SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!“An interesting thing is a good thing.”
Klinkt zeker als iets voor mij idd.quote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
^De materie lijkt me voor jou wel interessant
Een landelijk digitaal registratiesysteem waarbij mensen beoordeelt en berecht worden op hun psychologische toestand/gezond. Soort Big Brother on steroids, want ze zitten ook in je brein te kijken constant.
Supertof
quote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Arashimashou het volgende:
Dat duurde te lang Steeltju
Ik heb zo vaak op F5 gedrukt dat ik er niet meer in mocht.
[..]
Bijna gebannedquote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Arashimashou het volgende:
Dat duurde te lang Steeltju
Ik heb zo vaak op F5 gedrukt dat ik er niet meer in mocht.
[..]
Dromen over drugsverslaafden die in je huis gaan zitten met z'n dertigen tegelijk, atoombommen, vastzitten 160 jaar in het verleden, andere dingen die men niet wil beschrijven.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dromen over drugsverslaafden die in je huis gaan zitten met z'n dertigen tegelijk, atoombommen, vastzitten 160 jaar in het verleden, andere dingen die men niet wil beschrijven.
This niggah has some serious issues.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dromen over drugsverslaafden die in je huis gaan zitten met z'n dertigen tegelijk, atoombommen, vastzitten 160 jaar in het verleden, andere dingen die men niet wil beschrijven.
Oh ja en het is ochtend.
ik ben vrijdags vrijquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
This niggah has some serious issues.
Als dit mijn vaste rooster is na de tentamen week ben ik redelijk tevreden
[ afbeelding ]
BUT FUCKING WHY. Ik vind dit geen slecht rooster trouwens, maar ik mis nog 2 vakken en ben bang dat die op dinsdag en woensdag worden ingeroosterd rond een uur of 3-4 ´s middagsquote:
Mijn roosterquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
BUT FUCKING WHY. Ik vind dit geen slecht rooster trouwens, maar ik mis nog 2 vakken en ben bang dat die op dinsdag en woensdag worden ingeroosterd rond een uur of 3-4 ´s middags
Voor Hyouka ga met Mazui, en voor Soa UTWquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
Er worden tegenwoordig geen volle schoolweken meer gemaakt!?
Anyway, wat is de beste kwaliteit fansub voor Hyouka en Sword Art Online!? Binnenkort emigreren en wil dus wat series meenemen
Mazui is gewoon 720p neem ik aan? UTW is altijd wel goed volgens mijquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Voor Hyouka ga met Mazui, en voor Soa UTW
Mazui is 720P, die heb ik ook genomen toen het airde aangezien zij destijds de enige waren en zij leveren best goed werk af.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mazui is gewoon 720p neem ik aan? UTW is altijd wel goed volgens mij
ThanksDe komende week even de laatste shit allemaal overzetten naar een externe HDD enzo.
Waarschijnlijk om leerlingen de gelegenheid te geven om 16 tot 20 uur per week te arbeiden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mazui is 720P, die heb ik ook genomen toen het airde aangezien zij destijds de enige waren en zij leveren best goed werk af.
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe men hier in NL het onderwijs loopt af te breken en bezuinigt op scholieren/studentenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om leerlingen de gelegenheid te geven om 16 tot 20 uur per week te arbeiden.
Tekort aan leerarenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om leerlingen de gelegenheid te geven om 16 tot 20 uur per week te arbeiden.
Hyouka vond ik zelf wel leuk om te kijken, weet alleen niet of andere het ook hebben gevolgd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Hyouka en Sword Art Online zijn een beetje de beste series van de laatste tijd!? Ben er even een paar maanden mee gestopt het te volgen want had geen HDD ruimte meer.
Heb ik iets bijzonders gemist!?
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe men hier in NL het onderwijs loopt af te breken en bezuinigt op scholieren/studenten![]()
Nu ook weer de afschaffing van de OV-jaarkaart.Zonder die OV-jaarkaart was ik nooit aan een opleiding begonnen, want dan waren de reiskosten gewoon onbetaalbaar geweest.
Kortzichtige bezuinigingen die straks de maatschappij veel meer gaan kosten dan dat het nu eventjes oplevert.
Ik heb naast mijn reguliere schooltijden ook nog behoorlijk veel wat ik thuis moet doen. Ik moet ook 3 kwartier á 1 uur reizen voor ik thuis benquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:35 schreef mschol het volgende:
en maar klagen dat ze het zo slecht hebben..
