Nee. Sorry maar nee, ook al bedoel je dit misschien als grapje of serieus in de fanboyheid (geeft verder niets) maar die prijs gaat toch echt naar Sakamichi no Apollon. Wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eva 3.0 heeft denk ik sowieso de beste OST dit jaar. en Eva 4.0 volgend jaar
Do it. Your body is ready!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet je.
Ik was toen heel jong. Rond die leeftijd heb ik ook ooit NGE proberen te kijken en vond het niets. Ik zal het dus wel een poging geven hoor.
Dit.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Trots nog nooit een Twilight-film gezien te hebben.
We gingen er eens heen met tig klassen. Was best erg. Niet zo erg als met de halve school naar An Inconvenient Truth gaan. Toen vloog de popcorn gewoon naar het scherm. Deze hebben we dan ook niet uitgekeken.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Trots nog nooit een Twilight-film gezien te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Wat, ook de jongens?quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
We gingen er eens heen met tig klassen. Was best erg. Niet zo erg als met de halve school naar An Inconvenient Truth gaan. Toen vloog de popcorn gewoon naar het scherm. Deze hebben we dan ook niet uitgekeken.
Maar goed, dit heb ik vast al eens verteld.
In het boek was er niet eens een gevecht. Ik smeet dat boek op het eind haast door de kamer uit frustratie over de enorme anti-climaxquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al gezien. Alleen het gevecht was een beetje leuk, de rest is saai.
'She name is Saeko'quote:
Nee het was een haan...quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'She name is Saeko'![]()
En is Nagoya geen hen trouwens? Shizuku's bishi dacht toch eens dat ze een ei gelegd had..?
Het is niet alsof men een keuze hadquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat, ook de jongens?
Ik hoor van iedereen dat de laatste film heel anders is dan het boek. Gelukkig maar want dat einde was verschrikkelijk.
Gr gr
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is niet alsof men een keuze had
Ik vermoed dan ook dat het voornamelijk jongens waren die met popcorn gooiden, terwijl het waarschijnlijk meisjes waren die 'w0000000000000000t' riepen wanneer die aap halfnaakt op het doek verscheen.
Overigens was dat ook meteen de eerste keer dat ik van die serie had gehoord, dus ik dacht: Goh, nou, oke. Dat zal dan wel in zijn.
Mja in de film eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
In het boek was er niet eens een gevecht. Ik smeet dat boek op het eind haast door de kamer uit frustratie over de enorme anti-climax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |