Dat is erger.
pi_119256796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:03 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Goed, zeker. OP song of the year 2012? Meh... I've seen better.
of
of
beter.
Ik geef je wel gelijk, misschien niet de beste OP. Maar het gaat mij meer om het gevoel dat ik erbij heb. Zodra ik dat liedje hoor ben ik gewoon vrolijker ofso :P
pi_119256887
Eva 3.0 heeft denk ik sowieso de beste OST dit jaar. en Eva 4.0 volgend jaar :P
pi_119257301
pi_119257336
pi_119257671
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Denk het ook. :7
pi_119257754
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Denk het ook. :7
Kom er overigens net pas achter dat asuka's arm splatsh ging
maar is unit 1 nou the ark geworden om de mensheid te redden of is het de demon geworden?

Edit: weet het al weer :P

[ Bericht 6% gewijzigd door De_Dakgoot op 15-11-2012 22:43:23 ]
  donderdag 15 november 2012 @ 22:54:25 #273
383398 Kyubey
pi_119258587
Wie gaat er naar Twilight 4,2
Helemaal super.
pi_119259497
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:54 schreef Kyubey het volgende:
Trots nog nooit een Twilight-film gezien te hebben.
  donderdag 15 november 2012 @ 23:23:23 #276
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_119259947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nee. Sorry maar nee, ook al bedoel je dit misschien als grapje of serieus in de fanboyheid (geeft verder niets) maar die prijs gaat toch echt naar Sakamichi no Apollon. Wat mij betreft.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Weet je.

Ik was toen heel jong. Rond die leeftijd heb ik ook ooit NGE proberen te kijken en vond het niets. Ik zal het dus wel een poging geven hoor. :P
Do it. Your body is ready!
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 15 november 2012 @ 23:46:16 #277
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119261036
God nondeju, net met Black Ops 2 Zombies bijna in mijn broek gescheten :')
pi_119265316
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dit. :)
pi_119265595
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

We gingen er eens heen met tig klassen. Was best erg. Niet zo erg als met de halve school naar An Inconvenient Truth gaan. Toen vloog de popcorn gewoon naar het scherm. Deze hebben we dan ook niet uitgekeken.

Maar goed, dit heb ik vast al eens verteld. ;(
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:10:01 #280
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119266322
Ik heb alle Twilight films gezien.
SPOILER
pi_119270245
ik heb ze bijna allemaal gezien gewoon omdat het kan (PUC houder) dus die laatste ga ik ook nog wel een keertje kijken..
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:52:41 #282
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:16:29 #283
383398 Kyubey
pi_119275284
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:20 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

We gingen er eens heen met tig klassen. Was best erg. Niet zo erg als met de halve school naar An Inconvenient Truth gaan. Toen vloog de popcorn gewoon naar het scherm. Deze hebben we dan ook niet uitgekeken.

Maar goed, dit heb ik vast al eens verteld. ;(
Wat, ook de jongens? :o
Ik hoor van iedereen dat de laatste film heel anders is dan het boek. Gelukkig maar want dat einde was verschrikkelijk.

Gr gr
Helemaal super.
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:23:51 #284
383398 Kyubey
pi_119275602
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:54 schreef Kyubey het volgende:
Al gezien. Alleen het gevecht was een beetje leuk, de rest is saai.
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:28:36 #286
383398 Kyubey
pi_119275690
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Al gezien. Alleen het gevecht was een beetje leuk, de rest is saai.
In het boek was er niet eens een gevecht. Ik smeet dat boek op het eind haast door de kamer uit frustratie over de enorme anti-climax :')
Helemaal super.
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:45:32 #287
383398 Kyubey
pi_119278298
|:( |:( :')
Helemaal super.
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:54:45 #288
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_119278598
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:04:10 #289
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_119278928
Shit die nieuwe eva trailer :9~

[ Bericht 38% gewijzigd door De_Dakgoot op 16-11-2012 16:09:36 ]
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:31:40 #290
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_119279973
K was deze week echt wel vet.. Hoe Munakata keihard ff die Kuroh zat te bitchslappen. :D
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:32:45 #291
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_119280008
Psycho pass was hmm deze week, wel een groote aanwezigheid van moe
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:52:03 #292
383398 Kyubey
pi_119280824
Auw nietmachines :'(
Helemaal super.
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:59:57 #293
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_119281110
Robin kzit al een 10 min durende eva 3 trailer te kijken :P
pi_119281168
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:45 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ] |:( |:( :')
'She name is Saeko' :')

En is Nagoya geen hen trouwens? Shizuku's bishi dacht toch eens dat ze een ei gelegd had..?
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:03:51 #295
383398 Kyubey
pi_119281263
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:01 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

En is Nagoya geen hen trouwens? Shizuku's bishi dacht toch eens dat ze een ei gelegd had..?
Nee het was een haan...
...dacht ik.

Let ook op de ''which'' :')
Helemaal super.
pi_119281668
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Wat, ook de jongens? :o
Ik hoor van iedereen dat de laatste film heel anders is dan het boek. Gelukkig maar want dat einde was verschrikkelijk.

Gr gr
Het is niet alsof men een keuze had :')
Ik vermoed dan ook dat het voornamelijk jongens waren die met popcorn gooiden, terwijl het waarschijnlijk meisjes waren die 'w0000000000000000t' riepen wanneer die aap halfnaakt op het doek verscheen.
Overigens was dat ook meteen de eerste keer dat ik van die serie had gehoord, dus ik dacht: Goh, nou, oke. Dat zal dan wel in zijn.
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:22:43 #297
383398 Kyubey
pi_119281934
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Het is niet alsof men een keuze had :')
Ik vermoed dan ook dat het voornamelijk jongens waren die met popcorn gooiden, terwijl het waarschijnlijk meisjes waren die 'w0000000000000000t' riepen wanneer die aap halfnaakt op het doek verscheen.
Overigens was dat ook meteen de eerste keer dat ik van die serie had gehoord, dus ik dacht: Goh, nou, oke. Dat zal dan wel in zijn.
_O- :')
Helemaal super.
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:23:38 #298
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_119281973
LAPO
pi_119281997
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:28 schreef Kyubey het volgende:

[..]

In het boek was er niet eens een gevecht. Ik smeet dat boek op het eind haast door de kamer uit frustratie over de enorme anti-climax :')
Mja in de film eigenlijk ook niet. :')

SPOILER
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:25:06 #300
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_119282007
pi_119282030
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:01 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat was een prank, het is een haan idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')