Mazui voor Hyouka en UTW voor Sword Art Online zoals iemand al zei. Als je op www.nyaa.eu kijkt en de anime intikt bij de zoek balk, dan is de torrent die blauw gemarkeerd is de beste versie wat beschikbaar isquote:Op
dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
Anyway, wat is de beste kwaliteit fansub voor Hyouka en Sword Art Online!? Binnenkort emigreren en wil dus wat series meenemen
Ik download nooit blauwe, het leek me juist alsof ze corrupted waren ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb naast mijn reguliere schooltijden ook nog behoorlijk veel wat ik thuis moet doen. Ik moet ook 3 kwartier á 1 uur reizen voor ik thuis benAls ik dan zoals op maandag pas om 5 uur naar huis kan, ben ik om 6 uur thuis. Dan moet ik nog eten en dik 2 á 3 uur met school bezig. Daarnaast werk ik nog als vakkenvuller, heb ik een hond, mag ik graag gamen, graag anime kijken en nog enigszins een sociaal leven hebben. Ja, ik heb het slecht druk
[..]
Mazui voor Hyouka en UTW voor Sword Art Online zoals iemand al zei. Als je op www.nyaa.eu kijkt en de anime intikt bij de zoek balk, dan is de torrent die blauw gemarkeerd is de beste versie wat beschikbaar is
Haha serieus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik download nooit blauwe, het leek me juist alsof ze corrupted waren ofzo
Re-encoded?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha serieus?![]()
Rood = re-encoded
Groen = van een trusted user (denk aan HorribleSubs, UTW)
Blauw = beste versie die beschikbaar is
Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen en of ik dit überhaupt wel goed uitleg, maar stel nou dat een onbekende fansubber een torrent pakt van CoalGirls, die hebben vaak gigantische filesizes. Volgens mij re-encode hij dan de bestanden zodat de filesize kleiner wordt? Ik denk dat Dakgoot en/of Arasu je hier beter mee kan helpen, ik ben best wel digidood eigenlijkquote:
Ik weet van toeten noch blazen, alleen over zeer specifieke zakenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen en of ik dit überhaupt wel goed uitleg, maar stel nou dat een onbekende fansubber een torrent pakt van CoalGirls, die hebben vaak gigantische filesizes. Volgens mij re-encode hij dan de bestanden zodat de filesize kleiner wordt? Ik denk dat Dakgoot en/of Arasu je hier beter mee kan helpen, ik ben best wel digidood eigenlijk
Oooh, nieuwste episode is uit? Hengelen!quote:
Nu zie ik het pasquote:
Psycho passquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nu zie ik het pas
Maar toch ga ik die serie denk ik niet kijken.... hoe heette het ook maar weer?
Ja. We hebben meer mensen als jij nodig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:16 schreef Qunix het volgende:
Ik heb geen rooster. Mag ik toch nog in dit topic komen?
Neen. Wegwezen zult gij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:16 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Gezellig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja. We hebben meer mensen als jij nodig.
Hallo Qunix!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gezellig.
Nou, hallo allemaal. Ik ben Qunix en volg al 5 jaar anime. Ik vind Nichijou de beste serie en ik raad iedereen Boku no Pico aan!
Gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen en of ik dit überhaupt wel goed uitleg, maar stel nou dat een onbekende fansubber een torrent pakt van CoalGirls, die hebben vaak gigantische filesizes. Volgens mij re-encode hij dan de bestanden zodat de filesize kleiner wordt? Ik denk dat Dakgoot en/of Arasu je hier beter mee kan helpen, ik ben best wel digidood eigenlijk
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:16 schreef Qunix het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:38 schreef mschol het volgende:
Ik heb geen wel een rooster, maar ga deze niet delen. Mag ik toch nog in dit topic komen?
Gehe ja hoe leuk hij ook is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]ik zou ook zo reageren overigens
(wie niet.. )
Ik zou uit reflex denk ik een zwaai met mijn arm maken (lees: op z'n bakkes slaan).quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gehe ja hoe leuk hij ook is.
Ik zou mijn arm terug trekken, verschrikt kijken en hem vervolgens vol op z'n bek nemen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zou uit reflex denk ik een zwaai met mijn arm maken (lees: op z'n bakkes slaan).
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou mijn arm terug trekken, verschrikt kijken en hem vervolgens vol op z'n bek nemen.
Fijnquote:
Ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dekomori is beste chuuni
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom maar op met die haatquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel
inb4 Napklip met haat.
😱quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen als de arbeidscontracten worden geshowed.
Dekomoriquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kom maar op met die haat
[ afbeelding ]
Neppe Mori Summahh!!!1! DESU!!!1!!!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
This hate is delicious!
YES DESU YES DESU
Mori Summer is een bitchquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Neppe Mori Summahh!!!1! DESU!!!1!!!!
En dat noemt zich zelf lid van het DA korps. tsk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef Kyubey het volgende:
Categorie 4: Onii-chan moe.
Het ergste van het ergste. Vermijd indien mogelijk, behalve bij Oreimo.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef Kyubey het volgende:
Categorie 4: Onii-chan moe.
Het ergste van het ergste. Vermijd indien mogelijk, behalve bij Oreimo.
Hoor ik er niet meer bij?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En dat noemt zich zelf lid van het DA korps. tsk.
Tuurlijk wel. Anders missen we de K.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Anders missen we de K.Als ik op moe zoek krijg ik SimpsonsplaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is weer goed.![]()
Nee dit ben ik nietHelemaal super.
Nee, Nieuw-Milligenaren zien er heel anders uit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ik op moe zoek krijg ik Simpsonsplaatjes
Maar het is weer goed.
[ afbeelding ]
Nee dit ben ik niet
Hoe dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, Nieuw-Milligenaren zien er heel anders uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe dan?Dat weet ik eerlijk gezegd niet precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woow!quote:
Kyoani in charge of quality.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Woow!
Zelfs de reclame borden bij de stations kloppen
SPOILER: Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai Episode 7 PreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo jullie kennen waarschijnlijk alleen pokemon en dragonball z maar ik kijk echt intellectuele anime zoals one piece en death note. Ken je niet? Dacht ik al. Jullie denken allemaal dat anime voor kinderen is maar dat is het niet hruruuu
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:28 schreef Qunix het volgende:
Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai Episode 7 PreviewMijn gezicht was een grote grijns.SPOILER: Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai Episode 7 PreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje zoals deze:
Maar dan wat enger.
die episode bedoelde ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn gezicht was een grote grijns.
Een beetje zoals deze:
Maar dan wat enger.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou mijn arm terug trekken, verschrikt kijken en hem vervolgens vol op z'n bek nemen.
Wacht, ik heb dit gedropt, maar zegt die zus van Rikka nou ''I love you'' tegen de MC? Dan pik ik het weer op namelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn gezicht was een grote grijns.
Een beetje zoals deze:
Maar dan wat enger.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nederlands toetsen zijn fucking kut xDquote:Op woensdag 14 november 2012 11:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb om 13:30 een tentamen Nederlands van werkwoord spelling, schrijfvaardigheid en woordenkennis. Ik denk dat ik echt de mist in ga bij schrijfvaardigheid.
Inderdaad, woordenkennis is makkelijk en werkwoordspelling gaat vrijwel foutloos, maar die brieven schrijven kan ik absoluut niet. Wish me luck..quote:Op woensdag 14 november 2012 11:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nederlands toetsen zijn fucking kut xD
Ik herkende alleen Afro Samurai. En ik miste Gantz. Maar grappig, vooral als je net zit te ontbijtenquote:
Supooki boogiequote:Op woensdag 14 november 2012 16:27 schreef .Cake. het volgende:
Psycho Pass #4 op Animees! Ik doe het nog!
Ik kan het haast niet geloven, maar heb er goede dingen over gehoord.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Black Ops 2 singleplayer is best vet tot nu toe.
Ik kocht hem voor de Zombies, maar doe nu eerst even de singleplayer. De servers zijn nog wel wat instabiel en zo nu en dan moeten er kleine freezes zijn op de PS3, maar wat ik heb gehoord en gezien tot nu toe is bijna alleen maar goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik kan het haast niet geloven, maar heb er goede dingen over gehoord.
Maar meh, misschien eens.
Battlefield 3 is tof, maar BO2 heb ik puur voor de afwisseling. Ik ben meer een BF speler dan een COD speler, maar even afwisseling van dat saaie conquest op veel te grote maps is wel welkom. Nu lekker Domination op kleinere maps met meer actiequote:Op woensdag 14 november 2012 17:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat een ... spel is black ops battlefield 3 is kut troloolololololo
Meningen, meningen..Dit is de allereerste COD die ik zelf koop. Heb MW2 en MW3 gespeeld en het was gewoon erg simpel imo. De SP van dit soort games is toch niet belangrijk want iedereen speelt alleen maar multiplayer.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef mschol het volgende:
CoD e.a. zijn toch allemaal ronduit kut sinds deeltje 2-3 (afhankelijk van de serie)?
Ben zelf begonnen bij Cod1 en BF1942 en was aardig gehyped voor bf3 maar nadat die uitkwam viel het eigenlijk toch best wel tegen en het voelde gewoon aan als een console port.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Battlefield 3 is tof, maar BO2 heb ik puur voor de afwisseling. Ik ben meer een BF speler dan een COD speler, maar even afwisseling van dat saaie conquest op veel te grote maps is wel welkom. Nu lekker Domination op kleinere maps met meer actie
Diehard manga lezer hier. Chapters zijn het absoluut waard, helemaal het chapter van vandaag. Waar ben je afgehaakt?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Aahw.
Iemand die de manga nog leest trouwens? Zijn de laatste chaps de moeite waard?
Hmm, ik was wel tevreden. Heb alleen BFBC2 gespeeld hier voor.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ben zelf begonnen bij Cod1 en BF1942 en was aardig gehyped voor bf3 maar nadat die uitkwam viel het eigenlijk toch best wel tegen en het voelde gewoon aan als een console port.
Mijn neger?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Al meer dan een half jaar geen Narurto manga gebruikt en de anime al lager niet. Je kunt zeggen dat ik van slechte smaak afgekickt ben.
Naruto is niet per definitie slecht, het is gewoon niet je ding blijkbaar. Naruto is de reden dat ik ben begonnen aan anime en manga, en ik blijf het nog steeds vet vinden. Voornamelijk omdat ik al 4 of 5 jaar Naruto kijkquote:Op woensdag 14 november 2012 18:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Al meer dan een half jaar geen Narurto manga gebruikt en de anime al lager niet. Je kunt zeggen dat ik van slechte smaak afgekickt ben.
Paar weken geleden. Niet dat ik het toen niet boeiend vond metquote:Op woensdag 14 november 2012 18:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Diehard manga lezer hier. Chapters zijn het absoluut waard, helemaal het chapter van vandaag. Waar ben je afgehaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan het moeilijk oppikken om de een of andere reden.
Vet?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Naruto is niet per definitie slecht, het is gewoon niet je ding blijkbaar. Naruto is de reden dat ik ben begonnen aan anime en manga, en ik blijf het nog steeds vet vinden. Voornamelijk omdat ik al 4 of 5 jaar Naruto kijk
Die Strike Missions zijn wel ruk. En ik heb 1 niet gespeeld dus het verhaal gaat echt alle kanten op zonder dat ik er veel van snap. Maar over het algemeen: beter dan mw 3quote:Op woensdag 14 november 2012 17:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Black Ops 2 singleplayer is best vet tot nu toe.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Paar weken geleden. Niet dat ik het toen niet boeiend vond metGewoon doen johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan het moeilijk oppikken om de een of andere reden.De flashbacks zijn weer voorbij en het is nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Net even multiplayer gedaan, veeeel te makkelijk. Ik haal 34-2 met een standaard load-out.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die Strike Missions zijn wel ruk. En ik heb 1 niet gespeeld dus het verhaal gaat echt alle kanten op zonder dat ik er veel van snap. Maar over het algemeen: beter dan mw 3
okquote:Op woensdag 14 november 2012 19:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Net even multiplayer gedaan, veeeel te makkelijk. Ik haal 34-2 met een standaard load-out.Terwijl ik nooit COD speel.
Naruto is wel 'mijn ding' en Naruto is definitief slecht. Naruto is a gateway drug anime of the worst kind en so on...quote:Op woensdag 14 november 2012 18:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Naruto is niet per definitie slecht, het is gewoon niet je ding blijkbaar. Naruto is de reden dat ik ben begonnen aan anime en manga, en ik blijf het nog steeds vet vinden. Voornamelijk omdat ik al 4 of 5 jaar Naruto kijk
Bericht aan Kyubey's broer: zorg je er voor dat ze genoeg (1-person) shooters speelt?quote:
Tepelstreeltje van me, ik ga geen discussie met jou beginnen want die verlies ik toch.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Naruto is wel 'mijn ding' en Naruto is definitief slecht. Naruto is a gateway drug anime of the worst kind en so on...
[..]
Bericht aan Kyubey's broer: zorg je er voor dat ze genoeg (1-person) shooters speelt?
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tepelstreeltje van me, ik ga geen discussie met jou beginnen want die verlies ik toch.
Ik wil het eigenlijk niet eens proberenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
En ik was maar wat aan het dollen.
Leer ze en tot later.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet eens proberen.. Ik ga weer even leren, später mijn schatzies.
Ik zuig zo hard in FPS. Als ik een positieve kdr haal dan beschouw ik dat al als een goed potje.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Net even multiplayer gedaan, veeeel te makkelijk. Ik haal 34-2 met een standaard load-out.Terwijl ik nooit COD speel.
Ik heb vaak dat ik na een uurtje spelen misselijk word, en dat heb ik alleen bij FPS spellenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zuig zo hard in FPS. Als ik een positieve kdr haal dan beschouw ik dat al als een goed potje.
Dat is juist fijn. Als je weet dat je beter moet zijn dan zoveel procent van de serverpopulatie en je dat niet lukt.... dan moet het toetsenbord het ontgelden.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zuig zo hard in FPS. Als ik een positieve kdr haal dan beschouw ik dat al als een goed potje.
Sowieso.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
morgen is zowiezo een meerderheid van de klas ziek om bo2 te spelen
Bij mijn klas waren er serieus mensen die het tentamen geskipt hebben omdat ze de dag ervoor BO2 hebben gedaan. Ik weet zeker dat ze vandaag ook de hele dag hebben zitten gamenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
morgen is zowiezo een meerderheid van de klas ziek om bo2 te spelen
Ik herken Rurouni Kenshin, Afro idd, Hellsing en Baccanoquote:Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik herkende alleen Afro Samurai. En ik miste Gantz. Maar grappig, vooral als je net zit te ontbijten
Wees blij grquote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
Ik speel eigenlijk weinig games meer
Soberzoquote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso.
gr gr
En ja, vrij kansloos inderdaad.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
NOG 3 DAGEN EN DAN VERGAAT DE WERELD !1!111!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA, EN DAN KOMTER NOG IETSquote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo over drie dagen eigenlijk? EVA 3.0?
Vertel?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
JA, EN DAN KOMTER NOG IETS
[ afbeelding ]
Aanschouw het einde van de wereld in 2013quote:
Je bent de eerste...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef Sabata het volgende:
Je bent niet alleen, je kan niet naar voren en je kan het niet overnieuw doen.
Goh, als ik niet beter wist ging het over Nederland _ Duitsland vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
nog gesubbedquote:Rurouni Kenshin: Shin Kyoto-Hen Part.2
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef Sabata het volgende:
Je bent niet alleen, je kan niet naar voren en je kan het niet overnieuw doen.
Goh, als ik niet beter wist ging het over Nederland _ Duitsland vanavond
Feli feli.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef mschol het volgende:
eindelijk m'n 250GB ssd geinstalleerd..verse W7 install erover...
![]()
met o.a. office, keepass, steam, imgburn, MPC-HC, notepad++, dosbox, utorrent geinstalleerd in ruwweg 20 minuutjes (![]()
![]()
) via een Windows Deployment server met een custom W7 image
Al met al heb ik nu nog 207GB vrij van de 238 en staat het broodnodige geinstalleerd..
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik snap de laatste aflevering van Jormungand niet.Ja dat vond ik ook vaag, waarschijnlijk heeft hij ze laten afknallen om later weer fresh opnieuw te beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook mijn gedachte maar waarom moest hij Tojo dan te slim af zijn en waarom is er niemand die VERRAAIER kraait? Je zou toch niet denken dat ze daar bij Whitefox vertrouwen hebben in onze hersens, hè?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook vaag, waarschijnlijk heeft hij ze laten afknallen om later weer fresh opnieuw te beginnen.
Way ahead of ya nigger.quote:
Is het nog leuk geworden of blijft het zo sneu?quote:
Dat kan ik niet echt voor je zeggen. Voor mij is het nooit sneu geweest namelijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is het nog leuk geworden of blijft het zo sneu?
lolwtfquote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ik ik weet niet wat ik zojuist heb gezien
Het is nooit sneu geweest, maar nu wordt het wel treurig. Er blijkt een jeugdtrauma achter haar Chuunibyou gezeten te hebben en dat werken ze nu uitquote:Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is het nog leuk geworden of blijft het zo sneu?
Wat.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als iemand als .Cake had meegekeken had hij dit ons vast al na episode 2 kunnen vertellenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is nooit sneu geweest, maar nu wordt het wel treurig. Er blijkt een jeugdtrauma achter haar Chuunibyou gezeten te hebben en dat werken ze nu uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik heb wel dezelfde zonnebril als dekemori
[ afbeelding ]
Again... waaaay ahead of you niggah.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is tijd voor de dagelijkste dosis death
Saten san, komt hopelijk meer tevoorschijn in S2 van railgunquote:
Ik kreeg bijna een epileptische aanval en een lachbui tegelijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
No shit sherlock.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is nooit sneu geweest, maar nu wordt het wel treurig. Er blijkt een jeugdtrauma achter haar Chuunibyou gezeten te hebben en dat werken ze nu uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het na de eerste aflevering al zeer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als iemand als .Cake had meegekeken had hij dit ons vast al na episode 2 kunnen vertellen
Ik ook, maar nu een bevestiging. Gr grquote:Op donderdag 15 november 2012 20:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
No shit sherlock.
[..]
Ik vond het na de eerste aflevering al zeer waarschijnlijk.
Ik heb morgen wiskundedag. Ik weet niet wie van onze leraren zo'n mongool is om te denken dat het een goed idee is.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gelukkig is het nu weekend dus morgen TOnari no kaibutsu kijken
hé dat zei iemand op facebook ookal XDquote:Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb morgen wiskundedag. Ik weet niet wie van onze leraren zo'n mongool is om te denken dat het een goed idee is.
IKSDEE XDquote:Op donderdag 15 november 2012 20:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hé dat zei iemand op facebook ookal XD
Hm, misschien niet zo'n slecht idee.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso vind ik eigenlijk dat ze moeten zorgen dat iedereen die op Facebook zit geen nageslacht meer moet kunnen krijgen.
Eigenlijk mogen ze dat van mij ook wel bij mensen doen die hetzelfde op fora doen. Of die hun zinnen zonder hoofdletter beginnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, misschien niet zo'n slecht idee.
quote:
Ja, eigenlijk is dat erger. Dan is postnatale abortus de enige optie.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jij kan je echt ergeren aan de meest simpele dingen of niet?Ik vind het erger dat mensen het verschil tussen naar en na niet weten..
Da vindt ik ook best wel na XDquote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jij kan je echt ergeren aan de meest simpele dingen of niet?Ik vind het erger dat mensen het verschil tussen naar en na niet weten..
Of VVD'ers.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen ze dat van mij ook wel bij mensen doen die hetzelfde op fora doen. Of die hun zinnen zonder hoofdletter beginnen.
huh?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Leuk wel jaquote:
Een voorbeeld, mijn kameraad stuurt mij een bericht op whatsapp:quote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Of VVD'ers.
[..]
huh?
Naar bedacht te hebben wat ik die dag wilde gaan eten, ging ik na de supermarkt?
wtf?
Ach zo ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een voorbeeld, mijn kameraad stuurt mij een bericht op whatsapp:
''Ga je mee na de stad ff wat drnken?''
GODVERDOMME HET IS NAAR DE STAD.
Spraak omzetten na' schrift is toch gedeeltelijk waarom we schijven, (<-- onnodigekomma.jpg) anders zouden we net zo goed Latijn of het Arabisch kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een voorbeeld, mijn kameraad stuurt mij een bericht op whatsapp:
''Ga je mee na de stad ff wat drnken?''
GODVERDOMME HET IS NAAR DE STAD.
sauwiseuw robin me neger.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso vind ik eigenlijk dat ze moeten zorgen dat iedereen die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt op Facebook geen nageslacht meer moet kunnen krijgen.
leuk!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Leuk wel ja
Zelfde bandje, uit de 80's.
Goed, zeker. OP song of the year 2012? Meh... I've seen better.quote:
Nope.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach zo ja.
Zit er hier iemand nog wel eens op de chat?
Mijn complimenten voor de band van de opening van BTOOOM, haast perfect Engels, zowel grammaticaal als in de uitspraakquote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef .Cake. het volgende:
Holy shit, ik zit ff wat ops te bekijken welke ik nog meer tof vond, zie ik deze.
Ik kom er nu pas achter dat de hele 2e op van Mirai Nikki in het Engrish is!!!
Prijs voor slechtste Engrish van 2012?
Voor de rest wel een toffe OP.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef .Cake. het volgende:
Holy shit, ik zit ff wat ops te bekijken welke ik nog meer tof vond, zie ik deze.
Ik kom er nu pas achter dat de hele 2e op van Mirai Nikki in het Engrish is!!!
Prijs voor slechtste Engrish van 2012?
Ik ook. Heb daar ook mijn bureaublad vandaan, ga ik denk ik binnenkort niet meer veranderen.quote:
Waarom zitten er opgeblazen ''cute'' gastjes bij? Een speciaal ras ofzo?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor de rest wel een toffe OP.
SNESquote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ook. Heb daar ook mijn bureaublad vandaan, ga ik denk ik binnenkort niet meer veranderen.
[ afbeelding ]
Ik heb de serie na een paar episodes gedropped. Zou het niet weten.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom zitten er opgeblazen ''cute'' gastjes bij? Een speciaal ras ofzo?
HOEHOE HET WIJKT AF VAN HET ORIGINEEL GR GR HET ORIGINEEL BLIJFT HET BESTE GR GRquote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog iets van 30 uur en dan is het tijd om los te gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bake -> Nise -> Kizu -> Nekoquote:Op donderdag 15 november 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
Waaa in welke volgorde moet ik de -monogatari's kijken?
Nee. Die ene is een kind, die ander een vrouw. Maar niemand weet waarom zij zo getekend is. Ze past ABSOLUUT niet bij de rest van de karakterdesign...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom zitten er opgeblazen ''cute'' gastjes bij? Een speciaal ras ofzo?
SNESquote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SNES
Jammer van de lage resolutie wallpaper. Voor de rest tof.
Neko?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bake -> Nise -> Kizu -> Neko
Chronologisch hoort Kizu voor Bake
Bakemonogatari, Nisemonogatariquote:Op donderdag 15 november 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
Waaa in welke volgorde moet ik de -monogatari's kijken?
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
HOEHOE HET WIJKT AF VAN HET ORIGINEEL GR GR HET ORIGINEEL BLIJFT HET BESTE GR GR
Nekomonogatari, gaat over hoe Tsubasa en Arararagi-kun elkaar ontmoeten. Volgende serie, komt na Kizumonogatari.quote:
Ze zijn allebei slecht.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog iets van 30 uur en dan is het tijd om los te gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:An 11-episode anime adaptation of Nisemonogatari aired from January 7 to March 17, 2012, produced by the same staff as Bakemonogatari. A flyer included with the release of Nekomonogatari (Black) announced that the prequel novel, Kizumonogatari, would be adapted into an anime film.[14] It was announced on a flyer released with Tsukiomonogatari that an anime adaptation of Nekomonogatari (Black) will air on television, followed by a planned 26-episode anime television series spanning the novels from Nekomonogatari (White) to Koimonogatari.[15]
dit is nog van 2.0, 1.0 etcquote:Op donderdag 15 november 2012 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
efmawiognjnjaeruiongionh
Ik word waarschijnlijk ook nog doodgespoiled. Kan er echt niet meer tegen.
Ik ben sinds Madoka en Zetsubou-sensei fan van Shaft's stijl, dus ja, ik vind dat ik deze ook moet kijkenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb Bakemonogatari een keer proberen te kijken. Toen was ik echter wat jonger, dus misschien dat ik me er toch maar eens weer aan moet wagen.
Hmm.. Ik heb gemengde gevoelens bij Shaft.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben sinds Madoka en Zetsubou-sensei fan van Shaft's stijl, dus ja, ik vind dat ik deze ook moet kijken
Ik heb hem ook als bureaublad.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ook. Heb daar ook mijn bureaublad vandaan, ga ik denk ik binnenkort niet meer veranderen.
[ afbeelding ]
Heel goed! Hoewel Bakemonogatari wel leuker is dan Nisemonogatari. Aflevering 12!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben sinds Madoka en Zetsubou-sensei fan van Shaft's stijl, dus ja, ik vind dat ik deze ook moet kijken
Door al die fanservice in Nisemonogatari ben ik eigenlijk een beetje afgeknapt.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heel goed! Hoewel Bakemonogatari wel leuker is dan Nisemonogatari. Aflevering 12!
Het is wel een beetje 'als je begrijpt wat ik bedoel' waarmee ik bedoel dat het naast een van de mooiste tekenfilm romances in de aflopen jaren en sexy-er dan seks bomvol zit met taalgrapjes waarvoor je eigenlijk een enorme taalnerd moet zijn én Japans moet kunnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb Bakemonogatari een keer proberen te kijken. Toen was ik echter wat jonger, dus misschien dat ik me er toch maar eens weer aan moet wagen.
*kuch*Heumeu*kuchekuch!*quote:Op donderdag 15 november 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Door al die fanservice in Nisemonogatari ben ik eigenlijk een beetje afgeknapt.
Gelukkigquote:Op donderdag 15 november 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
*kuch*Heumeu*kuchekuch!*
Grapje. Fanservice, ja dat hoort er bij. Zoals Scamp schreef: het is smutty art of artsy smut, welke van de twee het is daar is hij nooit uitgekomen, maar het hoort er nu eenmaal bij. Het is in ieder geval stijlvoller gedaan dan met Wanko in Sankarea...
wat is dezequote:Sweaty Life of Incest in a Painfully Cramped Place Spanning 4.5 Tatati Mats With a Mother and Sisters Who Are All Very Busty
Hmm, dat heb ik inderdaad ook gehoord. Hmm.....argerangaerkngquote:Op donderdag 15 november 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is wel een beetje 'als je begrijpt wat ik bedoel' waarmee ik bedoel dat het naast een van de mooiste tekenfilm romances in de aflopen jaren en sexy-er dan seks bomvol zit met taalgrapjes waarvoor je eigenlijk een enorme taalnerd moet zijn én Japans moet kunnen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
*kuch*Heumeu*kuchekuch!*
Grapje. Fanservice, ja dat hoort er bij. Zoals Scamp schreef: het is smutty art of artsy smut, welke van de twee het is daar is hij nooit uitgekomen, maar het hoort er nu eenmaal bij. Het is in ieder geval stijlvoller gedaan dan met Wanko in Sankarea...
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze zijn allebei slecht.Oh ja, hier moet ik toch op reageren met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
gr gr
Maar dat tandenpoetsen was dan weer geen fanservice. Geen pantyshots, geen sideboob, niets. Dat maakt juist die hele scene zo geniaal.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Ik zag allemaal gespreide benen en zo.
Dat dreadlock haar van dat ene meisje
Verder vond ik het geen kunstzinnige fanservice. Behalve het tandenpoetsen dan.
Nu krijg je voortaan overal dreadlock advertenties omdat Google denkt dat je geïnteresseerd bent in dreadlocks, jij dreadlocklover!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef Kyubey het volgende:
Wat is er mis met dreadlocks?
*googlet op ''beautiful dreadlocks*
oh wacht
Bedoelde je deze?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu krijg je voortaan overal dreadlock advertenties omdat Google denkt dat je geïnteresseerd bent in dreadlocks, jij dreadlocklover!
Deze.quote:
Da's dezelfde inderdaad. Net als deze.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat hetzelfde meisje inderdaad.
Met die haarband lijkt ze op een zeker personage uit Keion.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat hetzelfde meisje inderdaad.
Hmm, daar zie je het niet zo goed gelukkig.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Da's dezelfde inderdaad. Net als deze.
[ afbeelding ]
Herinner me er alsjeblieft niet aan.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Met die haarband lijkt ze op een zeker personage uit Keion.
This hate is delicious.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, daar zie je het niet zo goed gelukkig.
[..]
Herinner me er alsjeblieft niet aan.
Ritsu
Ze heeft ook soms dreadlocks, lijkt het. Ik vind echt dat we haar in de centrifuge moeten doen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:47 schreef Kyubey het volgende:
Is dit dezelfde?
[ afbeelding ]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:
Weet je.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
Trouwens, robin, het verbaasd mij wel een beetje dat jij Bakemonogatari hebt afgezet. Er is namelijk, net als in NGE, heel veel subtiele verwijzingen naar allerlei dingen, die je misschien niet meteen mee krijgt.
Zo zijn de personages allemaal vernoemd naar dieren (duidelijk) maar ook hun uiterlijk heeft bepaalde eigenschappen van dat dier, zijn er allerlei woordgrappen (oké die zijn voor ons misschien minder toegankelijk) en woordspelingen met betrekking tot hun namen, situatie en die dieren.
Daarnaast is er veel mythologie uit Japan dat gebruikt wordt als inspiratie.
Shiiiiit, zit ik nu Bakemonogatari te vergelijken met NGE?
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
Nee, Akiyuki Shinbo's rol in die film serie was marginaal en het Shaft van nu, of tenminste die zoals wij die kennen, uit Coobie's voorbeelden en de monogatari-reeks, daar is juist zijn visuele regie juist erg prominent aanwezig.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Ik heb gemengde gevoelens bij Shaft.
Ik denk dat je dan beter kan beginnen met de EF-series, als je iets goeds van Shaft wil zien.
Maakt niet uit. Ik was Koyomi Araragi zojuist in mijn hoofd aan het vergelijken en Justin Bieber en Glitterende Twiglight Vampieren. Dat is erger.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
Ik geef je wel gelijk, misschien niet de beste OP. Maar het gaat mij meer om het gevoel dat ik erbij heb. Zodra ik dat liedje hoor ben ik gewoon vrolijker ofsoquote:Op donderdag 15 november 2012 21:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Goed, zeker. OP song of the year 2012? Meh... I've seen better.
of
of
beter.
joeptoep versiequote:Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef Qunix het volgende:
http://www.nicovideo.jp/watch/sm19310394
Dat loop.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef Qunix het volgende:
http://www.nicovideo.jp/watch/sm19310394
Denk het ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eva 3.0 heeft denk ik sowieso de beste OST dit jaar. en Eva 4.0 volgend jaar
Kom er overigens net pas achter dat asuka's arm splatsh gingquote:
Nee. Sorry maar nee, ook al bedoel je dit misschien als grapje of serieus in de fanboyheid (geeft verder niets) maar die prijs gaat toch echt naar Sakamichi no Apollon. Wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eva 3.0 heeft denk ik sowieso de beste OST dit jaar. en Eva 4.0 volgend jaar
Do it. Your body is ready!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet je.
Ik was toen heel jong. Rond die leeftijd heb ik ook ooit NGE proberen te kijken en vond het niets. Ik zal het dus wel een poging geven hoor.
Dit.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Trots nog nooit een Twilight-film gezien te hebben.
We gingen er eens heen met tig klassen. Was best erg. Niet zo erg als met de halve school naar An Inconvenient Truth gaan. Toen vloog de popcorn gewoon naar het scherm. Deze hebben we dan ook niet uitgekeken.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Trots nog nooit een Twilight-film gezien te hebben.
Wat, ook de jongens?quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
We gingen er eens heen met tig klassen. Was best erg. Niet zo erg als met de halve school naar An Inconvenient Truth gaan. Toen vloog de popcorn gewoon naar het scherm. Deze hebben we dan ook niet uitgekeken.
Maar goed, dit heb ik vast al eens verteld.
In het boek was er niet eens een gevecht. Ik smeet dat boek op het eind haast door de kamer uit frustratie over de enorme anti-climaxquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al gezien. Alleen het gevecht was een beetje leuk, de rest is saai.
'She name is Saeko'quote:
Nee het was een haan...quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'She name is Saeko'![]()
En is Nagoya geen hen trouwens? Shizuku's bishi dacht toch eens dat ze een ei gelegd had..?
Het is niet alsof men een keuze hadquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat, ook de jongens?
Ik hoor van iedereen dat de laatste film heel anders is dan het boek. Gelukkig maar want dat einde was verschrikkelijk.
Gr gr
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is niet alsof men een keuze had
Ik vermoed dan ook dat het voornamelijk jongens waren die met popcorn gooiden, terwijl het waarschijnlijk meisjes waren die 'w0000000000000000t' riepen wanneer die aap halfnaakt op het doek verscheen.
Overigens was dat ook meteen de eerste keer dat ik van die serie had gehoord, dus ik dacht: Goh, nou, oke. Dat zal dan wel in zijn.
Mja in de film eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
In het boek was er niet eens een gevecht. Ik smeet dat boek op het eind haast door de kamer uit frustratie over de enorme anti-climax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een prank, het is een haan idd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'She name is Saeko'![]()
En is Nagoya geen hen trouwens? Shizuku's bishi dacht toch eens dat ze een ei gelegd had..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |